Σωματομετρικά στοιχεία των μαθητών του σχολείου μας
![height_large](https://blogs.sch.gr/evasiliou/files/2017/06/height_large-150x150.gif?x15122)
Δείτε εδώ τα αποτελέσματα της πρόσφατης έρευνας του Πανεπιστημίου Αθηνών σχετικά με τα σωματομετρικά στοιχεία των μαθητών του σχολείου μας
Ημερ: 1 Ιουνίου 2017 Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία.
Σχόλια: κανένα
Girl Tells the World That Down Syndrome Is ‘Not Scary’
Ημερ: 1 Ιουνίου 2017 Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία.
Σχόλια: κανένα
Aς μιλήσουμε για τον σεισμό
![](https://blogs.sch.gr/evasiliou/files/2017/06/010.zip_teaser-150x150.jpg?x15122)
Οδηγίες για το πως πρέπει να αντιδράσουμε σε περίπτωση σεισμού στο σπίτι. Στο έντυπο γίνεται χρήση της εναλλακτικής μορφής επικοινωνίας makaton.
Δείτε τις οδηγίες εδώ
Ημερ: 1 Ιουνίου 2017 Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία.
Σχόλια: κανένα
Εφαρμοσμένη Ανάλυση Συμπεριφοράς-ABA
![aba_large_1](https://blogs.sch.gr/evasiliou/files/2017/05/aba_large_1-150x150.jpg?x15122)
Η Εφαρμοσμένη Ανάλυση της Συμπεριφοράς -ΕΑΣ,( Applied Behavior Analysis-ΑΒΑ ) είναι μια μέθοδος διδασκαλίας ιδιαιτέρως αποτελεσματική σε μαθητές με αυτισμό και άλλες σοβαρές αναπτυξιακές διαταραχές, η οποία εφαρμόζεται τις τελευταίες δεκαετίες σε χώρες της Δυτικής Ευρώπης και της Βορείου Αμερικής. Βασίζεται στις βασικές αρχές του συμπεριφορισμού σύμφωνα με τις οποίες η συμπεριφορά είναι αποτέλεσμα της μάθησης η οποία επιτυγχάνεται μέσω της αλληλεπίδρασης με το περιβάλλον και η επανάληψή της ή όχι εξαρτάται από την συνέπεια που αυτή έχει (επιβράβευση ή αγνόηση)
Διαβάστε περισσότερα »
Ημερ: 30 Μαΐου 2017 Κατηγορίες: Άρθρα.
Σχόλια: κανένα
Σύστημα Επικοινωνίας μέσω Ανταλλαγής Εικόνων-PECS
![pecs_large](https://blogs.sch.gr/evasiliou/files/2017/05/pecs_large1-150x150.png?x15122)
To Σύστημα Επικοινωνίας Μέσω Ανταλλαγής Εικόνων (PECS) αναπτύχθηκε το 1985 από τον Andy Bondy και την Lory Frost ως ένα εναλλακτικό/υποστηρικτικό πρόγραμμα επικοινωνίας για άτομα στο φάσμα του αυτισμού ή συναφείς αναπτυξιακές δυσκολίες. Αρχικά χρησιμοποιήθηκε σε παιδιά με αυτισμό προσχολικής ηλικίας, που δεν είχαν λειτουργικό ή κοινωνικά αποδεκτό λόγο, δηλ. μη λεκτικά παιδιά η παιδιά που μιλούν στερεοτυπικά ή με βοήθεια ή ηχολαλικά. Σήμερα χρησιμοποιείται και σε άτομα μεγαλύτερων ηλικιών, που έχουν διάφορες επικοινωνιακές, γνωστικές και σωματικές δυσκολίες.
Διαβάστε περισσότερα »
Ημερ: 30 Μαΐου 2017 Κατηγορίες: Άρθρα.
Σχόλια: κανένα