Κυκλοφοριακή αγωγή

αγωγή

Τώρα παιδιά, θα μάθουμε τι μπορούμε να κάνουμε στην καθημερινότητά μας για να παραμείνουμε υγιείς!

Κατηγορίες: Κυκλοφοριακή αγωγή | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Κυκλοφοριακή αγωγή

Μετακινούμαι με Σχολικό

.png
  1. Για να μπούμε στο σχολικό, περιμένουμε τη σειρά μας και δε σπρωχνόμαστε με τους φίλους μας για το ποιος θα μπει πρώτος.
  2. Δεν τρέχουμε για να πιάσουμε την καλύτερη θέση, περπατάμε και καθόμαστε στην πρώτη θέση που βρίσκουμε διαθέσιμη.
  3. Δε συζητάμε όρθιοι με τους φίλους μας, ούτε γυρίζουμε πίσω να τους μιλήσουμε.
  4. Καθόμαστε στη θέση μας και και δεν αλλάζουμε θέση.
  5.  Δεν ανοίγουμε το παράθυρο και δε βγάζουμε έξω το χέρι μας.
  6. Δεν πάμε να μιλήσουμε στον οδηγό.
  7. Αφού σταματήσει, βγάζουμε τη ζώνη και περιμένουμε υπομονετικά τη σειρά μας για να σηκωθούμε.
  8. Δεν τρέχουμε και δε σπρώχνουμε για να περάσουμε και να βγούμε έξω.
  9. Περπατάμε μέχρι την πόρτα, κατεβαίνουμε από το σχολικό και, αν θέλουμε να περάσουμε απέναντι, περιμένουμε το λεωφορείο να φύγει, ΣΤΑματάμε,
    Κοιτάμε προς όλες τις κατευθύνσεις, Ακούμε και μετά διασχίζουμε το δρόμο.
Κατηγορίες: Μετακινούμαι με σχολικό | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μετακινούμαι με Σχολικό

Κυκλοφορώ ως συνεπιβάτης σε ΙΧ αυτοκίνητο .

.png
  1. Μπαίνουμε στο αυτοκίνητο μόνο από την πίσω πόρτα που βρίσκεται στη μεριά του πεζοδρομίου.
  2. Δεν ξεχνάμε ποτέ να βάλουμε τη ζώνη ασφαλείας όπως πρέπει.
  3. Όταν φτάσουμε στον προορισμό μας λύνουμε τη ζώνη και ανοίγουμε την πόρτα αφού πρώτα μας το υποδείξει ο συνοδός μας.
  4. Κατεβαίνουμε από το αυτοκίνητο μόνο από την πόρτα που βρίσκεται στη μεριά του πεζοδρομίου.
Κατηγορίες: Κυκλοφορώ ως συνεπιβάτης σε ΙΧ αυτοκίνητο | Ετικέτες: , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Κυκλοφορώ ως συνεπιβάτης σε ΙΧ αυτοκίνητο .

Ποδηλατώ με ασφάλεια

.png
  1. Επιλέγω το σωστό ποδήλατο ανάλογα με το ύψος μου .
  2. Εξοπλίζω το ποδήλατό μου  ( φώτα και ανακλαστήρες , κουδούνι , ανακλαστικά ) .
  3. Ελέγχω το ποδήλατό μου πριν πάω βόλτα ( τιμόνι , αλυσίδα , φρένα , αέρας στα λάστιχα ).
  4. Φοράω τον σωστό εξοπλισμό ( κράνος , ειδικά ρούχα , κλειστά παπούτσια).
  5. Σέβομαι τους κανόνες κυκλοφορίας .
Κατηγορίες: Ποδηλατώ με ασφάλεια | Ετικέτες: , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ποδηλατώ με ασφάλεια

Περπατώ με ασφάλεια

.png

‘Οταν θέλουμε να περάσουμε έναν δρόμο , ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΠΟΤΕ τον κανόνα ΣΤΑΚΑ  .

ΣΤΑματάμε πίσω από το κράσπεδο του πεζοδρομίου, Κοιτάμε προς όλες τις κατευθύνσεις , Αριστερά – Δεξιά – Αριστερά , και προσέχουμε μήπως

Ακούσουμε κάποιο όχημα να πλησιάζει!

Κατηγορίες: Περπατώ με ασφάλεια | Ετικέτες: , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Περπατώ με ασφάλεια

Η μέθοδος των τόπων ως μνημονική τεχνική

Πώς να γίνετε πρωταθλητές της μνήμης

 

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η μέθοδος των τόπων ως μνημονική τεχνική

Η Επαυξημένη πραγματικότητα στην υπηρεσία της εκπαίδευσης

Με τον όρο «επαυξημένη πραγματικότητα» νοείται η τρισδιάστατη τεχνολογία, που εφαρμόζει στον πραγματικό κόσμο, εικονικές πληροφορίες (video, φωτογραφίες, κείμενα) οι οποίες έχουν δημιουργηθεί στον υπολογιστή (Ebadi, & Ashrafabadi, 2022). Κατά καιρούς έχει αναπτυχθεί πληθώρα εφαρμογών Εικονικής Πραγματικότητας σχολικής χρήσης με ποικίλα χαρακτηριστικά για υποστήριξη μαθημάτων όπως είναι η Φυσική, η Χημεία, τα Μαθηματικά, η Βιολογία, η Ιστορία, η Μηχανική όπως, επίσης, και σε πολλές διαθεματικές προσεγγίσεις. Η βασική αρχή εκπαιδευτικής αξιοποίησης της ΕΠ έγκειται στη βιωματική μάθηση (εμπειρία της άμεσης επαφής) με το προς μελέτη αντικείμενο και στη συμμετοχική προσέγγιση της ύλης του μαθήματος.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η Επαυξημένη πραγματικότητα στην υπηρεσία της εκπαίδευσης