INDILA – Dernière danse

Le clip officiel de la “Dernière danse”

 

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο INDILA – Dernière danse

Βράβευση μαθητριών του 1ου Γυμνασίου Σπάρτης στο διαγωνισμό Γαλλοφωνίας 2015

Το Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδας και η Υπηρεσία Συνεργασίας και Μορφωτικής Δράσης της Πρεσβείας της Γαλλίας στην Ελλάδα, σε συνεργασία με τις γαλλόφωνες Πρεσβείες στην Ελλάδα, όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος, διοργάνωσαν τον Μαθητικό Διαγωνισμό Γαλλοφωνίας 2015, με τίτλο: «Πρόσκληση σε ταξίδι» θεματικά ταξίδια στην Ελλάδα.

Θέμα του φετινού διαγωνισμού ήταν η επινόηση μιας καμπάνιας προώθησης σχολικών θεματικών ταξιδιών στην Ελλάδα, με αποδέκτες αντίστοιχα Γυμνάσια στη Γαλλία με στόχο την ανάδειξη του τοπικού πλούτου του τόπου/της χώρας μας, σε συνδυασμό με δέκα προτεινόμενες λέξεις επιλεγμένες από τη Γενική Αντιπροσωπία για τη γαλλική γλώσσα και τις γλώσσες της Γαλλίας του Υπουργείου Πολιτισμού και Επικοινωνίας.

Ο Διαγωνισμός για τους/τις μαθητές/τριες του Γυμνασίου προϋπέθετε τη χρήση πέντε ή περισσότερων από τις δέκα προτεινόμενες λέξεις σε μία δημιουργία η οποία θα ήταν αποτέλεσμα συλλογικής – συνεργατικής εργασίας. Υπήρχε περιορισμός στη μορφή δημιουργίας.  Η επιλογή του τρόπου παρουσίασης ήταν ανάμεσα σε κείμενο και εικονογράφηση ή βίντεο ή τραγούδι.

Οι καλύτερες δημιουργίες θα επιλέγονταν από την κριτική επιτροπή, προκειμένου να παρουσιαστούν στην τελετή απονομής των βραβείων που πραγματοποιείται κάθε χρόνο λίγο πρίν ή λίγο μετά από την 20η Μαρτίου, ημερομηνία που εορτάζεται η Παγκόσμια Ημέρα Γαλλοφωνίας (οι άνθρωποι που μιλούν σε όλον τον κόσμο τη γαλλική γλώσσα είναι περί τα διακόσια είκοσι εκατομμύρια).

Φέτος οι συμμετέχοντες πλησίασαν τον αριθμό των πέντε χιλιάδων (5.000) μαθητών/τριών και η επιτροπή βράβευσε χίλους/ες (1.000) μαθητές/τριες από όλη την Ελλάδα.

Στις 14 Μαρτίου 2015 πραγματοποιήθηκε η τελετή βράβευσης και έγινε η απονομή των βραβείων για τα Γυμνάσια – Λύκεια και Πανεπιστήμια.  Για το 2015, η επιτροπή απένειμε τέσσερα (4) μεγάλα βραβεία, τέσσερα (4) αεροπορικά εισητήρια, για το Μπιαρίτζ τη Γαλλίας.

Είχαμε τη χαρά να κερδίσουμε ένα από τα μεγάλα βραβεία και μια μαθήτρια, είχε τη χαρά να ταξιδέψει στο Μπιαρίτζ της Γαλλίας για μια εβδομάδα, να διαμείνει σε γαλλική οικογένεια και να παρακολουθήσει μαθήματα γαλλικών.

Το σχολείο μας έλαβε μέρος στο Διαγωνισμό Γαλλοφωνίας με ένα έργο, που παρουσιάστηκε με τη μορφή κειμένου και εικονογράφησης, με τη μορφή κόμικ.  Το έργο ήταν δημιουργία τριών μαθητριών, δύο της Γ’ και μιας της Β’ Γυμνασίου, του σχολείου μας,  που έχουν επιλέξει τα Γαλλικά ως δεύτερη ξένη γλώσσα.

Οι μαθήτριες αφού πληροφορήθηκαν για το διαγωνισμό και το θέμα του, με ενθουσιασμό δέχτηκαν να συμμετέχουν. Αφού έγινε η παρουσίαση των δέκα (10) προτεινόμενων λέξεων, οι μαθήτριες, αρχικά αναζήτησαν τη σημασία τους, και μετά από συζήτηση αποφάσισαν την παραγωγή του κόμικ και την πλοκή της ιστορίας του.  Στη συνέχεια, σχεδίασαν και χρωμάτισαν την ιστορία σε χαρτόνι, το οποίο κόλλησαν σε μακετόχαρτο.Το  θεματικό ταξίδι στο κόμικ βασίστηκε στην ελληνική ιστορία σε συνδιασμό με τις ομορφιές του τόπου μας και τα έθιμά μας.

Η υλοποίηση της ιδέας των μαθητριών πραγματοποιήθηκε με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού της γαλλικής γλώσσας, κ. Ευγενίας Παρίση. Σε αυτό το σημείο έχει ιδιαίτερη σημασία να επισημάνουμε ότι χρειάστηκαν πολλές ώρες δουλειάς, τόσο εντός του ωρολογίου προγράμματος όσο και εκτός.

Plan serr+¬-012

 

 

 

Plan serr+¬-020

025

026

 

 

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Βράβευση μαθητριών του 1ου Γυμνασίου Σπάρτης στο διαγωνισμό Γαλλοφωνίας 2015

Διάκριση μαθητών/τριών του σχολείου στον μαθητικό διαγωνισμό Γαλλοφωνίας 2012

Το Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδας και η Υπηρεσία Συνεργασίας και Μορφωτικής Δράσης της Πρεσβείας της Γαλλίας στην Ελλάδα, σε συνεργασία με τις γαλλόφωνες Πρεσβείες στην Ελλάδα, όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος, διοργάνωσαν τον Μαθητικό Διαγωνισμό Γαλλοφωνίας 2012, με τίτλο: «Ευτυχισμένος όποιος σαν τον Οδυσσέα» 
Θέμα του φετινού διαγωνισμού ήταν οι περιπλανήσεις του Οδυσσέα, η Οδύσσεια, σε συνδυασμό με δέκα προτεινόμενες λέξεις επιλεγμένες από τη Γενική Αντιπροσωπία για τη γαλλική γλώσσα και τις γλώσσες της Γαλλίας του Υπουργείου Πολιτισμού και Επικοινωνίας. 
Ο Διαγωνισμός για τους/τις μαθητές/τριες του Δημοτικού προϋπέθετε τη χρήση μιας ή περισσότερων από τις δέκα προτεινόμενες λέξεις σε μία δημιουργία η οποία θα ήταν αποτέλεσμα συλλογικής – συνεργατικής εργασίας. Υπήρχε απόλυτη ελευθερία αναφορικά με τον τρόπο παρουσίασης του αποτελέσματος της εργασίας των μαθητών/τριών. 
Οι καλύτερες δημιουργίες θα επιλέγονταν από την κριτική επιτροπή, προκειμένου να παρουσιαστούν στην τελετή απονομής των βραβείων που πραγματοποιείται κάθε χρόνο λίγο πρίν ή λίγο μετά από την 20η Μαρτίου, ημερομηνία που εορτάζεται ηΠαγκόσμια Ημέρα Γαλλοφωνίας (οι άνθρωποι που μιλούν σε όλον τον κόσμο τη γαλλική γλώσσα είναι περί τα διακόσια είκοσι εκατομμύρια). 
Η επιτροπή έλαβε τριακόσιες εβδομήντα πέντε (375) δημιουργίες από τετρακόσιες σαράντα (440) τάξεις Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου, με τη συμμετοχή περίπου πεντέμισι χιλιάδων (5.500) μαθητών/τριών και βράβευσε χίλους/ες (1.000) μαθητές/τριες από όλη την Ελλάδα.
Στις 12 Μαρτίου 2012 πραγματοποιήθηκε η τελετή βράβευσης και έγινε η απονομή των βραβείων για τα Δημοτικά Σχολεία.

Το σχολείο μας έλαβε μέρος στο Διαγωνισμό Γαλλοφωνίας με δύο έργα.

Το πρώτο έργο ήταν δημιουργία των δεκαεννέα μαθητών/τριών της έκτης τάξης, που έχουν επιλέξει τα Γαλλικά ως δεύτερη ξένη γλώσσα για το σχολικό έτος 2011-2012. 
Οι μαθητές/τριες, αφού πληροφορήθηκαν τον διαγωνισμό και το θέμα του, με ενθουσιασμό δέχτηκαν να συμμετέχουν, προτείνοντας τη δημιουργία ενός επιτραπέζιου παιχνιδιού. Αφού έγινε παρουσίαση της Οδύσσειας και συσχετισμός της με τις δέκα (10) προτεινόμενες λέξεις, οι μαθητές/τριες, αρχικά δούλεψαν τα προσχέδια, σχεδιάζοντας και χρωματίζοντας πάνω σε μικρές κάρτες εικόνες που παρέπεμπαν στις περιπέτειες του Οδυσσέα. Παράλληλα, διατύπωσαν και έγραψαν πάνω σε άλλες κάρτες ερωτήσεις που αφορούσαν την Οδύσσεια. Τα προσχέδια των μαθητών, κολλήθηκαν πάνω σε χαρτόνι, το οποίο στη συνέχεια χρησιμοποιηθήκε ως ταμπλό για το επιτραπέζιο παιχνίδι. Χάρτινα καραβάκια, διαφορετικού χρώματος, χρησιμοποιήθηκαν ως πιόνια. Στο τέλος διατυπώθηκαν από τους/τις μαθητές/τριες οι κανόνες του παιχνιδιού. 
Η υλοποίηση της ιδέας των μαθητών/τριών πραγματοποιήθηκε με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού της γαλλικής γλώσσας, κ. Ευγενίας Παρίση, σε συνεργασία με την εκπαιδευτικό των εικαστικών, κ. Σταυρούλα Δριτσάκου

http://1dim-spart.lak.sch.gr/thumbs/DSCN8947.JPG

Το δεύτερο έργο ήταν η δημιουργία των μαθητών/τριών του δεύτερου τμήματος της πέμπτης τάξης, καθώς όλοι/ες οι μαθητές/τριες διδάσκονται τα γαλλικά ως ξένη γλώσσα. Και εδώ οι μαθητές/τριες, αφού ενημερώθηκαν για τον διαγωνισμό, δέχτηκαν με ενθουσιασμό να συμμετάσχουν. 
Μετά από την παρουσίαση της Οδύσσειας και τον συσχετισμό των προτεινόμενων λέξεων, οι μαθητές/τριες αποφάσισαν να γίνει αναπαράσταση των περιπετειών του Οδυσσέα και η αποτύπωσή του σε βίντεο. 
Για την κατασκευή των σταθμών των περιπετειών της Οδύσσειας χρησιμοποιήθηκε πλαστελίνη διαφόρων χρωμάτων. Για να δημιουργηθεί η αίσθηση της θαλάσσιας περιπέτειας, οι δημιουργίες των μαθητών τοποθετήθηκαν, με τη σειρά που συνέβησαν, πάνω σε γαλάζιο ύφασμα όπου προηγουμένως είχε μπει ποσότητα άμμου, προκειμένου να δίδεται η εικόνα ακτών, βράχων και νησιών. 
Τέλος, δύο πόδια, από πλαστελίνη στηριγμένη σε καλαμάκια, τα πόδια του Οδυσσέα, περιπλανήθηκαν στους διάφορους σταθμούς. Η περιπλάνηση βιντεοσκοπήθηκε από τους/τις μαθητές/τριες.
Την υλοποίηση του δεύτερου έργου, συντόνισαν οι εκπαιδευτικοί της γαλλικής γλώσσας, κ. Ευγενία Παρίση, της θεατρικής αγωγής, κ. Ελένη Ρασσιά, και των εικαστικών, κ. Κωνσταντίνα Σκιαδά 
Σε αυτό το σημείο έχει ιδιαίτερη σημασία να επισημάνουμε ότι και τα δύο έργα ήταν αποτέλεσμα συλλογικής εργασίας, τόσο εκ μέρους των μαθητών/τριών όσο και εκ μέρους των εκπαιδευτικών. Χρειάστηκαν πολλές ώρες δουλειάς, τόσο εντός του ωρολογίου προγράμματος όσο και εκτός.

 

 

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Διάκριση μαθητών/τριών του σχολείου στον μαθητικό διαγωνισμό Γαλλοφωνίας 2012

Wordle: plateforme moodle

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

Καλημέρα κόσμε!

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτή είναι η πρώτη σας δημοσίευση. Αλλάξτε την ή διαγράψτε την και αρχίστε το “Ιστολογείν”!

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 1 σχόλιο