Αρχεία και Φάκελοι

Αρχείο (File) ονομάζουμε μια οργανωμένη συλλογή από δεδομένα, που είναι αποθηκευμένα σε κάποιο αποθηκευτικό μέσο του υπολογιστή. Αυτά τα δεδομένα μπορεί να είναι εικόνα, κείμενο, ήχος, βίντεο, παρουσιάσεις και πολλά άλλα.

Κάθε αρχείο έχει κάποια χαρακτηριστικά όπως το όνομά του, η επέκτασή του και το μέγεθός του. Δείτε παρακάτω μερικά εικονίδια αρχείων με τις επεκτάσεις τους.

Φάκελο (Folder) ονομάζουμε ένα μέρος του αποθηκευτικού μέσου μέσα στο οποίο μπορούμε να αποθηκεύσουμε αρχεία ή άλλους φακέλους. Οι φάκελοι έχουν το παρακάτω χαρακτηριστικό εικονίδιο και τους χρησιμοποιούμε για να οργανώσουμε τα αρχεία μας στο αποθηκευτικό μέσο.

Στους φακέλους και στα αρχεία μπορούμε να κάνουμε κάποιες βασικές ενέργειες. Αυτές είναι

  • Αντιγραφή (copy)
  • Μετακίνηση (cut)
  • Διαγραφή (delete)
  • Μετονομασία (rename)

Δείτε οδηγίες από το φωτόδεντρο για τις παραπάνω ενέργειες ΕΔΩ

 

Κατηγορίες: Δ Τάξη | Ετικέτες: , , , , , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αρχεία και Φάκελοι

Επεξεργαστής Κειμένου

Τi είναι ο Επεξεργαστής κειμένου;

Είναι ένα πρόγραμμα του υπολογιστή με το οποίο μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα ψηφιακό κείμενο. Μπορούμε να το μορφοποιήσουμε, να το εκτυπώσουμε, να εισάγουμε εικόνες, έτοιμα σχήματα, να το διορθώσουμε και πολλά άλλα γρήγορα και εύκολα.

Υπάρχουν διάφοροι επεξεργαστές κειµένων.

Όταν πληκτρολογώ ένα κείμενο στον επεξεργαστή κειμένου ακολουθώ τους παρακάτω κανόνες.

 

Κατηγορίες: Γ Τάξη, Δ Τάξη | Ετικέτες: , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επεξεργαστής Κειμένου

Ζωγραφική – Διαδικασία Αντιγραφής Επικόλλησης

Παρατηρώ προσεχτικά και θυμάμαι τα εργαλεία που έχω στη διάθεσή μου στο πρόγραμμα ζωγραφικής των WINDOWS.

Στη συνέχεια προσπαθώ να σχεδιάσω την παρακάτω εικόνα χρησιμοποιώντας τη διαδικασία της ΑΝΤΙΓΡΑΦΗΣ – ΕΠΙΚΟΛΛΗΣΗΣ χρησιμοποιώντας τα βήματα από το παρακάτω πλαίσιο.

 

Κατηγορίες: Β Τάξη | Ετικέτες: , , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ζωγραφική – Διαδικασία Αντιγραφής Επικόλλησης

Κανόνες Εργαστηρίου Πληροφορικής

Στο Εργαστήριο Πληροφορικής ή Εργαστήριο ΤΠΕ (Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών) του σχολείου μας ακολουθούμε τους παρακάτω Κανόνες

 

Κατηγορίες: Α Τάξη | Ετικέτες: , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Κανόνες Εργαστηρίου Πληροφορικής

Ποντίκι

ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΡΑΤΑΩ ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ;

 

ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ ΕΧΕΙ ΔΥΟ ΚΟΥΜΠΙΑ ΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΞΙ

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΟΝΤΙΚΙΟΥ

 

  1. Σκάσε όσες περισσότερες φούσκες μπορείς
  2. Βρες πόσα ζωάκια είναι
  3. Παιχνίδι μνήμης με ζώα
  4. Σβήσιμο οθόνης με σύρσιμο του ποντικιού
  5. Πίνακες ζωγραφικής (Παζλ)
  6. Παιχνίδι μνήμης με μουσικά όργανα
  7. Παιχνίδι μνήμης με ήχους σπιτιού
  8. Αναπαραγωγή προτύπου
  9. ΠΑΖΛ
  10. TANGRAM
  11. Όμορφα κλαδάκια
Κατηγορίες: Α Τάξη | Ετικέτες: , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ποντίκι

ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ

video.sch.gr

αντικείμενο e-me

 

Κατηγορίες: Ε' Τάξη | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ

ΠΟΛΥΜΕΣΑ

ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ-ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ-ΕΝΙΣΧΥΣΗ-ΠΟΙΟΤΙΚΩΝ-ΈΡΓΩΝ-ETWINNING

Η συλλογή

Κατηγορίες: ΣΤ' Τάξη | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΟΛΥΜΕΣΑ

Άξονες Μαθησιακών Στόχων της διδασκαλίας των ΤΠΕ

Γνωρίζω, δημιουργώ και εκφράζομαι με τις ΤΠΕ

  • Γνωρίζω και χειρίζομαι τον υπολογιστή
  • Δημιουργώ και εκφράζομαι με τη ζωγραφική, τα πολυμέσα και τις παρουσιάσεις
  • Δημιουργώ με τον κειμενογράφο

Επικοινωνώ και συνεργάζομαι με ΤΠΕ

  • Γνωρίζω το Διαδίκτυο
  • Επικοινωνώ και συνεργάζομαι

Διερευνώ, ανακαλύπτω και λύνω προβλήματα με ΤΠΕ

  • Μοντελοποιώ με εννοιολογικούς χάρτες
  • Λύνω προβλήματα με Υπολογιστικά Φύλλα
  • Προγραμματίζω τον υπολογιστή
  • Υλοποιώ σχέδια εργασίας/έρευνας (project)

Οι ΤΠΕ ως κοινωνικό φαινόμενο

  • Οικοδομώ ψηφιακή παιδεία και γραμματισμό
Κατηγορίες: Γ Τάξη, Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άξονες Μαθησιακών Στόχων της διδασκαλίας των ΤΠΕ