ΠΑ(Ρ)ΚΕ 7
Εεεεεεεεεεεεει ψιτ θυμάστε κάτι εξετάσεις που είχαμε δώσει 31 Οκτωβρίου;
Περάσαν οι μέρες, περάσαν οι βδομάδες, πάει κι ο πρώτος μήνας κι ακόμα περιμένουμε τα αποτελέσματα Εντάξει είναι γνωστή η εγρήγορση και η συνέπεια της υπηρεσίας του ΥΠΕΠΘ αλλά 35 μέρες για τα γραπτά ούτε το παλίμψηστο του Αρχιμήδη να ήτανε
“Αντίθετα, η ρωγμή στο πολιτικό πεδίο είναι προφανής. Η ομηρική βασιλεία δεν έχει καμία σχέση με το γραφειοκρατικό σύστημα του μυκηναϊκού ανακτόρου…..’Ολα αυτά τα στοιχεία ανταποκρίνονται περισσότερο στις συνεχείς ανακατατάξεις που ακολούθησαν την πτώση της μυκηναϊκής δύναμης και ταιριάζουν σε μια κοινωνία αγροτοποιμενική…”
Μην είναι από διδακτορική διατριβή του Πανεπιστημίου της Χαϊδελβέργης;
Μην είναι από το πόνημα επιφανούς ιστοριοδίφη;
Τι είναι;
Η απάντηση εδώ
Παιδιά από όλο τον κόσμο, Αίγυπτος Αλβανία, Αυστρία, Βουλγαρία, Βραζιλία, Γεωργία, ΗΠΑ, Ινδία, Ιράκ, Μολδαβία, Ουκρανία, Τουρκία, Φιλιππίνες. Το μάθημα με παντομίμα, με ζωγραφιές (και δεν πιάνει το χέρι μου), με απλά ελληνικά, με λίγα αγγλικά, και με προσοχή στις δικές τους γλώσσες. Με πολύ γέλιο, με πολύ σεβασμό. Κάθε χρόνο ένα αριστούργημα οι τάξεις υποδοχής. Σήμερα, στο μάθημα «πολλαπλασιασμός πολυωνύμων» έγραψα στον πίνακα την λέξη πολλαπλασιασμός. Τους φάνηκε μακριά κι αστεία. Τους πρότεινα να μου γράψουν τους δικούς τους αντίστοιχους πολλαπλασιασμούς.
Η terra computerata με προσκάλεσε σε ένα μπλογκοπαιχνιδάκι με θέμα το βιβλίο. Πολύ απλά κάνουμε το εξής:
1. Πιάνουμε το βιβλίο που βρίσκεται πιο κοντά μας αυτή τη στιγμή.
2. Το ανοίγουμε στη σελίδα 123 (αν είναι μικρό, παίρνουμε το επόμενο κοντύτερα σε μας, που να έχει τουλάχιστον 123 σελίδες).
3. Βρίσκουμε την πέμπτη πρόταση.
4. Αντιγράφουμε τις επόμενες τρεις, δηλαδή την έκτη, έβδομη και όγδοη πρόταση και
5. Βρίσκουμε άλλους πέντε να τους πασάρουμε το παιχνίδι.
“σχετικά με τα “γλωσσικά παιχνίδια” του ύστερου Wittgenstein. Για παράδειγμα, ο Michael Dummet (1959) υποστηρίζει ότι ο Wittgenstein επιχειρηματολογεί κατά της αντικειμενικότητας της μαθηματικής αλήθειας…”
Από το νεοαποκτηθέν βιβλίο της Ευγενίας Κολέζα “Μαθηματικά και Σχολικά Μαθηματικά”
Οι επόμενοι πέντε: Dzaxar (iwdes), Ειρήνη (φεύγεις;), giorgos b, mathclub-stelios και Δημήτρης Χρ.
θα μπορούσα να αναρωτηθώ “πόσο μαλάκες είμαστε;”
Ήρθαν χθες τα τέλη κυκλοφορίας του αμαξιού μου και πήρα ανάποδες.
202 ευρώ από 168 αύξηση 20%. Και εγώ φέτος πήρα αύξηση 3%.
Τι σχόλιο να κάνω για να μην αρχίζω να βρίζω τον ανηψιό του θείου, τον bonnet du cheval και τους λοιπούς μαθητευόμενους μάγους;
Γράψτε κι εσεις το δικό σας παραμύθι για την προϊστορία της επιμόρφωσης επιμορφωτών β-επιπέδου. Θα συγκεντρωθούν όλα μαζί και θα εκδοθούν σε πολυτελές τέυχος χαρισμένο εξαιρετικά όπου δει. Το δικό μου παραμύθι βρίσκεται εδώ.
Ανεξάρτητα του αν θα είναι φιλέλληνας ή φιλότουρκος, ανεξάρτητα από τις επιπτώσεις της εκλογής του στα Βαλκάνια και την Μέση Ανατολή και όλες αυτές τις παπαριές στις οποίες αρέσκονται οι αυτόχθονες αναλυτές
αναρωτιέμαι πότε στην Ελλάδα θα φτάσουμε στον πολιτικό πολιτισμό να δούμε ελληνοαλβανό ή ελληνοφιλιππινέζο υποψήφιο
..προσγείωση στην πραγματικότητα. Προσκάλεσα στο τμήμα μου δυό τρεις νεοπιαζετιανούς οικοδομιστές, κοινωνικούς οικοδομιστές και ομαδοσυνεργατικούς για εφαρμογή στην πράξη. Πάνω που βρισκόμασταν στη ζώνη της επικείμενης ανάπτυξης, νάσου το κινητό της Ιουλίας, “Εγώ κύριε θέλω να γίνω μανεκέν, τι να τα κάνω τα μαθηματικά;” Είπα να μετατρέψω τη ζώνη σε ζωνάρι αλλά με ηρέμησε το μειλίχιο ύφος του Γιώργου που άκουγε “μουσικούλα” με τα ακουστικά του. Δεν θέλησα να τον ενοχλήσω γιατί μπορεί να ξυπνούσα την Κατερίνα που κοιμόταν δίπλα. Η οικοδόμηση της γνώσης συνεχίστηκε απρόσκοπτα…
Την Παρασκευή δώσαμε και τις εξετάσεις μας. Οι δι-οργανωτές φρόντισαν να επιβεβαιώσουν την φήμη τους ως παντελώς ανοργάνωτοι και άσχετοι. Η εξέταση είχε δύο μέρη. Το πρώτο μέρος ήταν 27 ερωτήσεις multiple choice, απαιτούμενου χρόνου γύρω στα 15 λεπτά. Η διάρκεια της εξέτασης όμως ήταν 2 ώρες. Ακολούθησε το δεύτερο μέρος. Ανάλυση ενός ολόκληρου διδακτικού σεναρίου και ανάλυση της παρουσίασής του σε επιμορφωτές. Απαιτούμενος χρόνος τουλάχιστον 5 ώρες, η διάρκεια όμως ήταν 3 ώρες. Για ακόμα μια φορά οι άνθρωποι «έγραψαν». Τα συγχαρητήριά μας.
Από Δευτέρα πίσω στα σχολεία, με έτοιμο πρόγραμμα.
Κοιτάζοντας πίσω, πορεία ενός μηνός, στο ΠΑΚΕ7.
Γύρω στο τέλος Σεπτέμβρη, κάποια στιγμή, είπα να τα παρατήσω.
Ψάχνομαι τώρα να βρω τι ήταν αυτό που με κράτησε. Οι ψυχαναλυτές μου διαφωνούν. Κι εγώ προσπαθώ να θυμηθώ πότε και γιατί έγινε το κλικ. Εις μάτην αγαπητό μου blog.
Ποίος με κράτησε;
Μην είν΄ τα σενάρια;
Μην είν? το μεράκι;
Μην είν? το τι έπεται;
Μην είν΄ το κλίμα;
Μην είν΄ οι Daltons;
Όλα Τιπειάδα μου.
Κι αυτά και τ΄ άλλα