ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΗ ΣΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ

Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ

(Μέσα από την τέχνη)

Η ΜΑΝΟΥΛΑ
Στέλιος Σπεράντσας

Ποιός την κούνια μας κουνάει,
όταν είμαστε μικράκια;
Ποιός χαμογελά στο πλάι
και γλυκά μας λέει λογάκια
και τον ύπνο προσκαλεί;
Η μαμά μας η καλή!

Τα μαλλιά μας ποιός χτενίζει;
Ποιός μας καμαρώνει, αλήθεια;
Ποιός παιχνίδια μας χαρίζει;
Ποιός μας λέει τα παραμύθια
στη φωτίτσα μας σιμά;
Η γλυκιά μας η μαμά!

Κι όταν κάποτε ένα στόμα
κάτι με θυμό μας λέει,
κι όταν παρακούμε ακόμα,
ποιός πονεί και σιγοκλαίει
κι έχει πίκρα στην καρδιά;
Πάντα η μάννα μας, παιδιά!

Α΄ΜΕΡΟΣ

Πατήστε ΕΔΩ ή στον παρακάτω σύνδεσμο για να παρατηρήσετε τους πίνακες ζωγραφικής με θέμα τη μητέρα, να ακούσετε τραγούδια και να δείτε τις δραστηριότητες για τη δημιουργία του πιο γλυκού μηνύματος για τη μανούλα!!!

https://sway.office.com/VupFrMT2hymZxM9K?play

Ακούστε το παραμύθι

 B’ MEΡΟΣ 

Πρόγραμμα etwinning “ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ…ΜΑΖΙ”

Γεια σας παιδιά, ήρθε η ώρα για την 10η αποστολή! Ξέρετε ποιος γιορτάζει σε λίγες μέρες; Μα φυσικά οι μαμάδες μας! Τι λέτε είστε έτοιμοι να βοηθήστε τον Άκη τον Σπιτάκη να φτιάξει την καλύτερη «συνταγή» της μαμάς για τη ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ;
Σας έχει στείλει ένα μήνυμα τρέξτε να το δείτε!
Θα ξεκινήσετε την αναζήτηση από τα μουσεία:
✓ Ψάξτε προσεκτικά να βρείτε στους πίνακες στοιχεία για τη συνταγή, όπως αυτά που έκρυψαν στα έργα τους διάσημοι ζωγράφοι!
✓ Μετά σκεφτείτε 1 συστατικό για την συνεργατική συνταγή του σχολείου σας, ζωγραφίστε το και ζητήστε βοήθεια από κάποιο μεγάλο για να το γράψετε online.
Όμως ο Άκης έχει ακόμα μια δυσκολία…. Δεν ξέρει να γράφει τη λέξη «σ’ αγαπώ». Για να τον βοηθήσετε ακούστε προσεκτικά το παραμύθι :
“Κι εγώ σ’ αγαπώ” της Νίνας Ζαφειρίου.
Έτοιμη η συνταγή; Ουπς! Ο Άκης λέει ότι κάτι λείπει….
✓ Ζωγραφίστε το πορτρέτο της καλύτερης μαμάς
✓ γράψτε σε μια άκρη του πορτρέτου τη λέξη « σ’ αγαπώ»
✓ βγάλτε το μια φωτογραφία μαζί με την ζωγραφιά του συστατικού που προτείνετε για την συνταγή του σχολείου σας
✓ και στείλτε το για να ετοιμάσουμε το βιβλίο με τις συνταγές της πιο τέλειας μαμάς!
Ο Άκης λέει ότι τη βρήκε! Εσείς;;;;
Μην ξεχάσετε να πείτε “Χρόνια Πολλά μαμά!”

Δείτε το βίντεο

    Παιχνίδι με πίνακες 

https://view.genial.ly/5e9f4a6c60e2f20daa5d3864/learning-experience-challenges-giorth-mhteras-paixnidia-me-pinakes

    Παραμύθι…και γω σ΄αγαπώ

ΕΔΩ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΜΑΝΟΥΛΑ

Μετάβαση στο padlet.com

ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Τι γιορτάζουμε την Πρωτομαγιά

Την πρώτη Μαΐου γιορτάζεται η μέρα των εργατών. Πριν πολλά χρόνια στο Σικάγο των Ηνωμένων Πολιτειών, οι εργάτες ξεθηκώθηκαν γιατί οι συνθήκες εργασίας τους ήταν πολύ σκληρές. Με τον αγώνα τους αυτό διεκδίκησαν και κατάφεραν να εργάζονται 8 ώρες την ημέρα και να βελτιώσουν τις συνθήκες εργασίας τους .Αυτή η ημέρα είναι εργατική απεργία και όλες οι υπηρεσίες και οι επιχειρήσεις παραμένουν κλειστές.Η Πρωτομαγιά επίσης ,είναι η γιορτή των λουλουδιών και της Άνοιξης, από τα αρχαία χρόνια, η οποία πήρε σιγά-σιγά κι επίσημη μορφή. Τα λεγόμενα Ανθεστήρια, η γιορτή των λουλουδιών, ήταν η πρώτη επίσημη γιορτή ανθέων των Ελλήνων, η οποία ιδρύθηκε πρώτα στην Αθήνα και στη συνέχεια και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας, όπου κατά την τελετή κατευθύνονταν προς τα ιερά πομπές με κανηφόρες,  κόρες οι οποίες κουβαλούσαν στο κεφάλι το λεγόμενο κανούν, ένα καλάθι με λουλούδια.

ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ (Ιστορία)

Φέτος, «ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ… ΜΑΖΙ» και υποδεχόμαστε τον όμορφο Μάη με ένα διαφορετικό στεφάνι!

Α.Στόχος της δραστηριότητας είναι τα παιδιά να ψάξουν στο σπίτι για υλικά που θα μπορούσαν να αξιοποιήσουν για να δημιουργήσουν ένα «λουλούδι», να πειραματιστούν με τη χρήση των υλικών, να εκφράσουν τη δημιουργική και συνθετική σκέψη τους. Το λουλούδι το φωτογραφίζετε από πολύ κοντά, για να φαίνεται μόνο το λουλούδι και το στέλνετε…ΕΔΩ

 

Β.ΜΑΓΙΑΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

-Το ζάρι με τις παπαρούνες (Ο Άκης Σπιτάκης παίζει με τις παπαρούνες του χαρούμενου λιβαδιού”

Φτιάχνουμε τις μαργαρίτες του χαρούμενου λιβαδιού

Παίζουμε με τα πέταλα των λουλουδιών.

 

Περιμένουμε τις φωτογραφίες από τα παιχνίδια σας  ΕΔΩ

Γ. ΜΟΥΣΙΚΗ

Άνοιξη και Πρωτομαγιά χωρίς τραγούδι δεν γίνεται. Ελάτε να γνωρίσουμε μια καταπληκτική μουσικό. Την Ευτυχία Τσεσμελή. Ακούστε την σε ένα τραγούδι βασισμένο στη μουσική του Βιβάλντι οι τέσσερις εποχές.

Ανθίσαν οι πασχαλιές

καρποφόρησαν κι οι μηλιές

πως γεμίσαν οι γειτονιές παιδιά

μυρίσαν τα γιασεμιά και τα άνθη απ΄τη λεμονιά,

ανοιξιάτικος ουρανός

πετάνε τα χελιδόνια,ψηλά πάνε τα μπαλόνια

γιορτάζει η φύση

μαγευτική!!

Προσπαθείστε να το μάθετε….γιατί σε λίγες μέρες θα έχετε μια έκπληξη!!!!

ΠΕΝΤΟΖΑΛΙ -ΜΕΣ ΤΟΥ ΜΑΓΙΟΥ ΤΙΣ ΜΥΡΩΔΙΕΣ

 

ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑΣ

ΑΝΟΙΞΗ-Ο Μάιος μας έφτασε

Την Τρίτη 28 Απριλίου στις 6 το απόγευμα, δίνουμε ραντεβού  με τους γονείς και μαθητές μας στο : http://europeanschoolradio.eu/player.php και ακούμε όλοι και όλες μαζί την αφήγηση της ιστορίας ” Το χαρούμενο Λιβάδι”. Για όποιον θέλει να την ακούσει άλλη στιγμή, θα μπορέσει μετά την Τρίτη 28/4 να την ακούσει στο  http://europeanschoolradio.eu/el/radio-shows-productions

Δραστηριότητες :

ΤΕΝΧΗ: Ζωγράφισε τον πιο όμορφο πίνακα με το θέμα που θα επιλέξεις από το παραμύθι.Παρατήρησε την εικονογράφο του παραμυθιού στο βίντεο για να πάρεις ιδέες.Ο πίνακάς σου μπορεί να γίνει και τρισδιάστατος. Πάρε λευκά χαρτιά ή χαρτοπετσέτες, κόψε πέταλα όπως της μαργαρίτας και κόλλησέ τα στον πίνακα σχηματίζοντας τα λουλούδια. Συμπλήρωσε το έργο σου με τα κοτσάνια. Αντίστοιχα μπορείς να φτιάξεις και τις παπαρούνες. Τα  υλικά που χρειάζεσαι είναι:

-χαρτί ή μπλοκ ζωγραφικής λευκό

-κόκκινες και λευκές χαρτοπετσέτες ή χαρτιά κόκκινα και λευκά. Μπορείς να χρωματίσεις αν θέλεις τα πέταλα της παπαρούνας και μετά να κόψεις και κολλήσεις

-Μαρκαδόρους, ξυλομπογιές, λαδοπαστέλ, τέμπερες, μολύβια για σχεδίαση, κόλλα, ψαλίδια

Θυμήσου.. ότι όταν ζωγραφίζουμε δεν αφήνουμε κενά και φτιάχνουμε φόντο επιλέγοντας καλύτερα  ξυλομπογιά.

ΓΛΩΣΣΑ:

Άκουσε προσεκτικά την ιστορία και παίξε το παιχνίδι των αντίθετων λέξεων. Γράψε όπως μπορείς τις λέξεις σε ένα χαρτί!

Περιμένουμε τις δημιουργίες σου ΕΔΩ

ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΤΗΣ ΠΕΜΠΤΗΣ

 

Πρόγραμμα etwinning “ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ …ΜΑΖΙ”-ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ

Συνέχεια δραστηριοτήτων του προγράμματος “ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ…ΜΑΖΙ”

Ο Άκης Σπιτάκης κάνει πειράματα.

Τι λέτε; Θα τον βοηθήσετε;Αδειάστε το τραπέζι και ξεκινήστε. Δείτε το βίντεο με τις οδηγίες, κάντε το πείραμα και τραβήξτε φωτογραφία!! Περιμένω να δω τις γελαστές φουσκωμένες γαντοφατσούλες σας!!Μην ξεχάσετε να γράψετε και τι σκέφτονται!!

Αναρτήστε τις εργασίες  ΕΔΩ

ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ

Ενημέρωση γονέων για την σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση

Aγαπητοί γονείς
Εύχομαι να είστε καλά όλοι, εσείς και η οικογένειά σας. Το Πάσχα πέρασε και η περίοδος που διανύουμε μας έχει φέρει καινούργια δεδομένα. Σε όλη τη σχολική κοινότητα πλέον, εισάγεται και η σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Το Νηπιαγωγείο δεν θα μπορούσε να βρίσκεται εκτός διαδικασίας, διότι υπόκειται και αυτό στην υποχρεωτικότητα φοίτησης. Με βάση αυτά τα νέα δεδομένα θα επιχειρήσουμε τη συνέχεια της μαθησιακής διαδικασίας. Θα ήθελα λοιπόν να σας ενημερώσω για ορισμένα τεχνικά προβλήματα που ίσως προκύψουν.Οι πιο πολλοί από εσάς έχετε παιδιά στο Δημοτικό και οι εκπαιδευτικοί τους θα έχουν προβεί στις απαραίτητες ενέργειες ενημέρωσης.
Η σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση γίνεται μέσω της εφαρμογής cisco webex. To ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ πραγματοποιώντας πολύωρα σεμινάρια -τηλεδιασκέψεις με εμάς τους εκπαιδευτικούς, μας έδωσε τη δυνατότητα να μάθουμε τη χρήση της εφαρμογής και να δημιουργήσουμε τις ψηφιακές μας τάξεις. Η διαδικασία ενεργοποίησης των λογαριασμών των εκπαιδευτικών, βρίσκεται σε εξέλιξη. Στις επόμενες μέρες θα σας κοινοποιηθεί ο σύνδεσμος της ψηφιακής τάξης του κάθε τμήματος. Η σύνδεση είναι απλή, μόνο που θα σας ζητηθεί να κατεβάσετε την εφαρμογή webex. Θα γίνει ενημέρωση με την κοινοποίηση του συνδέσμου.H πρώτη συνάντηση προγραμματίζεται μόνο με εσάς τους γονείς, για να μάθετε τη λειτουργία της και σε δεύτερη φάση θα γίνει προσπάθεια επικοινωνίας και με τα παιδιά. Ανεξάρτητα με την εξαγγελία άρσης των μέτρων, θέλω να καταθέσω ότι θα πρέπει να εξοικειωθείτε με τις νέες μορφές εκπαίδευσης, για να είστε ικανοί να επιβλέπετε τα παιδιά σας, λόγω της μικρής τους ηλικίας. Είναι μια δεξιότητα που θα σας χρειαστεί στο μέλλον.Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση στην παρούσα φάση, με τα σχολεία κλειστά λειτουργεί επικουρικά, διατηρώντας την επαφή των παιδιών με τη μάθηση.Αυτό δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι θα αντικαταστήσει τη δια ζώσης μάθηση. Πέραν των συνθηκών που μπορεί στο μέλλον να επιβάλλουν ξανά τη διακοπή λειτουργίας των σχολείων, μπορεί να είναι ένα βοηθητικό εργαλείο, που θα διατηρεί την μαθησιακή διαδικασία σε παιδιά που αντιμετωπίζουν ή πιθανώς αντιμετωπίσουν κάποιο πρόβλημα υγείας, τόσο τα ίδια όσο και κάποιο μέλος της οικογένειάς τους.Η εξ αποστάσεως γίνεται με δύο τρόπους. Ο ένας είναι η ασύγχρονη μάθηση, αυτή που εφαρμόζουμε έως τώρα και ο δεύτερος η σύγχρονη μάθηση, δηλ. η μεταφορά της τάξης μας σε ένα ψηφιακό περιβάλλον, διαδραστικό, όπου όλοι μπορούν να συμμετέχουν σε παρόντα χρόνο.Η ψηφιακή τάξη, όπως και η δια ζώσης τάξη, διέπεται από κανόνες, όπως είναι “κάνω ησυχία”, “παίρνω το λόγο , σηκώνοντας το χέρι για να μιλήσω”,”σέβομαι τον συμμαθητή μου”. Η εκμάθηση τώρα της χρήσης της εφαρμογής είναι για τα παιδιά μια δεξιότητα που θα πρέπει σιγά σιγά τα παιδιά να τη μάθουν, να τη μάθουν σωστά και με όλους τους κανόνες ασφάλειας. Γνωρίζουμε επίσης τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν πολλές οικογένειες, όσον αφορά τον απαραίτητο εξοπλισμό, όπως ΗΥ tablet, laptot κλπ, όταν μάλιστα στην οικογένεια μπορεί να υπάρχουν μεγαλύτερα παιδιά ή γονείς που εργάζονται από το σπίτι.Αυτό είναι κατανοητό και θα προσπαθήσουμε να βρούμε λύσεις ώστε όλα τα παιδιά να έχουν ίσες ευκαιρίες και να συμμετέχουν.

ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΠΑΣΧΑΛΙΝΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ:

https://el.padlet.com/eyaggeliakom/b81law8mcb3f

Α) ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ etwinning  “ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ … ΜΑΖΙ”

-ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ ΑΙΝΙΓΜΑΤΑ

Η δράση που ακολουθεί είναι ένα παιχνίδι αινιγμάτων.

1η.ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: Τα παιδιά θα συγκεντρώσουν τα υλικά και θα πρέπει με αυτά να μας στείλουν μια συνταγή από τα κουλουράκια που θα φτιάξουν με τους γονείς τους αυτά που έφτιαξαν, με φωτογραφία.

https://view.genial.ly/5e88a9c4260c290e39a75774/game-ainigmata?fbclid=IwAR0sqDmD0gALjIoa55bDH8oGx63_GCPhtqM58MrBjtLIQDn2I5WpAK_uSoA  

2η.ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

 3η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ:

 4η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

 5η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ:

-ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ με παιχνίδι

–ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΟΥ ΛΑΖΑΡΟΥ

-Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

https://safeyoutube.net/w/Pbu5

ΠΕΙΡΑΜΑ:

https://safeyoutube.net/w/HFu5

Β)  ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ και ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ-ΑΦΗΓΗΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΊΟΥ ΜΑΣ

–ΠΑΡΑΜΥΘΙ:Τα 12 πασχαλινά αβγά και η μάγισσα -ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΦΡΙΞΟΣ

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ : ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΝΩ ΤΑ ΑΒΓΑ ΣΕ ΟΠΟΙΟ ΖΩΑΚΙ ΘΕΛΩ

–Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΤΟΥ ΔΟΜΙΝΙΚΟΥ ΘΕΟΤΟΚΟΠΟΥΛΟΥ

Ευαγγελία Κομζιά

https://safeYouTube.net/w/wKz5

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ:ΕΠΙΛΕΓΩ ΚΑΙ ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ ΕΝΑΝ ΠΙΝΑΚΑ ΤΟΥ ΕΛ ΓΚΡΕΚΟ

–ΙΣΤΟΡΙΑ: Τα θαύματα του Χριστού

Αφήγηση: Τζιόντζιολα Νόρα

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: ΜΠΟΡΕΊΤΕ ΝΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΕΤΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΡΕΣΑΝ

ΠΑΡΑΜΥΘΙ:Τα λουλούδια της ελπίδας, της ΡΕΝΑΣ ΡΩΣΣΗ ΖΑΪΡΗ

Αφήγηση: Αποστολοπούλου Νάντια

ΔΡΑΣΤΡΙΟΤΗΤΑ: Στο παρακάτω βίντεο θα δεις πως μπορείς να φτιάξεις και συ έναν σταυρό.. αν δεν έχεις κανέλα ,σκέψου κάποιο άλλο υλικό. Βάλε τη φαντασία σου, πάρε κορδέλες και στολίδια και δημιούργησε τον πιο πρωτότυπο σταυρό!

-ΠΑΡΑΜΥΘΙ: Το Πάσχα του Πασχάλη της Μ. Αντρικοπούλου

Αφήγηση: Βιβή Σιούτα

-ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΛΕΞΕΙΣ ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ

6η αποστολή etwinning “Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΡΟΛΟ” και ΓΕΝΕΘΛΙΑ

Συνεργατικό βίντεο για τον βασιλιά Ρολάκη!

 

 

1.Έτοιμοι για την επόμενη 6η δράση; Μια που όλοι αγοράσαμε χαρτιά υγείας, είναι ώρα να δείξουμε πόσο δημιουργικοί μπορούμε να γίνουμε ????

https://biteable.com/watch/-2486373?fbclid=IwAR2po5iTaMQHCy6waHeHkhFAcUi7nEnf986Zv6Xq8wTmUdQkPLqLEBim5bU

ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ
“Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΡΟΛΟ-Ο ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΥΡΓΟΣ”:
 2. Ο Γιωργάκης ο Καρκ.  την Παρασκευή έχει γενέθλια.Τι λέτε? Του στέλνουμε μια ζωγραφιά για ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ? Από σήμερα όποιο παιδάκι έχει γενέθλια θα τα γιορτάζουμε στέλνοντας τη ζωγραφιά
μας.
.ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ “ΓΕΝΕΘΛΙΑ”:https://el.padlet.com/eyaggeliakom/qqq677cm9fwd