Feed
Άρθρα
Σχόλια

Υπογράφηκε από τον υφυπουργό Παιδείας Δημήτρη Μπαξεβανάκη η απόφαση με την οποία αποδίδονται επαγγελματικά δικαιώματα σε αποφοίτους ΕΠΑΛ του Ν. 4386/2016.

Με την απόφαση γίνεται αντιστοίχιση των επαγγελματικών δικαιωμάτων των κατόχων τίτλων ΕΠΑΛ του Ν. 4386/2016 με τα επαγγελματικά δικαιώματα των κατόχων τίτλων ειδικοτήτων που αποκτήθηκαν στο πλαίσιο της Δευτεροβάθμιας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης.

Κύκλοι του υπουργείου υπογράμμισαν τη σημασία του ότι, για πρώτη φορά, προηγείται η απόδοση επαγγελματικών δικαιωμάτων σε αποφοίτους ΕΠΑΛ από την αποφοίτηση των πρώτων μαθητών του νέου συστήματος (νέο θεσμικό πλαίσιο του Ν. 4386/2016), οι οποίοι θα αποκτήσουν πτυχίο τον Ιούνιο του 2018.

Υπενθυμίζεται ότι τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων ΕΠΑΛ του νόμου 3475 του 2006 αποδόθηκαν το 2016 με Υπουργική Απόφαση (ΥΑ) του τότε υπουργού Νίκου Φίλη και τα επαγγελματικά δικαιώματα του νόμου 4186 του 2013 αποδόθηκαν το 2017 με ΥΑ του υφυπουργού Δημήτρη Μπαξεβανάκη.

Οι ειδικότητες του ν. 4386/16 στις οποίες χορηγούνται επαγγελματικά δικαιώματα είναι οι παρακάτω:

Τομέας Μηχανολογίας

«Τεχνικός Μηχανολογικών Εγκαταστάσεων και Κατασκευών»
«Τεχνικός Μηχανοσυνθέτης Αεροσκαφών»
«Τεχνικός Οχημάτων» και «Τεχνικός Εγκαταστάσεων Ψύξης, Αερισμού και Κλιματισμού»
Τομέας Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού
«Τεχνικός Ηλεκτρολογικών Συστημάτων, Εγκαταστάσεων και Δικτύων»
Τομέας Δομικών Έργων, Δομημένου Περιβάλλοντος και Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού
«Τεχνικός Δομικών Έργων και Γεωπληροφορικής»

Συνεχίστε το άρθρο στο site της ερτ:

http://www.ert.gr/eidiseis/ellada/kinonia/epangelmatika-dikeomata-se-apofitous-epal/

 

 

Τη φετινή άνοιξη θα ξεκινήσει και πάλι η Εαρινή Εκστρατεία του eTwinning, με ένα διαδικτυακό παιχνίδι στο οποίο μπορούν να συμμετέχουν και να κερδίσουν έπαθλα όλοι οι eTwinners.

Πέρυσι, σχεδόν 1000 εκπαιδευτικοί του eTwinning πήραν μέρος σε μια Διαδικτυακή Αναζήτηση για να ανακτήσουν το Πρίσμα της Συμπερίληψης. Η ιστορία συνεχίζεται και φέτος και η Διαδικτυακή Αναζήτηση επιστρέφει, επικεντρώνοντας στην πολιτιστική κληρονομιά.

Για να ολοκληρώσετε τη φετινή Διαδικτυακή Αναζήτηση, ο Καθηγητής Olgar θα χρειαστεί τη βοήθεια των eTwinners για να επιλύσει τα καινούργια μυστήρια.

Πώς μπορείτε να πάρετε μέρος; Εύκολο! Συνδεθείτε στο eTwinning Live και επιλύστε τους νέους γρίφους για να ανακαλύψετε τα μυστικά της Ευρωπαϊκής πολιτιστικής κληρονομιάς!

Έχετε το νου σας στον χώρο αυτόν, γιατί η Διαδικτυακή Αναζήτηση του eTwinning έρχεται σύντομα!

https://www.etwinning.net/el/pub/highlights/the-new-etwinning-online-quest.htm

etwinning_logo

Το eTwinning προσφέρει πολλές ευκαιρίες για εφαρμογή καινοτομιών και δημιουργικής μάθησης στην διδακτική πράξη μέσα από τις δυνατότητες που προσφέρει. Οι εκπαιδευτικοί αλλά κυρίως οι μαθητές που συμμετέχουν επωφελούνται από τη συνεργασία που έχουν με τα σχολεία των άλλων χωρών, βγαίνουν από τα στενά όρια της τάξης και το μάθημα αποκτά ευρωπαϊκή διάσταση.

Οι πέντε κύριες περιοχές προστιθέμενης αξίας στις πρακτικές διδασκαλίας και μάθησης μέσα από τα έργα eTwinning είναι οι ακόλουθες (Galvin et al, 2006):

  • Αυθεντική μάθηση: οι μαθητές έχουν μεγαλύτερα κίνητρα όταν συμμετέχουν σε αυθεντικές και με σημασία μαθησιακές δραστηριότητες.
  • Συνεργασία: τα έργα eTwinning απαιτούν συνεργασία σε πολλά επίπεδα όπως εκπαιδευτικού-εκπαιδευτικού, μαθητή-μαθητή και/ή εκπαιδευτικού-μαθητή.
  • Ευρωπαϊκή διάσταση: τα έργα eTwinning από τη φύση τους τονίζουν την ευρωπαϊκή διάσταση και την διαπολιτισμική εκπαίδευση φέρνοντας μαθητές και εκπαιδευτικούς από διαφορετικές χώρες σε επαφή και ενισχύοντας την αμοιβαία κατανόηση.
  • Χρήση Νέων Τεχνολογιών: Το eTwinning προωθεί την χρήση των Νέων Τεχνολογιών στα σχολεία, διευκολύνοντας τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς να αναπτύξουν τις τεχνολογικές δεξιότητές τους σε αυθεντικές καταστάσεις.
  • Εκπαίδευση καθηγητών και επαγγελματική ανάπτυξη: ένα σημαντικό κομμάτι του eTwinning γενικά και των έργων ειδικότερα είναι η συμβολή του στην μάθηση και επαγγελματική ανάπτυξη των εμπλεκομένων εκπαιδευτικών.

Πολλές μελέτες έχουν υποστηρίξει την αποτελεσματικότητα του eTwinning στην παροχή ευκαιριών αυθεντικής μάθησης μέσω προγραμμάτων και ανάπτυξης των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα (European Commission, 2013; Crawley at al., 2010a).

Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές δεν περιορίζονται στα εργαλεία που προσφέρει η πλατφόρμα αλλά επιδεικνύουν δεξιότητες στη χρήση άλλων εργαλείων που αναδεικνύουν το έργο τους όπως ψηφιακά βίντεο, χρήση LMS όπως το Moodle, ιστολόγια, Web 2.0 εργαλεία και wikis (Kampylis at al., 2013).

Πηγή: eTwinning.gr

Παρακολουθείστε τα δημιουργικά εργαστήρια Code + Create και μάθετε νέες δεξιότητες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στις μελλοντικές σπουδές ή και την καριέρα σας!

 

ΠΟΙΟΙ: Νέοι ηλικίας 15-17 ετών με επιθυμία για μάθηση μπορούν να υποβάλουν αίτηση χωρίς να απαιτείται προηγούμενη εμπειρία σε προγραμματισμό υπολογιστών. Απαιτείται όμως βασική κατανόηση της αγγλικής γλώσσας, καθώς όλα τα εργαστήρια θα είναι στα αγγλικά.

 

ΤΙ: Δωρεάν εργαστήρια που χρησιμοποιούν λογισμικό ανοιχτού κώδικα με την τελευταία τεχνολογία

 

Φεβρουάριος 2018: Εισαγωγή στην τρισδιάστατη εκτύπωση, ρομποτική και εφαρμογές IoT

 

Μάρτιος 2018: Εισαγωγικός προγραμματισμός της Python

 

Κάθε 3ωρη συνεδρία (2 φορές την εβδομάδα x 3 ώρες x 8 εβδομάδες) θα σας δώσει την ευκαιρία να μάθετε, να πειραματιστείτε και να δημιουργήσετε κάτι καινούργιο. Όλοι οι επιλεγμένοι συμμετέχοντες θα έχουν πρόσβαση μία φορά την εβδομάδα, στο εργαστήριο εκμάθησης για ελεύθερη άσκηση και πειραματισμό σε ομάδες ή μεμονωμένα.

 

ΠΟΤΕ: Κάθε Σάββατο και Κυριακή του Φεβρουαρίου (από τις 3/2) και το Μάρτιο του 2018, στη Δημοτική Αγορά της Κυψέλης στη Φωκίωνος Νέγρη. Παρέχονται δωρεάν εισιτήρια για όλους τους συμμετέχοντες.

 

ΓΙΑΤΙ: Η ψηφιακή παιδεία είναι μια κρίσιμη ικανότητα για τον 21ο αιώνα. Θέλουμε να σας εισάγουμε στον προγραμματισμό υπολογιστών και να δούμε πού θα σας οδηγήσει η φαντασία σας. Όλοι αξίζουν την ευκαιρία να μάθουν νέες δεξιότητες, έτσι αυτά τα μαθήματα είναι ανοιχτά τόσο σε Έλληνες μαθητές όσο και σε νεοεισερχόμενους στην Ελλάδα.

 

Συμπληρώστε έγκαιρα την αίτησή σας καθώς οι θέσεις είναι περιορισμένες: https://ellak.gr/student-registration-form-ages-15-17/

 

Η προθεσμία υποβολής αιτήσεων είναι Παρασκευή 26 Ιανουαρίου 2018. Οι επιλεγμένοι συμμετέχοντες θα ενημερωθούν μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή / και τηλεφώνου.

  • H άσκηση περιλαμβάνει την κατασκευή ενός αναλογικού αισθητήρα θερμοκρασίας, ο οποίος μπορεί να συνδεθεί σε οποιοδήποτε PLC με αναλογική είσοδο. Πλεονέκτημα της κατασκευής είναι το πολύ μικρό κόστος σε σχέση με το κόστος των αντίστοιχων αισθητήρων της αγοράς.

Κατασκευή ενός απλού αναλογικού αισθητήρα θερμοκρασίας για σύνδεση σε αναλογική είσοδο ενός PLC

  • Φύλλο έργου όπου περιγράφεται ο τρόπος λειτουργίας ενός υπέρυθρου ανιχνευτή κίνησης και ο τρόπος συνδεσμολογίας

Ανιχνευτής Κίνησης (Υπέρυθρος) – Συνδεσμολογία

 

Φυλλάδιο με τους ορισμούς Τάση – Ένταση:

Βασικοί ορισμοί

  Βασικό τυπολόγιο Ηλεκτρολόγου

 

  1. Κατασκευή Ε.Η.Ε. απλού φωτιστικού σημείου το οποίο ελέγχεται από μία θέση με απλό διακόπτη : project_seet_elgxos_fotistikou_me_aplo_diakopti
  2. Κατασκευή γραμμής τροφοδοσίας ρευματοδοτών:  project_seet_EHE_socket_circuit
  3. Κατασκευή γραμμής τροφοδοσίας ρευματοδότη και φωτιστικού σημείου που ελέγχεται από απλό διακόπτη : project_seet_EHE_socket_circuit_and_switch

 

Συνδεσμολογία μονοφασικού Ηλεκτρικού πίνακα οικίας και οδηγίες

Έλεγχος φωτιστικού σημείου με απλό διακόπτη (πίνακας αυτοματισμού)

  • Εισαγωγή στους αυτοματισμούς – η πρώτη άσκηση — Απλή εισαγωγική άσκηση με ένα φωτιστικό και ένα διακόπτη — τα οποία συνδέονται απευθείας σε πίνακα — φύλλο έργου 2 σελίδων με εργασία για το σπίτι

Έλεγχος φωτιστικού σημείου με απλό διακόπτη και ηλεκτρονόμο

  • Εισαγωγή στους αυτοματισμούς – η δεύτερη άσκηση — Γνωριμία και χρήση του ηλεκτρονόμου για έλεγχο φωτισμού — φύλλο έργου 2 σελίδων με εργασία για το σπίτι

Αυτοσυγκράτηση ηλεκτρονόμου (relay)

  • Εισαγωγή στους Αυτοματισμούς – Η τρίτη άσκηση — Ασκηση στην αυτοσυγκράτηση ηλεκτρονόμου — Εργασία για το σπίτι

Δείτε το στο slideshare.net

 

Παλιότερα Άρθρα »

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων