Παιδάκια μου τι κάνετε; Ετοιμαζόσαστε για την επιστροφή;
Το νηπιαγωγείο είναι έτοιμο, οι τάξεις διαμορφώθηκαν σύμφωνα με τα νέα μέτρα και
εμείς περιμένουμε να σας συναντήσουμε από κοντά.
Ελπίζω να ασχοληθήκατε με το χθεσινό βιντεάκι και να διαβάσατε το παραμύθι.
Πρέπει να τηρούμε τους κανόνες υγιεινής για να κρατάμε μακριά αυτόν τον ιό με την κορώνα, τον Κορωνοιό.
Αυτό θα το πετύχουμε αν δεν φιλιόμαστε και αγκαλιαζόμαστε αλλά αν χαιρετιόμαστε κάπως έτσι…
Ας διαβάσουμε και το παρακάτω ποίημα που γράφτηκε για τον Κορωνοιό..
Το ταξίδι του Κορωνοϊού
Της Αντωνίας Κωνιού
Με κορώνα τρομερός
εμφανίστηκε ιός,
θέλει κόσμο να γνωρίσει
όλη τη γη να την γυρίσει.
Με όχημα την αγκαλιά,
την παρέα, τα φιλιά,
κίνησε να ταξιδέψει
όλους να τους κυριεύσει.
Μες στο σώμα όταν μπει,
το αρρωσταίνει στη στιγμή
φέρνει βήχα στο λεπτό,
ανεβάζει πυρετό.
Μα ο ιός έχει μυστικά,
που κρατούσε αυτός κρυφά,
κι αν στο φως φανερωθούν,
το ταξίδι του χαλούν.
Μα τα μάθαν οι γιατροί
που είναι έξυπνοι πολύ,
“Γάντια μάσκες και σαπούνια
τα φοβάται τρομερά,
τη καθαριότητα την τρέμει,
που είν’ η μισή μας αρχοντιά”.
“Όλοι να μείνετε στο σπίτι”,
είπαν τότε οι γιατροί,
ο ιός παρέα δε θα χει
τη μοναξιά θα βαρεθεί.
Κι όταν εκείνος φύγει
θα ναι ελεύθερα ξανά,
όλοι πιο κοντά θα χουμε έρθει
σε μια μεγάλη αγκαλιά.
Συζητήστε για το ποίημα με την μαμά και τον μπαμπά και έπειτα παίξτε το παρακάτω παιχνίδι.
Για να δω, καταλάβατε τί πρέπει να κάνουμε για να προστατευτούμε και τί πρέπει να αποφεύγουμε;
«Σωστά και λάθη στην προστασία μας από τον κορωνοιό».
Τελειώνοντας ας παίξουμε με τους αριθμούς και τα μικρόβια…
Θα κάνετε σωστή αντιστοίχηση; Για πάμε…
https://www.liveworksheets.com/ti694356bd
Ζωγραφίστε την επιστροφή μας στο νηπιαγωγείο όπως εσείς την φαντάζεστε και στείλτε μου mail.
Τα λέμε την Δευτέρα από κοντά!
Καλημέρα παιδάκια μου καλά!
Επιστρέφουμε στο νηπιαγωγείο όπως θα μάθατε και όπως σας είπα στην τηλεδιάσκεψη εχθές. Για τον λόγο αυτό και επειδή η καθημερινότητά μας θα αλλάξει λίγο όσο αφορά τους κανόνες υγιεινής θα πρέπει να ενημερωθούμε για κάποια πράγματα.
Δείτε και διαβάστε το παρακάτω βιντεάκι και συζητήστε το με την μαμά και τον μπαμπά.
Τώρα ας διαβάσουμε αυτή την ιστορία της Νίκη Σκουτέρη από μια εξαίρετη συλλογική δουλεία:
Ο Τρανούλης, ο Τρανός ο Κορωνοϊός
Πάνω στον πλανήτη Γη γεννήθηκε ένα μικροσκοπικό ιο-τερατάκι που
η μαμά του κι ο μπαμπάς του το καμάρωναν πολύ. Ήταν ζωηρούλης, ζαβολιάρης, κλαψιάρης κι απαιτητικός. Όλο φαγητό ζήταγε από τους γονείς του, διότι πείναγε συνεχώς και βόλτες έξω από το σπίτι επιθυμούσε. Το κλάμα του και οι φωνές του ήταν απερίγραπτα.
«Δεν μπορώ άλλο εδώ μέσα πια. Θέλω βόλτα πολύ μακριά. Νιώθω δυνατός εγώ, κοιτάξτε τα άκρα μου τα γερά, δε με σταματάει τίποτα πια» έλεγε ο Τρανούλης.
«Θα χαθείς παιδί μου», του φώναζε η μαμά του.
«Χαζός δεν είμαι εγώ, θέλω να κάνω τον γύρο της γης και πάλι εδώ
στην Κίνα να ξανά έρθω. Αφήστε με καλοί μου γονείς» έλεγε το ιοτερατάκι κλαίγοντας κάθε φορά γοερά για να το λυπηθούν η μαμά κι ο μπαμπάς του.
Έτσι, οι γονείς του ένα πρωινό του έδωσαν για δώρο γενεθλίων μία κο-
ρώνα. Τον βάφτισαν κιόλας, τον είπαν Κορωνοϊό Τρανούλη Τρανό. Άνοιξε την πόρτα του σπιτιού ο μικρός ιός ο Τρανούλης ο Κορωνοϊός, αποχαιρέτησε αποφασιστικά μαμά και μπαμπά και χάθηκε στη στροφή του δρόμου.
Πω πω τι έβλεπε από ψηλά, σπίτια και παιδιά, νέους και γέρους όλους
μια ζωγραφιά. Άρχισε τις ζαβολιές, πήγε στα παιδιά και τα τσίμπαγε στην μύτη και στα μάτια, χωνόταν στα ρουθούνια του μπαμπά, έμπαινε μέσα στο στόμα του παππού και της γιαγιάς που γέλαγαν με τα παιδιά. Είδε μάλιστα ότι ήταν πολύ ωραία να τους αγκαλιάζει κι όλους. Έκανε πολλές ζαβολιές και πέρναγε καλά. Μα όσο ο Κορωνοϊός ο Τρανούλης πείραζε τον κόσμο συνέβη κάτι τραγικό και φοβερό. Τα παιδάκια εμφάνισαν πυρετό, οι μαμάδες και οι μπαμπάδες έβηχαν συνεχώς ενώ οι γιαγιάδες και οι παππούδες μέσα στα νοσοκομεία βρέθηκαν και οι γιατροί να τρέχουν από εδώ κι από εκεί έξω φρενών.
Και τότε συνέβη και κάτι μαγικό. Όσο αρρώσταιναν οι άνθρωποι τόσο
μεγάλωνε η κορώνα του Τρανούλη και γινόταν κάθε φορά όλο και πιο δυνατός. Βαρέθηκε την Κίνα, ταξίδεψε στην Ιταλία και η χαρά του ήταν απερίγραπτη όταν είδε τον εαυτό του να φιγουράρει σε εφημερίδες και στην τηλεόραση. Όλοι μίλαγαν γι’ αυτόν, μα τι εξωφρενικό, συμβούλευαν τον κόσμο να κρυφτεί από αυτόν.
Πείσμωσε ο Τρανούλης, ήθελε να προλάβει να παίξει και να γελάσει με
τα καμώματά του κι έτσι στρώθηκε σε παιχνίδι τρελό με την Ιταλία και την Ισπανία, την Αγγλία, την Αμερική και την Γερμανία. Είχε γίνει τώρα πολύ-πολύ δυνατός και πιο ξακουστός κι από Τρανούλης έγινε Τρανός. Από το πολύ παιχνίδι είχε φουσκώσει ακόμα περισσότερο η κοιλιά του αλλά κάτω δεν το έβαζε. Ήδη τον φοβόντουσαν και είχανε κρυφτεί, πείναγε κιόλας,πόσο να έμενε εκεί; Το κακό είχε ήδη συμβεί, αρρώστησαν πάρα πολλοί.
Αποφάσισε να ταξιδέψει στην Ελλάδα με τα πολλά νησιά της και τα όμορφα βουνά της. Μυστήριο πράγμα όμως, όλοι είχαν εξαφανιστεί. Γύρναγε από εδώ, γύρναγε από εκεί. Του έλειπαν τα παιδάκια, που είχανε κρυφτεί; Κουρασμένος από τα πολλά κιλά του και το βάρος της κορώνας του, διότι κι αυτή είχε μεγαλώσει, κάθισε για να ξεκουραστεί, να σκεφθεί και να οργανωθεί. Ας έστηνε λίγο αυτί, ας άφηνε τα μάτια του ανοιχτά να δει τι είχε συμβεί. Κι αυτό έκανε.
Είδε τους ανθρώπους να φοράνε μάσκες, γάντια μπλέ μωβ κι άσπρα
και τα παιδάκια με σαπούνια κι αντισηπτικά . Πώς να έπαιζε μαζί τους πια;
Βρήκε κάποιους και τους γαργάλησε στη μύτη, αρρώστησαν αμέσως και τα παιδιά κρύφθηκαν ακόμα περισσότερο. Οι μέρες πέρναγαν κι όσο κι αν τους πείραζε την μύτη τους δεν έφθανε, τα χέρια τους δεν έπιανε, τα αυτιά τους δεν τα προλάβαινε και τα μάτια τους τον κοίταζαν τόσο τρομαγμένα που έτρεχαν αμέσως με αντισηπτικό, σαπούνι και οινόπνευμα, πλενόντουσαν και απολυμαινόντουσαν από πάνω μέχρι κάτω. Δύσκολα τα ελληνόπουλα και οι γονείς τους αλλά και οι γιαγιάδες και οι παππούληδες πολλοί δυνατοί.
Κι όχι μόνο αυτό! Στις εφημερίδες τώρα πια και στα περιοδικά, στην
τηλεόραση και στις παρέες όλοι κορόιδευαν τον Κορωνοϊό τον Τρανό που δεν μπορούσε να τους κάνει κακό. Βγήκανε μάλιστα κι όλα τα παιδιά στα μπαλκόνια τους, τον κοίταζαν και γέλαγαν μαζί του. Διότι είχε χάσει κιλά, τα χέρια του δεν ήταν πια δυνατά, η κορώνα του πήγαινε δεξιά κι αριστερά, τα πόδια του ήταν βαριά, δεν μπορούσε να περπατήσει γρήγορα, η ανάσα του κουρασμένη κι αργή. Και το πιο φριχτό; Ούτε να πετάξει δεν μπορούσε πια. Και τα παιδιά του τραγουδούσαν φωναχτά:
“Κορωνοϊέ Κορωνοϊέ άταχτε μα και κακέ
με μας τα ελληνάκια μην τα βάζεις.
Έχουμε σαπούνι κι αντισηπτικό,
καλούς γιατρούς, γάργαρο καθαρό νερό.
Φύγε αμέσως από εδώ!
Τους παππούδες μην πειράζεις
τις γιαγιάδες μην τρομάζεις.
Έχουμε γονείς δυνατούς
έξυπνους και στοργικούς.
Φύγε από την χώρα μας
μα κι από την γη αμέσως.
Κακούς δεν θέλουμε εδώ
είμαστε καλοσυνάτοι,
Με σαπούνι και μαντήλια
καθαρό αέρα, μπόλικα φρούτα
τρεφόμαστε σωστά.
Γι’ αυτό σήκω και φύγε μακριά!”
Κι όσο τα παιδιά γέλαγαν μαζί του τόσο ο Κορωνοϊός ο Τρανός γινό-
τανε Τρανούλης και στο τέλος -ούλης. Τον συνέλαβαν μάλιστα οι γιατροί
και τον έβαλαν σε μία γυάλα να τον φυλακίσουν εκεί, να μην πειράξει ξανά κανέναν πάνω στη γη.
Και τα παιδάκια ευτυχισμένα γέμισαν πάρκα και αυλές, σχολεία και
παιδικές χαρές. Η μαμά καμάρωνε πια κι ο μπαμπάς συνέχισε τη δουλειά.
Μα το πιο ωραίο από όλα ήταν που τις Κυριακές τους περίμενε η γιαγιά
με τον παππού για καλό μεζέ στο σπίτι τους, γλυκά και πολλά παραμύθια, στοργικές αγκαλιές κι αμέτρητα φιλιά.
Κι έζησαν οι άνθρωποι ευτυχισμένοι κι ο Κορωνοιός ο Τρανός μέσα σ’
ένα βάζο μουτρωμένος και λιγνός, από Τρανός έγινε Τρανούλης μικρούλης ούλης, εντελώς μικροσκοπικούλης.__
Συζητήστε το παραμύθι.
Τί σας άρεσε;
Τί σας έκανε εντύπωση;
Με τι χαρήκατε και με τι λυπηθήκατε;
Εχθές μιλήσαμε για τον αριθμό 8. και ζήτησα από τα παιδιά να μου ζωγραφίσουν 8 μικρόβια.
Για να τα μετρήσουμε και να γράψουμε τον αριθμό. Είναι πολύ εύκολος: δύο κύκλοι ενωμένοι..
Ας παίξουμε και το παιχνίδι..
Ακούστε και αυτό το υπέροχο τραγουδάκι, (ας κάνουμε και εξάσκηση και στα αγγλικά) Προσπαθήστε να το μάθετε είναι εύκολο!
Καλή προετοιμασία για την επιστροφή μας στο νηπιαγωγείο και …προσοχή στα μικρόβια!!!!
Ας μάθουμε να τα διώχνουμε μακριά!
Καλημέρα παιδάκια μου και καλή εβδομάδα να έχουμε!
Πιστεύω να περάσατε όμορφα το Σαββατοκύριακο.
Κάποιοι δούλεψαν αυτές τις μέρες και έτσι εμπλουτίστηκε το παζλ μας…
Ας κάνουμε και τα πάζλ με τις εργασίες των μικρών καλλιτεχνών.
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=1f04d4d14eea
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=38a97ead2fa8
Ανακεφαλαιώνοντας με τα έντομα, θα ήθελα να παίξουμε αυτό το παιχνίδι με τα αινίγματα των εντόμων και τις ζωγραφιές σας. Θα σύρετε κάθε εικόνα-ζωγραφιά πάνω στο σωστό αίνιγμα. Οι ζωγραφιές είναι οι απαντήσεις που μου στείλατε και χάρηκα πολύ. Πάμε λοιπόν…
Και για να κλείσουμε το κεφάλαιο των εντόμων, αξίζει να αναφερθούμε λίγο και στην τέχνη. Πολύ καλλιτέχνες-ζωγράφοι έχουν δημιουργήσει απίστευτα έργα με θέμα τα λουλούδια και τα έντομα.
Αφού τα παρατηρήσετε, συζητήστε με την μαμά ή τον μπαμπά:
Για να κάνουμε λίγη γυμναστική τώρα για να ξεπιαστούμε…
Ακούστε τον Αιμίλιο και δεν θα χάσετε..
Είστε έτοιμοι να συνεχίσουμε;….Για πάμε ζουζούνια…..
Σε λίγες μέρες αποχαιρετάμε τον Μάιο και υποδεχόμαστε τον Ιούνιο , που μας φέρνει το καλοκαίρι με τις βόλτες τις πολλές.
Θα αποχαιρετήσουμε λοιπόν την άνοιξη με ένα υπέροχο τραγούδι:
«Το ηλιακό λεωφορείο»
Ένα λεωφορείο που το λένε ηλιοτρόπιο
με πεταλούδες άσπρες και ροζ,
κάνει κάθε μέρα κι ένα δρομολόγιο
πάνω σε μια γραμμή από φως.
Τρέχα ηλιακό μου λεωφορείο,
πέρνα σαν αστραπή πορτοκαλιά
κι απ’ την εξάτμισή σου πέτα γύρω γύρω
ηλιό ηλιόσπορους να τρώνε τα πουλιά.
Μ’ ένα λεωφορείο που το λένε ηλιοτρόπιο
γεμάτο γέλιο και μουσικές, πάμε κάθε μέρα
κι ένα δρομολόγιο στις φωτεινές μας Λιλι γειτονιές.
Τρέχα ηλιακό μου λεωφορείο,
πέρνα σαν αστραπή πορτοκαλιά
κι απ’ την εξάτμισή σου πέτα γύρω γύρω
ηλιό ηλιόσπορους να τρώνε τα πουλιά.
Στίχοι για το τραγούδι Το ηλιακό λεωφορείο Γιαννάτου Σαβίνα του έτους 1980 σε στίχους Κριεζή Μαριανίνα και σύνθεση Πλάτωνος Λένα από το album Εδώ Λιλιπούπολη.
Ας το ακούσουμε…
Τώρα θα ήθελα να φτιάξετε εσείς ένα λεωφορείο…όπως το φαντάζεστε, με ένα κουτί από γάλα.
Και να μου πείτε αύριο(στην πρώτη μας τηλεδιάσκεψη), αφού το δείξετε στους συμμαθητές σας, πού θα θέλατε να σας πάει; Και ποιούς θα παίρνατε μαζί σας;
Τα λέμε αύριο λοιπόν!!
Μην ξεχάσετε το ραντεβού μας.. Ανυπομονώ να δω τις φατσούλες σας!!!
Καλημέρα παιδιά, τί κάνετε;
Σήμερα είναι ΤΕΤΑΡΤΗ 20 Μαΐου του 2020. Συννέφιασε λίγο, έχει αέρα. Δεν μας πειράζει, ας δροσιστούμε λίγο.
Ας κάνουμε μια επανάληψη στα έντομα…να δούμε τί μάθαμε; Τί θυμάστε;
Για να προσπαθήσουμε να λύσουμε το σταυρόλεξο. Θέλω να είστε πολύ παρατηρητικοί και υπομονετικοί.
Τώρα θα παίξουμε memory (παιχνίδι μνήμης) – παίξτε με την μαμά, τον μπαμπά ή με τα αδέρφια σας.. Ποιός θα καταφέρει να βρει τα περισσότερα ζευγάρια εντόμων;
Για παρατηρήστε την εικόνα και ενώστε κάθε έντομο με το αρχικό του γραμματάκι.
Μπράβο παιδιά!!!
Επειδή μου λείψατε πολύ και δεν ξέρω πότε θα ειδωθούμε τελικά από κοντά , θα προσπαθώ να φτιάχνουμε ομαδικές εργασίες για να βλέπουν οι συμμαθητές σας τις όμορφες εργασίες σας και να θαυμάζετε και εσείς τις δημιουργίες σας.
Δύο λοιπόν από τις εργασίες που έλαβα (της Αννέτας και της Μανουέλας) θα τις κάνουμε πάζλ
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=2383fe7430ae
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=1588c67a6989
Για να προσπαθήσουμε να ενώσουμε την ζωγραφιά με το όνομα της δημιουργού του..
Σύρετε το όνομα κάτω από την σωστή ζωγραφιά
(Αυτό το πάζλ μπορεί να εμπλουτιστεί και με τις ζωγραφιές των υπόλοιπων παιδιών.. περιμένω…)
Τώρα παιδιά θα σας ρωτήσω αινίγματα για τα έντομα, θα σκεφτείτε έξυπνα, μετά από όλα όσα μάθαμε και θα προσπαθήσετε να βρείτε τις απαντήσεις. Στο τέλος θα ζωγραφίσετε σε ένα μπλοκ όσα μπορείτε (λίγο μεγαλούτσικα να τα κάνετε) και γράψτε όπως μπορείτε το όνομά τους. (Θα ήθελα να μου στείλετε τις ζωγραφιές σας στο mail μου, για να φτιάξουμε όλοι μαζί ένα σταυρόλεξο για τα έντομα).
Αύριο παιδιά είναι 21 Μαΐου και γιορτάζει η πόλη μας, είναι Κωνσταντίνου και Ελένης, όποιον ξέρετε που τον λένε Κώστα ή Ελένη να του πείτε χρόνια πολλά, υπό άλλες συνθήκες θα εκκλησιαζόμασταν αύριο..
Ακούστε αυτήν την διήγηση
https://www.youtube.com/watch?v=ay2lqwS9zLI
Χρόνια πολλά λοιπόν σε κάθε Κωνσταντίνο και σε κάθε Ελένη!!
Τα λέμε την Παρασκευή!
Μέχρι τότε να περνάτε καλά !
(Περιμένω ζωγραφιές..)
Παιδάκια μου γλυκά καλημέρα όλη μέρα!
Μιλώντας τόσες μέρες για τα έντομα είναι καιρός να αναφέρουμε πως όλα τα έντομα δεν είναι καλά, ωφέλιμα, χρήσιμα για τον άνθρωπο. Κάποια είναι βλαβερά έντομα τα οποία προκαλούν καταστροφές, κάνουν δηλαδή κακά πράγματα.
Κοιτάξτε τις εικόνες με τους γονείς σας και πείτε:
Ποιά έντομα είναι ωφέλιμα και ποιά βλαβερά;
Ποιά από αυτά γνωρίσαμε;
Ποιά ξέρετε; Ποιά έχετε δει;
Θέλω να κοιτάξετε προσεκτικά τους πίνακες και να προσπαθήσετε να παίξετε το παιχνίδι, σέρνοντας κάθε έντομο στην σωστή πλευρά…Πάμε…
Σήμερα θα μιλήσουμε για δύο βλαβερά έντομα το κουνούπι και την ψείρα.
Διαβάστε μια υπέροχη παρουσίαση για το κουνούπι από την ιστοσελίδα Dreamskindergarden, της Ανθής Ζήση
http://dreamskindergarten.blogspot.com/2011/05/blog-post_25.html
Έπειτα ακούστε το μύθο του Αισώπου «το κουνούπι και το λιοντάρι»
Ποιο είναι το δίδαγμα του μύθου;
Τώρα για να ξεπιαστούμε για πάμε να τραγουδήσουμε και να παίξουμε αυτό το μουσικοκινητικό τραγουδάκι.
Για να πούμε λίγα πράγματα και για την ψείρα.. για αυτό το μικροσκοπικό ενοχλητικό ζουζούνι που επισκέπτεται τα κεφάλια μας…
Ακούστε με προσοχή το παραμύθι «μια ψείρα εδώ, μια ψείρα εκεί, μια ψείρα παραπέρα..»
Ποιηματάκι γαι την ψειρούλα
Για να βρούμε και να μάθουμε ταυτόχρονα το γραμματάκι ψ
Τραγουδάκι μουσικοκινητικό
Τελειώνοντας θα ήθελα να ζωγραφίσετε κάτι που σας άρεσε, που σας έκανε εντύπωση από το σημερινό το μάθημα!!!
Καλά να περνάτε γλυκά μου ζουοζουνάκια!!!!
Καλημέρα παιδάκια μου! Χαρούμενη και δημιουργική εβδομάδα να έχουμε!
Συνεχίζουμε την βόλτα μας στον κόσμο των εντόμων…
Σήμερα θα ασχοληθούμε με την πασχαλίτσα.
Ο κύκλος ζωής της πασχαλίτσας μοιάζει πολύ με της πεταλούδας. Για δείτε…
Για να προσπαθήσουμε να βάλουμε τις εικόνες στην σειρά..
Πάμε να λύσουμε και μια κρεμάλα.( Πρώτη απόπειρα) Θέλω να παρατηρήσετε πολύ προσεκτικά τα γραμματάκια πάνω στην εικόνα και στη συνέχεια να πατάτε πάνω στο αντίστοιχο κάθε φορά γράμμα.
Τώρα θα ήθελα να ακούσετε με προσοχή την ηθοποιό Ιωάννα Λαμπροπούλου στην αφήγηση του παραμυθιού «Η πασχαλίτσα με τη μια κουκκιδίτσα» του Ευγένιου Τριβιζά.
https://www.youtube.com/watch?v=fmnC8k6i2vM
Συζητήστε το με τη μαμά ή τον μπαμπά.
Ποιά είναι η ηρωίδα του παραμυθιού;
Τι διαφορετικό έχει από τις άλλες πασχαλίτσες;
Ποιοι αριθμοί αναφέρονται στο παραμύθι;
Πείτε τους κατά σειρά και έπειτα ανάποδα….κατεβαίνοντας.
Μετρήστε τώρα πόσες βουλίτσες έχει κάθε πασχαλίτσα…
Πάμε να τραγουδήσουμε και για το κόκκινο χρώμα..
https://www.youtube.com/watch?v=dLK30FSJljI
Επειδή έχουμε γίνει ξεφτέρια, για να κάνουμε και το πάζλ της πασχαλίτσας
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=3cfaa67fafdd
Μπράβο παιδιά! Είστε υπέροχοι!
Μπορούμε να φτιάξουμε την δική μας πασχαλίτσα, είτε βάφοντας καρυδότσουφλα ή πέτρες.
Είτε χρησιμοποιώντας το ρολό από το χαρτί υγείας.
Δεν χρειάζεται να έχετε όλα τα υλικά, αν δεν έχετε κόκκινο χαρτί , βάλτε τα παιδιά να βάψουν έναν κύκλο κόκκινο και έπειτα κόψτε το στην μέση. Και για μάτια κόψτε δύο μικρούς μαύρους κύκλους ή κολλήστε αυτοκόλλητα στρόγγυλα ή δυο νιφάδες σοκολάτα.
Καλή διασκέδαση!!! Τα λέμε αύριο…
Γειά σας και πάλι παιδιά! Πώς είστε σήμερα;
Για πάμε να κάνουμε ένα ταξίδι στον κόσμο της αράχνης.
Ας ακούσουμε πρώτα για τον μύθο της αράχνης .. Τί ήταν η αράχνη στην μυθολογία ξέρετε;
Ποια θεά τιμώρησε την Αράχνη; Για ποιο λόγο;
Ζωγραφήστε ότι σας άρεσε από την ιστορία της Αράχνης.
Τώρα ακούστε και το τραγουδάκι..
https://www.youtube.com/watch?v=KsGg4LMeTh8
Προσπαθήστε να το πείτε με την βοήθεια της εικόνας
Γράψτε όπως μπορείτε την λέξη ΑΡΑΧΝΗ.
Πόσες συλλαβές έχει ή λέξη; Χτυπήστε παλαμάκια Α-ΡΑ-ΧΝΗ
Ποιές άλλες λέξεις ξέρετε που αρχίζουν από αυτό το γράμμα;
Παίξτε – μιμηθείτε την παρακάτω ηχοϊστορία
http://paizomemousiki.blogspot.com/2018/04/guest-post-vol-1.html
Προσπαθήστε να κάνετε το πάζλ
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=21776edded08
Κι αν έχετε κέφια για κατασκευούλες…
1.Φτιάξτε μια αραχνούλα..
https://www.artycraftykids.com/craft/bobble-halloween-spider-craft/
2.Και έναν ιστό αράχνης
Σας εύχομαι να έχετε ένα υπέροχο, ξεκούραστο Σαββατοκύριακο!!!
Καλημέρα ομορφιές!!
Ξυπνήσατε; Για να τεντωθούμε λίγο πριν ξεκινήσουμε…
Εχθές είχε την τιμητική της η μέλισσα..
Σήμερα είναι η σειρά της πεταλούδας!!
Ας ξεκινήσουμε διαβάζοντας και βλέποντας αυτό το υπέροχο παραμύθι «Μια κάμπια πολύ πεινασμένη»
https://www.youtube.com/watch?v=Z7hTGCs9QJY
Τι σας άρεσε από το παραμύθι;
Ποιά είναι η ηρωίδα;
Τι έφαγε η κάμπια την κάθε μέρα; Θυμάστε; για μετρηστε να ακούσω αριθμούς
Για να μου πείτε τις μέρες της εβδομάδας.
Τι έγινε στο τέλος; Την Κυριακή;
Σε τι μεταμορφώθηκε η κάμπια; Σε πε-τα-λού-δα! Πολύ σωστά παιδάκια.
Λίγες πληροφορίες για τις όμορφες πεταλουδίτσες.
https://slideplayer.gr/slide/13426995/
https://www.slideshare.net/ssuser73555e/ss-70348584
Για να δούμε και στην εικόνα τον κύκλο ζωής της πεταλούδας..
Αν ήμασταν στο νηπιαγωγείο θα φτιάχναμε κάτι παρόμοιο με αυτό..
Όποιος είναι μερακλής ας το φτιάξει, είναι ο κύκλος ζωής της πεταλούδας με μακαρόνια – κοφρά μακαρόνια για αυγά, βίδες για κάμπια, κοχύλι για κουκούλι και φιογκάκια για πεταλούδα. Αν θέλετε το κολλάτε πάνω σε ένα cd για να είναι πιο σταθερό, βάλτε και ένα κορδονάκια και έτοιμο το καδράκι σας.
Ας φτιάξουμε και το πάζλ..
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=29055f77158d
Αφού μάθαμε τον κύκλο ζωής της πεταλούδας ,για να γίνουν οι μανούλες κυρίες τώρα και να σας διαβάσουν αυτήν την ηχοϊστορία.. εσείς θα κάνετε ότι λένε τα μαύρα γραμματάκια.
ΗΧΟΙΣΤΟΡΙΑ
Κάποτε ήταν μια όμορφη κάμπια, που της άρεσε πολύ να σέρνεται. Της άρεσε να σκαρφαλώνει σε δέντρα, να περιπλανιέται στους δρόμους, να μπαίνει σε πολυκατοικίες και στα σπίτια των ανθρώπων (σύρσιμο παντού στο χώρο σιωπηλά).
Μια μέρα όμως η κάμπια μας αισθάνθηκε μια τρομερή νύστα και αποφάσισε να ξαποστάσει για λίγο και να πάρει έναν υπνάκο (κάνουν πως κοιμούνται). Άρχισε να ροχαλίζει τόσο δυνατά, που κόντεψε να γκρεμίσει τους τοίχους του σπιτιού της!
Λίγο αργότερα ξύπνησε , άνοιξε τα μάτια της και διαπίστωσε, ότι για ένα περίεργο λόγο, που δεν μπορούσε να εξηγήσει, δεν μπορούσε να κουνηθεί (χέρια κολλημένα στο σώμα). Γύρισε το σώμα της από δω, γύρισε το σώμα της από εκεί αλλά δεν μπορούσε να ελευθερωθεί. Ήταν περικυκλωμένη από ένα κουκούλι, το οποίο την εμπόδιζε να κινηθεί ελεύθερα. Μετά από πολύ προσπάθεια κατάφερε τελικά να ελευθερώσει το αριστερό της χέρι. Μετά από λίγο ελευθέρωσε και το δεξί της χέρι, μετά το αριστερό της πόδι, έπειτα το δεξί της πόδι και στο τέλος κατάφερε να σταθεί όρθια.
Με μεγάλη της έκπληξη συνειδητοποίησε ότι είχε μεταμορφωθεί σε μια πανέμορφη πεταλούδα. Άρχισε δειλά δειλά να ανοιγοκλείνει τα πολύχρωμα φτερά της (ανοιγόκλεισμα πολύ αργά των χεριών).
Σε αυτό το σημείο ακούγεται το Grand Valse Brillante του Chopin.
https://www.youtube.com/watch?v=g2r7skqSkNM&feature=emb_logo
Τα κατάφερε λοιπόν η μικρή μας πεταλούδα και απογειώθηκε (πετούν γύρω στο χώρο ελεύθερα).
Τώρα σειρά έχει το τραγούδι..
Θυμάστε τα λόγακια…
1.Φτιάξτε εύκολες πεταλουδίτσες σελιδοδείκτες https://www.youtube.com/watch?v=RautoHNs6L8
2.Παίξτε με τις κάμπιες φυσώντας με καλαμάκι, κάντε αγώνες και ανοίξτε τα πνευμόνια σας
https://www.youtube.com/watch?v=VPL4r649_ZE
Καλή διασκέδαση!! Τα λέμε αύριο…
Καλημέρα ζουζουνάκια μου!!
Έτοιμη η μέλισσα που είπα να φτιάξετε; Πολύ χαίρομαι!! Για πάμε να την γνωρίσουμε….τραγουδώντας πρώτα το τραγουδάκι «Ζουμ ζουμ ζουμ»
και έπειτα το «Η μέλισσα η Σουσού»
Ας μάθουμε κάποιες πολύ χρήσιμες πληροφορίες για τις μέλισσες.. ξεφυλλίζοντας το παρακάτω flipbook (μια αξιόλογη δουλειά συναδέλφου).
Flipbook Πληροφορίες για την μέλισσα
Οι μέλισσες ζουν σε κυψέλες, οι κηρύθρες είναι εξάγωνα κέρινα κελιά που φτιάχνουν μόνες τους οι μέλισσες για να αποθηκεύουν το μέλι, τη γύρη και τα αυγά τους. Για πάμε να μετρήσουμε φωναχτά τα κέρινα κελιά και να γράψουμε τον αριθμό.
Βοηθήστε τώρα την μέλισσα να βρεί το δρόμο της…
Για να δω πόσο παρατηρητικοί είστε …ενώστε την κάθε μέλισσα με την κυψέλη της ..προσοχή τα μεγέθη…
Για να θυμηθούμε και το γράμμα Μ, μ
Μήπως σας κούρασα; Παίξτε το περνά περνά η μέλισσα …. για να ξεκουραστείτε!!
(Ξέρω δεν έχετε παρέα, αλλά παίξτε το με τα αδέρφια σας, τους γονείς, τα ξαδέρφια, διαφορετικά μόνο τραγουδήστε το)
Ενδεικτικές κατασκευούλες, για αυτούς που δεν κουράζονται ποτέ….
Καλό απόγευμα!!