Διδακτορική Διατριβή
https://ikee.lib.auth.gr/record/358227/files/GRI-2024-45256.pdf https://freader.ekt.gr/eadd/index.php?doc=57915&lang=el https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/57915
Continue ReadingΔρ. Πληροφορικής ΑΠΘ – Εκπαιδευτικός Τάξης: 2000-18 / Συντονιστής Εκπ.. Έργου Πληροφορικής Δυτ. Μακεδονίας: 2018-23 / Διευθυντής Σχολ. Μονάδας 2023- (dtzimas@sch.gr)
https://ikee.lib.auth.gr/record/358227/files/GRI-2024-45256.pdf https://freader.ekt.gr/eadd/index.php?doc=57915&lang=el https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/57915
Continue ReadingΕισήγηση στο επιμορφωτικό πρόγραμμα του Ινστιτούτου Επιμόρφωσης (ΙΝΕΠ) με κωδικό 87050Κ24 και τίτλο Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ, στη Θεματική Ενότητα: Πληροφοριακά Συστήματα και Ανάλυση Δεδομένων στις Υπηρεσίες Υγείας
Continue ReadingΣυγγραφή Εκπαιδευτικού Εγχειριδίου και Τράπεζας Θεμάτων για την Ειδικότητα ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ για ΣΑΕΚ
Continue ReadingΕισηγητής/Αξιολογητής Τεχνικών Λειτουργικών Χαρακτηριστικών» (κατηγορία ΙΙ) – εμπειρογνώμονες, στο πλαίσιο του Υποέργου 1 του Έργου «SUB.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε υλικό ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών / Development of Digital […]
Continue ReadingΜέλος της επιστημονικής επιτροπής αξιολόγησης βιβλίων: Επιτροπή 48, για το διδακτικό πακέτο 19. Ιστορία (Δ ́ Δημοτικού) ως Τεχνικός Εμπειρογνώμονας, για την υποστήριξη της Πράξης «Συγγραφή, Αξιολόγηση και Ένταξη διδακτικών βιβλίων στο Μητρώο Διδακτικών Βιβλίων και στην Ψηφιακή Βιβλιοθήκη Διδακτικών Βιβλίων» με κωδικό ΟΠΣ (MIS) 6010165 του Προγράμματος «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή 2021-2027».
Continue ReadingΜέλος της επιστημονικής επιτροπής αξιολόγησης βιβλίων: Επιτροπή 104, για το διδακτικό πακέτο 45. Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή (ΣΤ ́ Δημοτικού) ως Τεχνικός Εμπειρογνώμονας, για την υποστήριξη της Πράξης «Συγγραφή, Αξιολόγηση και Ένταξη διδακτικών βιβλίων στο Μητρώο Διδακτικών Βιβλίων και στην Ψηφιακή Βιβλιοθήκη Διδακτικών Βιβλίων» με κωδικό ΟΠΣ (MIS) 6010165 του Προγράμματος «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική […]
Continue ReadingΟλοκληρώθηκε η διδακτορική διατριβή “Ανάλυση Μαθησιακών Δεδομένων στην Εκπαίδευση – Learning Analytics in Education” με άριστα. http://ikee.lib.auth.gr/record/358227 http://ikee.lib.auth.gr/record/358227/files/GRI-2024-45256.pdf
Continue ReadingPresentation IMERIDA_PDE 14-5-2024
Continue ReadingΑποδοχή και δημοσίευση άρθρου με τίτλο “Students’ Perceptions of Adopting Learning Analytics”(Dimitrios Tzimas & Stavros Demetriadis) στο ITS2024 conference of the series of Intelligent Tutoring Systems Conferences on Computer and Cognitive Sciences, Artificial Intelligence, and Deep Learning in Tutoring and Education. https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-031-63028-6_30
Continue Readinghttps://scholar.google.com/citations?hl=en&user=9a3GqAUAAAAJ
Continue Reading