Εισήγηση στο ΕΚΔΔΑ-ΙΝΕΠ

Εισήγηση στο επιμορφωτικό πρόγραμμα του Ινστιτούτου Επιμόρφωσης (ΙΝΕΠ) με κωδικό 87050Κ24 και τίτλο Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ, στη Θεματική Ενότητα: Πληροφοριακά Συστήματα και Ανάλυση Δεδομένων στις Υπηρεσίες Υγείας

Continue Reading

Συγγραφή Εκπαιδευτικού Εγχειριδίου και Τράπεζας Θεμάτων για την Ειδικότητα ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ

Συγγραφή Εκπαιδευτικού Εγχειριδίου και Τράπεζας Θεμάτων για την Ειδικότητα ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ για ΣΑΕΚ

Continue Reading

Εισηγητής/Αξιολογητής Τεχνικών Λειτουργικών Χαρακτηριστικών

Εισηγητής/Αξιολογητής Τεχνικών Λειτουργικών Χαρακτηριστικών» (κατηγορία ΙΙ) – εμπειρογνώμονες, στο πλαίσιο του Υποέργου 1 του Έργου «SUB.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε υλικό ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών / Development of Digital […]

Continue Reading

Τεχνικός εμπειρογνώμονας διδακτικού πακέτου Ιστορία

Μέλος της επιστημονικής επιτροπής αξιολόγησης βιβλίων: Επιτροπή 48, για το διδακτικό πακέτο 19. Ιστορία (Δ ́ Δημοτικού) ως Τεχνικός Εμπειρογνώμονας, για την υποστήριξη της Πράξης «Συγγραφή, Αξιολόγηση και Ένταξη διδακτικών βιβλίων στο Μητρώο Διδακτικών Βιβλίων και στην Ψηφιακή Βιβλιοθήκη Διδακτικών Βιβλίων» με κωδικό ΟΠΣ (MIS) 6010165 του Προγράμματος «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή 2021-2027».

Continue Reading

Τεχνικός εμπειρογνώμονας διδακτικού πακέτου Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή

Μέλος της επιστημονικής επιτροπής αξιολόγησης βιβλίων: Επιτροπή 104, για το διδακτικό πακέτο 45. Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή (ΣΤ ́ Δημοτικού) ως Τεχνικός Εμπειρογνώμονας, για την υποστήριξη της Πράξης «Συγγραφή, Αξιολόγηση και Ένταξη διδακτικών βιβλίων στο Μητρώο Διδακτικών Βιβλίων και στην Ψηφιακή Βιβλιοθήκη Διδακτικών Βιβλίων» με κωδικό ΟΠΣ (MIS) 6010165 του Προγράμματος «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική […]

Continue Reading

Δημοσίευση άρθρου στο ITS2024 conference

Αποδοχή και δημοσίευση άρθρου με τίτλο “Students’ Perceptions of Adopting Learning Analytics”(Dimitrios Tzimas & Stavros Demetriadis) στο ITS2024 conference of the series of Intelligent Tutoring Systems Conferences on Computer and Cognitive Sciences, Artificial Intelligence, and Deep Learning in Tutoring and Education. https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-031-63028-6_30

Continue Reading