Δημοσιεύθηκε στην Ενημερώσεις - Ανακοινώσεις

Εθελοντική αιμοδοσία

Μαθητές του 5ου Γενικού Λυκείου Αχαρνών και του 6ου Γυμνασίου Αχαρνών Αγίας Άννας, πήραν την πρωτοβουλία να οργανώσουν ημέρα εθελοντικής αιμοδοσίας.

Η εθελοντική αιμοδοσία πραγματοποιήθηκε στο 5ο Γενικό Λύκειο Αχαρνών την Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2021.

«Μια  δράση αγάπης και αλληλεγγύης από τους μαθητές των δύο αυτών σχολείων προς τον συνάνθρωπο, ιδιαίτερα σε μια εποχή όπου οι ανάγκες για αίμα είναι μεγάλες», όπως αναφέρει το κείμενο τους.

 

Δημοσιεύθηκε στην Τεχνολογία Γυμνασίου

Το μάθημα της Τεχνολογίας στο Γυμνάσιο

Το μάθημα της Τεχνολογίας στην Α’ Τάξη Γυμνασίου βασίζεται στη μέθοδο της Ατομικής Εργασίας, η οποία είναι προσαρμοσμένη στη μέθοδο “μαθαίνω μέσα από τη πράξη” και δίνει τη δυνατότητα στο μαθητή να έρθει σε επαφή με τεχνολογικά θέματα μέσω μιας σειράς ενεργειών του που σχετίζονται με:

  • Θεωρητική μελέτη
  • Πραγματοποίηση κατασκευής
  • Δημιουργία γραπτής εργασίας
  • Παρουσίαση της εργασίας.

Κύριος σκοπός της μεθόδου της “Ατομικής Εργασίας” είναι η διδασκαλία να μην επικεντρώνεται στην απομνημόνευση κάποιων τεχνολογικών γνώσεων, αλλά να προσανατολίζεται στην εξοικείωση των μαθητών με μια μεθοδική διαδικασία επίλυσης τεχνολογικών προβλημάτων. Η μέθοδος αυτή θα βοηθήσει μελλοντικά τους μαθητές στην αντιμετώπιση των τεχνολογικών προβλημάτων που πιθανόν να αντιμετωπίσουν.

Στη Β’ Τάξη Γυμνασίου, στόχος του μαθήματος της Τεχνολογίας είναι να γνωρίσουν οι μαθητές -ανεξάρτητα από τις μελλοντικές επαγγελματικές επιλογές τους- το τεχνολογικό περιβάλλον στο οποίο ζουν μέσα από τις καθημερινές εμπειρίες τους (μεταφορές, συγκοινωνίες, συσκευασία, προώθηση προϊόντων κ.ά.), και να εξοικειωθούν με την τεχνολογική έρευνα, η οποία αποτελεί βασικό εργαλείο εξέλιξης και οικονομικής ανάπτυξης στις σύγχρονες κοινωνίες. Η μέθοδος που χρησιμοποιείται είναι αυτή του προγράμματος Maryland Plan, και πιο συγκεκριμένα για τους μαθητές της Β’ Τάξης Γυμνασίου  είναι κατάλληλη η μέθοδος της «Ομαδικής Εργασίας».

Στη Γ΄ Τάξη Γυμνασίου χρησιμοποιείται η μέθοδος «έρευνα και πειραματισμός», σύμφωνα με την οποία προβλέπεται η αξιοποίηση του ευρύτερου δυνατού φάσματος πληροφόρησης και όλων των διαθέσιμων πηγών πληροφόρησης στο τεχνολογικό περιβάλλον των μαθητών.
Οι μαθητές καλούνται να αναζητήσουν πληροφόρηση , να αναπτύξουν μια βασική αντίληψη του σύγχρονου τεχνολογικού περιβάλλοντος και να συσχετίσουν τις διαδικασίες έρευνας με τις καθημερινές παραγωγικές διαδικασίες.