Στοιχεία Βθμιας εκπαίδευσης

Πρροκειμένου να υπάρχει μια πρώτη εκτίμηση για τις επικείμενες συνταξιοδοτήσεις στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση σας γνωρίζω ότι:
το 2013-14 συνταξιοδοτήθηκαν 3.985 συνάδελφοι
το 2014-15 συνταξιοδοτήθηκαν 3.221.
Σήμερα στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Γενική, Μουσικά, ΕιδικήΑγωγή) υπηρετούν 68.690 Μόνιμοι και 5.696 Αναπληρωτές/Ωρομ

Πηγή:Πεππές Δημήτρης
τακτικό Αιρετό μέλος του ΚΥΣΔΕ
(εκλεγμένος με τη ΔΑΚΕ Καθηγητών)
6948238722  peppesdim@yahoo.gr

 

 

Προγράμματα Σπουδών Λυκείου & Γυμνασίου

Προγράμματα Σπουδών Γυμνασίου-Νέου Λυκείου

 

Τάξη

Μάθημα

Αρ ΦΕΚ

Ημερομηνία

Σελίδες

Α΄,Β΄,Γ΄Γυμνασίου

Μαθηματικά

303

13/3/2003

42

Α΄ Λυκείου

Άλγεβρα-Γεωμετρία

1168

8/6/2011

26

Β΄ Λυκείου

Άλγεβρα-Γεωμετρία

1173

15/5/2013

8

Β΄ Λυκείου

Θετικών Σπουδών

1853

7/7/2014

12

Γ΄ Λυκείου

Θεωρία Μαθηματικών Γυμνασίου

Κάνοντας κλικ σε ένα από τα παρακάτω αρχεία  μπορείτε να κατεβάσετε στον υπολογιστή σας την θεωρία των Μαθηματικών του Γυμνασίου για όλες τις τάξεις με την μορφή ερωτοαπαντήσεων. Καλό διάβασμα και καλή τύχη στους μαθητές μου

Επανάληψη θεωρίας_γ

Επανάληψη θεωρίας_β

Επανάληψη θεωρίας_α

Οι «Σπουδές στην Εκπαίδευση» στις Επιστήμες της Αγωγής

Σύμφωνα με το Νόμο υπ. αριθμ. 4186 (ΦΕΚ Α.193/17-9-2013), αρ. 37, παρ. 7   ο παρεχόμενος από το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών του εγκεκριμένου Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Σπουδές στην Εκπαίδευση» εντάσσεται στους μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών στις επιστήμες της αγωγής.. Κατά συνέπεια, οι κάτοχοι του ως άνω τίτλου διαθέτουν τη διδακτική και παιδαγωγική επάρκεια σύμφωνα με τα οριζόμενα στην περίπτωση δ. της παρ. 3 του άρθρου 2 του Ν.3848/2010 «Αναβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού, καθιέρωση κανόνων αξιολόγησης και αξιοκρατίας στην εκπαίδευση και λοιπές διατάξεις» (ΦΕΚ Α.71).

Πηγή: http://www.eap.gr/view.php?artid=3762

 

Σχολικό ημερολογιο

school_calendar_-2013-14

Κάντε αριστερό κλίκ στην εικόνα του ημερολογίου για να μεγαλώσει και αν θέλετε εκτυπώστε την

Μαθηματικα και Νέο Λύκειο

Έκανα μια ανάλυση των ωρών σύμφωνα με τις αλλαγές στα ωρολόγια προγράμματα. Παρακάτω φαίνονται οι ώρες των Μαθηματικών. Το συμπέρασμα είναι πως τα Μαθηματικά εξαφανίζονται από τα ΕΠΑ.Λ  και παραμένουν ως έχουν στο Νέο Λύκειο. Οι αλλαγές αυτές θα σημάνουν όμως χάσιμο ωρών για πολλούς συναδέλφους και μετακινήσεις Μαθηματικών από σχολείο σε σχολείο.

ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ

ΤΑΞΗ

ΤΩΡΙΝΕΣ ΩΡΕΣ

ΩΡΕΣ ΝΕΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ

Α΄

5

5

Β΄

4 (+ 3 επιλογής)

5 (+2 επιλογής)

Γ΄

5 (+ 2 επιλογής)

8

ΣΥΝΟΛΟ

14 (+ 5 επιλογής)

18 (+2 επιλογής)

 

 

ΝΕΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ

 

ΤΑΞΗ

ΤΩΡΙΝΕΣ ΩΡΕΣ ΕΠΑ.Λ

ΩΡΕΣ ΝΕΟΥ ΤΕΧΝ ΛΥΚΕΙΟΥ

Α΄

6

4

Β΄

6

3

Γ΄

5   (+ 2 επιλογής)

3

ΣΥΝΟΛΟ

17 (+2  επιλογής)

10

 

 

Σειρά τοποθετήσεων εκπαιδευτικών

Μια και τα ΠΥΣΔΕ ανακοινωσαν τις υπεραριθμίες παραθέτω παρακάτω τον τρόπο με τον οποίο τοποθετούνται οι εκπαιδευτικοί επειδή θεωρώ πως υπάρχει σύγχυση σε αυτό το θέμα. Παραθέτω επιγραμματικά για διευκολυνση των συναδέλφων την σειρά που ακολυθείται απο τα ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ για την τοποθέτηση των συναδέλφων

1.Οργανικά κενά Φεβρουάριου για να γίνουν οι μεταθέσεις.
2.Μεταθέσεις
3.Τοποθετήσεις :
α. Υπεράριθμων (προηγούνται)
β. Μετατιθέμενων -Βελτιούμενων (από σχολεία της ίδιας περιοχής) -Διάθεση ΠΥΣΔΕ
4.Αποσπάσεις από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ και σε υπηρεσίες του ΥΠΕΠΘ (Περιφέρειες, Δ/νσεις, Γραφεία, ΥΠΕΠΘ, ΑΕΙ, ΤΕΙ κλπ)
5.Τοποθέτηση όλων των αποσπασμένων στο Νομό και των εκπαιδευτικών του Νομού που ζητούν απόσπαση σε λειτουργικά κενά του Νομού.
6.Διορισμοί
7.Τοποθέτηση Νεοδιόριστων
8.Διαθέσεις- Υπερωρίες
9.Πρόσληψη Αναπληρωτών
10. Τοποθέτηση Αναπληρωτών
11. Πρόσληψη Ωρομισθίων

Πηγή: Δ.Δ. Φθιώτιδας

Ελεύθερο θέμα πιστοποίησης Β΄ Επιπέδου Μαθηματικών

Κλικάροντας στα παρακάτω link μπορείτε να κατεβάσετε μερικά από τα ελεύθερα θέματα των Μαθηματικών που δόθηκαν κατά καιρούς στις εξετάσεις πιστοποίησης Β΄Επιπέδου

 

elefthero_thema_1 elefthero_thema_2 elefthero_thema_3 elefthero_thema_4 elefthero_thema_5 elefthero_thema_6

Θέμα πιστοποίησης Β΄Επιπέδου Μαθηματικών στις 26/5/2013

Στις 26/5/2013 ημέρα Κυριακή και ώρα 10:00 διεξήχθησαν σε αρκετά πιστοποιημένα κέντρα οι εξετάσεις πιστοποίησης Β΄Επιπέδου για πολλές ειδικότητες Βθμιας  αλλά και Αθμιας Εκπαίδευσης. Θα παραθέσω παρακάτω το Ελεύθερο θέμα των Μαθηματικών όσο το θυμάμαι

Ελεύθερο θέμα Μαθηματικών πιστοποίησης Β΄ Επιπέδου 26/5/2013

Στην Α΄Γυμνασίου ο ορισμός της έννοιας της γωνίας δίνεται ως τομή δυο περιοχών του επιπέδου όπως παρακάτω

Ορίζοντας την γωνία

Σχεδιάζουμε σ’ ένα φύλλο χαρτί δύο ημιευθείες Οx και Οy,με κοινή αρχή το σημείο Ο. Οι ημιευθείες χωρίζουν το

επίπεδο σε δύο περιοχές Π1 και Π2.

ΕικόναΚάθε μία από τις περιοχές αυτές μαζί με τις ημιευθείες Οx και Οy ονομάζεταιγωνία. Η “μικρότερη” (Π1)λέγεται κυρτή και η άλλη (Π2μη κυρτή. Το σημείο Ο λέγεται κορυφή της γωνίας και οι ημιευθείες Οχ και Ογ λέγονται πλευρές της γωνίας. Τις γωνίες που σχηματίζονται τις συμβολίζουμε Εικόνα ή Εικόνα (το γράμμα της κορυφής Ο γράφεται πάντα στη μέση) ή με ένα μικρό γράμμα, π.χ. “Εικόνα“.

                                                            Εικόνα
Με τον παραπάνω τρόπο ορισμού της έννοιας της γωνίας εμφανίζονται πολλά προβλήματα κατανόησης στους μαθητές Να αναπτύξετε ένα σενάριο στο οποίο με τη βοήθεια λογισμικού συμβολικής έκφρασης να εισάγεται στους μαθητές την έννοια της γωνίας Επίσης να διδάξετε την ισότητα καθώς και την σύγκριση των γωνιών στο συγκεκριμένο σενάριο

ΣΧΟΛΙΟ

Το θέμα σε περιόριζε μια και ήταν υποχρεωτική η ανάπτυξη του με Χελωνόκοσμο. Πολύ δύσκολο θέμα κατά την ταπεινή μου άποψη μια και απαιτούνταν αρκετή φαντασία καθώς και καλή γνώση του Χελωνόκοσμου.

Τελευταία επανάληψη Μαθηματικών Α΄Γυμνασίου

Μια πολύ καλή δουλειά του συνάδελφου Μαθηματικού Βαγγέλη Νικολακάκη για μια τελευταία επαναληψη των μαθητών της Α Γυμνασίου

tetradio_epanalipsis_a_gumnasiou

Χριστός Ανέστη

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση