ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΗΝ Α ΤΑΞΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-25

Εγγραφές μαθητών στην Α’ τάξη σχολικό έτος 2024 – 2025

(Από 1 Μαρτίου 2024 έως 20 Μαρτίου 2024)

 

 

Αγαπητοί γονείς σας ενημερώνουμε ότι για την εγγραφή του παιδιού σας στο Δημοτικό Σχολείο απαιτούνται τα παρακάτω δικαιολογητικά:

 

Α. υποβάλλονται κατά την εγγραφή:

 

(1) Αίτηση – Υπεύθυνη Δήλωση (θα την πάρετε από το σχολείο)

(2) Βεβαίωση παρακολούθησης Νηπιαγωγείου (θα την πάρετε από το Νηπιαγωγείο)

(3) Εμβόλια – Βιβλιάριο Υγείας του παιδιού (θα το έχετε μαζί σας κατά την εγγραφή)

(4) Αποδεικτικό διεύθυνσης κατοικίας μαθητή (μισθωτήριο συμβόλαιο σπιτιού, φορολογική δήλωση, τελευταίος λογαριασμός ρεύματος)

(5) Αίτηση Ολοήμερου τμήματος (θα την πάρετε από το σχολείο)

 

Β. Υποβάλλεται άμεσα ή έως στις 11 Σεπτεμβρίου 2024:

 

(5) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.)  (θα σας δοθεί από το Σχολείο και θα πρέπει να το επιστρέψετε συμπληρωμένο από νοσοκομειακό ή ιδιώτη γιατρό)

 

Γ. Απαιτείται για την εγγραφή:

 

(6) Πιστοποιητικό Γέννησης του παιδιού (θα το αναζητήσει το ίδιο το Σχολείο, δε  χρειάζεται να το προσκομίσετε εσείς)

(7) Ληξιαρχική πράξη γέννησης του παιδιού (μεταφρασμένη στα ελληνικά για όσα παιδιά δεν κατάγονται από την Ελλάδα)

 

Δ. Πρόσθετα δικαιολογητικά κατά περίπτωση:

 

(7) Δικαστική Απόφαση ή Ιδιωτικό Συμφωνητικό Επιμέλειας  (σε περίπτωση διαζυγίου ή διάστασης)

(8) Ιατρική γνωμάτευση (εάν το παιδί πάσχει από χρόνια ασθένεια)

(9) Διάγνωση από το ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ή αναγνωρισμένο δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο.

 

 

 

 

 

Για εγγραφές αλλά και περισσότερες πληροφορίες, απευθυνθείτε στη Διεύθυνση του Δημοτικού Σχολείου  ή στο τηλέφωνο: 28320-31291 καθημερινά από τις 11:30 ως τη 13.00

Δράση ευαισθητοποίησης για το περιβάλλον

Σήμερα, όπως κάθε χρόνο, υλοποιήθηκε στο σχολείο μας δράση για την ευαισθητοποίηση των μαθητών μας για ένα καθαρό και όμορφο περιβάλλον. Πραγματοποιήθηκε ενημέρωση από την ομάδα δυτών Dive2gether Crete και στη συνέχεια κατευθυνθήκαμε στην παραλία, όπου έγινε καθαρισμός. Τα παιδιά καθάρισαν τις ακτές και οι δύτες το βυθό της θάλασσας. Η δράση μας ολοκληρώθηκε με ένα όμορφο κέρασμα από τον Δήμο, διαλογή και καταγραφή των σκουπιδιών που συλλέχθηκαν και εντυπωσιακές παρατηρήσεις στα μικροσκόπια.
Ευχαριστούμε πολύ τον κ. Πωλ και την ομάδα του, καθώς και τον Δήμο για το κέρασμα! Και του χρόνου με πιο όμορφες και καθαρές παραλίες!

 

εικόνα Viber 2023 05 16 12 39 14 477 εικόνα Viber 2023 05 16 12 39 22 530

Γίναμε Βράχος για τον Βράχο μας!

Ακόμη μια δράση με το 1ο Δημοτικά Σχολείο Πλακιά!
Τσουβαλοδρομίες στην άμμο,
βόλεϋ στην παραλία,
γνωριμία με τον Charalampos Fassoulas που μίλησε στις Στ’ τάξεις για το ράγμα, για τα πετρώματα, για τα ευρήματα- απολιθώματα, για την αξία και την Μοναδικότητα του Παλίγκρεμνου σαν μνημείο φυσικής ιστορίας!
Γιορτάσαμε και γενέθλια, φάγαμε και παγωτά και γυρίσαμε φυσικά γεμάτοι άμμο, εντυπώσεις και χαρά στις καρδιές μας!
Ευχαριστούμε την ομάδα από το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας που μας επισκέφθηκε!
345609914 1038381317125742 8811278543583538607 n 346095763 920384709042053 1364607893231405107 n 346257702 255926270246153 6983018134368885222 n
346617986 135779629486428 7624176948950174502 n
by Nisira Louka

Δ.Σ. Αγίων Δέκα-Δ.Σ. Πλακιά

Σε ένα πλαίσιο συνεργασίας και φιλίας δύο τάξεις από διαφορετικά δημοτικά σχολεία ήρθαν σε επαφή, αντάλλαξαν μηνύματα και συναντήθηκαν υλοποιώντας πολλές και όμορφες δράσεις. Όλα ξεκίνησαν από το βιβλίο της Μελέτης της Γ’ τάξης Δημοτικού. Αυτό ήταν η αιτία  πέρυσι να λάβουμε το πρώτο μας γράμμα από το Δ.Σ. Αγίων Δέκα στο οποίο μας παρουσίαζαν το σχολείο τους. Εμείς δεν μείναμε έτσι, απαντήσαμε και τους φέραμε σε επαφή με το δικό μας σχολείο. Στη συνέχεια η επικοινωνία αυτή συνεχίστηκε, ανταλλάξαμε χριστουγεννιάτικες κάρτες, ευχές, μηνύματα, ώσπου στο τέλος της σχολικής χρονιάς τα παιδιά της Γ΄τάξης τότε ήρθαν στον Πλακιά να επισκεφθούν τα παιδιά της Ε΄. Ευχή όλων να ξανασυναντηθούν και την επόμενη χρονιά. Οι δύο, λοιπόν, τάξεις συνέχισαν τη συνεργασία και την επικοινωνία τους και τη φετινή χρονιά. Λίγο πριν το Πάσχα καταφέραμε να τους επισκεφθούμε, να μας δείξουν από κοντά το σχολείο τους, να μας ξεναγήσουν στον αρχαιολογικό χώρο της Γόρτυνας και να παίξουμε και ένα ποδόσφαιρο μαζί. Πριν λίγες ημέρες είχαμε τη χαρά να τους φιλοξενήσουμε ξανά στο σχολείο μας. Παιχνίδια στην τάξη και στην παραλία και δραστηριότητες στο εργαστήριο ρομποτικής μας ήταν απαραίτητα. Φίλοι μας καλή συνέχεια στο Δ.Σ.! Θα σας θυμόμαστε στο Γυμνάσιο…

IMG 20230405 101044346098273 629285228715488 5249664669027216454 n

εικόνα Viber 2023 05 13 11 38 52 101 εικόνα Viber 2023 05 13 11 39 00 835

Επιτραπέζια παιχνίδια στο Δημοτικό του Πλακιά: ενάμιση μήνα και πέντε συναντήσεις μετά!

Ένα δίωρο την εβδομάδα, ο ενθουσιασμός των παιδιών ήταν άκαμπτος, η συμμετοχή τους ενθουσιώδης! Εκτός από ανεμελιά, χαρά και συναγωνισμό, τα οφέλη πολλαπλά και αξιοπρόσεκτα. Οι ικανότητες αυτορρύθμισης έρχονται στην επιφάνεια: προσέχουν την τήρηση των κανόνων για να ολοκληρώνεται το παιχνίδι εύρυθμα και δίκαια για όλους, κάνουν διορθωτικές κι αντισταθμιστικές πράξεις προς τους συμμαθητές τους, δείχνουν εξαιρετική συνεργασία, ομαδικότητα κι εμπιστοσύνη στους συμπαίκτες ή την ομάδα τους. Βοηθούν το ένα το άλλο και περιμένουν, ενίοτε ανυπόμονα, την σειρά τους. Συμπεριλαμβάνουν συμμαθητές που δεν έχουν κατακτήσει την ελληνική, εξηγούν, μεταφράζουν και βοηθούν, δείχνοντας ότι η γλώσσα δεν αποτελεί ποτέ εμπόδιο. Εκφράζουν τα συναισθήματα που γεννιούνται αυθόρμητα και δυναμικά. Η ικανότητα συγκέντρωσης εκτοξεύεται. Υποστηρίζουν τον ρόλο τους ένθερμα έως τέλους. Πάνω στο παιχνίδι, αν παρατηρήσει κανείς καλά, δείχνουν τις τάσεις, τις κλίσεις και τα ταλέντα τους, συμμετέχοντας με όλο τους το σώμα και όλο τους το είναι ενώ μαθαίνουν εντελώς βιωματικά. Αρκεί ένα μικρό ερέθισμα από μας για να υιοθετήσουν τα παιδιά υγιείς συμπεριφορές και συνήθειες. Αν όχι από μας, τότε σε ποιον θα στραφούν κι από ποιον θα πάρουν θετικά ερεθίσματα; Όπως είπε και μια μαμά:  “Το παιδί μου το έφερε όλο αυτό σπίτι, την χαρά, τη λαχτάρα για παιχνίδι, την ζωντάνια!” Γίνετε το αντίδοτο!
Παιχνίδια που χρησιμοποιήσαμε (τόσο σκοπίμως όσο και αυθόρμητα):
Ταξιδεύοντας στην Ευρώπη, Scrabble, Cluedo, Taboo, Παντομίμα, Όνομα-ζώο- φυτό
Τα δημόσια σχολεία λειτουργούν από την αγάπη και την ανιδιοτέλεια ανθρώπων, που καλό είναι να αναγνωρίζουμε και να αναδεικνύουμε, γιατί δεν είναι δεδομένα. Μεγάλο ευχαριστώ λοιπόν στην Xrysoula Papadomichelaki για την διάθεση, για την ευκαιρία και τον χώρο που μας έδωσε, μετατρέποντας την τάξη της σε παιχνιδούπολη. Ευγνώμων που είναι τόσο ανοιχτή, προοδευτική και γεμάτη αγάπη για τα παιδιά και την δουλειά της! Επίσης στην εξαιρετική Αλεξάνδρα Ζαχαριουδάκη, άξια βοηθό κ πάντα δίκαιη στο χρονόμετρο!
Εύχομαι κάθε τάξη για όλα τα παιδιά να είναι πάντα ‘παιχνιδάκι’! It was a blast!
339084942 523958233237780 3267443611349092785 n338023659 225128036736305 6621106566653077185 n 338174411 911927993362836 662227248429637315 n 338198254 8966624660077947 1536635669425526018 n 338362053 218755194081343 8199035625835598852 n 338395064 1678649612610432 4069395857111912090 n 338481595 2449702278519930 2875270201724052461 n 338553942 534185288889843 7999191764210757758 n
by Nisira Louka

Εκδρομή στην Αθήνα μέσα από τα μάτια των παιδιών της Στ’

Τη φετινή χρονιά τα δύο τμήματα της Στ΄ ξεκίνησαν για ένα ταξίδι που περίμεναν εδώ και πολύ καιρό, την εκδρομή τους στην Αθήνα. Με συνοδοιπόρους γονείς και εκπαιδευτικούς και εφόδια την καλή διάθεση και την προσδοκία για νέες περιπέτειες και εμπειρίες το ταξίδι ξεκίνησε. Σταθμοί μας ο βράχος της Ακρόπολης, το Μουσείο της Ακρόπλης, το Θωρηκτό Αβέρωφ, το Planet Physics, το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, το Πλανητάριο. Ποιες ήταν άραγε οι εντυπώσεις;

 

Η ιστορία μου λαμβάνει χώρα το 2023 μήνα Ιανουάριο 27 και είναι στην Αθήνα. Μαζί μου ήταν τα δύο τμήματα της Στ΄, οι γονείς κάποιων παιδιών και τέσσερις δασκάλες: η κ. Χρυσή, η κ. Αλεξάνδρα, η κ. Αλεξία και η κ. Νάνσυ.

Ευθύμης

Με το που φτάσαμε πήραμε το λεωφορείο και κατευθυνθήκαμε προς την Ακρόπολη όπου ήταν πολύ ωραία με την ξενάγηση. Μάθαμε πολλά πράγματα για τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό και πώς σκέφτονταν.

Νίκος

Στην συνέχεια πήγαμε σε ένα εξαιρετικό μουσείο που το λένε “Μουσείο Ψευδαισθήσεων”, το οποίο ήταν τέλειο. Άμα πάτε, θα σας αρέσει σίγουρα.

Αλίσα

Αυτό που μου άρεσε περισσότερο ήταν το θέατρο και το πατινάζ. Το γέλιο που κάναμε και οι τούμπες που φάγαμε θα μου μείνουν αξέχαστα. Παρά την κούρασή μας, θα ήθελα να οργανώσουμε και άλλες τέτοιες εκδρομές.

Πελαγία

 

εικόνα Viber 2023 01 30 12 25 29 475 εικόνα Viber 2023 01 30 14 13 12 975

Η ελιά στη ζωή μας…

Με αφορμή την ενότητα 9 στο μάθημα της Γλώσσας και το κεφάλαιο των Μαθηματικών για τα κιλά και τα γραμμάρια, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ’ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Πλακιά βρήκαν, έγραψαν και ζωγράφισαν διάφορες συνταγές που έχουν βάση το ελαιόλαδο. Στη συνέχεια, πραγματοποίησαν τη συνταγή  “νηστίσιμα κουλουράκια”. Ζύγισαν, έκανα μετατροπές και έπλασαν τα φανταστικά κουλουράκια. Τέλος, τα μοίρασαν στους υπόλοιπους μαθητές του σχολείου.

Εδώ σας παρουσιάζουμε φωτογραφίες από την εκτέλεση, καθώς και το βιβλίο συνταγών που έφτιαξαν.

Καλή σας απόλαυση!

20230310 123826 20230310 123832 20230310 123838 20230216 115013 20230216 115028 20230216 115026 20230216 115020 20230216 115737

Χριστουγεννιάτικες Μελωδίες

Σε μία προσπάθεια σύνδεσης του σχολείου με την κοινωνία, διάχυσης των αποτελεσμάτων της μάθησής μας και δημιουργίας μιας γιορτινής και χριστουγεννιάτικης ατμόσφαιρας, βγήκαμε σήμερα και είπαμε τα κάλαντα στα σοκάκια του Σπηλίου, των Σελλίων, των Λευκογείων και του Πλακιά. Επισκεφθήκαμε το Δημαρχείο Σπηλίου, όπου συνομιλήσαμε με τον Αντιδήμαρχο Παιδείας, το Κέντρο Υγείας Σπηλίου και το Αστυνομικό Τμήμα Σπηλίου. Τα παιδιά μας χάρηκαν πολύ και το διασκέδασαν. Ευχαριστούμε πολύ την κ. Μαρία Σαπλαούρα, τη μουσικό μας, που προετοίμασε τα παιδιά και μας συνόδευσε στη σημερινή μας μουσική βόλτα. Και του χρόνου!

321298397 1356415665180162 8772032214224026680 n1321080071 664394795384835 2051443838188299003 n2

Xριστουγεννιάτικες συνεργασίες!!!

Ευχαριστούμε πολύ τις μαμάδες μας, την κ. Αριστέα και την κ. Ιωάννα,  που ήρθαν και έφτιαξαν με τα παιδιά της τάξης μας όμορφες χριστουγεννιάτικες κάρτες και όμορφα χριστουγεννιάτικα δεντράκια. Να είστε καλά!

Η ανάπτυξη σχέσεων «συνεργασίας» ανάμεσα στο σχολείο, την οικογένεια και την κοινότητα βελτιώνει το σχολικό κλίμα, παρέχει κατάλληλη υποστήριξη στις οικογένειες, ενδυναμώνει τις ικανότητες των γονέων για τη διαχείριση καταστάσεων, δημιουργεί δεσμούς ανάμεσα στην οικογένεια, το σχολείο και την κοινότητα και διευκολύνει τους εκπαιδευτικούς στο έργο τους. Το σπουδαιότερο, βέβαια, όλων είναι η βοήθεια που παρέχεται με αυτόν τον τρόπο στους μαθητές, για να πετύχουν στο σχολείο και αργότερα στη ζωή τους (Epstein, 2002: 7).

Viber 2022 12 19 10 30 51 800320570116 508824054646390 2835813373721944559 n1320006432 5664830080279518 5829575706961157525 n