ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2024-25
Ανάρτηση του Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας της Σχολικής μας Μονάδας για το Σχ. Έτος 2024-2025
Ανάρτηση του Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας της Σχολικής μας Μονάδας για το Σχ. Έτος 2024-2025
Την Παρασκευή 27/09/2024, στο πλαίσιο της 11ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού, πραγματοποιήθηκαν αθλητικές δραστηριότητες στο σχολείο μας. Με το σύνθημα “Αθλούμαστε μαζί, δίνουμε ποιότητα στη ζωή” οι μαθητές μας, μαζί με την υπεύθυνη εκπαιδευτικό φυσικής αγωγής κα Ευθαλία Τσανούσα γυμνάστηκαν, συνεργάστηκαν, έπαιξαν και διασκέδασαν. Στο τέλος, μαζί με το εκπαιδευτικούς των τάξεων έμαθαν για τη σημασία του αθλητισμού και γνώρισαν σπουδαία πρόσωπα που διέπρεψαν στους παραολυμπιακούς αγώνες. Ήταν μία όμορφη και γεμάτη δράση ημέρα!
Την Πέμπτη 14 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε η γιορτή λήξης του σχολείου μας για το σχολικό έτος 2023-2024.
Έφτασε λοιπόν και για την φετινή χρονιά η στιγμή να αποχαιρετήσουμε τους μαθητές και τις μαθήτριες μας και να τους ευχηθούμε καλό καλοκαίρι. Μέσα σε κλίμα χαράς και συγκίνησης, τα παιδιά παρουσίασαν την θεατρική τους παράσταση τραγούδησαν, χόρεψαν, και έλαβαν τα απολυτήριά τους καθώς και αναμνηστικά δώρα.
Έγινε τελετή αποφοίτησης των παιδιών, όπου και επίσημα αποχαιρετήσαμε τους 2 μαθητές μας από την ΣΤ΄τάξη που συνεχίζουν το ταξίδι τους, πλέον στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε η θεατρική παράσταση “Η Ιστορία της Γραφής”.
Από μπροστά μας πέρασαν πρωτόγονοι, Ινδιάνοι, Σουμέριοι, Φοίνικες, Ινδοί, Κινέζοι, Έλληνες και Ρωμαίοι και μας αφηγήθηκαν την ιστορία της γραφής των πολιτισμών τους.
Για την οργάνωση της γιορτής εργάστηκαν οι εκπαιδευτικοί Κατερίνα Παπακωνσταντίνου, Μάγειρα Κλεοπάτρα και Νανάκη Μαρία.
Ευχαριστούμε τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για το κέρασμα που πρόσφερε στους μαθητές στο τέλος της γιορτής καθώς και όλους τους γονείς που συνεισέφεραν στην δημιουργία των κοστουμιών.
Τέλος, το εκπαιδευτικό προσωπικό εύχεται καλή πρόοδο στα παιδιά, υγεία, επιτυχίες και πάνω από όλα να έχουν στη ζωή τους όμορφες στιγμές.
Καλό καλοκαίρι και καλές βουτιές!
Ένα από τα βασικά συναισθήματα με τα οποία ασχοληθήκαμε τη φετινή χρονιά, προκειμένου να διευθετήσου ζητήματα που προκύπταν μεταξύ των σχέσεων των μαθητών μας ήταν ο θυμός και η ηρεμία.
Συζητήσαμε γι’ αυτά που μας κάνουν να θυμώνουμε πολύ. Είπαμε ότι ο θυμός, είναι κάτι φυσιολογικό. Αλλά πρέπει να μάθουμε να τον διαχειριζόμαστε σωστά. Να ανακαλύψουμε τεχνικές ηρεμίας, γιατί διαφορετικά, ο θυμός μπορεί να έχει καταστροφικές συνέπειες. Χρησιμοποιήσαμε πολλές τεχνικές από το εξαιρετικό βιβλίο της Νίκης Κάντζου, ” Ο κήπος των συναισθημάτων.”
Τους λέγαμε μια ιστορία, που τους θύμωνε όλο και περισσότερο… όλο και περισσότερο… μέχρι που όλοι μαζί έγιναν ένα ηφαίστειο που πάλλονταν ολόκληρο. Μέχρι που έγινε η έκρηξη και ξεχύθηκε η λάβα από το ηφαίστειο.
Μετά πιάναμε ένα μεγάλο ύφασμα που ήταν η θάλασσα και ακούγαμε μία πολύ ήρεμη μουσική που μας ηρεμούσε. Στη συνέχεια έβαλα κάτω 3 στεφάνια.
Στο κόκκινο στεφάνι είμαστε θυμωμένοι και ο καθένας έλεγε γιατί είναι θυμωμένος. Στοκίτρινο στεφάνι, σκεφτόταν κάτι που τον ηρεμεί.(Να πάρει βαθιές ανάσες, να ακούσει μουσική, να μετρήσει ως το 10, να πάρει αγκαλιά το αρκουδάκι του, να αγκαλιάσει τη μαμά…). Και τέλος στο πράσινο στεφάνι, έχει ηρεμήσει,
Φτιάξαμε ένα μεγάλο φανάρι διαχείρισης θυμού. ‘Ετοιμο το φανάρι μας. 1.Είμαι θυμωμένος;;;; 2. Στέκομαι, σκέφτομαι και μετράω ως το 5. 3. Ηρέμησα.
Ένα από τα project που υλοποίηση ο Σύλλογος Διδασκόντων την χρονιά 2023-2024, ήταν και η δημιουργία σχολικής βιβλιοθήκης.
Μια αίθουσα η οποία πλέον δεν χρησιμοποιούνταν μετατράπηκε σε βιβλιοθήκη. Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου, μαζί με τα παιδιά αλλά και την αρωγή του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας, προχώρησαν στην ριζική ανακαίνιση του χώρου προκειμένου να στεγαστεί η βιβλιοθήκη μας.
Τα παιδιά μαζί με τις δασκάλες τους συνέλλεξαν όλα τα λογοτεχνικά βιβλία και παραμύθια που βρίσκονταν διαμοιρασμένα στις αίθουσες του σχολείου και τα συγκέντρωσαν στον καινούργιο χώρο.
Ο Σύλλογος γονέων με την ευγενική του δωρεά, αγόρασε για το σχολείο μας 2 νέες βιβλιοθήκες, στις οποίες τα παιδιά μαζί με τις δασκάλες τους τακτοποίησαν τα βιβλία με βάση τη θεματολογία και την ηλικιακή ομάδα στην οποία απευθύνονται.
Το εγχείρημα ολοκληρώθηκε με τη δωρεά μαξιλαριών και τάπητα για τον χώρο της βιβλιοθήκης από τον Σύλλογο Γονέων.
Προστέθηκαν επίσης τραπεζάκι και καρέκλες, καθώς και ένας Η/Υ.
Ο χώρος σε όλη την διάρκεια της χρονιάς χρησιμοποιήθηκε με ενθουσιασμό από τα παιδιά αλλά και τις εκπαιδευτικούς του σχολείου μας, καθώς στο χώρο αυτό πραγματοποιούνταν οι εβδομαδιαίες συνελεύσεις τάξης, project φιλαναγνωσίας αλλά εργαστήρια δεξιοτήτων.
Στις 18 Απριλίου, το σχολείο μας για δεύτερη φορά προχώρησε στον καθαρισμό της παραλίας του χωριού μας στα πλαίσια του προγράμματος της WWF “Υιοθέτησε μια παραλία”.
Τα παιδιά συνεργατικά και με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών συνέλλεξαν δείγματα παράκτιων ρύπων και καθάρισαν την παραλία του χωριού τους.
Στη συνέχεια, καταγράψαμε τα είδη ρύπων που μολύνουν την ακτή του χωριού μας και τα καταχωρήσαμε στη σχετική πλατφόρμα του προγράμματος.
Φυσικά στο τέλος δεν παραλείψαμε να ανακυκλώσουμε πλαστικά μπουκάλια και άλλα ανακυκλώσιμα είδη στους σχετικούς κάδους.
Συγχαρητήρια σε όλα το παιδιά, που απέδειξαν πως με τη συνεργασία και την ομαδική δουλειά λίγοι μόνο άνθρωποι μπορούν να αλλάξουν σε λίγες μόνο ώρες την εικόνα μιας ακτής.
Στα πλαίσια του μαθήματος των εικαστικών τα παιδιά της Α-Γ-Δ τάξης μελέτησαν μεταξύ και άλλων καλλιτεχνών και τον ζωγράφο Βασίλι Καντίνσκι.
Γνωρίσαμε τον ζωγράφο Βασίλι Καντίνσκι μέσα από εικόνες και σταθήκαμε στο έργο του “Σπουδή χρωμάτων”. Με αφορμή αυτό το έργο μιλήσαμε για τα χρώματα, τη μουσική και τα συναισθήματα που εκφράζουμε μέσα απο τα χρώματα. Στη συνέχεια, χωρίσαμε το χαρτί μας σε τετράγωνα και ζωγραφίσαμε ομόκεντρους χρωματιστούς κύκλους με λαδοπαστελ. Τους κόψαμε και τους κολλήσαμε στα κλαδιά ενός δέντρου που χρωματίσαμε όλοι μαζί.
Μέσα από τη δραστηριότητα αυτή τα παιδιά εξέφρασαν τα συναισθήματά τους με χρώματα και σχήματα και προσπαθήσαμε να δημιουργήσουμε έναν ασφαλή χώρο όπου το κάθε παιδί θα μπορέσει να εκφράσει τον εσωτερικό του κόσμο, τι νιώθει κάθε στιγμή αλλά και να εκτονώσει ακόμα αρνητικά συναισθήματα μέσα από την τέχνη.
Την Τετάρτη 13 Μαρτίου, το σχολείο μας είχε την χαρά να μεταβεί στην Καλλιμασιά και να παρακολουθήσει την θεατρική παράσταση του Δ.Σ. Καλλιμασιάς και στη συνέχεια το Λαογραφικό Μουσείο του χωριού.
Ευχαριστούμε θερμά για την πρόσκληση του σχολείου μας στην εξαιρετική παράσταση που ετοίμασε η συνάδελφος Στουπάκη Μαρία, μαζί με τα παιδιά του τμήματός της, τα οποία δώσανε τον καλύτερό τους εαυτό.
Να ευχαριστήσουμε και τον κύριο Κολλιάρο για την ξενάγηση στο λαογραφικό μουσείο, καθώς και τα παιδιά του γυμνασίου που συμμετείχαν στην ξενάγηση και κάνανε την επίσκεψή μας τόσο ενδιαφέρουσα, δίνοντας μια νότα ανανέωσης και ζωντάνιας.
Τα παιδιά μας απολαύσανε την θεατρική παράσταση, γελάσανε και προβληματίστηκαν. Ενθουσιάστηκαν όμως και με τον πλούτο εκθεμάτων του λαογραφικού μουσείου και διασκέδασαν παίζοντας με τα παιδιά του γυμνασίου κυνήγι χαμένου θησαυρού.
Τέλος, να ευχαριστήσουμε και τον σύλλογο γονέων και κηδεμόνων του σχολείου μας για την κάλυψη των εξόδων της εκδρομής μας.