Εορτή λήξης σχολικού έτους 2023-2024

Κάτω από: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ,ΑΡΧΙΚΗ | ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ
Παρασκευή, 14 Ιουνίου 2024 1:32 μμ |

Την Πέμπτη 13 Ιουνίου 2024 διοργανώθηκε με μεγάλη επιτυχία η εορτή λήξης του Δημοτικού Σχολείου Αντιρρίου με τη συμμετοχή των μαθητών/τριών όλων των τάξεων.

Παρόντες ήταν ο εφημέριος του Ιερού ναού Αγίου  Νικολάου Αντιρρίου Πανοσιολογιώτατος π. Πρόδρομος Ασημακόπουλος, οι αντιδήμαρχοι κ. Ραφτόπουλος Νικόλαος και κ. Καραδήμας Χαράλαμπος, ο πρόεδρος της τοπικής κοινότητας Αντιρρίου κ. Ταμπάκης Νικόλαος, ο αντιπρόεδρος της  τοπικής κοινότητας Αντιρρίου κ. Κάκκος Κωνσταντίνος , ο Δ/ντής του Γυμνασίου Αντιρρίου κ. Παπαδημητρίου Γεώργιος, ο πρόεδρος του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων κ. Αθανασόπουλος Ανδρέας και τα μέλη του Δ.Σ. του συλλόγου, καθώς και κλιμάκιο του τοπικού Ερυθρού Σταυρού με επικεφαλής την πρόεδρο Κα Λίνα Παπαϊωάννου.

Το πρόγραμμα της γιορτής περιελάμβανε σύντομους χαιρετισμούς από τον Δ/ντή του Σχολείου και τους επίσημους προσκεκλημένους, ορχηστρικά τραγούδια, παραδοσιακούς χορούς  και αθλοπαιδιές από τους μαθητές/τριες όλων των τάξεων.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης τιμήθηκε με αναμνηστική πλακέτα η συνταξιοδοτηθείσα εκπαιδευτικός Κα Γεωργάνου Ευανθία για την παιδαγωγική της προσφορά και δόθηκαν αναμνηστικά ενθύμια αποφοίτησης από τον σύλλογο γονέων και κηδεμόνων στους μαθητές/τριες της ΣΤ’ Τάξης.

Πρόσκληση στην εορτή λήξης του σχολικού έτους 2023-24

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΓΙΟΡΤΗ ΛΗΞΗΣ

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα – «Σιτάρι και ψωμί»

Κάτω από: Α΄ Τάξη,ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ,ΑΡΧΙΚΗ | ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ
Τετάρτη, 5 Ιουνίου 2024 2:07 μμ |

Οι μαθητές/τριες της Α΄Τάξης Δημοτικού συνοδευόμενοι/ες από την εκπαιδευτικό  κ. Κατσούδα Κυριακή και σε συνεργασία με το νηπιαγωγείο Αντιρρίου επισκέφθηκαν τη Δευτέρα 3 Ιουνίου 2024 τον χώρο της  «Δρω» και παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Σιτάρι και Ψωμί».

Το πρόγραμμα εντάσσεται στην γενική κατηγορία προγραμμάτων «ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗ» και έχει ως στόχο την εξοικείωση των μαθητών/τριών  με την διαδικασία παραγωγής ψωμιού με τον παραδοσιακό τρόπο,  τα διαφορετικά στάδια της καλλιέργειας του σιταριού ,τον θερισμό, το αλώνισμα ,το άλεσμα, τη δημιουργία ζύμης και την  επαφή με τα παραδοσιακά εργαλεία και σκεύη.

Πρόγραμμα μετάβασης από το Δημοτικό Σχολείο στο Γυμνάσιο

Κάτω από: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ,ΑΡΧΙΚΗ,ΣΤ΄ Τάξη | ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ
Τετάρτη, 5 Ιουνίου 2024 1:01 μμ |

Τη Δευτέρα 20 Μαΐου 2024 οι μαθητές/τριες της Στ’ Τάξης του Δημοτικού Σχολείου Αντιρρίου συνοδευόμενοι/ες από την εκπαιδευτικό  κ. Βασιλοπούλου Σπυριδούλα  πραγματοποίησαν πρόγραμμα για την ομαλή μετάβαση  από το Δημοτικό Σχολείο στο Γυμνάσιο, προκειμένου να γνωρίσουν το νέο σχολικό τους περιβάλλον και τον τρόπο λειτουργίας του Γυμνασίου.

Ο Διευθυντής του Γυμνασίου Αντιρρίου κ. Παπαδημητρίου  και οι εκπαιδευτικοί υποδέχτηκαν, ενημέρωσαν  και ξενάγησαν τα παιδιά στους χώρους του σχολείου. Πρόκειται για μια πολύ σημαντική δράση, επικεντρωμένη στην όσο το δυνατόν καλύτερη μετάβαση και προσαρμογή των μαθητών/τριών από την Πρωτοβάθμια στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2023-2024/Αναστοχασμός-Τελική Αποτίμηση

Κάτω από: Χωρίς κατηγορία | ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ
Πέμπτη, 30 Μαΐου 2024 12:02 μμ |

ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟΣ-ΤΕΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

Διδακτική επίσκεψη στην Αθήνα

Την Παρασκευή 24 Μαΐου 2024 οι μαθητές/τριες της Ε΄ και Στ’ Δημοτικού συνοδευόμενοι από τον Διευθυντή του σχολείου και τους εκπαιδευτικούς τους πραγματοποίησαν διδακτική επίσκεψη στην Αθήνα. Συγκεκριμένα επισκέφθηκαν το Πλανητάριο του Ευγενίδιου Ιδρύματος ,το ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος το οποίο περιλαμβάνει τις κτιριακές εγκαταστάσεις της Eθνικής Βιβλιοθήκης και της Εθνικής Λυρικής σκηνής και το μουσείο της Ακροπόλεως το οποίο είναι από τα σπουδαιότερα στον κόσμο. Στη συνέχεια οι μαθητές/τριες ανέβηκαν στον βράχο της Ακροπόλεως όπου και είδαν τον Παρθενώνα και άλλα μνημεία. Η διδακτική επίσκεψη ήταν ιδιαίτερα εποικοδομητική και διεύρυνε τις γνώσεις όλων, μέσω της ξενάγησης σε χώρους μεγάλης ιστορικής και αρχαιολογικής αξίας.

thumbnail IMG 0512thumbnail IMG 0557thumbnail IMG 0502thumbnail IMG 0564thumbnail IMG 0569thumbnail IMG 0599thumbnail IMG 0627thumbnail IMG 0647thumbnail IMG 0760thumbnail IMG 0770thumbnail IMG 0595

«Ατυχήματα!!! Προσέχω να μη συμβούν…»

Κάτω από: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ
Τρίτη, 14 Μαΐου 2024 11:42 πμ |

Την Πέμπτη στις 18 Απριλίου 2024 οι μαθητές/τριες του σχολείου μας συμμετείχαν σε παρέμβαση ενημέρωσης – ευαισθητοποίησης Αγωγής Υγείας υπό τη συνεργασία των Υπουργείων Υγείας και Παιδείας – Θρησκευμάτων – Αθλητισμού με θέμα της δράσης «Ατυχήματα!!! Προσέχω να μη συμβούν…».

Αρχικά, αποσαφηνίστηκε η έννοια του ατυχήματος από τις εκπροσώπους του Κέντρου Υγείας Ναυπάκτου και έγινε κατηγοριοποίηση των ατυχημάτων (ατυχήματα στο σπίτι, στο σχολείο, στον δρόμο, στην παιδική χαρά, στο αυτοκίνητο, στο νερό). Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε σε οδηγίες ασφαλούς συμπεριφοράς στον εσωτερικό και εξωτερικό χώρο του σχολείου (τάξεις – αύλειος χώρος) μια που οι κίνδυνοι που ελλοχεύουν είναι πολλοί από πτώσεις, σύγκρουση με άλλο παιδί, με σκληρή – γυάλινη επιφάνεια, με διάφορα αιχμηρά αντικείμενα, εγκαύματα, δηλητηριάσεις, κοψίματα κ.ά.

Στη συνέχεια επισημάνθηκαν βασικοί κανόνες πεζής κυκλοφορίας με ασφάλεια, προκειμένου να αποτρέπονται ατυχήματα που προκύπτουν κατά την έλευση – αποχώρηση των μαθητών/μαθητριών προς και από το σχολείο.

Ακολούθησε συζήτηση όπου τα παιδιά επικοινώνησαν – με μεγάλο ενδιαφέρον – προσωπικές εμπειρίες ατυχημάτων που βίωσαν, καθώς και τις επιπτώσεις τους στην ψυχοσωματική τους υγεία.

 

6789

« ΑΛΗΣΜΟΝΗΤΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ»

Κάτω από: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ
Τρίτη, 14 Μαΐου 2024 11:34 πμ |

Οι μαθητές/τριες της Ε’ και Στ’ τάξης του σχολείου μας υπό την καθοδήγηση του Διευθυντή μας κ. Αριστείδη Λουκόπουλου, της μουσικού κ. Μαριαλένας Μπόκαρη και των εκπαιδευτικών κ. Κυριακής Ταχυρίδου, κ. Σπυριδούλας Βασιλοπούλου και κ. Χριστίνας Φουρλίγκα, επισκέφθηκαν τον ραδιοφωνικό σταθμό ΕΡΑ Πάτρας, στο πλαίσιο προγράμματος παραγωγής δημοσιογραφικής εκπομπής, με θέμα  «Αλησμόνητες Πατρίδες».

Σκοπός της προσπάθειας μας ήταν -μέσα από ένα σύντομο αφιέρωμα- να κάνουμε μία αναδρομή στα μέρη εκείνα που ήταν κάποτε λαμπερές κοιτίδες του ελληνικού πολιτισμού σε περιοχές εκτός Ελλάδας. Στις αλησμόνητες πατρίδες που δε λησμονήθηκαν πότε και παραμένουν βαθιά ριζωμένες στις ψυχές των Ελλήνων. Στις πατρίδες όπου η μουσική, τα τραγούδια, οι χοροί, ολόκληρος ο Ελληνισμός, παραμένει πάντοτε ζωντανός.

2345

 

Δράση της Δ’ Τάξης: «Ένα λαογραφικό μουσείο στην τάξη μας»

Οι μαθητές/τριες της Δ’ τάξης, στα πλαίσια του μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος, ενότητα 2 «Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΛΑΩΝ », οργάνωσαν στην αίθουσα διδασκαλίας λαογραφική γωνιά.

Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, μέσα σ’ ένα πλαίσιο συνεργασίας και αλληλεπίδρασης, έφεραν από το σπίτι αντικείμενα καθημερινής χρήσης των προγόνων τους, δημιούργησαν λεζάντες για το κάθε είδος και τα τοποθέτησαν στο λαογραφικό τους μουσείο.

Στη συνέχεια, προσκάλεσαν τους/τις μαθητές/τριες των άλλων τάξεων του σχολείου και τους/τις παρουσίασαν τα εκθέματα, δίνοντας πληροφορίες ξεχωριστά για το κάθε είδος, σαν μικροί αρχαιολόγοι.

Η χαρά τους ήταν μεγάλη όταν επιβραβεύονταν απ’ τους/τις επισκέπτες/τριες μ’ ένα δυνατό χειροκρότημα!!!

thumbnail image1 thumbnail image2 thumbnail image3 thumbnail image4

ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ Δ’ ΤΑΞΗΣ (2023-2024) ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: «ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ» ΥΠΟΘΕΜΑΤΙΚΗ: «ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ»

Κάτω από: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ,ΑΡΧΙΚΗ,Δ΄ Τάξη | ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ
Πέμπτη, 11 Απριλίου 2024 11:36 πμ |

Οι μαθητές/τριες της Δ’ Τάξης στα πλαίσια της ενότητας «Ενδιαφέρομαι και ενεργώ – κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη » επεξεργάστηκαν το θέμα «ανθρώπινα δικαιώματα».

Στην αρχή, με την μέθοδο δημιουργίας εννοιών (ιδεοθύελλα, εννοιολογικός χάρτης ), έγινε μια πρώτη προσέγγιση στην έννοια του δικαιώματος. Μέσα σε ένα θετικό και δημιουργικό κλίμα που βασίστηκε στην επικοινωνία και συνεργασία των μαθητών μεταξύ τους αλλά και μέσα από την έκφραση προσωπικών εμπειριών έγινε ο διαχωρισμός μεταξύ αναγκών – πράγματα που χρειαζόμαστε καθημερινά – και επιθυμιών – πράγματα που μας δίνουν ευχαρίστηση – καθώς και η σύνδεσή τους με τα ανθρώπινα δικαιώματα.

Με εικαστικές απεικονίσεις, τη συμμετοχή τους σε ομαδικές εργασίες, τη χρησιμοποίηση εφαρμογών από το «φωτόδεντρο», την προβολή εκπαιδευτικών video και φωτογραφικού υλικού, κατανόησαν την έννοια της ισότητας, των δικαιωμάτων αλλά και των υποχρεώσεών τους ως μέλη του σχολείου και βέβαια της παγκόσμιας κοινότητας. Με την περιήγηση στις ιστοσελίδες εθελοντικών οργανισμών  που ασχολούνται με τα ανθρώπινα δικαιώματα και την προστασία των παιδιών αναγνώρισαν την αξία της διαφορετικότητας αύξησαν την ενσυναίσθησή τους και έγιναν πολίτες του κόσμου.

Επόμενη Σελίδα: »