Διατροφικές συνήθειες-Έρευνα

ΕΡΕΥΝΑ : ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ

(Η έρευνα πραγματοποιήθηκε το Ιούνιο του 2018 στα πλαίσια του Β’ Επιπέδου).

ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΎΝΔΕΣΜΌ ΝΑ ΠΆΡΕΙΣ  ΜΈΡΟΣ  ΣΤΗΝ ΈΡΕΥΝΑ

Διατροφικές συνήθειες Μαθητών

  (ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙΣ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ)

Ερωτηματολόγιο Διατροφικής Συνήθειας Μαθητών

Για να μάθουμε τις διατροφικές συνήθειες των μαθητών του σχολείου μας, έγινε μια έρευνα που περιελάμβανε ερωτήσεις σχετικά με τις διατροφικές τους συνήθειες. Μοιράστηκε σε όλους τους μαθητές του τμήματος ένταξης ,ερωτηματολόγιο, με την ονομασία Ερωτηματολόγιο Εβδομαδιαίας Διατροφικής Συνήθειας Μαθητών.Η έρευνα διεξήχθη σε δείγμα ηλικίας 6-11 ετών.

Η μελέτη και η διεξαγωγή των αποτελεσμάτων, διακρίνεται στα αποτελέσματα που αφορούν τις διατροφικές συνήθειες : α)του συνόλου των μαθητών ,β)των αγοριών και γ) των κοριτσιών 

Το Ερωτηματολόγιο μας το επέστρεψαν συμπληρωμένο ανώνυμα 14 μαθητές (7 αγόρια και 7 κορίτσια).

Μερικά ενδιαφέροντα αποτελέσματα : Το 22% των μαθητών του σχολείου μας δεν παίρνει πρωινό , το 8% δεν τρώει τίποτα στο διάλειμμα ,το 8% δεν τρώει καθόλου όσπρια , το 5% δεν τρώει καθόλου λαχανικά και μόνο το 5%τρώει φρούτο στο διάλειμμα .Επίσης έδειξε πως τα κορίτσια ακολουθούν περισσότερο τις προδιαγραφές της υγιεινής διατροφή παρά τα αγόρια. Εξίσου σημαντικό είναι πως  τα μεγαλύτερα παιδιά αλλάζουν τις διατροφικές τους συνήθειες καθώς μεγαλώνουν.

Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Χωρίς κατηγορία 10 Ιουλίου 2018 ΒΕΛΙΣΣΑΡΗ ΔΗΜΗΤΡΑ

Listen the makaton alphabet!!!

 

 

Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Χωρίς κατηγορία 23 Μαΐου 2018 ΒΕΛΙΣΣΑΡΗ ΔΗΜΗΤΡΑ

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΚΑΙ ΣΤΡΕΣ

https://goo.gl/forms/QU95uI7xsu4YKo303

 

Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Χωρίς κατηγορία 23 Μαΐου 2018 ΒΕΛΙΣΣΑΡΗ ΔΗΜΗΤΡΑ

ΨΗΦΙΑΚΟ ΛΕΞΙΚΟ ΜΑΚΑΤΟΝ

MAKATON είναι ένα πρόγραμμα ανάπτυξης της επικοινωνίας για άτομα που εμφανίζουν ένα ευρύ φάσμα αναπτυξιακών δυσκολιών.

Είναι ένα πρωτότυπο γλωσσικό πρόγραμμα το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως μία συστηματική πολυαισθητηριακή προσέγγιση ( αφού συνδυάζει ομιλία, νοήματα, και γραφικά σύμβολα) για την ανάπτυξη δεξιοτήτων όπως επικοινωνία, λόγος, γνώσεις γραφής και ανάγνωσης. Επίσης είναι μία πηγή ενός πολύ λειτουργικού λεξιλογίου για άτομα με επικοινωνιακές ανάγκες και τα συνδιαλεγόμενα πρόσωπα.

Βασικός στόχος του εναλλακτικού αυτού τρόπου επικοινωνίας είναι η ανάπτυξη της κατανόησης και χρήσης του λόγου μέσω συμβόλων. Λέξεις και έννοιες έχουν ταυτιστεί με συγκεκριμένα σύμβολα τα οποία μαθαίνει το παιδί και τα οποία χρησιμοποιεί για να επικοινωνήσει με το περιβάλλον του. Έτσι με έναν απλό αλλά πολύ λειτουργικό τρόπο είναι σε θέση πια να συμμετέχει στη κοινωνική ζωή και να διεκδικεί τα δικαιώματά του.

Το MAKATON αποτελείται από ένα βασικό λεξιλόγιο 450 εννοιών που λέγεται πυρήνας και ένα λεξιλόγιο Πηγή που περιέχει πάνω από 7000 έννοιες. Αυτά χρησιμοποιούνται πάντοτε με ομιλία, νοήματα και ασπρόμαυρες εικόνες/σύμβολα. Το παιδί καθώς και οι γονείς του εκπαιδεύονται  και εξοικειώνονται με τη χρήση αυτών των συμβόλων και μπορεί να εφαρμοστεί σε όλα τα περιβάλλοντα δηλαδή στο σπίτι, στο σχολείο κτλ..

Η διδακτική του προσέγγιση εστιάζεται, σε πρώτο επίπεδο, στην απόκτηση βασικών δεξιοτήτων επικοινωνίας και γλώσσας και σε ένα υψηλότερο επίπεδο, στην κατάκτηση της ανάγνωσης και της γραφής.

Χρη­σιμοποιείται με επιτυχία σε άτομα με μέτριες ή και σοβαρές δυσκολίες μάθησης αλλά και άτομα με σωματικά προβλήματα, παιδιά και ενήλικες με νοητική καθυστέρηση, αυτισμό, ειδική γλωσσική διαταραχή, πολλαπλές αισθητηριακές βλάβες καθώς και επίκτητα νευρολογικά προ­βλήματα.

Πιο αναλυτικά τα παιδιά και οι ενήλικες που χρησιμοποιούν το ΜΑΚΑΤΟΝ αντιμετωπίζουν :

– Δυσκολίες διάσπασης προσοχής και δυσκολίες ακουστικής αντίληψης
– Δυσκολίες στην κατανόηση λόγου
– Δυσκολίες στην ανάπτυξη της ομιλίας
-Δυσκολίες σε επίπεδο έκφρασης για την ικανοποίηση των αναγκών τους, την εκδήλωση των συναισθημάτων τους, των σκέψεών τους, των επιλογών και των προτιμήσεών τους.
– Δυσκολίες σε επίπεδο ανάγνωσης και γραφής.

https://drive.google.com/open?id=14MHjnTLrQZND0Uly1UpvYPsj6YEjZNht

Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Χωρίς κατηγορία 23 Μαΐου 2018 ΒΕΛΙΣΣΑΡΗ ΔΗΜΗΤΡΑ

Ειδική Αγωγή σχολική ενσωμάτωση και κοινωνική Ένταξη

Καλώς ήρθατε στο  Special needs Blog

Στον χώρο της εκπαίδευσης  η ενσωμάτωση είναι η κύρια προϋπόθεση πρόσβασης σε όλες τις δραστηριότητες και σε όλους τους χώρους της κοινωνικής ζωής.

Η ενσωμάτωση ως στόχος περιλαμβάνει όλες τις προσπάθειες που μπορούν να γίνουν για να βοηθηθούν τα άτομα με ειδικές ανάγκες και δυνατότητες ν’ αναπτύξουν τις ικανότητές τους και την προσωπικότητά τους ώστε να εκπληρώσουν το ρόλο τους στην κοινωνία με το μεγαλύτερο δυνατό βαθμό αυτονομίας. Όλοι οι πόροι διαβίωσης πρέπει να χρησιμοποιούνται με τέτοιο τρόπο που να παρέχουν σε όλους ίσες ευκαιρίες και δυνατότητες για συμμετοχή.

Εδώ θα μιλήσουμε για θέματα ειδικής αγωγής σε σχέση με το σχολείο, οικογένεια και κοινωνία!!!

1 σχόλιο Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Χωρίς κατηγορία 23 Μαΐου 2018 ΒΕΛΙΣΣΑΡΗ ΔΗΜΗΤΡΑ


Πρόσφατα άρθρα

Πρόσφατα σχόλια

Ιστορικό

Kατηγορίες

Μεταστοιχεία


Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση