Στις εικαστικές τέχνες , ένα αστικό τοπίο (αστικό τοπίο) είναι μια καλλιτεχνική αναπαράσταση, όπως μια ζωγραφική , σχέδιο , εκτύπωση ή φωτογραφία , των φυσικών πτυχών μιας πόλης ή αστικής περιοχής . Είναι το αστικό ισοδύναμο ενός τοπίου . Το αστικό τοπίο είναι περίπου συνώνυμο με το αστικό τοπίο, αν και υποδηλώνει την ίδια διαφορά στο μέγεθος και την πυκνότητα του αστικού (και ακόμη και τη νεωτερικότητα) που υπονοείται στη διαφορά μεταξύ των λέξεων πόλη και πόλη .
Τι ωραία που είναι η αγάπη μου…..
Ημέρα μνήμης του Ολοκαυτώματος σήμερα. Η Θεσσαλονίκη αποδεκατίστηκε το 1943. Ή μάλλον η εβραϊκή κοινότητα της Θεσσαλονίκης, η μεγαλύτερη κοινότητα των αρχών του 20οθ αιώνα εξαφανίστηκε σχεδόν από την πόλη. Μόνο 1000 άνθρωποι επάζησαν και επέστρεψαν. Παρακάτω είναι η ομιλία του σημερινού δήμαρχου για το Ολοκαύτωμα. «Κάποια στιγμή το καλοκαίρι του 1945 η Μπουένα Σαρφατή βγήκε από το σπίτι της. Εβραία, τριάντα ετών, Σαλονικιά πάππο προς πάππο, η Μπουένα είχε μόλις γυρίσει στη Θεσσαλονίκη έχοντας διαφύγει στο βουνό, πολεμώντας αρχικά με τον ΕΔΕΣ, μετά με το ΕΑΜ και, τελικά, δραπετεύοντας στην Παλαιστίνη. Ο αδερφός της Ελιάου, η αδερφή της Ρεγγίνα, η εκατοντάχρονη γιαγιά της Μίριαμ και οι θείες της δεν είχαν την ίδια τύχη. Από τα βαγόνι του τρένου που…Συνέχεια ανάγνωσης Τι ωραία που είναι η αγάπη μου…..
Εκδρομές – μετακινήσεις μαθητών δημοσίων και ιδιωτικών σχολείων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης εντός και εκτός της χώρας
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Εκδρομές – μετακινήσεις μαθητών δημοσίων και ιδιωτικών σχολείων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης εντός και εκτός της χώρας Εκδρομές-Μετακινήσεις μαθητών Δημόσιων και Ιδιωτικών σχολείων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης εντός και εκτός της χώρας Σχετ: Το με αρ.πρ. 210317/Η1/30.11.2017 έγγραφό μας. Σε συνέχεια του ανωτέρω σχετικού και κατόπιν πλήθους προφορικών και γραπτών αιτημάτων που έχουμε δεχτεί από όλη την ελληνική περιφέρεια, μέσω των οποίων τονίζεται το πρόβλημα που έχει ανακύψει σχετικά με μετακινήσεις σχολείων στο εξωτερικό, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι: Στις περιπτώσεις που ως τις 8 Δεκεμβρίου (με την υποβολή των σχετικών αποδεικτικών παραστατικών), έχουν ήδη αναδειχθεί μειοδότες κατόπιν διαγωνισμών για την ανάθεση διοργάνωσης εκπαιδευτικών επισκέψεων στο εξωτερικό, κατά παρερμηνεία, στο πλαίσιο προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων, αυτές μπορούν κατά παρέκκλιση να…Συνέχεια ανάγνωσης Εκδρομές – μετακινήσεις μαθητών δημοσίων και ιδιωτικών σχολείων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης εντός και εκτός της χώρας
Έχει διαφορά το δωρεάν από το τζάμπα;
Διάβαζα το παρακάτω στα αιτήματα του συντονιστικού των μαθητών Αθήνας που καλούν σε αγωνιστικές κινητοποιήσεις: «Το υπουργείο και η κυβέρνηση να εξασφαλίσουν ΤΩΡΑ χρηματοδότηση για να λειτουργήσουν κανονικά τα σχολεία μας. Να αντιμετωπιστούν τα κενά, οι ελλείψεις σε καθηγητές, να δοθούν λεφτά για αναλώσιμα, υποδομές και ό,τι άλλο χρειάζεται για να λειτουργήσουν τα σχολεία μας. Ούτε 1 ευρώ από την τσέπη των γονιών μας για τη μόρφωσή μας.»
Να πάψουν να πληρώνονται οι δάσκαλοι από το κράτος!!
Tου Γιώργου Κακαρελίδη Ένας φίλος από το internet μου ζήτησε να γράψω κάτι σχετικά με τους μισθούς των δασκάλων. Όντως τα στοιχεία, που παρέθεσε, έδειχναν ένα πράγμα: Οι Δάσκαλοι πληρώνονται υπερβολικά!!! Με τους παχυλούς μισθούς τους, βάζουν μέσα το ελληνικό κράτος, δουλεύοντας μόνο 9 μήνες τον χρόνο, 6 πραγματικές ώρες την μέρα κι’ όχι δήθεν 7 ! Ήρθε η ώρα να βάλουμε τα πράγματα στην σωστή σειρά και να τους πληρώνουμε για αυτό που πραγματικά κάνουν, το “baby-sitting”. Όχι το κράτος, δηλαδή όλοι, αλλά μόνο όποιος είναι (ακόμα) γονιός. Έτσι δεν είναι; Ο Έλληνας φορολογούμενος πληρώνει για μια μέση δασκάλα με 2 παιδιά και 15 χρόνια υπηρεσία, 17600 ευρώ τον χρόνο (1400 Χ12 μήνες συν 400 δώρο Χριστουγέννων συν 400…Συνέχεια ανάγνωσης Να πάψουν να πληρώνονται οι δάσκαλοι από το κράτος!!
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με την ανοιχτή επιστολή Ισπανού Δασκάλου: “Σήμερα έκανα το τελευταίο μου μάθημα…”
Ανοιχτή επιστολή στον υπουργό Wert και τη σύμβουλο μετανάστευσης Figar Μετά από περισσότερα από 35 χρόνια υπηρεσίας στη δημόσια εκπαίδευση, σήμερα έκανα το τελευταίο μου μάθημα. Συνταξιοδοτούμαι. Δεν είχα σκοπό να το κάνω, αλλά με αναγκάζουν οι καταστάσεις, ας το πούμε έτσι. Θα μπορούσα να πω ότι η αιτία είστε εσείς, αλλά θα ήταν αρκετά απλό και επιπλέον θα βρίσκατε αρκετούς λόγους για να δικαιολογηθείτε, καθώς δεν αντιλαμβάνεστε καθόλου όσα συμβαίνουν στο χώρο της εκπαίδευσης. Είστε εσείς που υποβάλλετε τη δημόσια εκπαίδευση σε μία σταδιακή υποβάθμιση και οδηγείτε τους εκπαιδευτικούς στο να υιοθετήσουν αμυντική στάση, κάτι που δεν θα είχε νόημα σε μία χώρα που πίστευε ότι στην εκπαίδευση βρίσκεται το μέλλον των πολιτών της και όχι οι μελλοντικοί καταναλωτές.…Συνέχεια ανάγνωσης ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με την ανοιχτή επιστολή Ισπανού Δασκάλου: “Σήμερα έκανα το τελευταίο μου μάθημα…”
Για τη φύση της ανθρώπινης εξουσίας
Διάβασα πριν καιρό ένα εξαιρετικό βιβλίο. Το “Σπαταλημένες ζωές: οι απόβλητοι της νεοτερικότητας” του Zygmunt Bauman. Εκεί λοιπόν διάβασα μια παρέκβαση του συγγραφέα για τη φύσητης ανθρώπινης εξουσίας, στηριγμένη εν πολλοίς στις θέσεις του Mikhail Bakhtin. Προσπάθησα να κάνω μια περίληψη, κυρίως για να τα βάλω σε μια τάξη κατ’ αρχήν για μένα. Μια όμως που μπήκα στον κόπο σκέφτηκα να το μοιραστώ. Ιδού λοιπόν…. Εν αρχή ην ο «κοσμικός φόβος», σύμφωνα με τον Μιχαήλ Μπακτίν, που τον ορίζει ως το συναίσθημα που προκαλεί η «εξώκοσμη, απάνθρωπη μεγαλειότητα του σύμπαντος». Στην καρδιά του κοσμικού φόβου βρίσκεται το ανυπόστατο του τρομαγμένου, ανίσχυρου και θνητού όντος σε σύγκριση με το απροσμέτρητο του αιώνιου σύμπαντος. Αυτός ο φόβος προηγείται της ανθρώπινης εξουσίας και…Συνέχεια ανάγνωσης Για τη φύση της ανθρώπινης εξουσίας
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΝΟΗΤΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ
Λήψη αρχείου «Το να περιμένουμε από όλα τα παιδιά της ίδιας ηλικίας να μαθαίνουν με τον ίδιο τρόπο, είναι σαν να περιμένουμε από όλα τα παιδιά της ίδιας ηλικίας να φοράνε το ίδιο νούμερα παπούτσια» MADELINE HUNTERhttps://blogs.sch.gr/dbogdanou/files/2012/11/ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ_2a_Επιθεώρηση.pdf Περίληψη Τα χαρισματικά και ταλαντούχα παιδιά είναι μια πραγματικότητα που απασχολεί την κοινωνία απο τα αρχαία χρόνια. Κινέζοι και αρχαίοι Έλληνες έδιναν τον δικό τους ορισμό της χαρισματικότητας και αντιμετώπιζαν τα χαρισματικά παιδιά με ιδιαίτερο τρόπο. Στην εποχή μας τα παιδιά αυτά αντιμετωπίζονται κάποιες φορές σαν παιδιά-θαύματα, προξενούν τον θαυμασμό και τα πηγαίνουν καλά στη ζωή τους όταν υπάρχουν οι συνθήκες έτσι ώστε τα ταλέντα και οι ιδιαίτερες ικανότητές τους να ανθίσουν. Μπορεί όμως και να «σπαταληθούν» αν κανένας και από πολύ μικρή…Συνέχεια ανάγνωσης ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΝΟΗΤΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ
«Ποιότητα στην εκπαίδευση: πανάκεια ή παγίδα;» Κριτική στην Εκπαιδευτική Πολιτική της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Περίληψη Η παρούσα εργασία εστιάζει διερεύνηση της έννοιας της «ποιότητας» στην εκπαίδευση, η οποία εξετάζεται σε συνάρτηση με το κοινωνικό-πολιτικό και οικονομικό συγκείμενο. Υπό το πρίσμα αυτό επιχειρείται κατ’ αρχάς η εννοιολογική προσέγγιση του όρου, όπως και η περιγραφή των προϋποθέσεων και των παραγόντων που οδήγησαν στην εν πολλοίς ταύτιση της έννοιας με την κυριαρχία της νεοφιλελεύθερης εκπαιδευτικής πολιτικής σε παγκόσμιο επίπεδο. Στη συνέχεια καταγράφονται οι κυριότερες ενστάσεις από την υιοθέτηση νεοφιλελεύθερων αντιλήψεων στη διδακτική-μαθησιακή διαδικασία και τέλος, επιχειρείται η οριοθέτηση της αληθινής φύσης της Παιδείας και ο επαναπροσδιορισμός της σχέσης ανάμεσα στην εκπαίδευση και στην αγορά εργασίας. Εισαγωγή Η Ευρωπαϊκή Ένωση, με τη σημερινή της μορφή, είναι αποτέλεσμα μιας σειράς πολιτικών και οικονομικών επιλογών και διεργασιών που έχουν τις…Συνέχεια ανάγνωσης «Ποιότητα στην εκπαίδευση: πανάκεια ή παγίδα;» Κριτική στην Εκπαιδευτική Πολιτική της Ευρωπαϊκής Ένωσης