Το έργο έχει σχεδιαστεί για να συναντά τις απαιτήσεις των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και συγκεκριμένα ανταποκρίνεται σε μεγάλο μέρος των ζητουμένων του Κύκλου «Ευ ζειν», Υποενότητα «Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία – Πρόληψη» (Β’ και Ε’ τάξεις) και του Κύκλου «Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ», Υποενότητα «Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, Διαφορετικότητα» (τάξεις Γ’ και Στ’). Ωστόσο μπορεί να καλύψει μέρος και άλλων εργαστηρίων, στον βαθμό που αποσκοπούν στο να αναπτύξουν την αυτό-αντίληψη και την ενσυναίσθηση των μαθητών. Το έργο βασίζεται στο πρόγραμμα ERASMUS+ KA2 με τίτλο HOPEs (Ευτυχία, Αισιοδοξία, θετικότητα και Ήθος) που διεξήχθη το 2016 – 2018 σε πέντε χώρες της Ε.Ε. (Κύπρος, Ελλάδα, Ιρλανδία, Μάλτα, Πορτογαλία) και στόχευε στην ανάπτυξη της Θετικής Ψυχολογίας, στην δόμηση θετικής προσωπικότητας, στην ψυχική ανθεκτικότητα και στην ευτυχία των μαθητών. Δεν είναι επανάληψη του συγκεκριμένου προγράμματος, αλλά εμπνέεται από αυτό μέσα από προσαρμοσμένες δραστηριότητες σε διαδικτυακό περιβάλλον.
Πρόσφατα σχόλια