Τα δικαιώματα των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες

Screenshot 3

Σκοπιμότητα επιλογής Σχεδίου Εργασίας

Σχέδιο εργασία

Έναυσμα – Προβληματισμός

Περί…διακρίσεων!

Screenshot 2 removebg preview3

Ο όρος διακρίσεις θα πρέπει να γίνει αντιληπτό ότι αναφέρεται σε οποιαδήποτε διάκριση, αποκλεισμό, περιορισμό ή προτίμηση που βασίζεται σε οποιαδήποτε αιτία όπως φυλή, χρώμα, φύλο, γλώσσα, θρησκεία, πολιτική ή άλλη άποψη, εθνική ή κοινωνική προέλευση, φτώχεια ή άλλη κατάσταση και που έχει στόχο ν’ ακυρώσει ή να εξασθενίσει την αναγνώριση ή άσκηση από όλους και όλες, ισότιμα, όλων των δικαιωμάτων και ελευθεριών.
Επιτροπή για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα

Αγαπάμε τα φρούτα και τα λαχανικά

Screenshot 4

Οι μαθητές της Α΄ τάξης του Δ. Σ. Φιλωτίου αγαπούν τα φρούτα και τα λαχανικά και τα ζωγραφίζουν. Η δραστηριότητα υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος Αγωγής υγείας   “Γνωρίζω την τροφή μου”!!! Σίγουρα κάτι άλλαξε στις διατροφικές συνήθειες των παιδιών μετά την ενασχόληση με το συγκεκριμένο θέμα.
Αγαπάμε τα φρούτα και τα λαχανικά

Ένας σπουδαίος Παιδαγωγός

Screenshot 5

…Η αγάπη πρέπει να είναι το κυριώτερον θεμέλιον εφ’ ου θα οικοδομή ο διδάσκαλος εν τω νέω Σχολείω. Ο κατορθώσας να κερδίσει την αγάπη των μαθητών του, ας είναι βέβαιος, ότι έχει επιτύχει κατά τα εννέα δέκατα εις το έργον του…

Ν. Ι. Εξαρχόπουλος

Ο Νικόλαος Εξαρχόπουλος, κορυφαίος εκπρόσωπος της Παιδαγωγικής Επιστήμης της εποχής του στη χώρα μας, γεννήθηκε στη Νάξο το 1874. Σπούδασε Φιλολογία και Φιλοσοφία στη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών, απ’ την οποία αποφοίτησε το 1896. Συνέχισε τις σπουδές του στο εξωτερικό (Ιένα, Λειψία, Λωζάνη) κοντά σε μεγάλους Παιδαγωγούς της εποχής. Ο Ν. Εξαρχόπουλος είναι αυτός που εισήγαγε την Πειραματική Παιδαγωγική στην Ελλάδα και αγωνίστηκε για την εδραίωση και ανάπτυξή της.