Προσεγγίσεις…

Πάντα ανοιχτά ,πάντα άγρυπνα τα μάτια της ψυχής ….και του νου !

Δράση παρέμβασης για την καταπολέμηση καθε εκφοβιστικής και βίαιης συμπεριφοράς

Απρ 202421

Η παρουσίαση που ακολουθεί έγινε στο πλαίσιο δράσης-παρέμβασης που ανέλαβα να πραγματοποιήσω σε τμήματα (Α3, Α4) του  Γυμνασίου 4ου Γυμνασίου Αγίας Παρασκευής, την εβδομάδα ευαισθητοποίησης   για την πρόληψη της βίας και του σχολικού εκφοβισμού.

Παρακολουθήστε την παρουσίαση πατώντας τον παρακάτω σύνδεσμο:

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δράση παρέμβασης για την καταπολέμηση καθε εκφοβιστικής και βίαιης συμπεριφοράς    

ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΡΑΦΟΥΝ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΤΟΥ ΖΑΚ ΠΡΕΒΕΡ :” ΒΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ”

Απρ 202421

Με αφορμή τη διδασκαλία του ποιήματος του Ζακ Πρεβερ:” Βγαίνοντας από το σχολείο ” , οι μαθητές του 4ου Γυμνασίου Αγίας Παρασκευής αποτύπωσαν μεσα από άσκηση  δημιουργικής γραφής,  το δικό τους νοητικό  ταξίδι “βγαίνοντας από το σχολείο” .

Μπορείτε να έχετε πρόσβαση στο αρχείο της εργασίας των μαθητών πατώντας τον παρακάτω σύνδεσμο:

https://www.canva.com/design/DAGC8Ab2mM0/pea2FMFVN4r3LMlWFKWg0A/watch

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΡΑΦΟΥΝ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΤΟΥ ΖΑΚ ΠΡΕΒΕΡ :” ΒΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ”    

Η ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΜΗ

Απρ 20245

 

1 3
Με αφορμή τη θεματική της Ενότητας 3 , Γλώσσας Β ΄Γυμνασίου , οι μαθητές των τμημάτων Β1 και Β2 κατέθεσαν τις σκέψεις τους για τη φιλία και τις μοιράστηκαν μαζί μας.
Είναι συγκινητικό που αποτυπώνουν με το δικό τους μοναδικό τρόπο και την καθαρή τους ματιά την μεγάλη δύναμη της φιλίας στη ζωή τους!Επιμέλεια: Τσεμεντζή Αγγελική, φιλόλογος

Πατήστε για να δείτε το ψηφιακό τους βιβλίο:

Η ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΜΗ

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΜΗ    

Η Αγία Παρασκευή , όπως την ζουν και την περιγράφουν οι μαθητές του 4ου Γυμνασίου

Νοέ 202326

Η Αγία Παρασκευή μέσα από τη ματιά και την παρουσίαση των μαθητων του 4ου Γυμνασίου της πόλης

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η Αγία Παρασκευή , όπως την ζουν και την περιγράφουν οι μαθητές του 4ου Γυμνασίου    

Τουριστικός οδηγός, μαθητών Β΄Γυμνασίου _ 4ο Γυμνασιο Αγίας Παρασκευής

Νοέ 20231

Τουριστικός οδηγός, μαθητών Β΄Γυμνασίου _ 4ο Γυμνασιο Αγίας Παρασκευήςhttps://flipbookpdf.net/web/site/3ad7dc257086c470c5144d19d9455eeb11Μaa39d3202311.pdf.html

Μια προσπάθεια να αξιοποιηθεί στη γλωσσική διδασκαλία η νέα τεχνολογία.
Οι μαθητές ασκούνται στην περιγραφή τόπων (Ενότητα 1η Β΄Γυμνασίου : ” Από τον τόπο μου σε όλη την Ελλάδα”), έχοντας ως κίνητρο την έκδοση ενός ψηφιακού τουριστικού οδηγού.

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Τουριστικός οδηγός, μαθητών Β΄Γυμνασίου _ 4ο Γυμνασιο Αγίας Παρασκευής    

“Oι τόποι” του Κ. Καβάφη .

Δεκ 201510

Μια προσπάθεια αξιοποίησης των ηλεκτρονικών χαρτών στη διδακτική πράξη.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=zD4z0ZxcGNtw.kLJUgTmH9F-o&usp=sharing

Το υλικό που χρησιμοποιήθηκε, αντλήθηκε από το Διαδίκτυο.

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Oι τόποι” του Κ. Καβάφη .    

Αντικρίζοντας “τα Παπούτσια του Δούναβη”

Δεκ 20159

Ένα από τα πιο συγκινητικά μνημεία της Βουδαπέστης: Δίπλα στη Γέφυρα των Αλυσίδων στον Δούναβη είναι το Μνημείο για τους 550.000 Ούγγρους Εβραίους που έχασαν τη ζωή τους το 1944 – 45. Χιλιάδες από αυτούς πυροβολήθηκαν δίπλα στην όχθη από συμπατριώτες τους, συνεργάτες των Ναζί. Πριν τους εκτελέσουν, τους ανάγκαζαν να βγάλουν το πιο πολύτιμο πράγμα που είχαν επάνω τους: τα παπούτσια τους.

Το μνημείο είναι μια διαδρομή με 40 μπρούντζινα αδειανά ζεύγη υποδημάτων, πάνω στις πλάκες του πεζοδρομίου, σαν τα τελευταία βήματα μιας χορογραφίας που οδηγούσε στην εξόντωση.αρχείο λήψης

 

Επειδή μια εικόνα είναι χίλιες λέξεις …. θα καταθέσω τη δική μου πρόσληψη της εικόνας αυτής που με συγκίνησε βαθιά .

Τα παπούτσια του Δούναβη

Απομεινάρια ακίνητα δίπλα

στην ατέρμονη κίνηση του γαλάζιου…

Απομεινάρια άψυχα μιας ζωής

που δεν έκλεισε τον κύκλο της.

Όνειρα που έμελλε να γίνουν εφιάλτης…

Παλιομοδίτικα εσείς παπούτσια

που την αίσθηση της φυγής και της απώλειας

σταλάζετε στην ψυχή μου ,

τσαλακωμένα και τσαλαπατημένα,

με πονάει η όψη σας !

Με γεμίζει αγανάκτηση,

αλλά και γιατί όχι ανασφάλεια.

Ζωή …ποιος ορίζει τα βήματά σου;

Ποιος έχει το δικαίωμα να

αφήνει πίσω μόνο τα άψυχα απομεινάρια σου;

Τσεμεντζή Αγγελική

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αντικρίζοντας “τα Παπούτσια του Δούναβη”    

Έχε το νου σου …και ένα βιντεάκι.

Νοέ 201530

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Έχε το νου σου …και ένα βιντεάκι.    

Εργαλεία Web 2 για την εκπαίδευση

Νοέ 201530

ΕΡΓΑΛΕΙΑ WEB2

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εργαλεία Web 2 για την εκπαίδευση    

Αχ και να ήμουν τηλεόραση …

Νοέ 201526
images (1)

 

 

 

 

“Έχε το νου σου στο παιδί …”

 Όταν ένα παιδί δεν είναι χαρούμενο , δεν νιώθει ασφάλεια ,νιώθει μονο του ,παραμελημένο και αναζητά από κάπου να πιαστεί  για να βρεί έναν βηματισμό στη ζωή του ..όλοι νομίζω πρέπει να αισθανόμαστε υπεύθυνοι και γιατί όχι …υπόλογοι ,είτε είμαστε γονείς ,είτε εκπαιδευτικοί ….είτε απλά συνάνθρωποί του .

Με συγκίνησε βαθύτατα ένα κείμενο που διάβασα στο διαδίκτυο και σας το κοινοποιώ από ετούτον εδώ το χώρο .Τα σχόλια δικά σας…

Έκθεση από μαθητή του δημοτικού με θέμα: «Τι να ζητήσω από το θεό».

«Θεέ μου, απόψε σου ζητάω κάτι που το θέλω πάρα πολύ. Θέλω να…με κάνεις τηλεόραση!

Θέλω να πάρω τη θέση της τηλεόρασης που είναι στο σπίτι μου. Να έχω το δικό μου χώρο. Να έχω την οικογένειά μου γύρω από μένα.

Να με παίρνουν στα σοβαρά όταν μιλάω. Θέλω …να είμαι το κέντρο της προσοχής και να με ακούνε οι άλλοι χωρίς διακοπές ή ερωτήσεις.

Θέλω να έχω την ίδια φροντίδα που έχει η τηλεόραση όταν δε λειτουργεί… Όταν είμαι τηλεόραση, θα έχω την παρέα του πατέρα μου όταν έρχεται στο σπίτι από τη δουλειά, ακόμα κι αν είναι κουρασμένος.

Και θέλω τη μαμά μου να με θέλει όταν είναι λυπημένη και στενοχωρημένη, αντί να με αγνοεί!

Θέλω τ’ αδέλφια μου να μαλώνουν για το ποιος θα περνάει ώρες μαζί μου.

Θέλω να νοιώθω ότι η οικογένειά μου αφήνει τα πάντα στην άκρη, πότε-πότε μόνο για να περάσει λίγο χρόνο με μένα.

Α! Και το τελευταίο, κάνε με έτσι ώστε να τους κάνω όλους ευτυχισμένους και χαρούμενους.

Θεέ μου, δε ζητάω πολλά. Θέλω μόνο να γίνω σαν μια τηλεόραση!»

Η δασκάλα που το διάβασε (καθώς βαθμολογούσε) την έκανε να κλάψει.

Ο συζυγός της που μόλις είχε μπει στο σπίτι,τη ρώτησε: «τι συμβαίνει:»

Αυτή απάντησε:»Διάβασε αυτή την έκθεση, την έχει γράψει ένας μαθητής μου».

Ο σύζυγος είπε: «Το καημένο το παιδί. Τι αδιάφοροι γονείς είναι αυτοί!»
Τότε αυτή τον κοίταξε και είπε: «Αυτή η έκθεση είναι του γιου μας…!» Πηγή :http://anti-ntp.blogspot.com

 

 

 

 

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αχ και να ήμουν τηλεόραση …    
« Παλιότερα άρθρα


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων