Αποχαιρετιστήρια Επιστολή της Συντονίστριας Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ06 κ. Μαρίας Ανδριτσοπούλου για τους εκπαιδευτικούς Αγγλικής Γλώσσας ΠΕ & ΔΕ Δ΄ Αθήνας

 

18121032 178363689352989 8519819289031261390 o

Αγαπημένες και αγαπημένοι μου συνάδελφοι,

Αισθάνομαι μεγάλη την ανάγκη αλλά και την υποχρέωση να επικοινωνήσω μαζί σας, λόγω παραίτησής μου από τη υπηρεσία και επικείμενης συνταξιοδότησής μου, για να σας αποχαιρετήσω αλλά και να σας εκφράσω τις θερμές μου ευχαριστίες για τη γόνιμη και εποικοδομητική συνεργασία που είχαμε καθ` όλη την περίοδο της  τετραετούς μου θητείας ως Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου Αγγλικής Γλώσσας (ΠΕ06) στο 4ο ΠΕΚΕΣ Αττικής.  Το χρονικό αυτό διάστημα της συμπόρευσής μας, μοιράστηκα μαζί σας ένα από τα πιο όμορφα ταξίδια της επαγγελματικής μου ζωής, που βασίστηκε σε σχέσεις αμοιβαίας εμπιστοσύνης, συναδελφικής αγάπης και αλληλοσεβασμού. Αναπτύξαμε άριστες διαπροσωπικές σχέσεις και πραγματικά από καρδιάς σας ευχαριστώ για την αναγνώριση και την εκτίμηση που με περιβάλλατε, τη θετική αλληλεπίδραση και την πολύ καλή επικοινωνία που πάντα είχαμε, την άμεση ανταπόκριση και τη συμμετοχή σας στις επιμορφωτικές δράσεις που πραγματοποιήσαμε, την ανταλλαγή ιδεών και προτάσεων που μοιραστήκαμε για την αναβάθμιση και τον εμπλουτισμό της ξενόγλωσσης διδασκαλίας. Καθ` όλη τη διάρκεια της θητείας μου και ιδιαίτερα τη δύσκολη περίοδο της πανδημίας προσπάθησα με κάθε πρόσφορο τρόπο (οργάνωση επιμορφωτικών ημερίδων, υλοποίηση βιωματικών εργαστηρίων, εκπόνηση βοηθητικού υποστηρικτικού υλικού, ίδρυση κοινοτήτων άσκησης και πρακτικής, συγγραφή επιστημονικών άρθρων, δημιουργία εκπαιδευτικής ιστοσελίδας, αποστολή ενημερωτικών εγγράφων στα προσωπικά σας emails κ.ά.) να σταθώ στο πλάι σας, αρωγός και συνοδοιπόρος σας στον αγώνα για τη διαρκή στήριξη του τόσο σημαντικού και επίπονου εκπαιδευτικού και παιδαγωγικού σας έργου, ώστε με υψηλό αίσθημα κοινωνικής ευθύνης, πνεύμα συναδελφικής αλληλεγγύης και πραγματικής αγάπης για το λειτούργημά μας να υλοποιήσουμε με επιτυχία μια ποιοτική δια ζώσης αλλά και εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Και θεωρώ ότι τελικά τα καταφέραμε να σταθούμε στο υψηλότερο επίπεδο προσφοράς και ενσυναίσθησης, να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις των καιρών και να στηρίξουμε τους μαθητές/τριές των σχολείων, αλλά και γενικότερα το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας μας, παρά τα πολλά και γνωστά προβλήματα που αντιμετωπίσαμε. Προσωπικά θεωρώ ότι ήταν ο ρόλος ο καθοδηγητικός, συμβουλευτικός, επιμορφωτικός της Συντονίστριας Εκπαιδευτικού Έργου που σφυρηλάτησε τη μεταξύ μας άψογη συνεργασία και άριστη επικοινωνία.

Για μένα, κλείνει εδώ κι αυτός ο κύκλος της επαγγελματικής μου ζωής,  με μια από τις πιο δημιουργικές και αξέχαστες περιόδους της καριέρας μου, κι αποχωρώ με ιδιαίτερη συγκινησιακή φόρτιση παίρνοντας μαζί μου τις καλύτερες εντυπώσεις & τις ομορφότερες αναμνήσεις από εσάς. Ανέκαθεν πίστευα ότι «η πέτρα γίνεται χρυσός όταν με αγάπη και τέχνη τη σμιλεύουμε» και εγώ προσπάθησα μαζί σας να βάλω τη δική μου πέτρα, το δικό μου λιθαράκι, για να πετύχουμε μια ποιοτική ξενόγλωσση εκπαίδευση. Πάντα θα εξάρω τον ζήλο, την επαγγελματική σας ευσυνειδησία και την επιστημονική σας κατάρτιση στο γνωστικό μας αντικείμενο. Πάντα θα σας θυμάμαι με αγάπη & θέλω να ξέρετε ότι θα είμαι στη διάθεσή σας σε ότι με χρειαστείτε…

Σας εύχομαι από καρδιάς υγεία, κάθε προσωπική και οικογενειακή πρόοδο και ευτυχία!

Με εκτίμηση και συναδελφική αγάπη,

Δρ. Μαρία Ανδριτσοπούλου,

Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου Αγγλικής Γλώσσας (ΠΕ06) – 4ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής

Email: mariandrits@gmail.com

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αποχαιρετιστήρια Επιστολή της Συντονίστριας Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ06 κ. Μαρίας Ανδριτσοπούλου για τους εκπαιδευτικούς Αγγλικής Γλώσσας ΠΕ & ΔΕ Δ΄ Αθήνας

«ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2022»

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2022 – ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ ΠΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

https://blogs.sch.gr/andrimaria/files/2022/05/1.ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ-ΕΞΕΤ.pdf

comp

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο «ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2022»

Αξιολόγηση Μαθητών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Σχ. Έτος 2021-22)

Αξιολόγηση Μαθητών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Σχ. Έτος 2021-22)Student Evaluation

“Student Evaluation” από – projects newly discovered διατίθεται με άδεια χρήσης CC by-sa-2.0

Αξιολόγηση μαθητών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Δείτε σχετικά:

https://blogs.sch.gr/andrimaria/files/2022/05/ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΜΑΘΗΤΩΝ-ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ_ΠΛΗΡΕΣ.pptx-1.pdf

Παραδείγματα Θεμάτων Αγγλικής:

  1. https://blogs.sch.gr/andrimaria/files/2022/05/ΔΕΙΓΜΑΤΑ-ΘΕΜΑΤΩΝ-ΑΓΓΛΙΚΗΣ.pdf

2. https://blogs.sch.gr/andrimaria/files/2022/05/ΤΡΑΠΕΖΑ-ΘΕΜΑΤΩΝ-ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ-ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ-2β-και-Γ-1.pdf

Αξιολόγηση για κατ` ιδίαν διδαχθέντες μαθητές:

https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2020/%CE%95%CE%9E%CE%95_-_57216_-_2022_-_%CE%94pdf.pdf

Τράπεζα Θεμάτων (Παραδείγματα για τις τάξεις Α και Β Λυκείου)

https://blogs.sch.gr/andrimaria/files/2022/05/ΤΘΔΔ_ΑΓΓΛΙΚΑ_ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ.pdf

Αξιολόγηση μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρίες

https://blogs.sch.gr/andrimaria/files/2022/05/Αξιολόγηση-μαθητών-με-αναπηρίες.pdf

https://blogs.sch.gr/andrimaria/files/2022/05/Ενδοσχολικές-και-προαγωγικές-εξετάσεις-μαθητών-με-Αναπηρία-και-ΕΕΑ-1-1.pdf

Προγραμματισμός εξετάσεων των Γυμνασίων για το σχολικό έτος 2021-2022

https://blogs.sch.gr/andrimaria/files/2022/05/2022-Προγραμματισμός-των-εξετάσεων-των-Γυμνασίων-σχολ.-έτους-2021-22.pdf

Προγραμματισμός εξετάσεων των Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ) για το σχολικό έτος 2021-2022

https://blogs.sch.gr/andrimaria/files/2022/05/2022-Προγραμματισμός-των-εξετάσεων-των-ΓΕΛ-σχολ.-έτους-2021-22.pdf

Προγραμματισμός εξετάσεων των Λυκείων των ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ. για το σχολικό έτος 2021-2022

https://blogs.sch.gr/andrimaria/files/2022/05/2022-Προγραμματισμός-εξετάσεων-των-Λυκείων-των-ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ.-για-το-σχολικό-έτος-2021-2022.pdf

Προγραμματισμός εξετάσεων των ΕΠΑ.Λ. και Π.ΕΠΑ.Λ για το σχολικό έτος 2021-2022

https://blogs.sch.gr/andrimaria/files/2022/05/Προγραμματισμός-εξετάσεων-των-ΕΠΑ.Λ-και-Π.ΕΠΑ.Λ-για-το-σχολικό-έτος-2021-2022.pdf

 

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αξιολόγηση Μαθητών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Σχ. Έτος 2021-22)

Πρόσκληση και πρόγραμμα-Ημερίδα ΕΑΝ, ΑΠΘ: Introducing English in pre-primary education

Διεθνές Συμπόσιο ΑΠΘ: Introducing English in pre-primary education

Δείτε την πρόσκληση και το πρόγραμμα της 2ης ημερίδας ΕΑΝ που διοργανώνεται από το ΑΠΘ στα πλαίσια του 25ου Διεθνούς Συμποσίου https://www.new.enl.auth.gr/istal25/ .
Στο Θεματικό Εργαστήριο του Συμποσίου θα συμμετάσχουμε με την εισήγηση:  “Better you will feel, if you eat a healthy meal”, η γράφουσα ως ΣΕΕ ΠΕ06 του 4ου ΠΕΚΕΣ Αττικής,  μαζί με την εξαιρετική συνάδελφο Ειρήνη Ζαχοπούλου (EFL teacher, BA in English Language and Applied Linguistics, MA in Special Education), που θα παρουσιάσει το σχετικό διδακτικό σενάριο. Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί δια ζώσης, είναι δωρεάν και θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης.
Για την παρακολούθηση απαιτείται εγγραφή εδώ https://www.new.enl.auth.gr/istal25/introducing-english-in-pre-primary-education/ . Θα γίνουν δεκτές περιορισμένες εγγραφές, οπότε εάν επιθυμείτε να παρακολουθήσετε, σας παρακαλώ να συμπληρώσετε άμεσα τη φόρμα εγγραφής.
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Ετικέτες: , , , , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πρόσκληση και πρόγραμμα-Ημερίδα ΕΑΝ, ΑΠΘ: Introducing English in pre-primary education

ΠΑΣΧΑΛΙΑΤΙΚΕΣ ΕΥΧΕΣ

ΠΑΣΧΑΛΙΑΤΙΚΕΣ ΕΥΧΕΣEaster

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΑΣΧΑΛΙΑΤΙΚΕΣ ΕΥΧΕΣ

ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ: “Η ΑΠ-ΑΞΙΩΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΚΟΡΟΝΟΪΟΥ”

ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ: “Η ΑΠ-ΑΞΙΩΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΚΟΡΟΝΟΪΟΥ
Διαδικτυακό Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δ Αθήνας του Δήμου Ελληνικού – Αργυρούπολης, με θέμα “Η «απ-αξίωση» του Δημόσιου σχολείου στην εποχή του Κορονοϊού” οργανώθηκε στο πλαίσιο των επιμορφωτικών δράσεων του 4ου ΠΕΚΕΣ Αττικής σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης Ελληνικού – Αργυρούπολης και την Κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου Ελληνικού – Αργυρούπολης & πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 13 Απριλίου 2022 και ώρα 17:00.
Στο σεμινάριο συμμετείχαν ως εισηγήτριες η κ. Σταθοπούλου Πόλυ, ψυχολόγος – παιγνιοθεραπεύτρια, επιστημονικό στέλεχος του Κέντρου Πρόληψης και η κ. Αλεξάκη Ράνια, Κοινωνική Λειτουργός της Διεύθυνσης Κοινωνικών Υπηρεσιών του Δήμου Ελληνικού – Αργυρούπολης.
τίτλο
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Ετικέτες: , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ: “Η ΑΠ-ΑΞΙΩΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΚΟΡΟΝΟΪΟΥ”

ΕΑΝ ΚΑΙ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΤΗΤΑ

ΕΑΝ ΚΑΙ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΤΗΤΑ

Η αγγλική γλώσσα, που δυνητικά αποτελεί πλέον τη γέφυρα διασύνδεσης όλων των πολιτισμών μεταξύ τους και ως lingua franca σχετίζεται με όλους τους τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητας, καλό είναι να προσεγγίζεται όχι μόνο δομολειτουργικά (λέξεις, φωνήματα κ.ά.) αλλά μέσα από την διαπολιτισμική της διάσταση, η οποία βοηθάει τα παιδιά να  κατανοήσουν ότι είναι σύμφυτη με το πολιτιστικό της συγκείμενο. Ως εκ τούτου, η διαπολιτισμική της διάσταση συμπληρώνει την επικοινωνιακή προσέγγιση και σχετίζεται με εικόνες και βίντεο (με ανθρώπους από διαφορετικά πολιτισμικά περιβάλλοντα), αντικείμενα (π.χ. διάφορα δημοφιλή παιχνίδια), γιορτές [π.χ. γενέθλια) και φεστιβάλ από άλλους πολιτισμούς, τραγούδια και μύθους από την αφηγηματική παράδοση διαφόρων χωρών, κλπ. Αναμφίβολα η εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας στο Νηπιαγωγεία συμβάλλει στη συνειδητοποίηση της γλωσσικής και πολιτισμικής ποικιλότητας και στην ανάπτυξη θετικής στάσης απέναντι σε αλλόφωνους και άλλους πολιτισμούς. Η σταδιακή κατάκτηση ενός άλλου γλωσσικού κώδικα πέραν της μητρικής γλώσσας, διευρύνει τον γνωστικό ορίζοντα των παιδιών, που αντιλαμβάνονται καλύτερα όχι μόνο τον ξένο αλλά και τον δικό τους πολιτισμό, μέσα από διαδικασίες σύγκρισης και ανάλυσης φαινομένων με πολλά πλεονεκτήματα σε επίπεδο γλωσσικο-επικοινωνιακό, γνωστικο-αναπτυξιακό, μαθησιακό, αλλά και ψυχολογικό, που επηρεάζουν την όλη ανάπτυξη, παιδεία και προσωπικότητά τους.

ΈΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟΥ ECML ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΓΛΏΣΣΕΣ

https://edl.ecml.at/Games/tabid/3196/language/en-GB/Default.aspx

ΒΙΒΛΙΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥΓΛΩΣΣΙΑΣ

https://edl.ecml.at/Portals/33/documents/language-journey/pdf/language-journey-EL.pdf

ΑΚΟΥΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ

https://edl.ecml.at/Activities/languagejourney/Sounds/tabid/3224/Default.aspx

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Ετικέτες: , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΑΝ ΚΑΙ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΤΗΤΑ

“Η ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ: ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ”

Η ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ: ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΗΣ ΠΕΚΑΔΕ (02-04-2022) ΤΗΣ ΣΕΕ ΠΕ06 ΔΡ. ΜΑΡΙΑΣ ΑΝΔΡΙΤΣΟΠΟΥΛΟΥ

https://blogs.sch.gr/andrimaria/files/2022/04/ΑΝΔΡΙΤΣΟΠΟΥΛΟΥ_ΕΙΣΑΓΩΓΗ-ΤΗΣ-ΑΓΓΛΙΚΗΣ-ΣΤΟ-ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ-.pdf

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Ετικέτες: , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Η ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ: ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ”

Διαδικτυακή επιμορφωτική Ημερίδα της ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΕΝΩΣΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΠΕΚΑΔΕ)

logo el GR
Διαδικτυακή επιμορφωτική Ημερίδα της ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΕΝΩΣΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΠΕΚΑΔΕ)
Σάββατο, 2 Απριλίου 2022 – ώρες 11.00- 17:00 με τίτλο:
«Η Αγγλική Γλώσσα μπροστά στις εξελίξεις και τις προκλήσεις της σύγχρονης εκπαιδευτικής πραγματικότητας»
Ευχαριστώ πολύ την Οργανωτική Επιτροπή για τη μεγάλη χαρά και τιμή να προσκληθώ για να συμμετάσχω με την εισήγηση:
“Η εισαγωγή της Αγγλικής Γλώσσας στο Νηπιαγωγείο: Από τη θεωρία στην πράξη” (11:30 – 12:00).
Για περισσότερες πληροφορίες και το πρόγραμμα της Ημερίδας δείτε την ιστοσελίδα της ΠΕΚΑΔΕ: https://www.pekade.gr/…/358-programma-kai-link…
Link για την παρακολούθηση της ημερίδας:
Η ημερίδα θα μεταδοθεί και σε live streaming από το κανάλι της ΠΕΚΑΔΕ στο YouTube:
.jpg
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Ετικέτες: , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Διαδικτυακή επιμορφωτική Ημερίδα της ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΕΝΩΣΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΠΕΚΑΔΕ)

ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Με μεγάλη επιτυχία και πραγματικά αξιόλογη συμμετοχή εκπαιδευτικών πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά την Τετάρτη 12 – 03 – 2022 το επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα: «Αποτελεσματική διαχείριση της σχολικής τάξης», που διοργανώθηκε από τη Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου Αγγλικής Γλώσσας κ. Μαρία Ανδριτσοπούλου για τους/τις εκπαιδευτικούς των σχολείων παιδαγωγικής της ευθύνης και τους/τις εκπαιδευτικούς επιστημονικής της ευθύνης (ΠΕ06) στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών δράσεων του 4ου ΠΕΚΕΣ Αττικής. Προσκεκλημένη ομιλήτρια ήταν η Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ02, κ. Γιούλη Χρονοπούλου που συμμετείχε με μια εξαιρετικά εμπεριστατωμένη εισήγηση στην επιμορφωτική ημερίδα και από κοινού με την κ. Μ. Ανδριτσοπούλου παρουσίασαν όλες τις παραμέτρους ενός θέματος που διαχρονικά απασχολεί τους εκπαιδευτικούς, με σκοπό την ουσιαστική υποστήριξη του διδακτικού και παιδαγωγικού τους έργου, ώστε αυτό να καταστεί γόνιμο και αποτελεσματικό.

Παρουσίαση της ΣΕΕ ΠΕ02 κ. Γιούλης Χρονοπούλου

https://blogs.sch.gr/andrimaria/files/2022/03/ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΥ-Διαχείριση-σχολικής-τάξης-1.pdf

Παρουσίαση της ΣΕΕ ΠΕ06 κ. Μαρίας Ανδριτσοπούλου

https://blogs.sch.gr/andrimaria/files/2022/03/ΝΕΟ-ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ-ΤΑΞΗΣ-1.pptx

275926913 1302886666900680 839586755977553143 n 276021588 1302889103567103 3707040749010005994 n276073233 1302892590233421 4421577685298862134 n275806858 1302898170232863 3397449337007627636 n276003213 1302892156900131 9013498396870323954 n 276009238 1302892323566781 5443975207700267845 n 276025635 1302892010233479 6510791883132199635 n 275816671 1302898160232864 5846507369677530646 n

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Ετικέτες: , , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ