Ποίημα: Η τρελή ροδιά του Οδυσσέα Ελύτη
Οι μαθήτριες της Β΄ Λυκείου Δαύλειας εμπνεύστηκαν από το ποίημα και δημιούργησαν τα δικά τους κολάζ.
Ποίημα: Η τρελή ροδιά του Οδυσσέα Ελύτη
Οι μαθήτριες της Β΄ Λυκείου Δαύλειας εμπνεύστηκαν από το ποίημα και δημιούργησαν τα δικά τους κολάζ.
Μελετήσαμε με τους/τις μαθητές/τριες της Α’ Γυμνασίου Αράχοβας το απόσπασμα Το μαύρο κύμα του μυθιστορήματος Η ιστορία του γάτου που έμαθε σ’ ένα γλάρο να πετάει του Λουίς Σεπούλβεδα και στη συνέχεια τα παιδιά δημιούργησαν ψηφιακά πολυτροπικά κείμενα με οικολογικό περιεχόμενο:
Ποίημα: “Πίνοντας ήλιο κορινθιακό”
Εικόνες εμπνευσμένες από το ποίημα του Οδυσσέα Ελύτη: “Πίνοντας ήλιο κορινθιακό”.
Τις δημιούργησαν οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β’ Γυμνασίου Δαύλειας.
Οπτικοποίηση ποιήματος:
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β΄ Γυμνασίου Δαύλειας δημιούργησαν ψηφιακά πολυτροπικά κείμενα εμπνευσμένα από τα Χριστουγεννιάτικα Διηγήματα “Το Άνθος του Γιαλού” και “Η Σταχομαζώχτρα” του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη.
Η συγγραφέας Κατερίνα Δημόκα ανταποκρίθηκε στην πρόσκλησή μας να επισκεφτεί το Γυμνάσιο με Λυκειακές Τάξεις Δαύλειας και να συνομιλήσει με τους μαθητές/τριες για το νέο της βιβλίο:
Μέσω της δράσης αυτής καλλιεργήθηκε η φιλαναγνωσία των παιδιών και ο ενθουσιασμός τους τα οδήγησε να δημιουργήσουν συννεφόλεξα με λέξεις-κλειδιά του βιβλίου.
Οι μαθήτριες/-τές της Γ΄ Γυμνασίου Δαύλειας αναζήτησαν στη σχολική βιβλιοθήκη ποιήματα που εξυμνούν την αγάπη, γνώρισαν νέους ποιητές και ποιήτριες και αφού επέλεξαν τα ποιήματα που άγγιξαν την καρδιά τους, στη συνέχεια τα απήγγειλαν.
Μπορείτε να ακούσετε τις απαγγελίες τους, σκανάροντας με το κινητό σας τον κώδικα QR.
Αφιέρωμα στον κ. Δημοσθένη Δαββέτα, εξαίρετο ποιητή, ζωγράφο, συγγραφέα και καθηγητή φιλοσοφίας της τέχνης στο Παρίσι.
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης 2020 και την προγραμματισμένη επίσκεψη του ποιητή στο Λύκειο Αράχοβας, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ’ Λυκείου – στο πλαίσιο του μαθήματος της Λογοτεχνίας- θέλησαν να τον τιμήσουν, δημιουργώντας αφίσες βασισμένες σε ποιήματα και πίνακες ζωγραφικής του ιδίου.
Πρόσφατα σχόλια