Kidland

Υλικό για το Νηπιαγωγείο

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2022-2023

Ιούν 202317

Παρουσίαση υλοποίησης των εργαστηρίων

δεξιοτήτων σχολικού έτους 2022-2023

Ως προς τη  Θεματική Ενότητα

ΚΥΒΟΣ

Ζω καλύτερα- Ευ ζην

1η θεματική ενότητα: « ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ-ΕΥ ΖΗΝ»

Τίτλος:  «Η γιορτή των… Συναισθημάτων»

ΑΦΙΣΑ

Υποθεματική: 2. Ψυχική & Συναισθηματική Υγεία  

Δεξιότητες στόχευσης του Σχεδίου Δράσης:

 Επικοινωνία, συνεργασία, ενσυναίσθηση, αυτομέριμνα, υπευθυνότητα,

 ανθεκτικότητα, πρωτοβουλία, κριτική σκέψη, δημιουργικότητα, επίλυση

 προβλημάτων.

 

 Σκοπός του προγράμματος: Να  γνωρίσουν τα παιδιά με βιωματικό τρόπο

 τα συναισθήματα και να τα περιγράψουν.

 

Δείτε εδώ το σχέδιο δράσης:  

  Δομή_Προγράμματος_Καλλιέργειας_Δεξιοτήτων 1 (2022-2023)

 

Υπεύθυνη σχεδίου: Παπαγιάννη Αικατερίνη ( Υποχρεωτικό πρωινό τμήμα)

 

 

 ΔΙΑΡΚΕΙΑ: (10 ΟΚΤΩΒΡΗ-30 ΝΟΕΜΒΡΗ)

Ο ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΚΗΠΟΣ

Αυγ 202027

      Παιδική Λογοτεχνία για τα παιδιά στο σπίτι

 

Μυθιστόρημα ή παραμύθι και δημιουργικές δραστηριότητες:

Προτείνουμε στους γονείς πριν την αφήγηση:

  • Να έχουν διαβάσει το μυθιστόρημα ή το παραμύθι.
  • Να καθίσουν αναπαυτικά σε μια ήσυχη γωνιά του σπιτιού (παιδικό δωμάτιο ή γωνιά του υπολογιστή).
  • Να προσέχουν ώστε το παιδί να βλέπει τις εικόνες ή το κείμενο (δείχνουμε τη σωστή φορά ανάγνωσης-από αριστερά προς τα δεξιά στο βιβλίο ή στον υπολογιστή).
  • Εάν δεν υπάρχει η δυνατότητα χρήσης υπολογιστή μπορείτε να επιλέξετε ένα παραμύθι ανάλογα με τις προτιμήσεις του παιδιού σας και να κάνετε  αντίστοιχες δραστηριότητες.

1η ΗΜΕΡΑ

 

1η Δραστηριότητα:

Επεξεργασία του εξώφυλλου:

  • Κοιτάμε την εικόνα, διαβάζουμε τον τίτλο, αναφορά στο ποιος ζωγράφισε την εικόνα ( εικονογράφος).

2η Δραστηριότητα:

Ερωτήσεις που κάνουμε στην αρχή:

  • Τί δείχνει η εικόνα του εξώφυλλου;
  • Πού είναι;
  • Δείξε μου τον τίτλο του βιβλίου
  • Πόσες λέξεις έχει ο τίτλος;

ΜΑΙΡΗ ΛΕΝΟΞ

Η Μαίρη έχει μια μητέρα που ποτέ δεν ασχολήθηκε μαζί της. Ανατράφηκε από την νταντά και την ινδή υπηρέτρια τους, με αποτέλεσμα να γίνει κακομαθημένη και μοναχική. Όταν και οι δύο γονείς της πεθαίνουν, η Μαίρη, πηγαίνει να ζήσει με τον θείο της Λόρδο Κρέιβεν που ζει σε ένα κάστρο. Εκεί την περιμένει η οικονόμος του κάστρου, η κυρία Μέντλοκ. Η Μαίρη γνωρίζει επίσης την Μάρθα, τη νέα βοηθό που θα τη βοηθήσει να αλλάξει ολοκληρωτικά. Η Μαίρη ανακαλύπτει επίσης ότι ο θείος της είναι ένας άνθρωπος που είναι πολύ λυπημένος, δεδομένου ότι η γυναίκα του πέθανε στον φανταστικό κήπο του κάστρου. Η Μαίρη, με τη βοήθεια ενός κοκκινολαίμη καταφέρνει να βρει το κλειδί και μπαίνει σε αυτόν το μυστηριώδη κήπο, ανακαλύπτοντας ένα φανταστικό μέρος. Η Μαίρη αρχικά δεν εμπιστεύεται σε κανέναν το μυστικό της επειδή θέλει ο κήπος να είναι το καταφύγιο της, αλλά αργότερα αποκαλύπτει το «μυστικό» στο Ντίκον. Ένα βράδυ, η Μαίρη άκουσε κλάματα στο κάστρο και ήθελε να μάθει από ποιόν προερχόταν.

Ακολουθώντας το κλάμα, ανακάλυψε ένα δωμάτιο όπου βρήκε ένα παιδί: μιλώντας μαζί του, ανακάλυψε ότι το παιδί ήταν ο ξάδερφός της, Κόλιν, ο οποίος φυλακίστηκε στο κάστρο από την ημέρα της γέννησής του. Οι δυο τους  άρχισαν να γίνονται πραγματικοί φίλοι.

 

Η Μαίρη κατάφερε να μετατρέψει τον Κόλιν από αδύναμο παιδί σε παιδί υπομονετικό και γλυκό. Ο Κόλιν βρίσκει το μυστικό του κήπου μαζί με τη Μαίρη και μπαίνει με την αναπηρική καρέκλα για να ανακαλύψει ένα όμορφο κόσμο: μια εξαιρετική ατμόσφαιρα. Ο Κόλιν , με την ενθάρρυνση της Μαίρης και του Ντίκον, καταφέρνει ακόμη και να περπατήσει. Ο θείος επιστρέφει στο κάστρο επειδή ονειρεύτηκε ότι η γυναίκα του ήθελε να του πει κάτι. Στην πραγματικότητα, φτάνοντας στο μυστικό κήπο, ο θείος βλέπει τον γιο του να περπατά και τον αγκαλιάζει ευχαριστώντας στοργικά και την Μαίρη. Οι τρεις τους θα αποτελέσουν μια καινούργια οικογένεια. Η Μαίρη από ασεβής και επιθετική γνωρίζοντας την αγάπη γίνεται ένα καλύτερο κοριτσάκι.

Ερωτήσεις που κάνουμε στο τέλος:

  • Ποιοί είναι οι ήρωες της ιστορίας;
  • Ποιός ήρωας σου άρεσε και γιατί;
  • Τί σου έκανε εντύπωση ή γενικά τι σου άρεσε περισσότερο;
  • Τί δεν σου άρεσε και γιατί;

3η Δραστηριότητα:

Εικαστικά:

  • Ζητάμε από τα παιδιά να ζωγραφίσουν ότι τους έκανε εντύπωση.

      ή

  • Τους προτείνουμε να ζωγραφίσουν ένα κήπο με λουλούδια.

Δραστηριότητες για το ΠΑΣΧΑ

Απρ 202017

Προτάσεις για Δημιουργικές Δραστηριότητες στο ΣΠΙΤΙ με τα ΠΑΙΔΙΑ:

Πρόσφατα σχόλια

    Kατηγορίες

    This is an example of a WordPress page, you could edit this to put information about yourself or your site so readers know where you are coming from. You can create as many pages like this one or sub-pages as you like and manage all of your content inside of WordPress.



    Άνοιγμα μενού
    Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
    Αντίθεση
    Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων