Πρόσφατα σχόλια
Ιούνιος 2024 Δ Τ Τ Π Π Σ Κ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 -
Πρόσφατα άρθρα
Kατηγορίες
Ετικέτες
Το Λογότυπο του Έργου
Κατηγορίες: SDG & eFriends
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Το Λογότυπο του Έργου
Παρουσίαση προγράμματος “SDG & eFriends”
To Ευρωπαϊκό πρόγραμμα “SDG & eFriends” στο τέλος της σχολικής χρονιάς παρουσιάστηκε σε δύο ημερίδες .
- “Ρομποτική στο Νηπιαγωγείο” που διοργανώθηκε από την Σύμβουλο Προσχολικής Εκπαίδευσης Ημαθίας.
2. Στην διαδικτυακή εκδήλωση διάχυσης Ευρωπαϊκών προγραμμάτων με θέμα “Γιορτή για την Ευρώπη 2023” που διοργανώθηκε από την Πρέσβeiρα του Etwinning Πέλλας, Ημαθίας και Πιερίας.
Κατηγορίες: SDG & eFriends
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παρουσίαση προγράμματος “SDG & eFriends”
Παρουσίαση του προγράμματος R.E.N.T to save the planet #eTw4Future
Στο τέλος της σχολικής χρονιάς το eTwinning έργο “R.E.N.T (Resource. Energy. New Technology) to save the planet #eTw4Future” παρουσιάστηκε από τις νηπιαγωγούς Γιάγκογλου Δήμητρα και Τζήμα Αγορίτσα σε ημερίδα που διοργάνωσε η Σύμβουλος Προσχολικής Εκπαίδευσης Ν. Ημαθίας.
Κατηγορίες: R.E.N.T to save the planet #eTw4Future
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παρουσίαση του προγράμματος R.E.N.T to save the planet #eTw4Future
Συνεργατικές δράσεις στο έργο R.E.N.T to save the planet #eTw4Future
O ROYGBIV, προκειμένου να βρει όλα του τα χρώματα πρέπει να περάσει κάποιες δοκιμασίες – προκλήσεις, με τη βοήθεια των παιδιών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, τις οποίες τις βάζουν οι ένοικοι της πολυκατοικίας.
Ο ένοικος του 1ου ορόφου mr Veggie
Oι δοκιμασίες – προκλήσεις που μας έβαλε ο mr Veggie έχουν σχέση με τον 3ο Στόχο Βιώσιμης Ανάπτυξης “Καλή Υγεία και Ευημερία”.
1η Δοκιμασία : Υγιεινό Πρωινό
Όλα τα σχολεία σε ένα συνεργατικό έγγραφο προτείνουν υγιεινά πρωινά. Με βάση αυτές τις προτάσεις δημιουργείται ένα εβδομαδιαίο πρόγραμμα – μενού πρωινών το οποίο και ακολουθούν όλοι οι εταίροι.
Επίσης το κάθε σχολείο προτείνει μια συνταγή για υγιεινό σνακ και δημιουργούμε ένα βιβλίο συνταγών.
2η Δοκιμασία : Πόσα μίλια κάνει το φαγητό σου να φτάσει στο πιάτο σου;
Επιλέγουμε ένα φρούτο που δεν παράγεται στη χώρα μας, το εξωτικό φρούτο του δράκου (Pitaya) και στην εφαρμογή www.foodmiles.com ελέγχουμε πόσα μίλια ταξιδεύει για να φτάσει στο πιάτο μας (Μεξικό – Αθήνα, 7,012 miles (11,282km)). Σε ένα padlet ανεβάζουν όλα τα συνεργαζόμενα σχολεία το φαγητό τους. Στη συνέχεια ψηφίζουμε ένα τρόφιμο για το οποίο θα θέλαμε να γράψουμε μια ιστορία.
Το τρόφιμο που μάζεψε τους περισσότερους ψήφους είναι το ηλιέλαιο και όλοι οι εταίροι σε συνεργασία γράφουμε ένα συνεργατικό παραμύθι (κάθε σχολείο συνεχίζει την πρόταση του προηγούμενου και αναλαμβάνει να εικονογραφήσει την πρόταση κάποιου σχολείου). Ο τίτλος του ηλεκτρονικού μας βιβλίου είναι “The travel of Sunflower oil”.
3η Δοκιμασία : Υγιεινές Συνήθειες για Υγιή Παιδιά
Το κάθε σχολείο προτείνει μια υγιεινή συνήθεια και δημιουργούμε μια παρουσίαση με τις υγιεινές συνήθειες που προτείνουν όλα τα συνεργαζόμενα σχολεία στο genially.
4η Δοκιμασία : Παιδικές Στάσεις Γιόγκα
Κάθε σχολείο προτείνει μια στάση γιόγκα και τη ζωγραφίζει. Δημιουργούμε ένα τροχό με όλες τις στάσεις και σε μια διαδικτυακή συνάντηση γυμναζόμαστε όλοι εταίροι.
Αφού τα παιδιά ολοκλήρωσαν τις δραστηριότητες του 3ου Στόχου Βιώσιμης Ανάπτυξης ο mr Veggie τα έδωσε Συγχαρητήριο Έπαινο και ο ROYGBIV βρήκε 2 χρώματά του!
Χριστούγεννα
Όλοι οι εταίροι σχεδιάζουμε στο colorillo (https://colorillo.com/d1vo?1yho1j4) μία χριστουγεννιάτικη κάρτα για να τη στείλουμε διαδικτυακά προκειμένου να κάνουμε εξοικονόμηση χαρτιού και έτσι να βοηθήσουμε το περιβάλλον μας!
Η ένοικος του 2ου ορόφου mrs Hope
H mrs Hope, η ένοικος του 2ου ορόφου, έβαλε στα παιδιά δοκιμασίες – προκλήσεις από τον 6ο Στόχο Βιώσιμης Ανάπτυξης “Καθαρό Νερό και Αποχέτευση”.
1η Δοκιμασία : Είναι χρήσιμο το νερό;
Τα παιδιά προβληματίζονται και σκέφτονται γιατί το νερό είναι χρήσιμο. Οι προτάσεις τους γίνονται ένα βιβλίο. Οι προτάσεις όλων των σχολείων ανεβαίνουν σε ένα padlet.
Επίσης πειραματίζονται για το πόσο ζυγίζουν τα 40l νερό που αναγκάζονται τα παιδιά στην Αιθιοπία να κουβαλάνε σε μακρινές αποστάσεις καθώς δεν έχουν νερό στο σπίτι τους για τις βασικές τους ανάγκες. Φωτογραφίες από τη STEM δραστηριότητα μπορείτε να δείτε παρακάτω.
2η Δοκιμασία : Σώσε και καθάρισε το νερό
Κάθε σχολείο αναφέρει έναν λόγο σπατάλης του νερού και το ζωγραφίζει σε ένα φύλλο εργασίας. Κάποιο άλλο από τα συνεργαζόμενα σχολείο προτείνει τρόπους επίλυσης και το ζωγραφίζει στο ίδιο φύλλο εργασίας. Όλα τα φύλλα εργασίας ανεβαίνουν σε ένα padlet.
Επίσης προτείνουν τρόπους για να μπορέσουμε να καθαρίσουμε το νερό από διάφορες βρωμιές.
Παιχνίδια
Δημιουργήσαμε ένα παιχνίδι στην πίστα του Beebot με τίτλο “Σώστε το νερό”. Οι εικόνες του παιχνιδιού (που μπήκαν στα κουτάκια της πίστας) ήταν δημιούργημα όλων των συνεργαζόμενων σχολείων.
Δημιουργήσαμε ένα παιχνίδι με το microbit με τίτλο “Εξοικονόμησε το νερό”. Τα παιδιά του 8ου Δημοτικού Σχολείου Πτολεμαΐδας δημιούργησαν το πρόγραμμα για το microbit, το οποίο πήραν τα άλλα σχολεία και το πέρασαν στο microbit.
To microbit χρονομετρούσε το πλύσιμο των χεριών των παιδιών. Όποιο παιδί προλάβαινε να πλύνει τα χέρια του πριν χτυπίση το χρονόμετρο ήταν νικητής.
Μουσική με νερό
Σε μία διαδικτυακή συνάντηση παίξαμε μουσική με το νερό! Μέσα σε 5 ίδια ποτήρια ρίξαμε διαφορετική ποσότητα νερού. Τα ποτήρια τα αριθμήσαμε και γράψαμε ένα μουσικό μοτίβο που το δείξαμε στους εταίρους και το έπαιξαν! Το ίδιο κάναμε κι εμείς για τη μουσική που έγραψαν τα άλλα σχολεία.
Η mrs Hope για να επιβραβεύσει τα παιδιά που ολοκλήρωσαν τις δραστηριότητες του 6ου Στόχου Βιώσιμης Ανάπτυξης έδωσε στα παιδιά έναν έπαινο και ο ROYGBIV βρήκε άλλα 2 από τα χρώματά του!
Η ένοικος του 3ου ορόφου mrs Environment
H mrs Enivironment, η ένοικος του 3ου ορόφου, αγαπάει πολύ τη φύση και έβαλε στα παιδιά δοκιμασίες – προκλήσεις από τον 7o και 13ο Στόχο Βιώσιμης Ανάπτυξης “Φθηνή και Καθαρή Ενέργεια” και “Δράση για το Κλίμα” αντίστοιχα.
Αρχικά με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος δημιούργησαν μία διαδραστική αφίσα όπου το κάθε σχολείο έβαζε και μία δημιουργία του σχετική με την προστασία του περιβάλλοντος. Το σχολείο μας συμμετείχε με ένα ραδιοφωνικό μήνυμα.
Επίσης, όλα τα συνεργαζόμενα σχολεία συναντήθηκαν διαδικτυακά, παρουσίασαν αφίσες που έκαναν για το περιβάλλον και χορέψαν ξέφρενα καθώς ο ROYGBIV παρουσιάστηκε μέσα από ένα βιντεάκι με όλα τα χρώματά του και τα ευχαρίστησε που τον βοήθησαν να τα βρει!
Σαν τελική αξιολόγηση του προγράμματος δημιουργήσαμε συνεργατικά (κάθε σχολείο ανέλαβε να κάνει μία ερώτηση) ένα παιχνίδι στο genially.
Κατηγορίες: R.E.N.T to save the planet #eTw4Future
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συνεργατικές δράσεις στο έργο R.E.N.T to save the planet #eTw4Future
CODE WEEK 2022 & “R.E.N.T to save the planet #eTw4Future”
Την Ευρωπαϊκή Εβδομά Κώδικα 2022 δημιουργήσαμε δύο δραστηριότητες σχετικές με το πρόγραμμα μας στις οποίες συμμετείχαν εκτός από τα συνεργαζόμενα σχολεία και πολλά άλλα.
- Pixel Art My rainbow : Τα παιδιά σχεδιάζουν τους δικούς τους κώδικες και λύνουν κώδικες άλλων σχολείων προκειμένου να σχεδιάσουν ένα ουράνιο τόξο.
- Guess the SDGoal : Προσπαθούμε να οδηγήσουμε το Beebot στον Στόχο Βιώσιμης Ανάπτυξης που επιθυμούμε αλλά και να ανακαλύψουμε τον Στόχο που έχουν επιλέξει τα συνεργαζόμενα σχολεία σπάζοντας τον κώδικα που μας έχουν στείλει.
Κατηγορίες: R.E.N.T to save the planet #eTw4Future
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο CODE WEEK 2022 & “R.E.N.T to save the planet #eTw4Future”
Συστηνόμαστε στους Εταίρους
Παρουσιάζόμαστε στους εταίρους με ένα βιντεάκι που δημιουργήσαμε
και τους γνωρίζουμε μέσα από ένα padlet “Presentation of students” που έχει αναρτήσεις όλων των συνεργαζόμενων σχολείων.
Κατηγορίες: R.E.N.T to save the planet #eTw4Future
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συστηνόμαστε στους Εταίρους