Το Λογότυπο του Έργου

SDG logo

Κατηγορίες: SDG & eFriends | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Το Λογότυπο του Έργου

Παρουσίαση προγράμματος “SDG & eFriends”

To Ευρωπαϊκό πρόγραμμα “SDG & eFriends” στο τέλος της σχολικής χρονιάς παρουσιάστηκε σε δύο ημερίδες .

  1. “Ρομποτική στο Νηπιαγωγείο” που διοργανώθηκε από την Σύμβουλο Προσχολικής Εκπαίδευσης Ημαθίας.

collage 13

 

2. Στην διαδικτυακή εκδήλωση διάχυσης Ευρωπαϊκών προγραμμάτων με θέμα “Γιορτή           για την Ευρώπη 2023” που διοργανώθηκε από την Πρέσβeiρα  του Etwinning Πέλλας,        Ημαθίας και Πιερίας.

collage 13

 

Κατηγορίες: SDG & eFriends | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παρουσίαση προγράμματος “SDG & eFriends”

Παρουσίαση του προγράμματος R.E.N.T to save the planet #eTw4Future

Στο τέλος της σχολικής χρονιάς το eTwinning έργο “R.E.N.T (Resource. Energy. New Technology) to save the planet #eTw4Future” παρουσιάστηκε από τις νηπιαγωγούς Γιάγκογλου Δήμητρα και Τζήμα Αγορίτσα σε ημερίδα που διοργάνωσε η Σύμβουλος Προσχολικής Εκπαίδευσης Ν. Ημαθίας.

collage 13 1

Κατηγορίες: R.E.N.T to save the planet #eTw4Future | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παρουσίαση του προγράμματος R.E.N.T to save the planet #eTw4Future

Συνεργατικές δράσεις στο έργο R.E.N.T to save the planet #eTw4Future

O ROYGBIV, προκειμένου να βρει όλα του τα χρώματα πρέπει να περάσει κάποιες δοκιμασίες – προκλήσεις, με τη βοήθεια των παιδιών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, τις οποίες τις βάζουν οι ένοικοι της πολυκατοικίας.

Ο ένοικος του 1ου ορόφου mr Veggie

Oι δοκιμασίες – προκλήσεις που μας έβαλε ο  mr Veggie έχουν σχέση με τον 3ο Στόχο Βιώσιμης Ανάπτυξης “Καλή Υγεία και Ευημερία”.

My Plotagon Character

Πατήστε πάνω στην εικόνα για να μάθετε περισσότερες πληροφορίες για τον mr Veggie

1η Δοκιμασία : Υγιεινό Πρωινό

Όλα τα σχολεία σε ένα συνεργατικό έγγραφο προτείνουν υγιεινά πρωινά. Με βάση αυτές τις προτάσεις δημιουργείται ένα εβδομαδιαίο πρόγραμμα – μενού πρωινών το οποίο και ακολουθούν όλοι οι εταίροι.

1 152 6

Επίσης το κάθε σχολείο προτείνει μια συνταγή για υγιεινό σνακ και δημιουργούμε ένα βιβλίο συνταγών.

2η Δοκιμασία : Πόσα μίλια κάνει το φαγητό σου να φτάσει στο πιάτο σου;

Επιλέγουμε ένα φρούτο που δεν παράγεται στη χώρα μας, το εξωτικό φρούτο του δράκου (Pitaya) και στην εφαρμογή www.foodmiles.com ελέγχουμε πόσα μίλια ταξιδεύει για να φτάσει στο πιάτο μας (Μεξικό – Αθήνα, 7,012 miles (11,282km)). Σε ένα padlet ανεβάζουν όλα τα συνεργαζόμενα σχολεία το φαγητό τους. Στη συνέχεια ψηφίζουμε ένα τρόφιμο για το οποίο θα θέλαμε να γράψουμε μια ιστορία.

Το τρόφιμο που μάζεψε τους περισσότερους ψήφους είναι το ηλιέλαιο και όλοι οι εταίροι σε συνεργασία γράφουμε ένα συνεργατικό παραμύθι (κάθε σχολείο συνεχίζει την πρόταση του προηγούμενου και αναλαμβάνει να εικονογραφήσει την πρόταση κάποιου σχολείου). Ο τίτλος του ηλεκτρονικού μας βιβλίου είναι “The travel of Sunflower oil”.

3η Δοκιμασία : Υγιεινές Συνήθειες για Υγιή Παιδιά

health habits

Η πρόταση του σχολείου μας

Το κάθε σχολείο προτείνει μια υγιεινή συνήθεια και δημιουργούμε μια παρουσίαση με τις υγιεινές συνήθειες που προτείνουν όλα τα συνεργαζόμενα σχολεία στο genially.

 

345

Πατήστε πάνω στην εικόνα να δείτε τις προτάσεις των σχολείων

4η Δοκιμασία : Παιδικές Στάσεις Γιόγκα

Κάθε σχολείο προτείνει μια στάση γιόγκα και τη ζωγραφίζει. Δημιουργούμε ένα τροχό με όλες τις στάσεις και σε μια διαδικτυακή συνάντηση γυμναζόμαστε όλοι εταίροι.

Χωρίς τίτλο5

Πάτησε πάνω στον τροχό και γυμνάσου!!!

Στιγμιότυπο οθόνης 3 Στιγμιότυπο οθόνης 4

Αφού τα παιδιά ολοκλήρωσαν τις δραστηριότητες του 3ου Στόχου Βιώσιμης Ανάπτυξης ο mr Veggie τα έδωσε Συγχαρητήριο Έπαινο και ο ROYGBIV βρήκε 2 χρώματά του!

2

Χριστούγεννα

Όλοι οι εταίροι σχεδιάζουμε στο colorillo (https://colorillo.com/d1vo?1yho1j4) μία χριστουγεννιάτικη κάρτα για να τη στείλουμε διαδικτυακά προκειμένου να κάνουμε εξοικονόμηση χαρτιού και έτσι να βοηθήσουμε το περιβάλλον μας!

IMG 20221216 111743 IMG 20221216 112304

Η ένοικος του 2ου ορόφου mrs Hope

H mrs Hope, η ένοικος του 2ου ορόφου, έβαλε στα παιδιά δοκιμασίες – προκλήσεις από τον 6ο Στόχο Βιώσιμης Ανάπτυξης “Καθαρό Νερό και Αποχέτευση”.

Χωρίς τίτλο6

Πατήστε στην εικόνα για να δείτε περισσότερες πληροφορίες για την mrs Hope.

1η Δοκιμασία : Είναι χρήσιμο το νερό;

Τα παιδιά προβληματίζονται και σκέφτονται γιατί το νερό είναι χρήσιμο. Οι προτάσεις τους γίνονται ένα βιβλίο. Οι προτάσεις όλων των σχολείων ανεβαίνουν σε ένα padlet.

Χωρίς τίτλο78

Πατήστε στην εικόνα για να δείτε τις προτάσεις των παιδιών.

Επίσης πειραματίζονται για το πόσο ζυγίζουν τα 40l νερό που αναγκάζονται τα παιδιά στην Αιθιοπία να κουβαλάνε σε μακρινές αποστάσεις καθώς δεν έχουν νερό στο σπίτι τους για τις βασικές τους ανάγκες. Φωτογραφίες από τη STEM δραστηριότητα μπορείτε να δείτε παρακάτω.

Χωρίς τίτλο0

Πάτησε πάνω στην εικόνα.

2η Δοκιμασία : Σώσε και καθάρισε το νερό

Κάθε σχολείο αναφέρει έναν λόγο σπατάλης του νερού και το ζωγραφίζει σε ένα φύλλο εργασίας. Κάποιο άλλο από τα συνεργαζόμενα σχολείο προτείνει τρόπους επίλυσης και το ζωγραφίζει στο ίδιο φύλλο εργασίας. Όλα τα φύλλα εργασίας ανεβαίνουν σε ένα padlet.

ui

Πατήστε πάνω στην εικόνα.

Επίσης προτείνουν τρόπους για να μπορέσουμε να καθαρίσουμε το νερό από διάφορες βρωμιές.

Χωρίς τίτλο78 1

Πάτησε πάνω στην εικόνα για να μάθεις περισσότερες πληροφορίες για την mrs Hope.

Παιχνίδια

Δημιουργήσαμε ένα παιχνίδι στην πίστα του  Beebot με τίτλο “Σώστε το νερό”. Οι εικόνες του παιχνιδιού (που μπήκαν στα κουτάκια της πίστας) ήταν δημιούργημα όλων των συνεργαζόμενων σχολείων.

20230607 091117 1

Δημιουργήσαμε ένα παιχνίδι με το microbit με τίτλο “Εξοικονόμησε το νερό”. Τα παιδιά του 8ου Δημοτικού Σχολείου Πτολεμαΐδας δημιούργησαν το πρόγραμμα για το microbit, το οποίο πήραν τα άλλα σχολεία και το πέρασαν στο microbit.

To microbit χρονομετρούσε το πλύσιμο των χεριών των παιδιών. Όποιο παιδί προλάβαινε να πλύνει τα χέρια του πριν χτυπίση το χρονόμετρο ήταν νικητής.

20230607 091345 2

Μουσική με νερό

Σε μία διαδικτυακή συνάντηση παίξαμε μουσική με το νερό! Μέσα σε 5 ίδια ποτήρια ρίξαμε διαφορετική ποσότητα νερού. Τα ποτήρια τα αριθμήσαμε και γράψαμε ένα μουσικό μοτίβο που το δείξαμε στους εταίρους και το έπαιξαν! Το ίδιο κάναμε κι εμείς για τη μουσική που έγραψαν τα άλλα σχολεία.

Στιγμιότυπο οθόνης 27 Στιγμιότυπο οθόνης 28 Στιγμιότυπο οθόνης 29

Η mrs Hope για να επιβραβεύσει τα παιδιά που ολοκλήρωσαν τις δραστηριότητες του 6ου Στόχου Βιώσιμης Ανάπτυξης έδωσε στα παιδιά έναν έπαινο και ο ROYGBIV βρήκε άλλα 2 από τα χρώματά του!

1

Η ένοικος του 3ου ορόφου mrs Environment

H mrs Enivironment, η ένοικος του 3ου ορόφου, αγαπάει πολύ τη φύση και έβαλε στα παιδιά δοκιμασίες – προκλήσεις από τον 7o και 13ο Στόχο Βιώσιμης Ανάπτυξης “Φθηνή και Καθαρή Ενέργεια” και  “Δράση για το Κλίμα” αντίστοιχα.

Χωρίς τίτλο09

Πατήστε στην εικόνα για να δείτε πληροφορίες για την mrs Environment

Αρχικά με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος δημιούργησαν μία διαδραστική αφίσα όπου το κάθε σχολείο έβαζε και μία δημιουργία του σχετική με την προστασία του περιβάλλοντος. Το σχολείο μας συμμετείχε με ένα ραδιοφωνικό μήνυμα.

233

Πατήστε πάνω στην εικόνα για να δείτε διαδραστική αφίσα.

Επίσης, όλα τα συνεργαζόμενα σχολεία συναντήθηκαν διαδικτυακά, παρουσίασαν αφίσες που έκαναν για το περιβάλλον και χορέψαν ξέφρενα καθώς ο ROYGBIV παρουσιάστηκε μέσα από ένα βιντεάκι με όλα τα χρώματά του και τα ευχαρίστησε που τον βοήθησαν να τα βρει!

Στιγμιότυπο οθόνης 32 Στιγμιότυπο οθόνης 33

ημερα περιβάλλοντος 768x1118 1

Η αφίσα που φιλοτέχνησαν τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας

Σαν τελική αξιολόγηση του προγράμματος δημιουργήσαμε συνεργατικά (κάθε σχολείο ανέλαβε να κάνει μία ερώτηση) ένα παιχνίδι στο genially.

Χωρίς τίτλο67

Πατήστε πάνω να δείτε το παιχνίδι

Κατηγορίες: R.E.N.T to save the planet #eTw4Future | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συνεργατικές δράσεις στο έργο R.E.N.T to save the planet #eTw4Future

CODE WEEK 2022 & “R.E.N.T to save the planet #eTw4Future”

Την Ευρωπαϊκή Εβδομά Κώδικα 2022 δημιουργήσαμε δύο δραστηριότητες  σχετικές με το πρόγραμμα μας στις οποίες συμμετείχαν εκτός από τα συνεργαζόμενα σχολεία και πολλά άλλα.

  1.  Pixel Art My rainbow : Τα παιδιά σχεδιάζουν τους δικούς τους κώδικες και λύνουν κώδικες άλλων σχολείων προκειμένου να σχεδιάσουν ένα ουράνιο τόξο.collage 1collage 4
  2. Guess the SDGoal : Προσπαθούμε να οδηγήσουμε το Beebot στον Στόχο Βιώσιμης Ανάπτυξης που επιθυμούμε αλλά και να ανακαλύψουμε τον Στόχο που έχουν επιλέξει τα συνεργαζόμενα σχολεία σπάζοντας τον κώδικα που μας έχουν στείλει.collage 5
Κατηγορίες: R.E.N.T to save the planet #eTw4Future | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο CODE WEEK 2022 & “R.E.N.T to save the planet #eTw4Future”

Συστηνόμαστε στους Εταίρους

Παρουσιάζόμαστε στους εταίρους με ένα βιντεάκι που δημιουργήσαμε

και τους γνωρίζουμε μέσα από ένα padlet “Presentation of students” που έχει αναρτήσεις όλων των συνεργαζόμενων σχολείων.

Κατηγορίες: R.E.N.T to save the planet #eTw4Future | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συστηνόμαστε στους Εταίρους