Το νηπιαγωγείο μας συμμετέχει ως μέλος σε συνεργατικό πρόγραμμα e twinning με συμμετοχή της Ελλάδας, της Τουρκίας και της Κροατίας, πάνω στο οποίο θα εργαστούν οι εκπαιδευτικοί Χαντηρίδου Μάγδα και η Κουφού Ιωάννα.
Το έργο μας Inclusive Games in Green Schools, θα ξεκινήσει τον Δεκέμβριο και θα ολοκληρωθεί τον Απρίλιο. Κάθε μήνα, θα πραγματοποιούμε τις δραστηριότητες στο ημερολόγιο του έργου μαζί με τα συνεργαζόμενα σχολεία μας.
Το ημερολόγιο του έργου μας.
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ
1. Συνάντηση έναρξης έργου και σχηματισμός της ομάδας έργου
2.Προετοιμασία υλικών ορατότητας έργου
2. Κατά τη φάση προετοιμασίας του έργου, η ευαισθητοποίηση των παιδιών για τα παιχνίδια και το έργο αυξάνεται με τη συμπερίληψη περισσότερων παιχνιδιών σε δραστηριότητες εντός και εκτός της τάξης.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ
1.Εργαστήριο Εκπαίδευσης Γονέων. Δίνονται πληροφορίες για το περιεχόμενο και το πλαίσιο του έργου. Οι γονείς εκπαιδεύονται σχετικά με τη σημασία του να παίζουν τα παιδιά, ιδιαίτερα το ολοκληρωμένο παιχνίδι. Αναφέρεται ότι θα διοργανωθούν εκδηλώσεις μετατρέποντας ό,τι μαθαίνεται από αυτές τις εκπαιδεύσεις σε πράξη.
2. I am Clean, My Environment is Clean Workshop. Μαζί με τα παιδιά και τους εθελοντές μας θα μαζέψουμε τα σκουπίδια στους πράσινους χώρους γύρω από το σχολείο μας. Έτσι θα παίξουμε πιο καθαρά τα παιχνίδια μας.
ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ
1. Εργαστήριο σχεδιασμού υφασμάτινων τσαντών. Προκειμένου να επιστήσουμε την προσοχή στη ζημιά που προκαλεί το πλαστικό στο περιβάλλον και να αποτρέψουμε τη σπατάλη των σακουλών, θα ετοιμάσουμε υφασμάτινες σακούλες που θα χρησιμοποιηθούν κατά τη μεταφορά υλικών παιχνιδιού.
2. Ανακαλύψτε τον ρυθμό στη φύση – Εργαστήριο Παίξτε. Μαζί με όλους τους συμμετέχοντες, θα ετοιμάσουμε ρυθμικά όργανα από φυσικά ή ανακυκλωμένα υλικά. Θα παίξουμε μουσικά και ενεργητικά παιχνίδια με τα προετοιμασμένα ρυθμικά όργανα.
ΜΑΡΤΙΟΣ
1. My Toy is Stone Workshop. Ένα παιχνίδι με 3 πέτρες ετοιμάζεται ζωγραφίζοντας πέτρες που συλλέγονται από τη φύση. Το προετοιμασμένο παιχνίδι παίζεται μαζί. Με αυτόν τον τρόπο, τα παιδιά θα αποκτήσουν επίγνωση των υλικών στη φύση και θα απολαύσουν την εξερεύνηση της φύσης.
2. Εργαστήριο Δημιουργικότητας Εξερευνήστε και Παίξτε με τη Λάσπη. Η λάσπη γίνεται με νερό και χώμα στον κήπο του σχολείου ή σε άλλο κατάλληλο χώρο. Τα παιχνίδια παράγονται από τον προετοιμασμένο πηλό. Το παιχνίδι με τη λάσπη θα βελτιώσει τη δημιουργικότητα και τις καλλιτεχνικές ικανότητες των παιδιών. Εκτός από την υποστήριξη της λεπτής κινητικής τους ανάπτυξης, θα μειώσει το στρες και το άγχος τους.
3. Εργαστήριο παιχνιδιών νερού. Σε αυτό το εργαστήριο, υποστηρίζεται η λεπτή και κινητική ανάπτυξη των παιδιών και επεκτείνεται η προσοχή τους παίζοντας παιχνίδια μεταφοράς νερού. Τα παιχνίδια με το νερό ηρεμούν τα παιδιά.
ΑΠΡΙΛΙΟΣ
1. Μάθετε και παίξτε Εργαστήριο παραδοσιακών παιχνιδιών δρόμου. Στο πλαίσιο της αγωγής αξιών, οι γονείς καλούνται στο σχολείο. Οι οικογένειες συνεργάζονται για να παίξουν τα παιδιά τους και να διδάξουν παραδοσιακά παιχνίδια δρόμου που έπαιζαν στην παιδική τους ηλικία ή που ανήκουν στη δική τους κουλτούρα. Με αυτόν τον τρόπο τα παιδιά αναγνωρίζουν τη δική τους κουλτούρα και συνειδητοποιούν τις αξίες τους, καθώς και τη γνωστική και κινητική τους ανάπτυξη.
2.Προετοιμασία και ακρόαση των τελικών δοκιμών του έργου
3. Διενέργεια αξιολογήσεων δασκάλων/μαθητών/γονέων
4. Πιστοποιητικά εκπαιδευτικού και μαθητή
5. Τελική συνάντηση