Ενημερωτική Εσπερίδα

Στα πλαίσια της δράσης μας, σχετικά με την καλλιέργεια ομαλής συνεργασίας σχολείου-οικογένειας, είχαμε την τιμή να φιλοξενήσουμε στο νηπιαγωγείο μας δύο εξαίρετους επιστήμονες από το Ιατροπαιδαγωγικό του Βενιζελείου Νοσοκομείου, τον κ. Τζουανάκη (ψυχολόγο) και την κα Μπουφαγρεντίν (συστημική ψυχοθεραπεύτρια), οι οποίοι πραγματοποίησαν ομιλία με θέμα: “Οριοθέτηση και καλλιέργεια σωστής συμπεριφοράς σε παιδιά νηπιαγωγείου”. Κατόπιν αυτής της πολύ ενδιαφέρουσας και διαφωτιστικής παρουσίασης, υπήρξε εποικοδομητική συζήτηση μεταξύ γονέων και ψυχολόγων.

.6078a7a0 9e2b 42e0 8a52 0f06a83474e6

bec328c7 dd3c 45e0 9a31 89d4d578dd5c

c9a57540 890b 4dfa 9664 de21f1d44776

Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε στο σχολείο μας την εκπαιδευτικό και συγγραφέα, κα Σοφία Ζωράκη η οποία πραγματοποίησε μία ευφάνταστη παρουσίαση του παραμυθιού της “Ίριδα, η νεράιδα του ουράνιου τόξου”. Την ευχαριστούμε πολύ και της ευχόμαστε “καλοτάξιδο” να είναι το παραμύθι της.

0e97b45d d8da 49a4 ae5e 17aa19f7459a e6547a1a 484b 4b34 95f2 bb1653639b33

e61e89b2 859e 4868 801e 5afcdf05f5fe

fe4929f6 f081 42ec 8343 9ea6ec6d0be6

Συμμετοχή σε διαγωνισμό ζωγραφικής

Το νηπιαγωγείο μας είχε την τιμή να λάβει μέρος στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό ζωγραφικής της HELMEPA με τίτλο: “Μην ψαρώνεις…Μπορούμε να σώσουμε τις θάλασσες.” Έτσι λοιπόν οι μικροί μας καλλιτέχνες έβαλαν όλη τους τη φαντασία και το μεράκι κι έφτιαξαν τα παρακάτω έργα:

607cf21d aa41 42f2 be4a 0a1babd2595b c6cd11ce c017 4069 95d1 ef84fdb6027a

 

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!

«Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25»

Oι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία , για το σχολικό έτος 2024-2025 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2024. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες στο Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους και σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/
Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2024-2025, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2020.
Οι γονείς μετά το πέρας της καταληκτικής ημερομηνίας των αιτήσεων εγγραφών , πρέπει να επικοινωνήσουν στο 2810323825 και μόνο κατά την ώρα 12.00 – 13.00 μ.μ., όπου τότε θα οριστεί ημέρα επίσκεψης στο Νηπιαγωγείο για να προσκομίσουν τα παρακάτω δικαιολογητικά
α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. (Α.Δ.Υ.Μ.)
γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλο στοιχείο, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών.
δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Μετά την υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της.
Επισημαίνεται ότι η αποδοχή της αίτησης δε συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του προνηπίου-νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα. Η σχολική μονάδα φοίτησης του προνηπίου-νηπίου θα καθοριστεί μετά το πέρας της διαδικασίας υποβολής των αιτήσεων και αφού η αρμόδια Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κατανείμει τις αιτήσεις σύμφωνα με τις διαθέσιμες θέσεις κάθε Νηπιαγωγείου.

Οδοί ευθύνης 67ου Νηπιαγωγείου
Αγράφων, Αρσάκη, Άτλαντος, Αχέροντος, Βενέρη Τιμοθέου, Βισσαρίωνος και η πάροδος της, Βουγιουκλάκη Αλίκης, Γοργοποτάμου, Γρανικού, Δελλή Στεφάνου, Δερβενακίων, Δημοκρίτου, Ιολάου, Ισσού, Ιωακείμ, Καστοριάς, Καστρινογιαννάκη Τιμοθέου, Κλεάνθη (μετά την γέφυρα του εθνικού), Κλεισούρας, Κλείτου, Κλωνάρη Δωροθέου και η πάροδος της, Κριτσωτάκη Νικολάου, Λευκάδος, Λούη Σπύρου, Μαρκάκη Βασίλη, Μονής Αρσανίου, Μουντάκη Κώστα, Μπουρλάκη Δημητρίου, Νάουσας, Ξηρουδάκη Ευμενίου, Οικονόμου Νεοφύτου, Ομήρου, Παλαμά Κωστή, Παξών, Πρεσπών, Σαρπηδόνος, Σκαλανίου, Τεμπονέρα, Τηλεμάχου, Τσουδερού, Χαιρέτη Αριστείδη.

“Φροντίζω το Περιβάλλον: Οικολογία-Παγκόσμια και Τοπική Φυσική Κληρονομιά”

…Κι αν θες μια αλλαγή να γίνει, κάνε εσύ πρώτος την αρχή….

Στα πλαίσια του συγκεκριμένου εργαστηρίου επιδιώχθηκε η καλλιέργεια οικολογικής συνείδησης στα παιδιά, μέσω ποικίλων δραστηριοτήτων, οι οποίες  στόχευαν στην πληροφόρηση για: 1) τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο πλανήτης μας, 2) τις αιτίες που τα προκαλούν και 3) το τι μπορούμε να κάνουμε εμείς για να τα αντιμετωπίσουμε.  Για το λόγο αυτό, πραγματοποιήθηκαν 3 σημαντικές επισκέψεις στο νηπιαγωγείο μας, από την κα Καθέρη Αργυρώ (Καθέρης ΑΒΕΕ) και την κα Καλογεράκου Βασιλική (Μηχανικό Περιβάλλοντος και γονέα μαθητή μας), οι οποίες μας μίλησαν για τη διαδικασία και τον σκοπό της ανακύκλωσης, καθώς και από την κα Αρχοντάκη Χριστίνα, (Περιβαλλοντολόγο), η οποία μας μίλησε για τη διαδικασία και τον σκοπό της κομποστοποίησης.

423568633 1392948238015810 8996727525760898711 n 423766337 411613947942593 3005237346429318371 n 423904010 3805186113079152 2329749854301488941 n423541726 412193111219021 648793923140033502 n

 

423737729 1257649372304876 8900343440823873037 n 423619674 1222688985358405 4431521551341849039 n 1

https://www.cretalive.gr/oikonomia/mathima-proto-anakyklosi-paidia-nipiagogeioy-ginontai-prostates-toy-periballontos-meso

423735687 1076446323651810 1832743937719682415 n 423735623 423267566818498 1271279134247545325 n 428405504 1761314821046462 1129712006307477718 n

 

428518627 3609629199305065 1358685977554301012 n 428501740 352514304434900 4561903425168961813 n 427833677 368665155987188 7503563414014270087 n 428457792 317080454684875 5259798561852102728 n 428504512 934521094543072 1893949170286184710 n

 

 

 

“…η ελιά η τιμημένη.”

Στα πλαίσια της ενασχόλησής μας με το θέμα της ελιάς τα παιδιά είχαν την ευκαιρία:

 

  1. Να ακούσουν τον μύθο της Αθηνάς και του Ποσειδώνα από το βιβλίο “Αθήνα η πόλης της Αθηνάς” του Φίλιππου Μανδηλαρά, εκδόσεις Παπαδόπουλος, 2010

385531304 1089514925798645 1001354745013601390 n

2. Να μάθουν τη σημασία της ελιάς στη ζωή των Ελλήνων από τα αρχαία χρόνια

375530968 3656836874636537 3116248365853575246 n

385524266 312590425002490 1538746164350696049 n 386888527 896498562145889 2807533358803606016 n

375692963 379813854417671 95436261568390257 n

371494116 329717563255584 9135127604062935083 n

3. Να ραβδίσουν ελιές με τον παραδοσιακό τρόπο και να δουν μέσω σχετικού βίντεο τον τρόπο που παρήγαγαν το ελαιόλαδο οι άνθρωποι τα παλαιότερα χρόνια σε σχέση με σήμερα.

385533415 881722166821127 2122537935789907980 n 377152875 1083852762617494 2573274974141547365 n 370254677 887088736207202 1612001217084263852 n

4. Να μάθουν και να γευτούν τα προϊόντα της ελιάς

385526620 890779769116441 4121010114708766647 n 377228190 1035123161032573 1260130724304449356 n

Εκπαιδευτική εκδρομή στο Μουσείο “Λυχνοστάτης”

Παρακολουθήσαμε το πρόγραμμα “σε μια ρώγα από σταφύλι..” όπου τα παιδιά είχαν την ευκαιρία, μέσω βιωματικής προσέγγισης..

  • να γνωρίσουν τα προϊόντα που παράγονται από τα σταφύλια,

363480770 245507161839461 3268406079382223821 n 396602631 977360560002377 5259732264288118081 n

  • να παίξουν και να τραγουδήσουν με την αλεπού από το Μύθο του Αισώπου,

370238081 168896386294287 6311183612940807021 n

  • καθώς και να πατήσουν σταφύλια..

395304251 370144248679394 2490931893187275120 n 371543347 876092420842900 1103601279296521775 n 371521050 238721795587231 1990889487569271871 n

 

ΕΥ ΖΗΝ Υγεία: Διατροφή-Αυτομέριμνα

Διαβάσαμε το παραμύθι: “Η Κυρά Διατροφή πρώτη στη μαγειρική” της Λητώ Τσακίρη Παπαθανασίου, εκδόσεις: Τζιαμπίρης Πυραμίδα.

thumbnail 6CF87F1B

Γνωρίσαμε τις ομάδες τροφίμων

Τις κατηγοριοποιήσαμε χρωματικά…

20231017 120926

Το κάθε παιδί έφτιαξε το δικό του “πιάτο” με τροφές από όποια ομάδα επιθυμούσε.

20231018 115456

20231018 120627

Διαχωρίσαμε τα φρούτα από τα λαχανικά.

393753772 1339428510007695 5153075046294904766 n

 

“Είμαστε ό,τι τρώμε”

Αφού μιλήσαμε διεξοδικά για τη σημασία της υγιεινής διατροφής στη ζωή του ανθρώπου και πως αυτή την επηρεάζει, φτιάξαμε σουπλά με το πιάτο της υγιεινής διατροφής.

127fed3d e8fa 4091 be7e ffffdf476711

ενώ στη συνέχεια, ενημερωθήκαμε από ειδικούς υγείας, οι οποίοι επισκέφθηκαν το σχολείο μας στα πλαίσια του προγράμματος αγωγής στοματικής υγείας, για το ρόλο που παίζει η διατροφή μας στην υγεία των δοντιών..

267ae1ce d8a2 4a5c 8f1b 562bb37e771a e864757b 0202 4645 b6bb 474a6e54db43 ff201a74 ce09 4bab abc9 8fa10eac69e4

“Φθινοπωράκι δροσερό ήρθε η ώρα σου, σε περιμέναμε καιρό… δωσ’ μας τα δώρα σου”

Μάθαμε, αγγίξαμε, γευτήκαμε και ζωγραφίσαμε τα φθινοπωρινά φρούτα…

20231011 110657

20231011 115016

20231011 120355

20231011 121016

395128416 322850803784374 2708257086326620371 n

394797916 364936342673713 7422265920432382259 n

Μετρήσαμε και κάναμε απλές αριθμητικές πράξεις με ξηρούς καρπούς…

393290260 352667553875759 9121108408564510864 n

……Έπειτα φτιάξαμε και γλυκό (πεντανόστιμο κέικ μήλου) με τη βοήθεια της μητέρας ενός μαθητή μας…

20231016 102058 20231016 122932

 

 

 

Πρoστατευμένο: Ετήσια Απολογιστική Έκθεση Εκπαιδευτικού Έργου Σχολικού Έτους 2022-2023

Αυτό το περιεχόμενο είναι προστατευμένο με συνθηματικό. Για να το δείτε εισάγετε το συνθηματικό σας παρακάτω: