Ανακοίνωση για εγκύκλιο εγγραφών Νηπιαγωγείων και Δημοτικών σχολείων 2024-2025

Αγαπητοί γονείς,

στο μενού ανακοινώσεις έχουν αναρτηθεί οι εγκύκλιοι εγγραφών  για τα νηπιαγωγεία και τα δημοτικά σχολεία για το σχολικό έτος 2024-2025

ΕΓΓΡΑΦΕΣ 2023-2024

ΟΙ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2023-2024 ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΤΗΝ 1η ΜΑΡΤΙΟΥ 2023 ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ 20 ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΜΗΝΑ. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ “ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ”

Η φιλοσοφία μας…

Tο νηπιαγωγείο μου

Το Νηπιαγωγείο είναι η πρώτη βαθμίδα εκπαίδευσης για παιδιά ηλικίας τεσσάρων έως και έξι ετών. Μερικοί πίστεψαν ότι η εκπαίδευση που παρέχεται σε αυτό είναι αντίστοιχη με την εκπαίδευση και τη φροντίδα που η οικογένεια παρέχει στο παιδί της. Παράλληλα θεωρήθηκε σαν ένας χώρος, όπου τα παιδιά περνούν ευχάριστα την ώρα τους.

Στις περισσότερες χώρες το νηπιαγωγείο αποτελεί μέρος της προσχολικής εκπαίδευσης ή της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Στην ελληνική πραγματικότητα η ονομασία «Νηπιαγωγείο» σημαίνει ότι η βαθμίδα αυτή της εκπαίδευσης προσφέρει αγωγή στα νήπια.

Σύμφωνα με τους στόχους του Νηπιαγωγείου τα νήπια έρχονται σε επαφή και μαθαίνουν να επικοινωνούν με άλλους συνομήλικους, αλλά και ενήλικες, μαθαίνουν να αναπτύσσουν φιλικές σχέσεις, καθώς και να συνεργάζονται μεταξύ τους. Παράλληλα επιδιώκεται σ’ αυτό η σταδιακή απομάκρυνση από το οικογενειακό περιβάλλον

 και η ανεξαρτητοποίησή τους. Επίσης σκοπός του Νηπιαγωγείου είναι η ενίσχυση έξι διαφορετικών τομέων ανάπτυξης της προσωπικότητας του παιδιού, οι οποίοι έχουν άμεση σχέση μεταξύ τους και αλληλοσυμπληρώνονται. Οι τομείς αυτοί είναι η σωματική ανάπτυξη, η αντιληπτική – αισθητηριακή ανάπτυξη, η επικοινωνιακή και γλωσσική ανάπτυξη, η γνωστική ανάπτυξη, η συναισθηματική ανάπτυξη και η κοινωνική ανάπτυξη.

Στο νηπιαγωγείο μέσα από το παιχνίδι και την κοινωνική αλληλεπίδραση επιδιώκεται να αναπτύξουν τα παιδιά βασικές ικανότητες, δεξιότητες και γνώσεις. Τα σύγχρονα προγράμματα σπουδών, όπως προβλέπεται και από την εθνική και ευρωπαϊκή στρατηγική, υποστηρίζουν την ανάπτυξη των εξής βασικών ικανοτήτων α)την επικοινωνία β)τη δημιουργική και κριτική σκέψη γ)την προσωπική ταυτότητα και την αυτονομία και δ)τις κοινωνικές ικανότητες και τις ικανότητες που σχετίζονται με την ιδιότητα του πολίτη.

Καλώς ήρθατε στο ιστολόγιό μας!

το νηπιαγωγείο μου

ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

 

ΒΑΣΙΚΟ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Ώρα προσέλευσης: 8:15-8:30

Ώρα αποχώρησης: 12:45-13:00

 

ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Ώρα προσέλευσης: 8:15-8:30

Ώρα αποχώρησης: 15:45-16:00

*ΤΜΗΜΑ ΠΡΩΙΝΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ: 7:45-8:00

Διαθέσιμο μόνο για τα παιδιά που παρακολουθούν το ολοήμερο πρόγραμμα.

ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗ ΛΗΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ

Παρακαλούμε να τηρείτε αυστηρά τις ώρες προσέλευσης και αποχώρησης γιατί οι πόρτες θα κλείνουν τις προκαθορισμένες ώρες για την ασφάλεια όλων των παιδιών του σχολικού μας συγκροτήματος 

ΝΑ ΘΥΜΗΘΩ:

Παρακαλούμε τα παιδιά να έχουν καθημερινά μαζί τους μια μικρή τσάντα νηπιαγωγείου, στην οποία θα μεταφέρουν μια αλλαξιά ρούχα εποχής και εσώρουχα. Επίσης, πρέπει να έχουν καθημερινά ένα μπουκάλι νερό, μια πετσέτα φαγητού και ένα υγιεινό πρόγευμα δικής σας επιλογής (φρούτο, κέικ, σάντουιτς κλπ.). Τα παιδιά που μένουν στο Ολοήμερο Τμήμα φέρνουν μαζί και το μεσημεριανό τους γεύμα σε καλά σφραγισμένο τάπερ ώστε το φαγητό να μεταφέρεται με ασφάλεια.

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΟΛΑ ΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΩΝ, ΤΣΑΝΤΕΣ, ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ, ΤΑΠΕΡ, ΡΟΥΧΑ ΚΤΛ. ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ

EKTΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΤΣΑΝΤΑ ΤΟΥΣ   ΧΑΡΤΟΜΑΝΤΙΛΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΗΠΤΙΚΟ/ΑΝΤΙΣΗΠΤΙΚΑ ΜΑΝΤΗΛΑΚΙΑ. ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ ΜΙΑ ΑΤΟΜΙΚΗ ΜΑΣΚΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ.

Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΣ

ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΜΑΣ:  210-6399474

ΤΟ MAIL ΜΑΣ: mail@5nipagparask.att.sch.gr

To BLOG ΜΑΣ: blogs.sch.gr/5nipagpar/

 

 

 

 

Ένα μικρό καλωσόρισμα…

 

 

“… Όσα πραγματικά πρέπει να ξέρω για το πώς να ζω, τι να κάνω και πώς να είμαι, τα έμαθα στο Νηπιαγωγείο. Η σοφία δε βρισκόταν στην κορυφή του σχολικού βουνού, αλλά εκεί, στα βουναλάκια από άμμο, στο νηπιαγωγείο. Αυτά είναι τα πράγματα που έμαθα:

Να μοιράζεσαι τα πάντα.

Να παίζεις τίμια.

Να μη χτυπάς τους άλλους.

Να βάζεις τα πράγματα πάλι εκεί που τα βρήκες.

Να καθαρίζεις τις τσαπατσουλιές σου.

Να μην παίρνεις τα πράγματα που δεν είναι δικά σου.

Να λες συγγνώμη, όταν πληγώνεις κάποιον.

Να πλένεις τα χέρια σου πριν από το φαγητό.

Να κοκκινίζεις.

Ζεστά κουλουράκια και κρύο γάλα κάνουν καλό.

Να ζεις μια ισορροπημένη ζωή, να μαθαίνεις λίγο, να σκέπτεσαι λίγο, να σχεδιάζεις, να ζωγραφίζεις, να τραγουδάς, να χορεύεις, να παίζεις και να εργάζεσαι κάθε μέρα από λίγο.

Να παίρνεις έναν υπνάκο το απόγευμα.

Όταν βγαίνεις έξω στον κόσμο, να προσέχεις την κίνηση, να κρατιέσαι από το χέρι και να μένεις μαζί με τους άλλους.

Να αντιλαμβάνεσαι τα θαύματα. Να θυμάσαι το μικρό σπόρο μέσα στο δοχείο από φελιζόλ. Οι ρίζες πάνε προς τα κάτω και το φυτό προς τα πάνω. Κανείς πραγματικά δεν ξέρει πώς και γιατί, αλλά όλοι μας μοιάζουμε σ’ αυτό.

Τα χρυσόψαρα, τα χάμστερς, τα άσπρα ποντίκια, ακόμη κι ο μικρός σπόρος μέσα στο πλαστικό δοχείο, όλα πεθαίνουν. Το ίδιο κι εμείς.

Να θυμάσαι τελικά τα βιβλία και την πρώτη λέξη που έμαθες την πιο μεγάλη απ’ όλες: τη λέξη ΚΟΙΤΑ.

Όλα όσα πρέπει να ξέρετε βρίσκονται κάπου εδώ μέσα. Ο χρυσός κανόνας, η αγάπη και οι βασικές αρχές υγιεινής, η οικολογία, η πολιτική, η ισότητα και η υγιεινή ζωή.

Πάρτε μια απ’ αυτές τις συμβουλές, εκφράστε την με επιτηδευμένη ορολογία ενηλίκων και εφαρμόστε τη στην οικογενειακή σας ζωή, στην εργασία σας, στην κυβέρνησή σας, στον κόσμο σας και θα παραμείνει αληθινή, ξεκάθαρη, σταθερή.

Σκεφτείτε πόσο καλύτερος θα ήταν ο κόσμος, αν όλοι εμείς οι άνθρωποι τρώγαμε γάλα με κουλουράκια γύρω στις τρεις το απόγευμα και μετά ξαπλώναμε κάτω από τις κουβέρτες για έναν υπνάκο.

Ή, αν όλες οι κυβερνήσεις είχαν ως βασική αρχή να βάζουν πάντα τα πράγματα εκεί που τα βρήκαν και να καθαρίζουν τις τσαπατσουλιές τους.

Είναι ακόμη αλήθεια, ανεξάρτητα από την ηλικία σας, πως όταν βγαίνετε έξω στον κόσμο είναι καλύτερα να κρατιέστε από το χέρι και να μένετε μαζί με τους άλλους…

…Τελικά πρέπει να σας πω πως έχω άδεια παραμυθά. Ενας φίλος μου μου την έβγαλε και την κρέμασε στον τοίχο, πάνω από το γραφείο μου. Αυτή η άδεια μού επιτρέπει να χρησιμοποιώ τη φαντασία μου, για να ξαναβάζω σε σειρά τις εμπειρίες μου και να προωθώ το μύθο, όσο αυτός εξυπηρετεί κάποια όψη της αλήθειας…

Πιστεύω ότι η φαντασία είναι πιο δυνατή από τη γνώση.

Οτι ο μύθος είναι πιο δραστικός από την ιστορία.

Οτι τα όνειρα είναι πιο ισχυρά από τα γεγονότα.

Οτι η ελπίδα πάντα θριαμβεύει έναντι της εμπειρίας.

Οτι το γέλιο είναι η μόνη θεραπεία της θλίψης.

Και πιστεύω ότι η αγάπη είναι πιο δυνατή από το θάνατο.

Προσπάθησα πολύ να μη γράψω κάτι που θα γινόταν η αιτία να μου αφαιρέσουν την άδεια…”