ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

Την προηγούμενη εβδομάδα υλοποιήθηκαν εκπαιδευτικά προγράμματα από τους μαθητές του σχολείου μας. Συγκεκριμένα, οι μαθητές της Γ΄ και Δ΄ τάξης, με αφορμή τη γιορτή της μητέρας, παρακολούθησαν στον χώρο του σχολείου πρόγραμμα από τον Ερυθρό Σταυρό σχετικό με τις Γυναίκες – Μητέρες που ενέπνευσαν και στήριξαν την κοινωνία, οι οποίες με το παράδειγμά τους εμπνέουν τη στάση ζωής μέσω της ανιδιοτελούς προσφοράς. Μέσα από τη δράση “Το ταξίδι της μάνας γύρω από τον κόσμο” οι μαθητές ταξίδεψαν νοερά σε πολλές χώρες, μαθαίνοντας αξιοθέατα αλλά και πώς ηχεί η λέξη “μαμά” σε πολλές γλώσσες. Ακόμα, τα παιδιά δημιούργησαν “Τον κήπο των μαμάδων” ζωγραφίζοντας και γράφοντας λόγια αγάπης για τη μητέρα.

pro1 pro2 pro3

Οι μαθητές της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης επισκέφτηκαν την Εθνική Πινακοθήκη Παράρτημα Ναυπλίου , όπου παρακολούθησαν το πρόγραμμα “Ανακαλύπτω τους Ήρωες του 1821”. Μέσα από την παρατήρηση των ιστορικών πινάκων της έκθεσης “Ο αγώνας των Ελλήνων για την Ανεξαρτησία-1821” και την ανάγνωση μαρτυριών της εποχής, τα παιδιά ανακάλυψαν πώς οι ζωγράφοι του 19ου αιώνα αποδίδουν τα χαρακτηριστικά του ήρωα, ενώ μέσα από τον διάλογο τους δόθηκε η δυνατότητα να συζητήσουν για τα διαχρονικά χαρακτηριστικά των ηρώων.

pro7 pro8 pro9

Οι μαθητές της Δ΄ και Ε΄ τάξης παρακολούθησαν τη μαθητική δράση “Τα Ανθρώπινα Δικαιώματα μέσα από το μάθημα των γερμανικών” στο 4ο Δημοτικό Σχολείο Άργους, όπου οι μαθητές των δύο σχολείων μέσα από μια συνεργατική δράση καλλιέργησαν την ενσυναίσθηση, την κριτική σκέψη και την ευαισθητοποίηση γύρω από θεμελιώσεις αξίες, όπως η ισότητα και ο σεβασμός.

pro4 pro5 pro6

Συγχαρητήρια σε παιδιά και εκπαιδευτικούς για τη συμμετοχή!

ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου εύχονται καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση με πασχαλινές δημιουργίες και παιχνίδια που προετοίμασαν με τους εκπαιδευτικούς τους. Οι μαθητές της Β’ , Γ΄ και Δ΄ τάξης έφτιαξαν κάρτες, καλαθάκια, λαμπάδες, έβαψαν αυγά, έφτιαξαν λαζαράκια και τραγούδησαν τα κάλαντα του Λαζάρου , ενώ οι μαθητές της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης έπαιξαν το παιχνίδι αναζήτησης αυγών(Ostereiersuche), σχεδιασμένο από την εκπαιδευτικό γερμανικής γλώσσας κα Πουλή Γιορντίνα, ένα γερμανικό πασχαλινό έθιμο όπου οι μαθητές διασκέδασαν μαζεύοντας τα χαμένα αυγά – θησαυρούς.

Ευχόμαστε καλό Πάσχα, καλή Ανάσταση με φώτιση και υγεία!

pasxa1 pasxa2 pasxa3 pasxa4 pasxa5 pasxa6

ΜΑΘΗΜΑ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ Γ ́ ΤΑΞΗ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΥΣ 2024-2025

 

Αγαπητοί γονείς σας ενημερώνουμε ότι στα πλαίσια της Φυσικής Αγωγής ξεκινάει το υποχρεωτικό μάθημα της κολύμβησης για τους μαθητές και τις μαθήτριες της Γ΄ τάξης που φοιτούν στα δημοτικά σχολεία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του δήμου Άργους-Μυκηνών. Σκοπός της διδασκαλίας της κολύμβησης στους μαθητές και τις μαθήτριες είναι η απόκτηση κολυμβητικής παιδείας/επάρκειας στοχεύοντας στην αποφυγή του πνιγμού, την εξοικείωση των παιδιών με το υδάτινο στοιχείο, την απόκτηση βιωματικής γνώσης των βασικών κανόνων ασφαλείας και υγιεινής, παράγοντες οι οποίοι συμβάλλουν στην γνώση βασικών δεξιοτήτων ζωής. Τα μαθήματα είναι δωρεάν, θα πραγματοποιηθούν από 21/3/2025 έως 12/6/2025 στο κλειστό κολυμβητήριο Άργους και ο αριθμός τους ορίζεται σε δέκα μαθήματα ανά τμήμα. Το Σχολείο μας ξεκινά την Τετάρτη 26/3/2025.

ΓΕΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ

Για τη συμμετοχή τους στο μάθημα οι μαθητές/τριες θα πρέπει να έχουν μαζί τους:

  • μαγιό
  • κολυμβητικό σκουφάκι
  • πετσέτα μεγάλη ή μπουρνούζι
  • σαγιονάρες ελαστικές
  • γυαλάκια κολυμβητηρίου (προαιρετικά)
  • μάλλινο σκουφάκι για την προστασία του κεφαλιού μετά το μάθημα
  • Να φορούν κατά προτίμηση αθλητική φόρμα που είναι φαρδιά και βαμβακερή και δεν κολλάει στο δέρμα, σε αντίθεση με τα κολάν ή τα παντελόνια τζιν που θα ταλαιπωρήσουν τα παιδιά και θα αργήσουν να ντυθούν. Επίσης να έχουν μαζί τους 2ο ζευγάρι κάλτσες.
  • Δεν επιτρέπετε να φορούν κανένα κόσμημα (ρολόι, σταυρουδάκια, μακριά σκουλαρίκια).

 

Οι  μαθητές/τριες θα πρέπει να γνωρίζουν ότι στο χώρο του κολυμβητηρίου:

  1. Μπορούν να αλλάξουν ρούχα μόνο μέσα στα αποδυτήρια
  2. Πρέπει να κάνουν ντουζ πριν την είσοδό τους στο χώρο της πισίνας και κατά την έξοδο τους .
  3. Πρέπει να κάνουν χρήση της τουαλέτας πριν από το μάθημα. Σε περίπτωση που θα χρειαστεί να πάνε στην τουαλέτα κατά τη διάρκειά του μαθήματος πρέπει να πάρουν την άδεια του καθηγητή Φυσικής Αγωγής και να συνοδευτούν από αυτόν μέχρι την τουαλέτα. Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπεται η ούρηση μέσα στο νερό.
  4. Η είσοδος τους στον χώρο της πισίνας γίνεται φορώντας σαγιονάρες.

5.Πρέπει να φορέσουν το σκουφάκι της κολύμβησης πριν το αρχικό ντους και να το βγάλουν μετά το τελικό ντους με σκοπό να διατηρηθεί το κεφάλι στεγνό.

6.Σε περίπτωση που αντιμετωπίσουν κάποιο πρόβλημα υγείας απευθύνονται αμέσως στον/στην καθηγητή/τρια Φυσικής Αγωγής. Θα διακόπτεται το μάθημα για όποιο παιδί παρουσιάζει ενδείξεις κρυώματος (έντονο τρέμουλο, μελανά χείλη).

7.Στα αποδυτήρια συνοδεύουν τους μαθητές/τριες οι εκπαιδευτικοί, με ευθύνη για τη φροντίδα των παιδιών καθώς και με μέριμνα για τη χρησιμοποίηση του χώρου.

Τονίζεται στους/στις μαθητές/τριες ότι, για λόγους. ασφάλειας, απαγορεύεται αυστηρά:

  1. Να περπατάνε ξυπόλητοι/ες στους χώρους της πισίνας και των αποδυτηρίων.
  2. Να τρέχουν και να παίζουν στους χώρους της πισίνας και των αποδυτηρίων.
  3. Να παίζουν μέσα στο νερό, χωρίς την εντολή του εξειδικευμένου προπονητή.
  4. Να μασάνε τσίχλα ή καραμέλα την ώρα του μαθήματος (υπάρχει κίνδυνος πνιγμού).
  5. Να κάνουν χρήση αντηλιακών, (καθώς καταστρέφουν τη χλωρίωση και απολύμανση του νερού της δεξαμενής), ή εξοπλισμού θαλάσσης και κατάδυσης (όπως μάσκες, σωσίβια, βατραχοπέδιλα κ.λπ.).
  6. Δεν επιτρέπεται η είσοδος στην πισίνα σε μαθητές που είναι άρρωστοι, έχουν ανοιχτές πληγές, πρόσκαιρη δερματοπάθεια, πάσχουν από μεταδοτική νόσο ή έχουν κάποια ίωση.

Τι πρέπει να προσέχουν όσον αφορά το φαγητό πριν το μάθημα κολύμβησης:

Η κολύμβηση, για λόγους ασφάλειας, επιτρέπεται αφού έχουν περάσει τουλάχιστον τρεις (3) ώρες από το τελευταίο γεύμα.

  • Κολύμβηση στο 1ο δίωρο: το πρωινό να είναι εύπεπτο. Μπορεί να περιλαμβάνει τσάι ή χαμομήλι με μέλι, μία μικρή φέτα ψωμί ή φρυγανιά με μέλι ή μαρμελάδα ή τυρί. Το δεκατιανό, μετά την κολύμβηση να είναι θρεπτικό και ενισχυμένο π.χ. φρούτο και ένα σάντουιτς με τυρί, αλλαντικά και λαχανικά.
  • Κολύμβηση στο 2ο δίωρο: το πρωινό να είναι πλούσιο, για παράδειγμα γάλα με δημητριακά και ένα φρούτο ή αυγό και τοστ ή δύο φέτες ψωμί με μαρμελάδα κ.α. Στο 1ο διάλλειμα δεν τρώμε. Όμοια το κολατσιό μετά να είναι θρεπτικό.
    • Κολύμβηση στο 3ο δίωρο: Κατά τα παραπάνω, πλούσιο πρωινό και πολύ ελαφρύ δεκατιανό.
    Ισχύουν ακόμα πιο επιτακτικά για το συγκεκριμένο άθλημα οι κανόνες διατροφής που μας δίνουν υγεία και ζωντάνια. ΟΧΙ τυποποιημένες τροφές και γλυκά.

ΝΑΙ στα φρούτα, ξηρούς καρπούς, υγιεινά σάντουιτς πάντα με λαχανικά κ.α.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΙΔΡΥΜΑ ΕΥΓΕΝΙΔΟΥ

Τη Δευτέρα 10 Μαρτίου 2025 οι μαθητές και μαθήτριες της Δ΄, Ε΄ και Στ΄ τάξης του σχολείου επισκέφτηκαν το Πλανητάριο στο ίδρυμα Ευγενίδου. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να κάνουν  ένα συναρπαστικό ταξίδι γνωριμίας με τους πλανήτες και τους δορυφόρους του Ηλιακού συστήματος και να διευρύνουν τις γνώσεις τους για τους παράξενους κόσμους που εμπεριέχει, παρακολουθώντας το πρόγραμμα “Πέρα από τη γη”.

planitario4 planitario5 planitario6 planitario1 planitario2 planitario3

ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ

Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί από το Υπουργείο Παιδείας ως Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού. Με αφορμή την ημέρα, οι μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας συμμετείχαν σε δράσεις με σκοπό την ευαισθητοποίηση και ενημέρωση των μαθητών σχετικά με το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού, την πρόληψη και αντιμετώπιση της σχολικής βίας καθώς και την υπενθύμιση για την αναγκαιότητα να μιλήσουν σε κάποιον όταν παρατηρούνται τέτοια φαινόμενα στον χώρο του σχολείου.

Οι μαθητές της Β΄ τάξης συμμετείχαν σε μια δράση που διοργάνωσε ο δήμος Άργους-Μυκηνών μαζί με άλλα δημοτικά σχολεία του δήμου, η οποία πραγματοποιήθηκε στην πλατεία του Αγίου Πέτρου. Τα παιδιά, αφού έσπασαν δεκάδες μπαλόνια συμβολίζοντας το “Σπάω τη σιωπή μου”, τραγούδησαν το “Να μ΄αγαπάς” του Παντελή Θαλασσινού , το οποίο απέδωσαν παράλληλα και στη νοηματική γλώσσα.

Οι μαθητές της Γ΄ και Δ΄ τάξης πραγματοποίησαν δράσεις εντός της σχολικής τάξης , σε δραματοποιήσεις καταστάσεων σχολικού εκφοβισμού παίρνοντας τον ρόλο του θύτη ή του θύματος, συζητώντας για τις μορφές του σχολικού εκφοβισμού και φτιάχνοντας τις δικές τους δημιουργίες.

Τέλος, όλοι οι μαθητές στον προαύλιο χώρο του σχολείου πέρασαν το δικό τους μήνυμα δημιουργώντας με τα σώματά τους το σύνθημα “ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ”.

via1  via3  via2 via4

 

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΣΤΗΝ Α’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2025-2026

Οι εγγραφές των μαθητών/τριων στην Α’ Δημοτικού για το σχολικό έτος 2025-2026 ξεκίνησαν. Η διάρκεια των εγγραφών θα πραγματοποιείται από 6 Μαρτίου 2025 έως 26 Μαρτίου 2025  ηλεκτρονικά. Σύμφωνα με την υπό στοιχεία Φ.6/23967/Δ1/4-3-2025 (B’ 979) ΚΥΑ, oι εγγραφές στα δημόσια Δημοτικά σχολεία γενικής εκπαίδευσης δύναται να πραγματοποιούνται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr) στην ειδική ψηφιακή πλατφόρμα «Εγγραφή στην Πρώτη Δημοτικού» στη διεύθυνση https://adimotikou.eservices.minedu.gov.gr, με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής, την οποία υποβάλλει ένας εκ των δύο γονέων/κηδεμόνων/εχόντων την επιμέλεια των μαθητών/τριών   Οι μαθητές/τριες που εγγράφονται σε αυτό το χρονικό διάστημα είναι αυτοί/ες που έχουν γεννηθεί από 1-1-2019 έως 31-12-2019.

Για την εγγραφή των μαθητών/τριών που φοιτούν για πρώτη φορά, στην Α΄ τάξη, σε δημόσιο Δημοτικό σχολείο γενικής εκπαίδευσης, εφαρμόζεται η ακόλουθη διαδικασία:

α) Από την 6η (12 το μεσημέρι) έως την 26η Μαρτίου οι γονείς/κηδεμόνες/έχοντες-ουσες την επιμέλεια υποβάλλουν ηλεκτρονικά αίτηση – υπεύθυνη δήλωση εγγραφής μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr), και συγκεκριμένα της ηλεκτρονικής πλατφόρμας «Εγγραφή στην Πρώτη Δημοτικού», προκειμένου να εγγραφεί ο/η μαθητής/τρια στο δημοτικό σχολείο που έχει κατανεμηθεί, σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας. Σε περίπτωση που η διεύθυνση κατοικίας, βάσει της οποίας πραγματοποιήθηκε η κατανομή, έχει μεταβληθεί, ο/η αιτών/αιτούσα καλείται να μεταβεί εντός της προθεσμίας εγγραφών στο Νηπιαγωγείο φοίτησης για επικαιροποίηση των σχετικών στοιχείων. Σε περίπτωση μη κατανομής, ιδίως, εξαιτίας μη καταχώρισης της διεύθυνσης κατοικίας του/της μαθητή/τριας κατά την εγγραφή στο Νηπιαγωγείο, ο/η αιτών/αιτούσα συμπληρώνει τα απαιτούμενα στοιχεία και αναρτά έγγραφο (λογαριασμό Δημοσίων Επιχειρήσεων και Οργανισμών (Δ.Ε.Κ.Ο.), μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο πρόσφατο δημόσιο έγγραφο) από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας.

β) Μετά την ολοκλήρωση των περιγραφόμενων στην ανωτέρω περίπτωση, ο/η αιτών/αιτούσα δύναται να αναρτά: βα) το ατομικό δελτίο υγείας μαθητή/τριας, ββ) το βιβλιάριο υγείας ή άλλο στοιχείο από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών και βγ) τυχόν γνωμάτευση από Κέντρο Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής & Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια προς τούτο δημόσια υπηρεσία.

γ) Ο/Η αιτών/αιτούσα, εφόσον δεν αναρτήσει τα περιγραφόμενα στην περίπτωση β δικαιολογητικά, καλείται να τα προσκομίσει στο δημοτικό σχολείο κατανομής εντός της προθεσμίας εγγραφών.

ΣΗΜΕΙΩΝΕΤΑΙ ΑΚΟΜΗ ΟΤΙ:

α. Ο γονέας/κηδεμόνας/έχων την επιμέλεια επιλέγει εάν και εφόσον επιθυμεί τη φοίτηση του τέκνου του στο προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα ή στο αναβαθμισμένο πρόγραμμα ολοήμερου ή και στο τμήμα πρόωρης υποδοχής (υπό την προϋπόθεση ότι φοιτά στο ολοήμερο).

β. Ο/Η αιτών/αιτούσα συμπληρώνει τα στοιχεία των συνοδών του/της μαθητή/τριας κατά την αποχώρηση από τη σχολική μονάδα.

γ. Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, ο έτερος γονέας/κηδεμόνας εισέρχεται στην ηλεκτρονική πλατφόρμα με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet) και επιβεβαιώνει την αίτηση που έχει υποβληθεί από τον άλλο γονέα/κηδεμόνα. Έχει τη δυνατότητα σε περίπτωση διαφωνίας να ακυρώσει την αίτηση και να υποβάλει νέα. Σε περίπτωση συνεχιζόμενης διαφωνίας των δύο γονέων/κηδεμόνων/εχόντων την επιμέλεια εφαρμόζονται οι διατάξεις του άρθρου 1510 και 1512 του ΑΚ.

δ. Μετά την υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες/έχοντες-ουσες την επιμέλεια λαμβάνουν ενημερώσεις σχετικά με την εξέλιξη της αίτησής τους στο κινητό τηλέφωνο και στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχουν δηλώσει μετά την είσοδό τους στην εφαρμογή. Εφόσον απαιτούνται διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται από το δημοτικό σχολείο στους  γονείς/κηδεμόνες/έχοντες-ουσες την επιμέλεια, προκειμένου να προβούν στις υποδεικνυόμενες διορθώσεις και να την υποβάλουν εκ νέου μέσω της πλατφόρμας «Εγγραφή στην Πρώτη Δημοτικού».

ε. Σε περίπτωση όπου ο γονέας/κηδεμόνας/έχων-ουσα την επιμέλεια αδυνατεί ή δεν επιθυμεί για οποιοδήποτε λόγο, να κάνει χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας «Εγγραφή στην Πρώτη Δημοτικού», η αίτηση υποβάλλεται διά ζώσης στο Διευθυντή του δημοτικού σχολείου, εντός των ορίων της σχολικής περιφέρειας σύμφωνα με την διεύθυνση κατοικίας του, ο οποίος προβαίνει σε όλες εκείνες τις ενέργειες που απαιτούνται, προκειμένου να πραγματοποιηθεί η ηλεκτρονική εγγραφή των τέκνων κάνοντας χρήση των προσωπικών του κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης (Γ.Γ.Π.Σ.Ψ.Δ.), σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 24 του ν. 4727/2020.

στ. Η πλατφόρμα «Εγγραφή στην Πρώτη Δημοτικού» παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες/έχοντες την επιμέλεια την παρακολούθηση της κατάστασης επεξεργασίας της ηλεκτρονικής αίτησής τους, κάνοντας χρήση του Μοναδικού Αριθμού Υποβολής (Μ.Α.Υ.).

ζ. Οι γονείς/κηδεμόνες/έχοντες-ουσες την επιμέλεια εφόσον οριστικοποιήσουν την ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής τους μπορούν να εισέρχονται στην πλατφόρμα και να παρακολουθούν την εξέλιξη της αίτησής τους χωρίς όμως να μπορούν να προβούν σε οποιαδήποτε τροποποίησή της, μέχρι την ενημέρωσή τους ως προς το σχολείο εγγραφής.

η. Για περαιτέρω διευκρινίσεις μπορείτε να επικοινωνείτε με τη δ/νση του σχολείου στο 2751066093.

 

Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

 

ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ

ΤΟΥΡΝΟΥΑ HANDBALL

Την Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2025 οι μαθητές και μαθήτριες της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης συμμετείχαν στο πρόγραμμα “Εκπαιδεύομαι παίζοντας Handball” , το οποίο διοργανώθηκε από την Ομοσπονδία Χειροσφαιρίσεως Ελλάδος σε συνεργασία με την Επιτροπή Ανάπτυξης και τον σύλλογο του Διομήδη Άργους. Η συμμετοχή του σχολείου μας στο τουρνουά έγινε υπό την καθοδήγηση της γυμνάστριας του σχολείου κας. Κολιάτσου Ευγενίας.

Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να παίξουν αγώνες με δημοτικά σχολεία του δήμου Άργους-Μυκηνών, σε ειδικά διαμορφωμένα γήπεδα στο Δ.Α.Κ. Άργους, να γνωρίσουν το άθλημα και να καλλιεργήσουν τη συνεργασία και την σωστή αθλητική συμπεριφορά.

Μπράβο σε όλα τα παιδιά για τη συμμετοχή!

χαν1 χαν2 χαν3 χαν4 χαν5 χαν6

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΝΕΑΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ

Ολοκληρώθηκε η συμμετοχή των μαθητών και μαθητριών του σχολείου μας σε εκπαιδευτικά προγράμματα στην Παιδική Νεανική Βιβλιοθήκη του δήμου Άργους-Μυκηνών. Συγκεκριμένα, οι μαθητές της Γ΄ τάξης συμμετείχαν στο πρόγραμμα “H ΘΑΛΑΣΣΑ, ΕΣΥ (E-SEA) ΚΙ ΕΓΩ. ΜΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΓΙΑ ΤΡΕΙΣ” ,  όπου οι μαθητές ενημερώθηκαν και δραστηριοποιήθηκαν σχετικά με την αξία του θαλάσσιου περιβάλλοντος. Οι μαθητές της Δ΄ τάξης συμμετείχαν στο πρόγραμμα “ΕΥ-ΠΟ ΛΥ-ΠΟ” , όπου ήρθαν σε επαφή με βιβλία της συγγραφέα Άλκης Ζέη, έπαιξαν βιωματικά παιχνίδια και γνώρισαν τον χώρο και τον τρόπο λειτουργίας της βιβλιοθήκης. Οι μαθητές της Ε΄ και Στ΄ τάξης συμμετείχαν στον πρόγραμμα “3, 2, 1. ΕΚΤΟΞΕΥΣΗ…ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΠΛΑΝΗΤΩΝ”, όπου πραγματοποίησαν ένα ταξίδι ανάμεσα στους πλανήτες και τ΄ αστέρια, μελέτησαν το διάστημα και ανακάλυψαν τα εντυπωσιακά μυστικά των πλανητών.

vivlio1 vivlio2 vivlio3 vivlio4 vivlio5

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ

Το πέτρινο ρολόι του χωριού μας σπάει κι ο χρόνος σταματάει. Ολόκληρο το χωριό ξεκινάει λύσει να βρει… ζαχαροπλάστες, μάγοι, μουσικοί, μηχανικοί… Στο τέλος όμως ένα είναι το κλειδί… η ΑΓΑΠΗ!
Ένα όμορφο και συγκινητικό θεατρικό με τίτλο “Το κλειδί των Χριστουγέννων” παρουσίασαν οι μαθητές της Α΄ και Β΄ τάξης του σχολείου μας για να γιορτάσουν τις ημέρες των Χριστουγέννων, υπό την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών τους κας Δήμητρας Ματσιούλα και κας Βασιλικής Λυτσόγιαννη, και με την υποστήριξη των εκπαιδευτικών Εικαστικών κας Μαρίας Τσάγκαρη και Θεατρικής Αγωγής κας Στέλλας Δρογγίτη, περνώντας μηνύματα αγάπης και αλληλεγγύης.
Την γιορτή παρακολούθησαν οι μαθητές και μαθήτριες του σχολείου, οι εκπαιδευτικοί καθώς και οι γονείς των μαθητών.
Θερμά συγχαρητήρια σε παιδιά και εκπαιδευτικούς!

xrist1 xrist2 xrist3 xrist4 xrist5 xrist6

ΚΑΛΑΝΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου τραγούδησαν τα κάλαντα σε ένα κλίμα χαράς και αλληλεγγύης. Συγκεκριμένα, οι μαθητές/-τριες της Γ΄ και Δ΄ τάξης επισκέφτηκαν το Ειδικό Σχολείο Άργους καθώς και το γηροκομείο, τραγούδησαν τα κάλαντα και πρόσφεραν δώρα και κάρτες με ευχές.

xristougenna1 xristougenna2

Οι μαθητές και μαθήτριες της Β΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης τραγούδησαν καλαντίσματα από διάφορες περιοχές της Ελλάδας, με τη συνοδεία μουσικών οργάνων, στον δρόμο, στις γειτονιές καθώς και στο 2ο ΓΕ.Λ  Άργους, λαμβάνοντας κεράσματα και γλυκίσματα.

xristougenna3 xristougenna4 xristougenna5 xristougenna6

Τα κάλαντα έγιναν με την υποστήριξη της μουσικού του σχολείου κας Ευαγγελίας Κυρίτση. Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά και ευχόμαστε Καλά Χριστούγεννα!