31 Οκτωβρίου 2024 – Ημέρα Αποταμίευσης

Παρόλο που γίνεται όλο και πιο δύσκολο στην εποχή μας να κάνει κανείς Αποταμίευση , εμείς στο Νηπιαγωγείο ασχοληθήκαμε με ευχάριστες δραστηριότητες που μπορούν να μας βοηθήσουν να το καταφέρουμε. Συζητήσαμε γενικά για την αξία των χρημάτων και γνωρίσαμε τα νομίσματα του Ευρώ.

006 1

Διαβάσαμε και μάθαμε παροιμίες για την Αποταμίευση εδώ: https://www.kinderella.gr/wp-content/uploads/2013/10/apotamieush.pdf

004

Ζωγραφίσαμε την Παροιμία που μας άρεσε πιο πολύ: « Φασούλι το φασούλι … γεμίζει το σακούλι» και μάθαμε για τα πολλά και τα λίγα.

001

Διαβάσαμε παραμύθια για την Αποταμίευση και διασκεδάσαμε.

005

Κατασκευάσαμε μια κάρτα με αίνιγμα για τον κουμπαρά μέσα κι ένα όμορφο κουμπαρά γουρουνάκι στην έξω πλευρά.

 003

Φέτος δεν προλάβαμε να φτιάξουμε αλλά αγοράσαμε όμορφους κουμπαράδες για να κάνουμε κι εμείς αποταμίευση.

002 1

 

28η Οκτωβρίου 2024

 Ξεκινήσαμε να στολίζουμε την τάξη μας με σημαίες και αφίσες.

Συζητήσαμε για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου .

Είδαμε χάρτες , εικόνες , βίντεο και διαβάσαμε σχετικά βιβλία.

 069

Παίξαμε με σημαίες και τις ταξινομήσαμε ανάλογα με το χρώμα που κυριαρχούσε….

026

…και με το αν είχαν γραμμές , αστέρια ή σταυρούς.

025

Συμπληρώσαμε σχετικά φύλλα εργασίας.

019

Σειροθετήσαμε στρατιώτες και σημαίες ….

012

….Ξεκινώντας από τον /την μεγαλύτερο/μεγαλύτερη.

010

Βάλαμε φωτογραφίες μας σε ανθρωπάκια και γίναμε αλεξιπτωτιστές ….

Η ιδέα από: https://drive.google.com/file/d/13–padRIIC-SSXfbeUMwE-lY4790Utv-/view

007

…και νοσοκόμες που βοήθούσαν τους στρατιώτες.

Η ιδέα από: https://proscholika.blogspot.com/2022/10/28.html?spref=pi&m=1

006

Φτιάξαμε έτσι μια ομαδική κατασκευή.

 009

Σχηματίσαμε το ΟΧΙ βλέποντάς το….

  013 1

…και χωρίς να το βλέπουμε.

014

Κάναμε το ίδιο με τη λέξη ΑΕΡΑ ….

  017

018

…Και με τη λέξη ΕΛΛΑΔΑ

015

016

Μάθαμε ποίημα για την Ειρήνη και το ζωγραφίσαμε.

028

Ζωγραφίσαμε και κόψαμε περιστέρια της Ειρήνης.

 020

Κατασκευάσαμε καπέλα για την Ειρήνη.

 022 1

Φτιάξαμε Ειρήνη ακόμη και με πλαστελίνη.

021

Είπαμε τραγούδια και ποιήματα την ημέρα της γιορτής.

Κάναμε παρέλαση και περάσαμε υπέροχα!!

068

11η Πανελλήνια Ημέρα Αθλητισμού – 27 Σεπτεμβρίου 2024

Με σύνθημα «Αθλούμαστε Μαζί. Δίνουμε ποιότητα στη Ζωή» πραγματοποιήθηκε και φέτος στο σχολείο μας

η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού.

 

Αρχίσαμε με συζήτηση στην τάξη για τη σημασία και  τα οφέλη του αθλητισμού

και αναφέραμε ο καθένας  τις προτιμήσεις του για τα αθλήματα και τα αγωνίσματα.

 

Ακούσαμε  τραγούδι για το σχολικό αθλητισμό:

https://youtu.be/r_cP8FCoYRU

Στην αυλή του σχολείου , παίξαμε διάφορα παιχνίδια :

Το ταξίδι της μπάλας σε δύο ομάδες , τρέξιμο αγοριών  και κοριτσιών ,

μπάσκετ και σκυταλοδρομία με  σκυτάλες που έφτιαξαν τα παιδιά.

022

Μετά το τέλος των παιχνιδιών , όλα τα παιδιά βραβεύθηκαν

για τη συμμετοχή τους με ένα μετάλλιο που κατασκευάσαμε   μαζί στην τάξη.

002

Η ιδέα ήταν από :                                                                                                         https://thaliaskinderstories.blogspot.com/2024/09/imerasxolikouathlitismou.html

Τέλος απολαύσαμε όλοι μαζί από μία μπανάνα  για να ανακτήσουμε την ενέργειά μας.

023

Ήταν μια υπέροχη μέρα!!!

Το έθιμο της Ροδάνης

Την Τετάρτη 20 Μαΐου , έπειτα από συνεννόηση με τα μέλη του Συλλόγου Απόζαρι , επισκεφθήκαμε την ομώνυμη πλατεία στη Λεωφόρο Νίκης απολαμβάνοντας την  όμορφη διαδρομή  από το σχολείο μας μέχρι εκεί.

apozari widget

Ο λόγος της επίσκεψής μας ήταν η γνωριμία μας με ένα έθιμο πολύ παλιό , αυτό της      Ροδάνης , της αυτοσχέδιας ξύλινης κούνιας που αναβιώνει  κάθε χρόνο από την  Μ. Πέμπτη έως και την Κυριακή του Θωμά στην παραδοσιακή γειτονιά του ΑΠΟΖΑΡΙ.

007

Στην πλατεία μας υποδέχθηκαν ο πρόεδρος κ. Γρηγόρης Ρόντσης και μέλη του συλλόγου , που μας μίλησαν για αυτό το πολύ σημαντικό έθιμο της γειτονιάς μας καθώς και για τα τεχνικά χαρακτηριστικά , την κατασκευή και τον τρόπο κίνησης αυτής της κούνιας.

image10

Μάθαμε πώς γυρίζει και πώς μπορούμε να την ευχαριστηθούμε με ασφάλεια. Αφού μάθαμε το σωστό τρόπο από τον πρόεδρο του συλλόγου έπειτα δοκιμάσαμε και εμείς κι ας μην είχαμε πασχαλινά αυγά για να “πληρώσουμε” .  Ήταν μια πραγματικά όμορφη και πρωτόγνωρη εμπειρία !!

008 1

Τα παιδιά και οι εκπαιδευτικοί του 3ου Νηπιαγωγείου Καστοριάς στηρίζουμε την    προσπάθεια του Συλλόγου ΑΠΟΖΑΡΙ τόσο για τη διατήρηση του εθίμου της « ΡΟΔΑΝΗΣ» με την αρχική του μορφή στον χρόνο, όσο και για την ένταξή και καταγραφή του στην άυλη πολιτιστική κληρονομιά της UNESCO.

Περισσότερες πληροφορίες από την ιστοσελίδα του Συλλόγου Απόζαρι και τον κ.  Σαπουντζή Χαράλαμπο , Ιδρυτικό μέλος και τέως πρόεδρο του συλλόγου.

https://www.apozari.gr/2023/04/rovadi-istoria.html  

Η Φαντασία πάει σχολείο!

Από καιρό αποφασίσαμε τη συμμετοχή του σχολείου μας στη δράση Φιλαναγνωσίας ” Η Φαντασία πάει σχολείο” που διοργανώνεται από τους Συμβούλους Εκπαίδευσης της περιοχής μας.

Η κ.  Σοφία Γραμμόζη-Σωπίκη μας έστειλε το βιβλίο της ” Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΑ ΓΙΓΑΝΤΟΚΑΡΔΟΥ” και το διαβάσαμε στην τάξη.

Συζητήσαμε για τους ήρωες και το νόημα του παραμυθιού και κατασκευάσαμε τη δική μας κηπούπολη γεμάτη όμορφα φυτά και χαρούμενα παιδιά.

024

Έπειτα , με ανυπομονησία περιμέναμε την αγαπημένη μας συγγραφέα να μας επισκεφθεί. Ετοιμάσαμε ζωγραφιές για την κυρία Σοφία…

005

….και φτιάξαμε με αυτές ένα βιβλίο για να της το χαρίσουμε.

002 1

Επιτέλους , στις 15 Μαΐου 2024 η κυρία Σοφία ήρθε στο σχολείο μας.

015

Συζητήσαμε μαζί της και ξαναθυμηθήκαμε το όμορφο παραμύθι της.

Της κάναμε ερωτήσεις για τη ζωή της ως συγγραφέα , για όσα την εμπνέουν , για τις δυσκολίες που ίσως αντιμετωπίζει. Μάθαμε πως γράφεται , εικονογραφείται , δένεται και εκδίδεται ένα βιβλίο.           Παίξαμε και γελάσαμε . Μάθαμε και για άλλα βιβλία της κυρίας Σοφίας.

019

Την κεράσαμε και κεραστήκαμε.

003

Στο τέλος ζωγραφίσαμε τις εντυπώσεις μας από το βιβλίο του βασιλιά Γιγαντόκαρδου.

022

Περάσαμε υπέροχα.

Γνωρίσαμε μια εξαιρετική παιδαγωγό και συγγραφέα , μια πραγματική κυρία με ήθος και ευγένεια.

Κυρία Σοφία , να μας ξανάρθετε σύντομα!!

Πάσχα στο Νηπιαγωγείο

Μια ιδιαίτερα ευχάριστη περίοδος στο νηπιαγωγείο είναι το διάστημα πριν από το Πάσχα.

Κόβαμε κάθε εβδομάδα ένα ποδαράκι από την κυρά Σαρακοστή μας και όταν είδαμε ότι πλησιάζει η μεγάλη αυτή γιορτή ασχοληθήκαμε με πολλές πασχαλινές δραστηριότητες.

Αρχικά διαβάσαμε για την ιστορία του Πάσχα , για τη ζωή , τη διδασκαλία και τα θαύματα του Χριστού. Είδαμε και μια ταινία σχετική και τα δύο τμήματα μαζί.

400

Διαβάσαμε πασχαλινά παραμύθια….

0d645385 2179 41a1 8d81 3603e95cede4

5bHSqTh

 3ac2a034 826c 46a5 bd3c d1174cda0846

Μάθαμε υπέροχα τραγούδια :

Πάσχα στο χωριό  https://video.link/w/U8SOnvIA-Lo#

Ήρθε πάλι η Πασχαλιά https://video.link/w/CFZkHprQkqg#

Μιλήσαμε γενικά για τα έθιμα του Πάσχα και ιδιαίτερα για έθιμα της περιοχής μας. Βάψαμε αυγά με δύο τρόπους : Με κηρομπογιές και παραδοσιακή βαφή αυγών καθώς και με βρεγμένα πολύχρωμα γκοφρέ χαρτιά. Έπειτα κατασκευάσαμε καλαθάκια από χαρτόνι για να βάλουμε μέσα τα αυγά μας.

373

Ζωγραφίσαμε πασχαλινές εικόνες .

374

Κάναμε κολάζ με χαρτοπετσέτες σε συνδυασμό με ζωγραφική.

385

Φτιάξαμε με πασχαλινές ζωγραφιές ένα ομαδικό ταμπλό για να στολίσουμε το σχολείο μας.

387

Σε φύλλα εργασίας ζωγραφίσαμε πασχαλινό ποίημα….

383

…..και βρήκαμε το σωστό αριθμό αυγών σε κάθε εικόνα.

386

Παίξαμε κυλίσματα με αυγά …..

001

……προσπαθώντας να πετύχουμε με το μεγάλο αυγό , όσο πιο πολλά μικρά μπορούσαμε.

010

Από μικρή απόσταση βάλαμε στόχο να βάλουμε τα αυγά στο καλάθι.

002

Κάναμε συναγωνισμό , ποια ομάδα θα μεταφέρει το αυγό της πιο γρήγορα και χωρίς να της πέσει.

 009

Πάλι σε ομάδες προσπαθούσαμε να κρεμάσουμε με μανταλάκια τα αυγά μας πριν από τους αντιπάλους.

382

Στην αυλή μαζί με το σύλλογο γονέων παίξαμε το κυνήγι του κρυμμένου αυγού αφού πρώτα μεταμφιεστήκαμε σε πασχαλινά λαγουδάκια με καπέλα λαγού που κατασκευάσαμε .

      406

Φτιάξαμε κάρτες με ευχές για τους αγαπημένους μας.

388

Απολαύσαμε τις πασχαλινές μας διακοπές.

Με την επιστροφή μας στο σχολείο μοιραστήκαμε με τους φίλους μας τις εμπειρίες που ζήσαμε και τσουγκρίσαμε αυγά .

Είπαμε όλοι το Χριστός Ανέστη και Αληθώς Ανέστη.

Νικήτρια στο τσούγκρισμα αναδείχθηκε η Αλεξία.

008

Εγγραφές στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-2025

Εγγραφές στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-2025

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2024-2025 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2024.

Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια νηπιαγωγεία γενικής παιδείας γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov. gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής. Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους , σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2023-2024, θα φοιτήσουν  μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2023-24, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2019 .

 

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Ι. ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του. Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767):

α) τα στοιχεία του προνηπίου/ νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

 γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου/νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα Νηπιαγωγείου.

ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων/νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου». Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα.

Τα παραστατικά που θα πρέπει να προσκομίσουν είναι τα εξής:

Πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :

α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής και για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα .

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.)

γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του. Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767), οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/ κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.

Αναλυτικά οι οδηγίες για τους γονείς:



Λήψη αρχείου

 

Χωροταξική 3ου Νηπιαγωγείου Καστοριάς

Στο 3° Νηπιαγωγείο Καστοριάς εγγράφονται οι μαθητές που κατοικούν στην περιοχή που ορίζεται από τις οδούς: Γούση, Αγίων Αναργύρων (μονή αρίθμηση), Καπετάν Καούδη, Καραβαγγέλη, Αγ. Γεωργίου, 15ης Μεραρχίας, Βασ. Κωνσταντίνου (μονή αρίθμηση), Μητροπόλεως (μονή αρίθμηση), 3ης Σεπτεμβρίου (μονή αρίθμηση), Πτολεμαίων  (μονή αρίθμηση) με διασταύρωση 11ης Νοεμβρίου (μονή αρίθμηση μέχρι διασταύρωση με Αντύπα), 11ης Νοεμβρίου, Ορεστείων, Θωμαΐδος Λιμπανίας, Λεωφόρου Νίκης, Τσιατσιαπά, Κρήτης, Κυρίτση (ζυγή αρίθμηση) ,Γούση.

Σημείωση: «Οι κατοικούντες εκτός σχεδίου πόλεως, εφόσον δεν ορίζεται από την απόφαση χωροταξικής κατανομής, εγγράφουν τα παιδιά τους σε Σχολεία κατόπιν απόφασης της Δ/νσης Π.Ε. Καστοριάς»

 

Η χρυσομαλλούσα – Το μικρό και το μεγάλο

Διαβάσαμε στην τάξη το παραμύθι : ” Τα τρία αρκουδάκια ” 

007 1

Γνωρίσαμε την αρκουδοοικογένεια και βάλαμε στη σειρά τα μέλη της ξεκινώντας από το μεγαλύτερο.

Αντιστοιχίσαμε το κάθε αρκουδάκι με την ανάλογη καρέκλα…

004 1

..Το πιάτο για το φαγητό τους ….

005 1

..και το κρεβάτι τους .

006 1

Παίξαμε πολλές φορές και διασκεδάσαμε.

003 1

Σε φύλλο εργασίας ζωγραφίσαμε για την κάθε αρκούδα τα αντικείμενα που της ανήκαν.   

                                008 1                            

Ζωγραφίσαμε τα μέλη της αρκουδοοικογένειας.

009 1

Ετοιμάσαμε  όλους τους ήρωες του παραμυθιού.

001 1

Φτιάξαμε στεφανάκια με τους ήρωες και δραματοποιήσαμε το παραμύθι. 

Περάσαμε πραγματικά υπέροχα.

                                                                                              002 1

        

Χριστούγεννα στο Νηπιαγωγείο

Η περίοδος πριν τα χριστούγεννα στο νηπιαγωγείο είναι πάντα χαρούμενη και δημιουργική.

Διαβάσαμε πολλά βιβλία και δανειστήκαμε κάποια στο σπίτι μας.

022

Αρχίσαμε να κατασκευάζουμε διάφορα για να στολίσουμε την τάξη μας.

Χειμωνιάτικο χωριό

019

Δέντρο με στολίδια-ευχές

020

Καδράκια με χιονισμένα σπιτάκια και μόμπιλε με αστέρια.

025

Στολίδια από πηλό για το δέντρο.

028

Κάρτες όπου γράψαμε ευχές.

018

Μάθαμε ποιήματα και τραγούδια και φτιάξαμε προσκλήσεις

για να καλέσουμε τους γονείς στη γιορτή μας.

011

Ζυμώσαμε και φτιάξαμε μπισκότα με σχέδια.

012

Τα διακοσμήσαμε με χρωματιστές καραμελίτσες.

013

Τα βάλαμε σε σακκουλάκια και τα χαρίσαμε στους αγαπημένους μας.

015

Φτιάξαμε και  κουραμπιέδες .

017

Περάσαμε πολύ όμορφα και μόλις επιστρέψαμε στο σχολείο

κατασκευάσαμε στεφανάκια με το 2024

για να είναι ο νέος χρόνος όμορφος και δημιουργικός.

          026

Η ιδέα είναι από http://taniamanesi-kourou.blogspot.com/2023/12/2024.html

ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ 2023

Είδαμε εκπαιδευτικά βίντεο για το Πολυτεχνείο και διαβάσαμε σχετικά βιβλία. Μέσα από τα βιβλία προσεγγίσαμε με απλό και κατανοητό τρόπο τις έννοιες της Δημοκρατίας , της Δικτατορίας και της Ελευθερίας.

048

Ψηφίσαμε τον ήρωα που προτιμάμε για φίλο μας από τους κατοίκους της Ντενεκεδούπολης.

049

Παίξαμε κουκλοθέατρο και γελάσαμε

061

Γίναμε οι ίδιοι ήρωες της Ντενεκεδούπολης

Οι μάσκες από :https://paidopoula.blogspot.com/2018/01/makes-theatriko-paixnidi-ntenekedoupoli.html

004

Σχεδιάσαμε…

054

Κόψαμε…

056

και κολλήσαμε , φτιάχνοντας το δικό μας Πολυτεχνείο όπου καταθέσαμε γαρίφαλα.

060

Τραγουδήσαμε σχετικά τραγούδια και φτιάξαμε μια ομαδική κατασκευή για το τραγούδι: «Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο» Κόψαμε ορθογώνια σε διάφορα μεγέθη , όλα διαφορετικά μεταξύ τους ….

038

Αντιστοιχίσαμε το κάθε ορθογώνιο με τη σωστή του θέση που ήταν μοναδική .

041

Προσθέσαμε ήλιο και καρδιές και έτοιμη η κατασκευή μας.

052

Μάθαμε τα συνθήματα του Πολυτεχνείου και κατασκευάσαμε τα δικά μας μικρά πανώ .

057

059

Η ιδέα από https://metovlemma.blogspot.com/2018/11/blog-post_15.html

Βάλαμε τα γράμματα στη σωστή σειρά και γράψαμε τα συνθήματα του Πολυτεχνείου.

001 2