3ο Γυμνάσιο Πρέβεζας

Τηλ. 2682024777 email: 3gymprev@sch.gr

Πρόγραμμα εξετάσεων Ιουνίου 2025

Μάι 202527

Programma

Αγορά μετεωρολογικού σταθμού

Μάι 202527

Meteorol.St

Η Διευθύντρια, ο Σύλλογος Διδασκόντων/ουσών και οι μαθητές/τριες του 3ου Γυμνασίου Πρέβεζας ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου για την χρηματοδότηση και αγορά ενός μετεωρολογικού σταθμού που θα εγκατασταθεί στο Σχολείο μας.

Η εγκατάσταση και λειτουργία ενός μετεωρολογικού σταθμού στο σχολείο έχει σημαντική παιδαγωγική αξία και συμβάλλει ουσιαστικά στην ενίσχυση της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Πρόκειται για ένα εργαλείο που προάγει τη διαθεματική μάθηση, καθώς συνδυάζει γνώσεις και δεξιότητες από διάφορα γνωστικά αντικείμενα, όπως η Φυσική, η Γεωγραφία, τα Μαθηματικά, η Πληροφορική και η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. Οι μαθητές, παρατηρώντας και καταγράφοντας καθημερινά μετεωρολογικά δεδομένα, έρχονται σε άμεση επαφή με τη φύση και τα φυσικά φαινόμενα, αναπτύσσοντας την ικανότητα να σκέφτονται επιστημονικά, να διατυπώνουν υποθέσεις, να συλλέγουν και να αναλύουν δεδομένα, και να εξάγουν συμπεράσματα.

Ο σχολικός μετεωρολογικός σταθμός λειτουργεί και ως γέφυρα επικοινωνίας με την τοπική κοινωνία. Τα δεδομένα που συλλέγονται μπορούν να αξιοποιηθούν όχι μόνο στο πλαίσιο της σχολικής κοινότητας, αλλά και από την ευρύτερη περιοχή, προσφέροντας χρήσιμες πληροφορίες και αναδεικνύοντας τον κοινωνικό ρόλο του σχολείου. Παράλληλα, μέσα από τη συμμετοχή σε εθνικά ή διεθνή δίκτυα σχολικών σταθμών, οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να ανταλλάξουν εμπειρίες και γνώσεις με άλλους μαθητές και να αποκτήσουν μια πιο σφαιρική αντίληψη του κόσμου.

Επομένως, η ύπαρξη μετεωρολογικού σταθμού στο σχολείο δεν αποτελεί απλώς ένα μέσο καταγραφής καιρού, αλλά έναν ισχυρό παιδαγωγικό πόρο που ενισχύει την επιστημονική σκέψη, προωθεί τη βιωματική μάθηση και διαμορφώνει ενεργούς, υπεύθυνους και περιβαλλοντικά ευαισθητοποιημένους πολίτες.

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου μας είναι πάντα κοντά μας και μας στηρίζει έμπρακτα.

Ευχαριστούμε θερμά!!!

Ολοκλήρωση του ευρωπαϊκού eTwinning έργου #RiskReduction

Μάι 202520

cosmas certificates1

Ολοκληρώθηκε το ευρωπαϊκό έργο #RiskReduction (#Μείωση του κινδύνου) στο οποίο συμμετείχαμε τη φετινή σχολική χρονιά. Στο έργο συμμετείχαν άλλα 13 μέλη/σχολεία από διάφορες χώρες της Ευρώπης (Ιορδανία, Τουρκία, Ιταλία, Πολωνία, Κροατία, Γαλλία).

Σήμερα, έγινε η παρουσίαση του έργου στους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς και μαθητές του σχολείου και δόθηκαν αναμνηστικά συμμετοχής στους μαθητές.

Στο έργο συμμετείχαν μαθητές/τριες της Β τάξης με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών, Μαρκή Κοσμά και Συγκούνα Ιωάννας.

Κατατέθηκε αίτηση για την Εθνική Ετικέτα Ποιότητας.

Βλέπε και σχετική ανάρτηση εδώ.

22.ANNA Certificates1

από κάτω από: etwinning, Ανακοινώσεις, Δραστηριότητες μαθητών/τριών | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ολοκλήρωση του ευρωπαϊκού eTwinning έργου #RiskReduction    

Επίσκεψη στη Μαρίνα Πρέβεζας και στο Αμπαλί (Κυανή Ακτή)

Μάι 202512

Marina

Σήμερα, Δευτέρα, 12 Μαΐου 2025, μαθητές και μαθήτριες της Γ τάξης του 3ου Γυμνασίου Πρέβεζας με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών Παπουτσή Δημήτρη, Κίστη Χρήστου, Ράδη Αγγελικής, Κακοσίμου Ειρήνης και Χουλιάρα Χρήστου, πραγματοποίησαν διδακτική επίσκεψη στο πλαίσιο των μαθημάτων της Τεχνολογίας και της Φυσικής Αγωγής. Αρχικά, επισκέφτηκαν το χώρο της Μαρίνας Πρέβεζας, όπου ο Operations manager κ.Αλέξανδρος Κοντογιάννης ξενάγησε τους μαθητές και τους ενημέρωσε για τη λειτουργία της μαρίνας. Οι μαθητές/τριες έθεσαν ερωτήσεις και συζήτησαν για τον τρόπο λειτουργίας της επιχείρησης, το κόστος αγοράς και φύλαξης των σκαφών, τις υπηρεσίες που προσφέρονται και τη συμβολή της μαρίνας στην ενίσχυση του τουρισμού.

Έπειτα, επισκέφθηκαν το χώρο της Κυανής Ακτής, όπου παίζεται το παιχνίδι Πετάνκ ή Αμπαλί. Εκεί τους περίμεναν μέλη του Συλλόγου εδαφοσφαίρισης/πετάνκ «Αμπαλί» (Αναστάσιος Δημητρίου, Ηλίας Τέφας, Γιώργος Βαγγέλης, Βαγγέλης Νικολάου, Γεράσιμος Καλλίνικος, Παρασκευή Καραμανίδη, Ασπασία Αντωνίου, Κασσιανή Βαγγέλη) αλλά και ο πρόεδρος του Συλλόγου, κ.Δημήτρης Καραμανίδης. Οι μαθητές/τριες ενημερώθηκαν από τον κ.Σκαριώτη Παναγιώτη για την ιστορία του αθλήματος και για αναφορές σε αυτό από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα. Επίσης, έμαθαν τους κανόνες του αθλήματος και ασχολήθηκαν αρκετή ώρα ενθουσιασμένοι με αυτό.

Ampali

Και οι δύο επισκέψεις ήταν πολύ ενδιαφέρουσες και βοήθησαν τους μαθητές μας να κατανοήσουν έννοιες και τεχνικές που διδάσκονται στα σχετικά γνωστικά αντικείμενα.

Ευχαριστούμε όλους όσους συνεισέφεραν και βοήθησαν στην επιτυχία αυτών των επισκέψεων!

από κάτω από: Ανακοινώσεις, Δραστηριότητες μαθητών/τριών, Εκδρομές, Διδακτικές επισκέψεις | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επίσκεψη στη Μαρίνα Πρέβεζας και στο Αμπαλί (Κυανή Ακτή)    

Γνωριμία με το Μπόουλινγκ

Μάι 202510

Stigmiotypo othonhs 2025 05 10 135316

Την Τετάρτη 7 Μαΐου, την Πέμπτη 8 Μαΐου και την Παρασκευή 9 Μαΐου πραγματοποιήθηκαν διδακτικές επισκέψεις των 3 τμημάτων της Γ τάξης στο ΜΠΟΟΥΛΙΝΓΚ Πρέβεζας στο πλαίσιο του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής.

Το μπόουλινγκ εμφανίστηκε στην Ελλάδα τη δεκαετία του 1980 και γνώρισε άνθηση τις επόμενες δεκαετίες με τη δημιουργία εξειδικευμένων κέντρων. Πέρα από διασκέδαση, προσφέρει παιδαγωγική αξία, καθώς ενισχύει τη συγκέντρωση, την αυτοπειθαρχία, τον συντονισμό κινήσεων και το ομαδικό πνεύμα, συμβάλλοντας στην ψυχοκινητική ανάπτυξη των παιδιών.

Συνοδοί εκπαιδευτικοί: Κίστης Χρήστος, Παπουτσής Δημήτριος, Χουλιάρας Χρήστος.

από κάτω από: Ανακοινώσεις, Δραστηριότητες μαθητών/τριών, Εκδρομές, Διδακτικές επισκέψεις | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Γνωριμία με το Μπόουλινγκ    
« Παλιότερα άρθρα

Ιστορικό

Ημερολόγιο

Ιούνιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Ο μετεωρολογικός σταθμός μας

Meteo Station

eTwinning

eTwinning

Σαν σήμερα

5/6: Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος
Η Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 5 Ιουνίου και αποτελεί το κύριο όχημα του ΟΗΕ από το 1972 για την ενημέρωση του παγκόσμιου κοινού για τα περιβαλλοντικά προβλήματα.

Σχετικά video

   - Σχετικές αναρτήσεις



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων