Πρόγραμμα εξετάσεων Ιουνίου 2025
Αγορά μετεωρολογικού σταθμού
Η Διευθύντρια, ο Σύλλογος Διδασκόντων/ουσών και οι μαθητές/τριες του 3ου Γυμνασίου Πρέβεζας ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου για την χρηματοδότηση και αγορά ενός μετεωρολογικού σταθμού που θα εγκατασταθεί στο Σχολείο μας.
Η εγκατάσταση και λειτουργία ενός μετεωρολογικού σταθμού στο σχολείο έχει σημαντική παιδαγωγική αξία και συμβάλλει ουσιαστικά στην ενίσχυση της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Πρόκειται για ένα εργαλείο που προάγει τη διαθεματική μάθηση, καθώς συνδυάζει γνώσεις και δεξιότητες από διάφορα γνωστικά αντικείμενα, όπως η Φυσική, η Γεωγραφία, τα Μαθηματικά, η Πληροφορική και η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. Οι μαθητές, παρατηρώντας και καταγράφοντας καθημερινά μετεωρολογικά δεδομένα, έρχονται σε άμεση επαφή με τη φύση και τα φυσικά φαινόμενα, αναπτύσσοντας την ικανότητα να σκέφτονται επιστημονικά, να διατυπώνουν υποθέσεις, να συλλέγουν και να αναλύουν δεδομένα, και να εξάγουν συμπεράσματα.
Ο σχολικός μετεωρολογικός σταθμός λειτουργεί και ως γέφυρα επικοινωνίας με την τοπική κοινωνία. Τα δεδομένα που συλλέγονται μπορούν να αξιοποιηθούν όχι μόνο στο πλαίσιο της σχολικής κοινότητας, αλλά και από την ευρύτερη περιοχή, προσφέροντας χρήσιμες πληροφορίες και αναδεικνύοντας τον κοινωνικό ρόλο του σχολείου. Παράλληλα, μέσα από τη συμμετοχή σε εθνικά ή διεθνή δίκτυα σχολικών σταθμών, οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να ανταλλάξουν εμπειρίες και γνώσεις με άλλους μαθητές και να αποκτήσουν μια πιο σφαιρική αντίληψη του κόσμου.
Επομένως, η ύπαρξη μετεωρολογικού σταθμού στο σχολείο δεν αποτελεί απλώς ένα μέσο καταγραφής καιρού, αλλά έναν ισχυρό παιδαγωγικό πόρο που ενισχύει την επιστημονική σκέψη, προωθεί τη βιωματική μάθηση και διαμορφώνει ενεργούς, υπεύθυνους και περιβαλλοντικά ευαισθητοποιημένους πολίτες.
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου μας είναι πάντα κοντά μας και μας στηρίζει έμπρακτα.
Ευχαριστούμε θερμά!!!
Ολοκλήρωση του ευρωπαϊκού eTwinning έργου #RiskReduction
Ολοκληρώθηκε το ευρωπαϊκό έργο #RiskReduction (#Μείωση του κινδύνου) στο οποίο συμμετείχαμε τη φετινή σχολική χρονιά. Στο έργο συμμετείχαν άλλα 13 μέλη/σχολεία από διάφορες χώρες της Ευρώπης (Ιορδανία, Τουρκία, Ιταλία, Πολωνία, Κροατία, Γαλλία).
Σήμερα, έγινε η παρουσίαση του έργου στους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς και μαθητές του σχολείου και δόθηκαν αναμνηστικά συμμετοχής στους μαθητές.
Στο έργο συμμετείχαν μαθητές/τριες της Β τάξης με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών, Μαρκή Κοσμά και Συγκούνα Ιωάννας.
Κατατέθηκε αίτηση για την Εθνική Ετικέτα Ποιότητας.
Βλέπε και σχετική ανάρτηση εδώ.
Επίσκεψη στη Μαρίνα Πρέβεζας και στο Αμπαλί (Κυανή Ακτή)
Σήμερα, Δευτέρα, 12 Μαΐου 2025, μαθητές και μαθήτριες της Γ τάξης του 3ου Γυμνασίου Πρέβεζας με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών Παπουτσή Δημήτρη, Κίστη Χρήστου, Ράδη Αγγελικής, Κακοσίμου Ειρήνης και Χουλιάρα Χρήστου, πραγματοποίησαν διδακτική επίσκεψη στο πλαίσιο των μαθημάτων της Τεχνολογίας και της Φυσικής Αγωγής. Αρχικά, επισκέφτηκαν το χώρο της Μαρίνας Πρέβεζας, όπου ο Operations manager κ.Αλέξανδρος Κοντογιάννης ξενάγησε τους μαθητές και τους ενημέρωσε για τη λειτουργία της μαρίνας. Οι μαθητές/τριες έθεσαν ερωτήσεις και συζήτησαν για τον τρόπο λειτουργίας της επιχείρησης, το κόστος αγοράς και φύλαξης των σκαφών, τις υπηρεσίες που προσφέρονται και τη συμβολή της μαρίνας στην ενίσχυση του τουρισμού.
Έπειτα, επισκέφθηκαν το χώρο της Κυανής Ακτής, όπου παίζεται το παιχνίδι Πετάνκ ή Αμπαλί. Εκεί τους περίμεναν μέλη του Συλλόγου εδαφοσφαίρισης/πετάνκ «Αμπαλί» (Αναστάσιος Δημητρίου, Ηλίας Τέφας, Γιώργος Βαγγέλης, Βαγγέλης Νικολάου, Γεράσιμος Καλλίνικος, Παρασκευή Καραμανίδη, Ασπασία Αντωνίου, Κασσιανή Βαγγέλη) αλλά και ο πρόεδρος του Συλλόγου, κ.Δημήτρης Καραμανίδης. Οι μαθητές/τριες ενημερώθηκαν από τον κ.Σκαριώτη Παναγιώτη για την ιστορία του αθλήματος και για αναφορές σε αυτό από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα. Επίσης, έμαθαν τους κανόνες του αθλήματος και ασχολήθηκαν αρκετή ώρα ενθουσιασμένοι με αυτό.
Και οι δύο επισκέψεις ήταν πολύ ενδιαφέρουσες και βοήθησαν τους μαθητές μας να κατανοήσουν έννοιες και τεχνικές που διδάσκονται στα σχετικά γνωστικά αντικείμενα.
Ευχαριστούμε όλους όσους συνεισέφεραν και βοήθησαν στην επιτυχία αυτών των επισκέψεων!
Γνωριμία με το Μπόουλινγκ
Την Τετάρτη 7 Μαΐου, την Πέμπτη 8 Μαΐου και την Παρασκευή 9 Μαΐου πραγματοποιήθηκαν διδακτικές επισκέψεις των 3 τμημάτων της Γ τάξης στο ΜΠΟΟΥΛΙΝΓΚ Πρέβεζας στο πλαίσιο του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής.
Το μπόουλινγκ εμφανίστηκε στην Ελλάδα τη δεκαετία του 1980 και γνώρισε άνθηση τις επόμενες δεκαετίες με τη δημιουργία εξειδικευμένων κέντρων. Πέρα από διασκέδαση, προσφέρει παιδαγωγική αξία, καθώς ενισχύει τη συγκέντρωση, την αυτοπειθαρχία, τον συντονισμό κινήσεων και το ομαδικό πνεύμα, συμβάλλοντας στην ψυχοκινητική ανάπτυξη των παιδιών.
Συνοδοί εκπαιδευτικοί: Κίστης Χρήστος, Παπουτσής Δημήτριος, Χουλιάρας Χρήστος.
- Αρχική
- Τα νέα από τη ΔΔΕ Πρέβεζας
- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΩΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΩΝ
- ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
- ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ 3ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΡΕΒΕΖΑΣ_2024-25
- Mέτρα προστασίας για τη μείωση μετάδοσης λοιμώξεων του αναπνευστικού
- “ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ”- Η θεατρική παράσταση του σχολείου μας
- Video-πειράματα Χημείας
- ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΓΙΑ TABLETS ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΙΜΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ: ΑΠΟΥΣΙΕΣ-ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ
- ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΜΕΤΡΑ-ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
- ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΣΕΙΣΜΙΚΟΥ ΚΙΝΔΥΝΟΥ_2024-25
- ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΩΝ_2024-25
- ΕΝΤΥΠΑ ΓΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΠΟΥΣΙΩΝ
- ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ_ΑΙΤΗΣΗ-ΔΗΛΩΣΗ ΚΗΔΕΜΟΝΑ
- Ώρες επικοινωνίας/ενημέρωσης εκπ/κών και κηδεμόνων
- Φ.ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ_Επιστολή προς Γονείς/Κηδεμόνες
- Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων_2024-25
- Δράσεις Ενεργού Πολίτη_2024-25
- Εθνική Δράση κατά της Παιδικής Παχυσαρκίας
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2024-2025
- Επικοινωνία
- Ασφάλεια στο Διαδίκτυο-Ενημερωτικός Κόμβος ΠΣΔ
- ΔΔΕ ΠΡΕΒΕΖΑΣ
- Διαδραστικά Σχολικά Βιβλία_e-books
- Δικτυακή πύλη sch.gr
- Εκπαιδευτικό Δίκτυο Ενημέρωσης Alfavita
- Η ηλεκτρονική τάξη_e-class
- Η Πύλη για την Ελληνική Γλώσσα
- Μαθαίνουμε Ασφαλείς
- ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ 3ου Γυμνασίου Πρέβεζας
- Πρωτοσέλιδα εφημερίδων
- Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πρατφόρμα e-me