Μεταφορά ημέρας εορτασμού Εθνικής Επετείου

Εξαιτίας των έντονων καιρικών φαινομένων σήμερα, Δευτέρα 27 Οκτωβρίου, ο εορτασμός στο ηρώο μεταφέρεται για αύριο, 28 Οκτωβρίου, ανήμερα της Εθνικής Επετείου, μετά το πέρας της δοξολογίας. Οι μαθητές/τριες που έχουν ορισθεί για τη σημαία, το ποίημα και την κατάθεση στεφανιού, παρακαλούμε να προσέλθουν έγκαιρα στο ηρώο.

Εορτασμός Εθνικής Επετείου

MM3Αγαπητοί γονείς, την Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2025 θα πραγματοποιηθεί ο εορτασμός της Εθνικής Επετείου για την 28η Οκτωβρίου. Οι μαθητές/τριες θα προσέλθουν στις 09:00 και θα παραληφθούν από τους γονείς/κηδεμόνες τους στις 10:30. Η γιορτή θα μαγνητοσκοπηθεί από τους/τις εκπαιδευτικούς και θα παραδοθεί το ψηφιακό υλικό ανά τμήμα μόνο στους γονείς που έχουν προσκομίσει έγγραφη συναίνεση για το παιδί τους.

Κατόπιν με ευθύνη των γονέων μπορούν να προσέλθουν στο Ηρώο για τον επίσημο εορτασμό του Δήμου Νέας Προποντίδας, σύμφωνα με τον προγραμματισμό που έχετε ήδη λάβει στα email σας. Στο ηρώο οι εκπαιδευτικοί θα παραλάβουν τα παιδιά: για τη σημαία (Τμήμα 1), για το ποίημα (Τμήμα 2), και για το στεφάνι (Τμήμα 3 και Τμήμα 4). Ενδείκνυται ενδυμασία στα χρώματα της Ελληνικής Σημαίας.

Συνεργασία και Ενημέρωση με Εκπαιδευτικό Προσωπικό

Οι γονείς μπορούν κατόπιν συνεννόησης με τους/τις εκπαιδευτικούς, για την οριστικοποίηση ατομικής συνάντησης, να ενημερωθούν για όλα τα σχετικά με τη φοίτηση του τέκνου τους ζητήματα σύμφωνα με τον ακόλουθο προγραμματισμό:

Ουδατζής Νίκος (Πρωινό 1ο) – Τετάρτη 13:10 έως 14:00

Στρατίδου Ευαγγελία (Πρωινό 2ο) – Τετάρτη 12:10 έως 13:00

Πούλκα Ζωή Ευαγγελία (Πρωινό 3ο) – Δευτέρα 13:15 έως 14:00

Ντεμίρη Δέσποινα (Πρωινό 4ο) – Δευτέρα 13:15 έως 14:00

Χατζηχριστάκη Ελισάβετ (Ολοήμερο 1ο) – Παρασκευή 11:30 έως 12:10

Καραφυλλέ Μαρία (Ολοήμερο 2ο) – Τετάρτη 11:30 έως 12:10

Code Week 2025

Λύσαμε τον κώδικα και ξεκίνησε μια περίοδος προβληματισμού με αφορμή τη συμμετοχή μας στο πρόγραμμα Code Week 2025 με τίτλο δράσης ”Τον κώδικα λύσε…Ενεργός πολίτης τώρα είσαι!”. Ένας από τους 17 στόχους βιώσιμης ανάπτυξης αναφέρεται στην ανάγκη προστασίας των θαλάσσιων οικοσυστημάτων. Δεδομένης της ισχυρής διασύνδεσης των Νέων Μουδανιών με τη θάλασσα και την εξελισσόμενη ανάγκη διαφύλαξης και προστασίας των περιορισμένων υδάτινων πόρων, διασυνδέθηκε ο στόχος 14 ”Ζωή στο Νερό” με δράσεις του προγράμματος Code Week και ενεργούς πολιτειότητας.

eikona Viber 2025 10 16 15 59 00 857  eikona Viber 2025 10 16 15 59 00 738

Μια νέα διάσταση εξερεύνησης με μυστικό κώδικα και εφαρμογή τεχνολογίας μετατράπηκε σε αφορμή γνωριμίας με τον κόσμο της ψηφιακής δημιουργίας, του προβληματισμού και της διερεύνησης. Πραγματοποιήθηκε πρωθύστερα ένα ευρύ πλαίσιο γνωριμίας, εξοικείωσης και δοκιμής προτού μεταβούν μαθητές και μαθήτριες στο δομημένο πλαίσιο μύησης στον παιδαγωγικό στόχο. Και ως καλοί/ες πλέον ”hackers” βάλαμε και τους γονείς στη διαδικασία επίλυσης του γρίφου μας και κατανόησης του μακροπρόθεσμου στόχου της βιώσιμης ανάπτυξης.

BEBAIOSH SCHOLEIOY page 0001

 

(περισσότερα…)

Πρακτικές συμβουλές ομαλής ένταξης στο σχολικό πλαίσιο

Η ψυχολόγος της ΕΔΥ, Γιαννακάρα Ιωάννα, παρέθεσε στους γονείς ορισμένες χρήσιμες πρακτικές συμβουλές ένταξης και προσαρμογής στο σχολικό πλαίσιο, που θα διευκολύνουν τα παιδιά στη νέα εκπαιδευτική τους αφετηρία.

  • Προετοιμάστε το παιδί σας μιλώντας θετικά για το σχολείο, τις δυνατότητες που δίνονται στο καινούριο αυτό πλαίσιο. Μπορείτε να κάνετε παιχνίδι την οργάνωση πραγμάτων του σχολείου, την προετοιμασία του σχολείου (π.χ. δημιουργήστε μαζί με το παιδί και ζωγραφίστε συννεφάκια και αναρτήστε τα στους τοίχους του δωματίου ζωγραφίζοντας μέσα τα πράγματα που χρειάζεται να έχει το μυαλουδάκι του να κάνει πριν πάει στο σχολείο π.χ τσάντα, παγουράκι κλπ)
  • Μεταδώστε τα θετικά της καινούριας εμπειρίας, αναγνωρίζοντας και το συναίσθημα της ανησυχίας και του άγχους που μπορεί να βιώσει το παιδί. Υποβοηθήστε με τον τρόπο και την επικοινωνία σας την έκφραση του πιθανού άγχους του.
  • Αποφύγετε να υποτιμήσετε την ανησυχία του ή και να την μεγεθύνετε. Το να σταθείτε με τρυφερότητα, νοιάξιμο και κατανόηση σε όσα σας μεταφέρει το παιδί είναι καθοριστικής σημασίας. Αποφύγετε ακραίες αντιδράσεις δικής σας ανησυχίας. Σε αυτό το σημείο μπορεί να διαφανεί αν δυσκολεύεστε σε αυτό, η ανάγκη δική σας υποστήριξης. Και για εσάς μοιάζει φυσιολογικό να τρέφετε κάποιες ανησυχίες, οι οποίες όμως δεν πρέπει να προστίθενται σε όσα ήδη μπορεί να βιώνει το παιδί.
  • Αποφύγετε το βιαστικό ξεκίνημα το πρωί, θα βοηθήσει να έχετε χρόνο για μια συζήτηση το πρωί, για παραπάνω αγκαλιές.
  • Περιγράψτε στο παιδί τι ακολουθεί μέσα στην ημέρα, το ότι θα συναντηθείτε μετά το σχολείο και αναφερθείτε εκτενώς στο τι θα κάνετε μετά δημιουργώντας μια συνέχεια για την μέρα που ακολουθεί μετά το σχολείο.
  • Κάποια αντικείμενα που σας συνδέουν και υπενθυμίζουν τη σχέση σας και λειτουργούν ως μεταβατικά αντικείμενα θα βοηθήσουν. Για παράδειγμα δημιουργήστε μια εικόνα, μια μικρή κάρτα που θα ζωγραφίσετε εσάς και το παιδί, ένα μήνυμα αγάπης και δίπλα μια ζωηρή χρωματιστή ζωγραφιά του σχολείου μπορούν να λειτουργήσουν θετικά. Εξηγήστε στο παιδί ότι όταν χρειάζεται τον γονέα του μπορεί να το αισθανθεί όταν το δει.
  • Εξηγήστε στο παιδί ότι οι εκπαιδευτικοί του σχολείου και της τάξης μπορούν να συναισθανθούν την ανησυχία του και ότι μπορούν να είναι παρόντες αν το χρειαστεί.
  • Δείξτε εμπιστοσύνη στις ικανότητες προσαρμογής του παιδιού σας. Αποφύγετε εκφράσεις που προσφέρουν ένα καθησυχασμό πρόσκαιρο «μην ανησυχείς». Ακόμη, αποφύγετε να πείτε « με στενοχωρείς που κάνεις έτσι». Το συναίσθημα του παιδιού χρειάζεται να αντιμετωπιστεί αυθεντικά χωρίς να δημιουργεί ενοχή και δευτερογενές άγχος στο παιδί. Μια έκφραση όπως «μπορεί να χρειάζεται κάποιος χρόνος, βήμα-βήμα θα τα καταφέρεις. Είμαι πλάι σου σε αυτό».
  • Επιβραβεύστε αναλυτικά την προσπάθεια του παιδιού, όσα καινούρια κατακτά κάθε μέρα.
  • Δημιουργήστε ρουτίνες σταθερές στο φαγητό, στον χρόνο παιχνιδιού και διαφυλάξτε τον ικανοποιητικό ύπνο (8ωρος). Ο λίγος ύπνος οδηγεί σε δυσκολίες μέσα στην ημερά και στο συναίσθημα αλλά και στην γνωστική κατάσταση του παιδιού.
  • Μην τιμωρείτε το παιδί στην προσπάθεια αυτή, μην μεταδώσετε μη λεκτικά ή και λεκτικά κάποια στάση απορριπτική στάση προς όσα αισθάνεται. Η αμφισβήτηση των όσων νοιώθει δεν θα βοηθήσει καθόλου στη φάση αυτή, αντίθετα θα πυροδοτήσει μεγαλύτερη ένταση και άγχος.

Με οδηγό την υπομονή και την αγάπη θα πάνε τα πράγματα καλύτερα και γονέας και παιδί θα τα καταφέρετε!
Η ψυχολόγος της ΕΔΥ του Σχολείου,
Ιωάννα Γιαννακάρα, MSc

Αγιασμός Σχολικού Έτους 2025-2026

agiasmosΟ αγιασμός για το νέο σχολικό έτος θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου, στις 11:00, παρουσία του Δημάρχου Νέας Προποντίδας κου Μανώλη Καρρά και του Δ/ντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Χαλκιδικής  κου Κόμπου Κωνσταντίνου στον αύλειο χώρο του 2ου Νηπιαγωγείου Νέων Μουδανιών. Κατόπιν μαθητές/τριες και γονείς θα γνωρίσουν το εκπαιδευτικό προσωπικό και θα ενημερωθούν για ζητήματα κοινού ενδιαφέροντος.

«Παράταση εγγραφών στα Νηπιαγωγεία και στα Δημοτικά Σχολεία της χώρας για το σχολικό έτος 2025-26»

ΘΕΜΑ : «Παράταση εγγραφών στα Νηπιαγωγεία και στα Δημοτικά Σχολεία της χώρας για το σχολικό έτος
2025-26»
Σχετ.: 1) η με αρ. πρωτ. Φ.6/23717/Δ1/04-03-2025 (ΑΔΑ: 9ΠΡΧ46ΝΚΠΔ-8ΓΟ) Εγκύκλιος του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. με
θέμα: «Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025- 2026»
2) η με αρ. πρωτ. Φ.6/24732/Δ1/06-03-2025 (ΑΔΑ: 6Δ7Ξ46ΝΚΠΔ-ΥΧΔ) Εγκύκλιος του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. με
θέμα: «Εγγραφές μαθητών/τριών στα Δημοτικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2025-2026»
Σε συνέχεια των ανωτέρω σχετικών, σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές μαθητών/τριών στα Δημόσια
Νηπιαγωγεία και Δημοτικά Σχολεία της χώρας για το σχολικό έτος 2025-2026, παρατείνονται μέχρι και τη
Δευτέρα 31 Μαρτίου 2025

Εγγραφές στα Νηπιαγωγεία 2025-2026

Για το σχολικό έτος 2025-2026 οι εγγραφές στα Νηπιαγωγεία θα πραγματοποιηθούν από 05 έως 24 Μαρτίου 2025.

e9735ec1 fe3c 40a8 80be cd575b11e52e

Οι εγγραφές γίνονται ηλεκτρονικά από τους ίδιους τους γονείς.

  • Εγγραφές μετά την 24η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
  • Εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-26, μαθητές γεννημένοι  το 2021.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ:

  1. ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
    Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου ο γονέας/ κηδεμόνας πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:

Είσοδος στη σελίδα της  εφαρμογής

(https://proti-eggrafi.services.gov.gr/)

και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του. Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:
α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ , μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/ρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.
δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,
ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και
στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ, ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ Η ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΤΟΥ ΕΤΕΡΟΥ ΓΟΝΕΑ ΜΕ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ.

ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΤΕΙ:

  1. Αίτηση εγγραφής  ΑΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ το Προαιρετικό ή Αναβαθμισμένο Ολοήμερο Πρόγραμμα    ( Δίδεται από το σχολείο)ΑΙΤΗΣΗ-ΥΠΕΥΘΥΝΗ-ΔΗΛΩΣΗ-ΟΛΟΗΜΕΡΟ-ΠΡΟΩΡΗ-ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΟ (2) 2ο Νηπ
  2. Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, (Α.Δ.Υ.Μ.), συμπληρωμένο από τον γιατρό του παιδιού ( Δίδεται από το σχολείο)
  3. Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου,  από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α ́ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α ́ 25).
  4. Υπεύθυνη δήλωση συναίνεσης του έτερου γονέα ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΕΤΕΡΟΥ ΓΟΝΕΑ
  5.   Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/ρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας εάν φοιτά σε αυτή άλλο τέκνο
  6. Πιστοποιητικό γέννησης του/της μαθητή/τριας, επίσημα μεταφρασμένο (μόνο για τους αλλοδαπούς μαθητές).
  7. Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

Μετά την υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ

α. Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα δύνανται να εγγράφονται οι μαθητές χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη με αριθ. πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020, σχετική εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘΑ.

β. Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30):

  1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
  2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια.
  3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.

Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται

Τα Προνήπια που κατά το Σχολ. Έτος 2025-2026 θα φοιτήσουν ως νήπια εγγράφονται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 6 του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109). Ενημερώστε τη Σχ. Μονάδα σε περίπτωση επιθυμίας εγγραφής ή διαγραφής από το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.

 

 

Για απορίες και προβλήματα που έχουν να κάνουν με την χρήση του συστήματος και το θεσμικό πλαίσιο των εγγραφών, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας:

Στοιχεία επικοινωνίας:

email: mail@2nip-n-moudan.chal.sch.gr

Tηλέφωνο: 2373024450

Προϊσταμένη   Μοστάκη Μαρία

Για την ολοκλήρωση της εγγραφής η Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου θα δέχεται από 5 έως 24 Μαρτίου 2025 και κατά τις ώρες 12:00μ.μ. – 13:00 μ.μ. τους γονείς για την προσκόμιση των δικαιολογητικών κατόπιν ραντεβού.

Επισημαίνουμε ότι πριν την προσέλευση στη σχολική μονάδα θα πρέπει να έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία.

Ώρες επικοινωνίας για πληροφορίες και ραντεβού:  12:00μ.μ. –13:00μ.μ.

Για την ηλεκτρονική εγγραφή θα επισκεφτείτε την παρακάτω σελίδα :

https://proti-eggrafi.services.gov.gr/?fbclid=IwAR25IQwVBd7mXrfRfmqRW6pWGQSYWGzi7B9nzKFIK7nYxrAmNMtAssTg3TQ

Οδηγίες για να κάνετε την αίτηση μπορείτε να βρείτε στο παρακάτω έγγραφο:

Οδηγίες-Χρήσης-Εφαρμογής-για-Κηδεμόνες-V2

 

Τα όρια του Νηπιαγωγείου μας είναι τα παρακάτω:

5c168bc2 35e0 40cb bff8 a4497bbb0a7d



Λήψη αρχείου

 

I Have Values in My Traditions and Dreams in My Future-Maria Mostaki

             eTwinning 2024-2025

            Το 3ο  έργο που εκπονούμε αυτή την σχολική χρονιά

           (1ο Ολοήμερο Τμήμα -Μαρία Μοστάκη)

Έχω αξίες στις παραδόσεις μου και όνειρα στο μέλλον μου.

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΓΟΥ

Το έργο μας αποτελείται από μαθητές προσχολικής ηλικίας 5-6 ετών. Ο αριθμός των εκπαιδευτικών εταίρων στο έργο μας είναι 30 και ο αριθμός των μαθητών είναι 610 Οι χώρες εταίροι του έργου μας είναι: Τουρκία, Ρουμανία, Λιθουανία, Κύπρος, Μολδαβία, Βουλγαρία, Ελλάδα. Αντικείμενο του έργου: Περιλαμβάνει εκπαίδευση αξιών που θα ενσωματώσουμε στις εθνικές ημερήσιες και σχολικές δραστηριότητες.
Στόχος του έργου είναι η ολοκλήρωσή του με την ηλικιακή ομάδα 5-6 ετών. Γιατί είναι η περίοδος που η ανάπτυξη της προσωπικότητας προχωρά η πιο γρήγορη και μόνιμη μάθηση ξεκινά. Στόχος μας είναι να συγκεντρώσουμε τις ιδιαίτερες ημέρες και τις παγκόσμιες αξίες που κρίνεται σκόπιμο να γιορταστούν από την UNESCO – UNICEF και να τις εφαρμόσουμε με μια προσέγγιση βασισμένη στο παιχνίδι με δραστηριότητες εντός της τάξης. Θέλουμε να τα βοηθήσουμε να αναγνωρίσουν αξίες ανάλογα με τα χαρακτηριστικά του τόπου που ζουν, να τα βοηθήσουμε να γίνουν πιο παραγωγικά και πιο ευτυχισμένα άτομα μαθαίνοντας αξίες και να τα καθοδηγήσουμε για το πώς να χρησιμοποιούν σωστά την τεχνολογία / το διαδίκτυο.

– Θέλουμε να κάνουμε τις αξίες που είναι παγκοσμίως αποδεκτές από τη UNICEF πιο διασκεδαστικές με δράματα, παιχνίδια, τέχνη, δραστηριότητες οικογενειακής συμμετοχής, πειράματα, μαθηματικά, διαδραστικά παιχνίδια και ιστορίες και δραστηριότητες εντός της τάξης.

– Θέλουμε να συμβάλουμε στην ανάπτυξή τους ως ειλικρινή, ενάρετα άτομα που συνεισφέρουν θετικά στους εαυτούς τους, τις οικογένειές τους και τη ζωή τους, μειώνοντας τη διαχείριση της τάξης, τον εκφοβισμό από τους συνομηλίκους και την πίεση, και που είναι σε ειρήνη με τον εαυτό τους, τις οικογένειές τους και το περιβάλλον τους. Υποστήριξή τους ώστε να γίνουν κατάλληλα συνεργάσιμοι, ανεκτικοί και μοιράζονται άτομα,

– Προστασία των δικαιωμάτων τους και σεβασμός των δικαιωμάτων των άλλων,

– Βοηθώντας τους να γνωρίσουν τη σημασία της συνεργασίας και της αλληλεγγύης και να γίνουν πιο περιβαλλοντικά ευαίσθητα και παραγωγικά άτομα.

– Βοηθώντας τους να έχουν επίγνωση των ευθυνών τους και να είναι πρόθυμοι να τις εκπληρώσουν,

– Ανάπτυξη περιβαλλοντικής συνείδησης και καθοδήγησή τους για την προστασία άλλων έμβιων όντων στη φύση,

– Συμβολή στην αύξηση της αξίας που δίνεται στην προσχολική εκπαίδευση με τη συμμετοχή των γονέων στην εκπαίδευση,

– Διασφάλιση ότι γίνονται ενεργά, λιτά, παραγωγικά και ερωτηματικά άτομα,

– Διασφάλιση ότι έρχονται μαζί με φίλους του έργου και άλλους σε ψηφιακό περιβάλλον,

– Να γνωρίσουν τη δική τους κουλτούρα και να μάθουν για διαφορετικούς πολιτισμούς.

– Ενστάλαξη αξιών όπως η συνεργασία, η αγάπη, η οικονομία και το μοίρασμα μέσω δράματος, παιχνιδιών ή διαφορετικών κοινωνικών δραστηριοτήτων κατάλληλων για τα αναπτυξιακά τους επίπεδα.

– Ανάπτυξη δεξιοτήτων πρακτικής σκέψης, γρήγορης λήψης αποφάσεων, αναλυτικής σκέψης και υποστήριξη της ανάπτυξής τους με δραστηριότητες όπως μαθηματικά, πειράματα και παιχνίδια νοημοσύνης.

– Διαφοροποίηση και κατεύθυνση της περιέργειας όπως έρευνα, εξέταση και παρατήρηση,

– Όντας ένα κοινό ευρωπαϊκό έργο που υποστηρίζει την κοινωνική ανάπτυξη και δίνει τη δυνατότητα σε ανθρώπους από διαφορετικούς πολιτισμούς να δράσουν και να αναλάβουν δράση από κοινού,

– Ανάπτυξη των χειρωνακτικών δεξιοτήτων των παιδιών, του συντονισμού χεριού-ματιού, της κοινωνικής απόδοσης, της αισθητικής αντίληψης και των δεξιοτήτων παρατήρησης με δραστηριότητες όπως ζωγραφική, παιχνίδια, ταξίδια και μουσική,

– Διασφάλιση ότι οι άνθρωποι χρησιμοποιούν το διαδίκτυο αποτελεσματικά και σωστά με τα ψηφιακά εργαλεία Web 2.0,

– Παρατήρηση θετικών και αρνητικών συμπεριφορών στην πρώιμη εκπαίδευση,

– Συνεργασία με εταίρους του έργου, παρέχοντας πολύπλευρη ανάπτυξη χρησιμοποιώντας εμπειρία, προσωπική ανάπτυξη, εκπαιδευτικές τεχνολογίες, διαχείριση τάξης και διαφορετικές μεθόδους-τεχνικές που χρησιμοποιούνται στην εκπαίδευση,

– Σχεδιασμός και πραγματοποίηση τακτικών δραστηριοτήτων για τα παιδιά με τη συνεργασία γονέων, δασκάλων και αυτών. – Καθοδήγηση όλων των διαδικασιών του έργου στο έργο και σχεδιασμός έργων με δραστηριότητες που επιτρέπουν την παρακολούθηση των αναπτυξιακών χαρακτηριστικών και ηλικιακών ομάδων της περιοχής, του σχολείου και των παιδιών.

 

– Ο κύριος σκοπός του έργου μας είναι να ολοκληρώσουμε το έργο μας ως εκπαίδευση αξίας υποστηρίζοντας ευαίσθητες, παραγωγικές, πολιτιστικά συνδεδεμένες, αναπτύσσοντας και μεταβάλλοντας δεξιότητες χρήσης τεχνολογίας.

Οι παγκόσμιες ειδικές μέρες μας που θα γιορτάσουμε στο έργο μας
21 Νοεμβρίου World Hello (φράση καλοσύνης)

-20 Δεκεμβρίου Διεθνής Ημέρα Ανθρώπινης Αλληλεγγύης (Solidarity-Sharing)

-5η Ιανουαρίου Bird day (Προετοιμασία αφίσας-Αγάπη των ζώων-Προετοιμασία αφίσας)

-6 Ιανουαρίου Φασόλια (Επιστήμη-Υπευθυνότητα)

-13 Ιανουαρίου Ώρα να κάνετε τα όνειρά σας πραγματικότητα (Προετοιμασία πακέτου Βοήθειας/Αλληλεγγύης-Βοήθειας)

-3 Φεβρουαρίου Ημέρα Carrot Cake (Υπευθυνότητα-Υγιεινή διατροφή)

-9 Φεβρουαρίου Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου-(Παιχνίδι-Διαδραστικό παιχνίδι)

-22 Φεβρουαρίου Ημέρα Ταπεινότητας (Όχι στη Δραστηριότητα Βίας)

-8 Μαρτίου Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας ((Ίσα Δικαιώματα-Σεβασμός)

-19 Μαρτίου Ημέρα Let’s Smile (Being Happy-Joyful)

-20 Μαρτίου Παγκόσμια Ημέρα Αφήγησης (Οπτικός Γραμματισμός)

-21 Μαρτίου Παγκόσμια Ημέρα Δασών (Ας Φυτέψουμε Δέντρα – Προστασία του Περιβάλλοντος)

-22 Μαρτίου Παγκόσμια Ημέρα Νερού (Being Thrifty)

-2 Απριλίου Παγκόσμια Ημέρα Ευαισθητοποίησης για τον Αυτισμό (σεβασμός στις διαφορές)

-4 Απριλίου Ημέρα Ζώων του Δρόμου (Love-Respect-Compassion)

-10 Απριλίου Παγκόσμια Ημέρα Αδελφότητας (Brotherhood)

-Στις 26 Απριλίου είναι η μέρα με τα παιδιά για περίπατο (Ας κάνουμε αθλήματα για την υγεία)

-16 Μαΐου Διεθνής Ημέρα Ειρήνης (Ειρήνη-Ενότητα)

Παρουσίαση του έργου μας:

Stigmiotypo othonhs 2025 07 02 124109