ΑΓΙΑΣΜΟΣ

Οι εκπαιδευτικοί του 2ου Νηπιαγωγείου Δροσιάς, σας περιμένουμε στον αγιασμό του σχολείου μας την Τετάρτη  11/9/2024 και ώρα 9.30’π.μ και ευχόμαστε σε όλους μας μια ήρεμη,δημιουργική και όμορφη σχολική χρονιά.        Χωρίς τίτλο

Πρώτες βοήθειες για μένα,για σένα ,για όλους”

Το να γνωρίζει κάποιος Πρώτες βοήθειες είναι σημαντικό διότι είναι σε θέση να γνωρίζει τι θα πράξει κατά τη διάρκεια μιας επείγουσας κατάστασης. Συγκεκριμένα, οι πρώτες βοήθειες αποτελούν γνώσεις τις οποίες κάποιος μπορεί να μη χρησιμοποιήσει ποτέ στη ζωή του αλλά στην περίπτωση που τις χρειαστεί, τότε αποτελούν γνώσεις  ζωτικής σημασίας..                                                                                                                                                                    Οι τρόποι παροχής πρώτων βοηθειών ποικίλουν ανάλογα με τις ανάγκες του θύματος και ταυτόχρονα με τις γνώσεις αυτού που τις παράσχει. Σημαντικό ρόλο παίζει το να γνωρίζει τι χρειάζεται ή τι δε χρειάζεται να κάνει           αυτός που τις παρέχει. Με αυτόν τον τρόπο, μπορεί να διατηρήσει την ψυχραιμία του μιας και η αδρεναλίνη μπορεί να παίξει άσχημο παιχνίδι και να οδηγήσει στην εφαρμογή λανθασμένων τεχνικών οι οποίες αντί να καλυτερέψουν την κατάσταση, την επιδεινώνουν. Χρειάζεται να έχουμε υπόψιν ότι η σωστή εφαρμογή τεχνικών πρώτων βοηθειών μπορεί να σώσει τη ζωή ενός ανθρώπου.                                                                                            Σκοπός λοιπόν των πρώτων βοηθειών είναι η απόκτηση βασικών γνώσεων που επιτρέπουν, στο μέτρο που είναι δυνατόν, τη σταθεροποίηση της κατάστασης του θύματος καθώς και την ανακούφιση από τον πόνο και το άγχος μέχρι να αναλάβει δράση εξειδικευμένο υγειονομικό προσωπικό.Η ανάγκη χρήσης των τεχνικών πρώτων βοηθειών μπορεί να υπάρξει παντού και σε κάθε στιγμή της ζωής μας. Οι τεχνικές μπορούν να εφαρμοστούν από όποιον τις γνωρίζει. Ταυτόχρονα, μπορούν να εκπαιδευτούν οι πάντες. Ειδικότερα, η εκπαίδευση παροχής πρώτων βοηθειών αποκτάται μέσω σεμιναρίων και επιμορφωτικών σεμιναρίων. Η εκπαίδευση μπορεί να είναι είτε θεωρητική είτε πρακτική. Τα περισσότερα σεμινάρια είναι διαμορφωμένα έτσι ώστε να απευθύνονται ακόμα και σε άτομα που δεν έχουν γνώσεις ιατρικής και νοσηλευτικής.Μία από τις πιο σημαντικές τεχνικές πρώτων βοηθειών αποτελεί η καρδιοαναπνευστική αναζωογόνηση (ΚΑΡΠΑ). Σκοπός της ΚΑΡΠΑ είναι η διατήρηση των ζωτικών σημείων μέχρι την έλευση εξειδικευμένης βοήθειας.  Ένας γονέας χρειάζεται να γνωρίζει Πρώτες βοήθειες. Το ίδιο και ένας εκπαιδευτικός. Υπάρχουν αρκετές περιπτώσεις ατυχημάτων σε σχολεία που οι εκπαιδευτικοί δεν ήταν σε θέση να βοηθήσουν το θύμα με αποτέλεσμα να χαθεί πολύτιμος χρόνος. Επιπροσθέτως, στους περισσότερους τομείς εργασίας θα έπρεπε να αποτελεί επιθυμητό προσόν η γνώση πρώτων βοηθειών για την πρόσληψη ενός εργαζομένου.
Τέλος, έχοντας γνώση πρώτων βοηθειών, έχεις γνώσεις πως να σώζεις μια ζωή(Εκπαιδευτικός Όμιλος ΕΥΔΟΚΙΜΟΣ).

Έτσι λοιπόν με άλλα 6 νηπιαγωγεία δημιουργήσαμε ένα δίκτυο σχολείων και συναποφασίσαμε το σχέδιο δράσης μας για το  σχολικό έτος 2023-2024 να είναι οι Πρώτες Βοήθειες, με γνώμονα την ανάγκη διαμόρφωσης ενός θετικού κλίματος και συναισθημάτων  ασφάλειας εντός του σχολικού περιβάλλοντος για τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές μας.Η επιμόρφωση γίνεται μία φορά το μήνα στο φιλόξενο χώρο του 13ου Νηπιαγωγείου Χαλκίδας από τον πρόεδρο της ομάδας Έρευνας και Διάσωσης Εύβοιας κ.Σταύρο Τζιγιάννη νοσηλευτή-διασώστη.Κατά τη διάρκεια της 20ωρης επιμόρφωσης μάθαμε:

Τα παραπάνω βίντεο είναι δημιουργία της συναδέλφου του δικτύου μας κ.Αναστασίας Τσαλκιτζή που υπηρετεί στο Νηπιαγωγείο Αφρατίου.

  https://eviathema.gr/evoia/chalkida-nipiagogoi-ekpaideytikan-stis-protes-voitheies/118663/                                                                                                                             Χαλκίδα: Νηπιαγωγοί εκπαιδεύτηκαν στις πρώτες βοήθειες

Χαλκίδα: Νηπιαγωγοί εκπαιδεύτηκαν στις πρώτες βοήθειες

Σήμερα ολοκληρώθηκε μια εξαιρετική και απαιτητική συνεργασία για την εκπαίδευση των Νηπιαγωγών στης πρώτες βοήθειες στα πλαίσια εκπαίδευσης και το Δίκτυο Σχολείων ( Never stop learning ) στα εξής Σχολεια από την Ομάδα Έρευνας και Διάσωσης : Νηπιαγωγείο Αφρατίου – 1ο, 2ο , 3ο Νηπιαγωγεία Δροσιάς – Νηπιαγωγείο Λουκισίων και 3ο  και 13ο Νηπιαγωγεία Χαλκίδος.

Ο Πρόεδρος της Ομάδας Σταύρος Τζιγιάννης δήλωσε: “Σας ευχαριστούμε πολύ για την συνεργασία ήσασταν όλες υπέροχες”

Χαλκίδα: Νηπιαγωγοί εκπαιδεύτηκαν στις πρώτες βοήθειες

Χαλκίδα: Νηπιαγωγοί εκπαιδεύτηκαν στις πρώτες βοήθειες

Επιμορφωτικό σεμινάριο για τις πρώτες βοήθειες με τους γονείς του σχολείου μας.

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το πρώτο επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα την σωστή χρήση της συσκευής εξωτερικού απινιδωτή AED Plus καθώς και της συσκευής LifeVac Αντιμετώπισης Πνιγμού, για γονείς αλλά και κοινό που ήρθαν να παρακολουθήσουν στο χώρο του σχολείου μας στο 2ο Νηπιαγωγείο Δροσιάς (Ξηρόβρυση) καθώς και για 2η φορά πραγματοποίησης σεμιναρίου για το εκπαιδευτικό προσωπικό.
Χωρίς την πολύτιμη βοήθεια του κυρίου Σταύρου Τζιγιάννη και της ομάδας έρευνας και διάσωσης Εύβοιας στις πρώτες βοήθειες που όλοι κάποια στιγμή θα χρειαστούμε για τον εαυτό μας ,για την οικογένεια μας και για τους γύρω μας το σεμινάριο αυτό δεν θα είχε πραγματοποιηθεί.
Η συσκευή εξωτερικού απινιδωτή AED Plus ήταν δωρεά που πραγματοποίησε προς το σχολείο μας η Εταιρία Europa Profil Αλουμίνιον ΑΒΕEuropa Profil κάνοντας ένα πολύ σημαντικό δώρο στο σχολείο αλλά και προς όλη την περιοχή της Ξηρόβρυσης.
Το σχολείο μας έχει εξοπλιστεί πλέον με απινιδωτή συμβατό με εκείνον του ΕΚΑΒ για Καρδιοπνευμονική Αναζωογόνηση καθώς και με LifeVac συσκευή Αντιμετώπισης Πνιγμού δωρεά του Συλλόγου γονέων και κηδεμόνων.434599350 7644690895554414 7226846108077377971 n 1434850402 7644691222221048 455523700644527855 n434852067 7644690605554443 5196255441405968016 n434854933 7644690502221120 4973142788636509083 n434857804 7644690625554441 6292213694595849940 n434857071 7644690742221096 1377917636136712945 n

Χορηγία-δωρεά εξωτερικού απινιδωτή από την εταιρία Europa στο νηπιαγωγείο μας.

Όταν η ασφάλεια και η υγεία των παιδιών είναι το πρωταρχικό μέλημα των εκπαιδευτικών και υπάρχουν μεγάλες εταιρίες,όπως η Europa Profil Αλουμίνιον ΑΒΕ ,τότε τίποτα δεν είναι ανέφικτο.Η συγκεκριμένη εταιρία ανταποκρίθηκε άμεσα και θετικά στο αίτημα μας και σε σύντομο χρονικό διάστημα έκανε ευγενική χορηγία στο νηπιαγωγείο μας μια συσκευή εξωτερικού απινιδωτή AED Plus, μαζί με το παιδιατρικό κιτ.Ευχαριστούμε θερμά την κ.Ανούς Τζιρακιάν Αντιπρόεδρο και Διευθύνουσα Σύμβουλο,την κ.Τζοβάνα Παλυβού Public Relations&Health Dpt.Director και την κ.Νένα Κεβορκιάν,CSR Director, οι οποίες εκτός από την εξαιρετική προσφορά, μας υποδέχθηκαν θερμά στο φιλόξενο χώρο της Europa, την ημέρα που μας παρέδωσαν τον απινιδωτή.Ευχαριστούμε επίσης τους γονείς κ.Γιώργο Σπύρου,προϊστάμενο πωλήσεων Αττικής,την κ. Evi Politi μέλος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας και τον κ.Πέτρο Μπούρο,υπάλληλο λογιστηρίου για τη βοήθειά τους.

Δείτε λιγότερα
— με Stella Lainopoulou και με Maria Papila.
430829842 3318944518396875 1548903917518094421 n 1

 

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-2025

Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25» Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2024-2025 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2024. Οι αιτήσεις γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov. gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής.
Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους , σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην
ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ Στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25, εγγράφονται μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2020. Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα: Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας
Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
• Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
• Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα
α) τα στοιχεία του προνηπίου/ νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με
το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες
κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία
εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή
εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα,
εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη
Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.
δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου/νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό
Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων/νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη
σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».
Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα και εντός της προσθεμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια- Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου.
Σε αυτά τα παραστατικά, περιλαμβάνονται :
α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και
για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, (Α.Δ.Υ.Μ.)
γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα
εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών.
δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές
εκπαιδευτικές ανάγκες.
Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο
Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του

Η ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑ ΜΑΣ

Σήμερα 25/1/2024 ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων σε συνεργασία με το νηπιαγωγείο μας, έκοψε την καθιερωμένη βασιλόπιτα για την καλή χρονιά.Ατομικές βασιλόπιτες μοιράστηκαν στα παιδιά του νηπιαγωγείου κατά το σχόλασμα (ενώπιον των γονέων τους).Όλα τα γλυκίσματα ήταν ευγενική χορηγία του αρτοποιείου Βούργια(Λεωφόρος Καραμανλή),που είναι δίπλα μας σε όλες τις εκδηλώσεις και τον ευχαριστούμε πολύ.Μετά από κλήρωση που έγινε με τη συμμετοχή όλων των παιδιών- παρόντων και απόντων-τυχεροί ήταν ο Νικόλας από το ολοήμερο και ο Άγγελος από το πρωινό1 που παρέλαβαν από ένα δώρο προσφορά του Συλλόγου.Καλή χρονιά σε όλους!!!

DSC02422

 

DSC02425 DSC02423

Χριστουγεννιάτικη παράσταση

18/12/2023       Evridiki Samara,Tzina Kardiolaka”,Συντεχνία Σαλουπέτα στο νηπιαγωγείο μας,με την εξαιρετική παράσταση “Οι 12 βασιλόπιτες”.Μια Χριστουγεννιάτικη ιστορία για την καλοσύνη, την αλληλεγγύη και την γενναιότητα να αμφισβητεί κανείς τη γενική προσδοκία, για να κάνει το σωστό.Με απλά υλικά ,μουσικά όργανα , δύο γαντόκουκλες,αλλά κυρίως με τις εκφράσεις του σώματος και του προσώπου σας ,καταφέρατε να κρατήσετε αμείωτο το ενδιαφέρον και τον ενθουσιασμό μας σε όλη τη διάρκεια της παράστασης(αδιάψευστος μάρτυρας οι φωτογραφίες που ακολουθούν). Μακάρι τα μηνύματα του έργου σας να γίνουν οι ευχές μας για τις γιορτινές μέρες που ζούμε.

406486776 1046448020022721 8332723954753340095 nDSC02157DSC02159DSC02161DSC02167DSC02171

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΗΡΘΑΝ ΠΑΛΙ!!! ( ΤΜΗΜΑ : ΠΡΩΙΝΟ 2 )

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ : 

Καλωσορίσαμε την εορταστική περίοδο με το στόλισμα του δέντρου και της τάξης μας! Με χριστουγεννιάτικη μουσική και σε πνεύμα συνεργασίας το δεντράκι μας έγινε μοναδικό!!! 

DSC02113 DSC02116 DSC02120 DSC02121 DSC02122

DSC02137

Διαβάσαμε και συζητήσαμε για τη Γέννηση του Χριστού!!! Παρατηρήσαμε τη φάτνη  και κατασκευάσαμε κι εμείς τη δική μας !!! Μάθαμε τα Χριστουγεννιάτικα κάλαντα και τα τραγουδήσαμε!!!

 IMG 20240106 140922         DSC02124

Γράψαμε το γράμμα στον Αγ.Βασίλη και το αποστείλαμε με τα Ελληνικά Ταχυδρομεία!!! Ανυπομονούμε για την απάντηση του!!!!

DSC02132 DSC02133

 

Στη συνέχεια κόψαμε και κατασκευάσαμε χάρτινο στολίδι του Αγ.Βασίλη για εξάσκηση της λεπτής μας κινητικότητας!!!

 

DSC02136 DSC02147 DSC02148 410093083 670238441932905 7407777849374189192 n

Διαβάσαμε χριστουγεννιάτικα παραμύθια και τα ζωγραφίσαμε , παρακολουθήσαμε μικρού μήκους ταινίες χριστουγεννιάτικες ,μάθαμε χριστουγεννιάτικα τραγούδια και είδαμε τα ήθη και τα έθιμα του τόπου μας .

DSC02134 DSC02150 DSC02149 DSC02152 DSC02153 DSC02178

Φτιάξαμε τις χριστουγεννιάτικες κατασκευές μας σε κλίμα συνεργασίας , χαράς και δημιουργίας!!!

DSC02174 DSC02176 DSC02179 DSC02182

Παίξαμε ψυχοκινητικά παιχνίδια και παιχνίδια μίμησης!!!

DSC02138 DSC02139 DSC02141 DSC02142 DSC02143

Καλά Χριστούγεννα και Καλή χρονιά με υγεία ,αγάπη, χαμόγελα, δημιουργία, τύχη και πολλά όνειρα!!!!

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΙΑ ΣΤΟ ΛΑΔΙ ( ΤΜΗΜΑ : ΠΡΩΙΝΟ 2 )

“Εάν αποσυνθέσεις την Ελλάδα , σου απομένουν μια ελιά, ένα αμπέλι κι ένα καράβι  Οδυσσέας Ελύτης

Γνωριμία των παιδιών με την ελιά και τα προϊόντα της μέσω βιωματικών δραστηριοτήτων και μέσω των αισθήσεων.

Δοκιμάζουμε λαδόψωμο , λαδοκούλουρα  και τρώμε ένα παραδοσιακό δεκατιανό με φρέσκο ψωμάκι ,λάδι και ελιές!!!

Μετά πλένουμε τα χεράκια μας με σαπούνι ελιάς!!

!385533482 1304854943551742 3078154440952296800 n 1 393194299 734102098125689 378420443819241894 n φ 405561751 285313414506892 4895990699659231594 n φ 405438654 3456035534709222 7219931183284758247 n φ DSC02056

 

 

Γλωσσικές δραστηριότητες  : Σύνθετες λέξεις με το λάδι , σταυρόλεξο με το λεξιλόγιο της ελιάς και αφήγηση του μύθου της Αθηνάς και του Ποσειδώνα !!

Τα παιδιά ζωγραφίζουν τον μύθο.

405450350 1048497482960997 9021629309432445333 n 1 412374445 2641439149356686 4838769204079024082 n 1412262640 330754869775723 9206776788384179600 n 1412278261 225846937148811 4736199924629694222 n 1412335152 934675518075983 4934551264047134357 n 1

 

Παρακολουθούμε οπτικοακουστικό υλικό στον υπολογιστή για την ελιά και τα στάδια παραγωγής του λαδιού . 

Κάνουμε το δικό μας λιομάζωμα και διασκεδάζουμε!!! Ραβδίζουμε και μαζεύουμε τους καρπούς! Τους πηγαίνουμε στο δικό μας “λιοτρίβι” , ξεχωρίζουμε τα φύλλα από τους καρπούς και βγάζουμε το λάδι της χρονιάς!!!

DSC02017 DSC02019 DSC02022 DSC02016 DSC02026

Μαθαίνουμε τα τραγούδια της ελιάς “Δεντράκι ευλογημένο “  και “Ντίλι ,ντίλι το καντήλι και τα εικονογραφούμε.

 

412213448 1065120231412621 6596885247175689200 n 1 412144472 890060982813712 8762951210823725075 n

 

 

 

Κάνουμε μαθηματικά με τον καρπό της ελιάς !!! Αντιστοίχιση του αριθμού με το πλήθος και το αντίστροφο!! Δημιουργούμε την αριθμογραμμή της ελιάς !!

 

DSC02032 DSC02036 DSC02038 DSC02039 412360315 1095625134920232 2910464482213510820 n410360353 1294278711269823 203389528400557296 n

 

 

Πείραμα διαλυτότητας με αφορμή το λάδι που δεν διαλύεται στο νερό (όπως στο καντηλάκι).

Τα παιδιά γίνονται μικροί επιστήμονες και υποθέτουν, δοκιμάζουν και καταλήγουν σε συμπεράσματα!!! Ταυτόχρονα καταγράφουν σε πίνακα ποιά υλικά διαλύονται και ποιά όχι στο νερό!!! (φυσικές επιστήμες)

Στο τέλος φέρνουν κι άλλα αντικείμενα από το περιβάλλον της τάξης και οι πειραματισμοί συνεχίζονται!!!

 

DSC02063 ναι DSC02064 DSC02069 DSC02066 DSC02071 DSC02073 DSC02075 DSC02076 ναι

 

Εικαστικές δημιουργίες για την ελιά με τέμπερες και φυσικά υλικά!!!

 

IMG 20231206 143728 ναι     ιστολογιο

 

Αθλοπαιδιές “δρόμος μετ’ εμποδίων” .

Αγωνιζόμαστε όπως στους Ολυμπιακούς αγώνες για ένα κλαδί ελιάς ( κότινος) !!!

Όλοι είμαστε νικητές γιατί η προσπάθεια είναι αυτή που μετράει!!!!

 

DSC02044    DSC02053 DSC02046 1DSC02048 1

Σύνδεση της ελιάς με τις νέες τεχνολογίες.. Η bee-bot μελισσούλα – ρομποτάκι μαθαίνει τα στάδια παραγωγής του λαδιού. Βοηθάμε το ρομποτάκι , προγραμματίζοντας το, να πάει στο σωστό προορισμό κάθε φορά.

DSC02058 ναι 1 IMG 20231206 150722 DSC02060 DSC02059 1 IMG 20231206 150731 ναι 1 1

 

 

ΕΛΙΑ ΚΑΙ ΛΑΔΙ…συνέχεια(ΤΜΗΜΑ: ΠΡΩΙΝΟ 1)

Ελιά και Μαθηματικά

Σειραθέτηση: Τοποθετούμε τις ελιές στη σωστή σειρά και …έτοιμος ο ελαιώνας μας

DSCN1921 DSCN1901DSCN1903

 

Ομαδοποίηση: Δημιουργούμε ομάδες από μαύρες, πράσινες και μοβ ελιές

DSCN1904 DSCN1910 1 DSCN1905

Ώρα για παιχνίδι: Ποιος θα βάλει τα περισσότερα “ελαιοκαλάθια”; Μετράμε τους πόντους μας.

DSCN1914 DSCN1915

Αρίθμηση και καταμέτρηση: Πόσα λέει ο αριθμός; Τοποθετούμε τόσες ελίτσες και φύλλα όσα ζητάει ο αριθμός. Μετράμε και επαληθεύουμε

DSCN1919 DSCN2035 DSCN2037 IMG 20231208 095541 IMG 20231208 100607 IMG 20231208 101102

 Διαλυτότητα

Διαλύεται…δε διαλύεται: Με αφορμή την πληροφορία που ακούσαμε στο διαδίκτυο για τον τρόπο διαχωρισμού του λαδιού από το νερό… πειραματιστήκαμε με διάφορα υλικά, υγρά και στερεά (αλάτι, ζάχαρη, αλεύρι, ξίδι, λεμόνι, γάλα, κακάο, φασόλια, μανέστρα, συνδετήρες, σαπούνι και λάδι), προβληματιστήκαμε και ανακαλύψαμε ποια διαλύονται και ποια όχι στο νερό. Είπαμε τις υποθέσεις μας και καταγράψαμε τα συμπεράσματά μας. Ανατροφοδότηση με σχετική ατομική εργασία

DSCN1876 DSCN1880 DSCN1882 DSCN1883 DSCN1884 DSCN1885 DSCN1887 DSCN1889 DSCN1891 DSCN1892 DSCN1893 DSCN1894

Ο Ελαιώνας μας

Τρισδιάστατη κατασκευή ελιάς: Κόβουμε χάρτινες ελιές, βάφουμε με πινέλα και τέμπερες και… έτοιμες οι ελίτσες μας

DSCN2029DSCN2031IMG 20231208 103312