ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΓΙΟΡΤΗΣ ΕΝΟΨΕΙ ΚΑΥΣΩΝΑ

teleftaia mera sholeio paradoseis fb

Μετά από απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων του σχολείου μας, η γιορτή λήξης που είχαν ετοιμάσει οι εκπαιδευτικοί των τάξεων θα πραγματοποιηθεί ως εξής:

Ο ΧΩΡΟΣ: Θα είναι ο εσωτερικός χώρος του σχολείου όπου πραγματοποιούνται όλες οι γιορτές , με ανοιχτά όσα κλιματιστικά επικοινωνούν με τον χώρο αυτό και στημένες καρέκλες.

Η ΩΡΑ: θα γίνει ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΡΩΙ όπως θα δείτε παρακάτω, αλλά με εναλλαγή τάξεων, λόγω στενότητας του χώρου και λόγω ζέστης.

ΔΗΛΑΔΗ: 8.30πμ θα προσέλθουν οι τάξεις Α,Β, Γ όπου οι γονείς θα παρακολουθήσουν τα τραγουδάκια των παιδιών τους και με τη λήξη θα παραλάβουν τους τίτλους προόδου και θα αποχωρήσουν. 10.00πμ θα προσέλθουν οι μαθητές και οι γονείς των τάξεων Δ,Ε,ΣΤ όπου θα γίνει το ίδιο ακριβώς! Αφού παρακολουθήσουν τα τραγουδάκια που έχουν μάθει οι μαθητές θα πάρουν τους τίτλους προόδου και θα αποχωρήσουν.

Έτσι , θα αποφύγουμε τον μεγάλο συνωστισμό , μιας κι ο χώρος είναι μικρός για όλο το σχολείο, αλλά και τη ζέστη αφού στον αύλειο χώρο θα έχει πολύ ήλιο και ζέστη!

Ελπίζουμε στην κατανόησή σας και σας ευχόμαστε ολόψυχα ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!

ΥΓ: ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΣΥΝΟΔΕΥΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑΝ – ΔΥΟ ΓΟΝΕΙΣ ΛΟΓΩ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΧΩΡΟΥ ΚΑΙ ΚΑΥΣΩΝΑ! ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ!

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΓΙΟΡΤΗΣ ΕΝΟΨΕΙ ΚΑΥΣΩΝΑ

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 18ου ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

448076520 10233127319342138 4148671154416034369 n1
Αποτελέσματα 18ου διαγωνισμού Μαθηματικών :
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα διακρίθηκαν οι μαθητές μας :
Ε τάξη: Κούμαρι Άνσικα
Στόγιου Παρασκευή και Χιούσι Ορφέας
Στ τάξη: Αζισλλάρι Αλέσια, Κελέκης Μάριος, Μπεκιάρης Κωνσταντίνος, Μπουζάλα Γεωργία, Μυτιληναίου Φαίδρα και Τσαπρούνης Δαυίδ!
Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές μας, στους εκπαιδευτικούς μας και στους γονείς!!!
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 18ου ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 5ου ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΓΛΩΣΣΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΚΠΑ

54104ef0bd

Σήμερα , Τρίτη 4-6-2024 μας ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα του 5ου Πανελλήνιου  μαθητικού διαγωνισμού Γλώσσας από το ΕΚΠΑ . Οι μαθητές/τριες της Ε και της ΣΤ του σχολείου μας μας , έλαβαν μέρος σε αυτόν τον διαγωνισμό και διακρίθηκαν οχτώ μαθητές μας!!

Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στους/στις μαθητές/τριες μας , αλλά και στους εκπαιδευτικούς του Σχολείου μας για τη διάκριση αυτή των μαθητών τους , ως συνέπεια της άριστης εκπαίδευσης που παρέχουν.

 

Ο διαγωνισμός:

Ο διαγωνισμός αποσκοπεί στην καλλιέργεια της αγάπης και του ενδιαφέροντος των μαθητών για την ελληνική γλώσσα. Οι μαθητές διαγωνίζονται στην κατανόηση κειμένου και σε δραστηριότητες που αφορούν το λεξιλόγιο, τις μορφοσυντακτικές δομές και την παραγωγή γραπτού λόγου στο πλαίσιο της κειμενοκεντρικής προσέγγισης και της λειτουργικής γραμματικής.

Ο γλωσσικός διαγωνισμός απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες των Ε ́ και ΣΤ ́ τάξεων του Δημοτικού Σχολείου και υλοποιείται σε δύο άξονες: αφενός ο Κλείταρχος απευθύνεται κυρίως σε μαθητές που έχουν την ελληνική ως μητρική (ή πρώτη γλώσσα), αφετέρου η Βερενίκη σε μαθητές που μαθαίνουν την ελληνική ως δεύτερη/ξένη γλώσσα ή δικαιούνται διαφοροποιημένη εξέταση. Οι εκπαιδευτικοί, γνωρίζοντας το γλωσσικό προφίλ των μαθητών τους, προτείνουν τη συμμετοχή στον Κλείταρχο ή τη Βερενίκη.

ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ (που λαμβάνουν έπαινο)

Ε ΤΑΞΗ: ΧΙΟΥΣΙ ΟΡΦΕΑΣ , ΚΟΥΜΑΡΙ ΑΝΣΙΚΑ

ΣΤ1 ΤΑΞΗ : ΚΕΛΕΚΗΣ ΜΑΡΙΟΣ , ΛΟΥΚΑ ΜΑΡΙΑ , ΜΠΟΥΖΑΛΑ ΓΕΩΡΓΙΑ

ΣΤ2 ΤΑΞΗ: ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΥ ΦΑΙΔΡΑ, ΤΣΑΠΡΟΥΝΗΣ ΔΑΥΙΔ, ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ ΔΗΜΗΤΡΑ

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 5ου ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΓΛΩΣΣΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΚΠΑ

”Σχολικές τσάντες αλληλεγγύης” για τα προσφυγόπουλα

EIKONA

 

Κάθε χρόνο, προκειμένου τα παιδιά της Ριτσώνας να μπορέσουν να πάνε στο σχολείο, έχουν ανάγκη-μεταξύ άλλων- από μια σχολική τσάντα.

Αυτό ίσως να μην αποτελεί πρόβλημα για τα υπόλοιπα παιδιά, καθώς ακόμη κι αν δεν μπορούν να αγοράσουν, επαναχρησιμοποιούν τις τσάντες των   αδελφών, φίλων ή συγγενών που τους τις χαρίζουν.

Τα παιδιά της Ριτσώνας δεν έχουν αυτήν τη δυνατότητα, καθώς βρίσκονται μακριά από τη χώρα τους και το συγγενικό ή φιλικό υποστηρικτικό τους περιβάλλον, και έχουν μόνο εμάς ( στη Δομή), κι εσάς εκεί έξω, για να τα στηρίξουμε.

Αυτήν την στήριξη ζητάμε τώρα, που τελειώνει η σχολική χρονιά, μ’ έναν πολύ απλό, αλλά τόσο ουσιαστικό  τρόπο.

Την σχολική τσάντα που δεν χρειάζεστε πια, και που είναι σε καλή κατάσταση, δώστε τη στα παιδιά της Ριτσώνας για να τους χαρίσετε χαρά και την αίσθηση ότι δεν είναι μόνα, οτι υπάρχει ένα δίκτυο φροντίδας και αλληλεγγύης  που υποκαθιστά την ασφάλεια και τη ζεστασιά του οικείου περιβάλλοντος   από το οποίο βρίσκονται τόσο μακριά.

Φέρτε τις τσάντες στο σχολείο  κι εμείς θα τις πάρουμε από κει.

Οι σχολικές τσάντες δεν είναι απαραίτητο να περιέχουν κάτι, παρά μόνο ένα μήνυμα αγάπης γραμμένο στα αγγλικά. Πριν κλείσει το σχολείο, δίνουμε ένα ακόμα μάθημα αλληλεγγύης και αγάπης.

Συντονιστής Εκπαίδευσης Ριτσώνας Αλεξίου Χρήστος tel. 6974977042

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ”Σχολικές τσάντες αλληλεγγύης” για τα προσφυγόπουλα

ΜΟΥΣΙΚΑ ΓΥΜΝΑΣΙΑ – ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

paradosiaki

Σε συνέχεια της με αρ. πρωτ. 44215/Δ2/25-04-2024 (ΑΔΑ: 62Α946ΝΚΠΔ-Μ6Μ) εγκυκλίου του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. με θέμα: «Διαδικασία εισαγωγής μαθητών στην Α΄ τάξη Γυμνασίου των Μουσικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2024-2025» σας ενημερώνουμε για τα εξής:
Η διαδικασία για την επιλογή των μαθητών που θα φοιτήσουν στην Α΄ τάξη των Μουσικών Γυμνασίων θα πραγματοποιηθεί τις εργάσιμες ημέρες από 19 έως 21 Ιουνίου 2024 και θα ξεκινήσει ταυτόχρονα σε όλα τα Μουσικά Σχολεία την Τετάρτη 19 Ιουνίου 2024 και ώρα 10.00 με τη γραπτή εξέταση των υποψηφίων [ακρόαση ηχητικού δίσκου (cd)].
Μετά την ολοκλήρωση της γραπτής εξέτασης η διαδικασία εισαγωγής θα συνεχιστεί την ίδια ημέρα με την εξέταση των υποψηφίων από την αρμόδια επιτροπή. Αναλόγως του αριθμού των αιτήσεων η διαδικασία της εξέτασης των υποψηφίων από την αρμόδια επιτροπή δύναται να διαρκέσει έως την 21η Ιουνίου 2024.
Για το πρόγραμμα των εξετάσεων, τα θέματα των εξετάσεων, τη βαθμολόγηση και τις εγγραφές των μαθητών ισχύει η με αρ. πρωτ. 20923/Δ2/23-02-2021 Υ.Α. «Λειτουργία Μουσικών Σχολείων» (Β΄878).
Οι Διευθυντές/ντριες των Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ενημερώνουν με κάθε πρόσφορο τρόπο τους γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών της ΣΤ΄ τάξης των Δημοτικών Σχολείων για τα ανωτέρω.
Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στα Μουσικά Σχολεία της περιοχής τους.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΜΟΥΣΙΚΑ ΓΥΜΝΑΣΙΑ – ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΣΤ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ – ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΕ ΑΛΛΗ ΒΑΘΜΙΔΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΔΗΜΟΤΙΚΟ1

Η μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο είναι μια σημαντική αλλαγή στη ζωή των παιδιών. Η αλλαγή βαθμίδας είναι σε αυτή τη φάση της ζωής του παιδιού κάτι παραπάνω από αλλαγή τάξης. Στην ουσία είναι το σημείο όπου πραγματοποιείται η μετάβαση από την παιδική ηλικία στην εφηβική, από το γνώριμο στο άγνωστο. Η μετάβαση στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση αποτελεί ένα σημαντικό πεδίο στην προετοιμασία των νέων ανθρώπων για την ομαλή και δυναμική ένταξή τους σε μια ανώτερη γνωστική βαθμίδα που ως επιστέγασμά της έχει την ένταξη των παιδιών στην επαγγελματική, κοινωνική και γενικότερα την ενήλικη ζωή.

Πέραν όμως από τις αναπτυξιακές, συναισθηματικές και κοινωνικές αλλαγές που τα παιδιά θα κληθούν να αντιμετωπίσουν στο Γυμνάσιο, υπάρχουν και οι αντικειμενικές διαφορές Δημοτικού-Γυμνασίου. Η καθημερινότητα των παιδιών στον χώρο του σχολείου αλλάζει, αφού πλέον υπάρχουν περισσότεροι καθηγητές, περισσότερα μαθήματα, εξετάσεις, εργασίες, περισσότερες δραστηριότητες και γενικότερα διαφορετική αντιμετώπιση των απαιτήσεων των μαθημάτων. Είναι λοιπόν απόλυτα φυσιολογικό αρκετά από τα παιδιά της πρώτης τάξης του Γυμνάσιου να εξωτερικεύουν το άγχος τους με διάφορους τρόπους και να χρειάζονται στήριξη τόσο από το οικογενειακό όσο και από το σχολικό περιβάλλον.

Η μετάβαση αυτή βέβαια δεν απασχολεί και δεν επηρεάζει όλα τα παιδιά με τον ίδιο τρόπο. Άλλα παιδιά θα ενταχθούν ομαλά και άλλα λιγότερο ομαλά και αυτό εξαρτάται από πλήθος παραγόντων και κυρίως από τη φροντίδα και τη στήριξη που προσφέρει το σχολείο και το εκπαιδευτικό προσωπικό στα παιδιά.

Για αυτούς τους λόγους το σχολείο μας επισκέφθηκε το Γυμνάσιο της περιοχής μας και έτσι να γίνει ομαλή η μετάβαση των μαθητών/τριών μας στην επόμενη εκπαιδευτική βαθμίδα, με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών της τάξης και της ειδικής Παιδαγωγού του Σχολείου μας κ. Σιόλια Μαριαλένα.

IMG 673d4e68c25372d4f4f4879bc084101f V IMG 4143a803ed105359914645d27709ed11 V IMG ca33ef66331f118ca4a7ed7f3dc15c80 V IMG 0eefb0ef1d384397e23d29695c7213b3 V IMG 93443a5f91194487f1d69b2ae82c4b8a V IMG ce40066ae993db20ee0a0cc5a3c4f7e2 V

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΣΤ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ – ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΕ ΑΛΛΗ ΒΑΘΜΙΔΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΠΟ ΤΟ “ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ”

86e694 meningitis

Το Σχολείο μας δέχτηκε ευχαριστήρια επιστολή από το “ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ” για τη συμμετοχή του στη συλλογή τροφίμων τις μέρες του Πάσχα.

Η συμμετοχή των μαθητών σε συλλογή τροφίμων για άλλα παιδιά που το χρειάζονται, έχει πολλαπλά οφέλη και σε ατομικό αλλά και σε κοινωνικό επίπεδο. Με αυτόν τον τρόπο :

Αναπτύσσουν την ενσυναίσθηση και την Κοινωνική τους ευαισθησία

Καλλιεργούνται αξίες όπως αλληλεγγύη, ανιδιοτέλεια και κοινωνική δικαιοσύνη.

Αναπτύσσουν το αίσθημα της ευθύνης και υπευθυνότητας.

Δημιουργούν κλίμα συνεργασίας και ομαδικότητας.

Νιώθουν ικανοποίηση και αυτοεκτίμηση.

Η συμμετοχή σε συλλογή τροφίμων και άλλες φιλανθρωπικές δράσεις δε βοηθά μόνο τους άμεσα ωφελούμενους , αλλά διαμορφώνει τα παιδιά σε υπεύθυνους , ευαίσθητους και ενεργούς πολίτες!

Η επιστολή βρίσκεται εδώ…

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΠΟ ΤΟ “ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ”

ΚΥΝΗΓΙ ΠΑΣΧΑΛΙΝΩΝ ΑΥΓΩΝ

OIP 1

Μια έξυπνη δραστηριότητα για την τελευταία μέρα πριν τις διακοπές του Πάσχα ετοίμασαν οι εκπαιδευτικοί του Σχολείου μας. Το κυνήγι των πασχαλινών αυγών!!

Οι εκπαιδευτικοί έκοψαν, πλαστικοποίησαν αυγά και τα έκρυψαν στην αυλή του Σχολείου, ώστε να μπουν στη διαδικασία της αναζήτησης οι ίδιοι οι μαθητές. Κάθε αυγό αναγράφει πόντους που κερδίζονται. Στους κανόνες είναι κι η χρονομέτρηση. Η τάξη που θα μαζέψει τους περισσότερους πόντους μέσα στα χρονικά πλαίσια που έχουμε βάλει είναι η νικήτρια!

Οι μαθητές/τριες το χάρηκαν πάρα πολύ αλλά κι οι εκπαιδευτικοί ξανάγιναν παιδιά!!

440739432 10232863313902167 3681427259760099801 n439593714 10232863314182174 1008733945824856133 n440848617 10232863315982219 3626675452814426256 n439599193 10232863316222225 2217968625827599519 n440853980 10232863316862241 470580587981476670 n439498522 10232863317502257 419038809648976784 n439611893 10232863317622260 2824409775892407243 n439493455 10232863317742263 6643693506132884646 n439592630 10232863318062271 830519338724699236 n439222966 10232863318382279 4408131898107486236 n439258479 10232863311862116 7010433234710880878 n440739432 10232863313902167 3681427259760099801 n 1

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΥΝΗΓΙ ΠΑΣΧΑΛΙΝΩΝ ΑΥΓΩΝ

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ

OIP

Στα πλαίσια των εργαστηρίων Δεξιοτήτων για το περιβάλλον οι μαθητές κι οι μαθήτριες του σχολείου μας άκουσαν, είδαν, σκάλισαν και φύτεψαν λουλούδια στα παρτέρια του κήπου μας.

Η γεωπόνος κ. Τσίγκου τους εξήγησε τη ζωή , την εξέλιξη αλλά και τη χρησιμότητα των φυτών καθώς και τις ασθένειες που μπορεί να αναπτύξουν. Τους έδειξε πώς να φυτεύουν και να φροντίζουν τα λουλούδια που φύτεψαν και τι χρειάζονται ώστε να διατηρηθούν όσο πιο πολύ γίνεται , ομορφαίνοντας τον χώρο μας.

Ήταν ένα από τα πιο σημαντικά μαθήματα καθώς οι δεξιότητες που αποκτούν αλλά κι η επαφή τους με το περιβάλλον και τη γη που μας τρέφει, είναι απαραίτητες για τη μετέπειτα ζωή τους. Παρατηρήθηκε ότι τα παιδιά δεν έχουν ιδιαίτερη επαφή με τις δράσεις αυτές (φαινόμενο αστικών περιοχών)  κάτι που πρέπει να καλλιεργηθεί και να ενισχυθεί ακόμα πιο πολύ, αν θέλουμε υπεύθυνους και χρήσιμους για το περιβάλλον πολίτες.

439246309 10232853060925849 4852320271712865430 n439338011 10232853062485888 6081464543451519089 n439342687 10232853063125904 6014206291949441592 n439343604 10232853064485938 8922601764572720896 n439124691 10232853064685943 2762467215868111508 n439343696 10232853065165955 5782547863449833811 n439456150 10232853065645967 7792109295763124923 n439432898 10232857177468760 9130509908131751669 n439438111 10232857178108776 8985910377167650185 n439312129 10232857178468785 1363936562448042018 n439515603 10232857179148802 8627676052837817446 n439292651 10232857179948822 950519412250318103 n

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ- ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΜΑΣ

world book day template Made with PosterMyWall

Η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου, την ημέρα που γεννήθηκε ο μεγάλος Δανός παραμυθάς Χανς Κρίστιαν Άντερσεν. Την καθιέρωσε η Διεθνής Οργάνωση Βιβλίων για τη Νεότητα (Ιnternational Board on Books for Young People – ΙΒΒΥ) το 1966. Από τότε, κάθε χρόνο, ένα διαφορετικό εθνικό τμήμα της οργάνωσης αυτής ετοιμάζει ένα μήνυμα και μια αφίσα, που διανέμονται σε όλο τον κόσμο, με σκοπό να τονίσουν την αξία των βιβλίων και της ανάγνωσης και να ενθαρρύνουν τη διεθνή συνεργασία για την ανάπτυξη και τη διάδοση της λογοτεχνίας για παιδιά και νέους.

Με αφορμή, λοιπόν , την ημέρα αυτή αλλά και σαν δράση της βιβλιοθήκης του Σχολείου μας οι εκπαιδευτικοί αποφάσισαν να προωθήσουν και να ενθαρρύνουν τους μαθητές/τριες να δανειστούν και να διαβάσουν βιβλία . Οργάνωσαν βιβλιοπαρουσιάσεις με την ενεργή συμμετοχή των παιδιών αφού δραματοποίησαν “κομμάτια” από τα βιβλία που παρουσίασαν . Οι επιλογές τους ήταν εξαιρετικές καθώς κι οι διάλογοι που έφτιαξαν μόνοι/ες τους οι μαθητές/τριες. Κι όλα αυτά υλοποιήθηκαν στον χώρο του κήπου μας!

Ήταν μια ξεχωριστή εμπειρία η παρουσίαση βιβλίων κοντά στη φύση κι οι μαθητές/τριες το χάρηκαν πάρα πολύ. Ακολούθησαν ερωτήσεις και ζωγραφική για όσα είδαν κι άκουσαν και φυσικά ξεκαθαρίστηκαν τα μηνύματα φιλίας , καλοσύνης , αποδοχής που έδωσαν τα ίδια τα βιβλία που παρουσιάστηκαν.

Έτσι , ο κήπος μας γέμισε χαρά, ζωή και πολλά βιβλία!!

 

IMG 20240410 085137IMG 20240410 090705 ExportedIMG 20240410 090826 ExportedIMG 20240410 091233 ExportedIMG 20240410 091401 ExportedIMG 20240410 091537 ExportedIMG 20240410 102210 ExportedIMG 20240410 101143 ExportedIMG 20240410 101051 ExportedIMG 20240410 100822 ExportedIMG 20240410 092029 Exported436896473 10232774804969499 6321430672581696846 n436814237 10232775187099052 1671873528695076104 n

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ- ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΜΑΣ