Πρόγραμμα Υγείας – Διατροφής
Τίτλος: <<1,2,3 πήγα στην κυρία μου έδωσε ένα μήλο…>>
Α. Ενότητα
1. Καταιγισμός ιδεών
2. Αγαπημένο φαγητό
3. Εκπαιδευτικό video
https://www.youtube.com/watch?v=kdQGThTTsEI
4. Τραγούδι διατροφής
Β. Ενότητα
1. Η κυρά Σαρακοστή
2. Νηστίσιμα και αρτύσιμα φαγητά
3. Φτιάχνω κουλουράκια
Γ. Ενότητα
1. Άκης ο γλυκάκης
2. Αναγνώσματα σχετικά με την διατροφή, από τη βιβλιοθήκη του σχολείου μας..
Δ. Ενότητα
1. Φέρνουμε τρόφιμα από το σπίτι..
2. Σουπλά
Ε. Ενότητα
1. Πυραμίδα Διατροφής
ΣΤ. Ενότητα
1. Φρούτα εποχής
2. Πίνακες ζωγραφικής
3. Αφίσα
Εργαστήρια Δεξιοτήτων Θεματικός κύκλος: Προστατεύω το Περιβάλλον Τίτλος: ”Προστάτεψε το δάσος, είναι πηγή ζωής!”
1ο εργαστήριο: ”Τι γνωρίζουμε για το δάσος”;
Αφήγηση παραμυθιού: ”Μια φορά και έναν καιρό σ΄ ένα δάσος μαγικό”
Παρακολούθηση video ”Μια βόλτα στο δάσος”
Τα παιδιά παρατηρούν και περιγράφουν τις εικόνες και τους ήχους του video.
2ο εργαστήριο: ”Ποιος άλλος μένει στο δάσος;”
Αφήγηση παραμυθιού: ”Ποιος άλλος μένει εδώ;”
Παζλ με το jigsawplanet.com
Παίζουμε παιχνίδια μνήμης . Όλα τα παιδιά συνεργάζονται και αλληλεπιδρούν.
Ακούμε το παραμύθι: ”Ένας πολύ γλυκός λύκος”
Παίζουμε ομαδικά ψυχοκινητικά παιχνίδια όπως ”Λύκε , λύκε είσαι εδώ;”
3ο εργαστήριο: Η προσφορά και τα οφέλη του δάσους.
Τραγούδι: ”Συμφωνία μ’ ένα δέντρο”
4ο εργαστήριο: ”Κίνδυνοι που απειλούν το δάσος και πώς μπορούμε να το προστατεύσουμε”
Αφήγηση παραμυθιού: ”Το μικρό λυκάκι φροντίζει το δάσος”
Παρατηρούμε, περιγράφουμε και σχολιάζουμε τις παρακάτω εικόνες.
5ο εργαστήριο: ”αναλαμβάνουμε δράση”
Θέτουμε τον προβληματισμό: τι μπορούμε να κάνουμε εμείς, για να προστατεύσουμε το δάσος; Αποφασίζουν να προβούν σε μια καμπάνια με στόχο να ενημερώσουν τους γονείς τους, τους μαθητές/τριες άλλων νηπιαγωγείων και την τοπική κοινωνία για τους τρόπους προστασίας του δάσους ώστε να ευαισθητοποιηθούν για την αλλαγή κάποιων συνηθειών που δημιουργούν κινδύνους στο δάσος, δημιουργώντας αφίσα για να γράψουν το δικό τους μήνυμα.
Πάσχα 2024!!!
Με αφορμή τη γιορτή τού Πάσχα, τα νήπια και τα προνήπια, συμμετείχαν σε σειρά από δραστηριότητες..
Με την έναρξη τής περιόδου τής Σαρακοστής, τα παιδιά γνώρισαν την αγαπημένη «Κυρά Σαρακοστή» με τα εφτά της πόδια.
Στη συνέχεια, διάβασαν βιβλία, επεξεργάστηκαν αγιογραφίες και έργα τέχνης και έμαθαν για τη ζωή, τα θαύματα και τα πάθη τού Χριστού, καθώς και για όλα τα πασχαλινά έθιμα και τον συμβολισμό τους.
Ασχολήθηκαν με χειροτεχνίες και κατασκευές, συμπλήρωσαν φύλλα εργασίας, φιλοτέχνησαν ευχετήριες κάρτες, έπλασαν κουλουράκια και έβαψαν κόκκινα αβγά.
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!
Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Μεσολόγγι, 17/04/2024
4 ΑΠΡΙΛΙΟΥ: ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΔΕΣΠΟΤΩΝ ΖΩΩΝ
Η 4η Απριλίου, Παγκόσμια Ημέρα Αδέσποτων Ζώων, αποτελεί αφορμή ευαισθητοποίησης γιατί, δυστυχώς, υπάρχουν καθημερινά πολλά φαινόμενα εγκατάλειψης ζώων, τα οποία αυξάνονται. Είναι ευθύνη όλων μας η διεκδίκηση και προστασία της ευζωΐας των αδέσποτων ζώων.
Και τι σημαίνει ΑΔΕΣΠΟΤΟ ΖΩΟ; Μα φυσικά, ζώο χωρίς ΑΓΑΠΗ, ΦΡΟΝΤΙΔΑ, ΑΓΚΑΛΙΕΣ, ΖΕΣΤΑΣΙΑ, ΕΜΒΟΛΙΑ. Άλλες φορές δεν τα γνώρισε ποτέ. Άλλες φορές, τα είχε και τα έχασε.
2 Απριλίου Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου
25η Μαρτίου 1821!!!
Στις 25 Μαρτίου, γιορτάζει η πατρίδα μας την έναρξη της Επανάστασης του 1821, το μεγαλύτερο ιστορικό γεγονός της νεότερης ιστορίας μας, αφού με αυτήν το έθνος μας κατόρθωσε να αποκτήσει κρατική υπόσταση. Μέρα διπλής χαράς για τον χριστιανικό ελληνισμό αφού γιορτάζουμε και τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου!
Γι αυτό λοιπόν και εμείς στο σχολείο μας γνωρίσαμε μέσα από διάφορες δραστηριότητες όσα μπορούσαμε για αυτό το σπουδαίο γεγονός.. Φυσικά ετοιμάσαμε και παρουσιάσαμε στους γονείς την γιορτή μας..
Απόκριες 2024!
Καλώς το καρναβάλι με τους τρελούς χορούς
που ντύνει μασκαράδες μεγάλους και μικρούς!!
Οι Απόκριες είναι από τις πιο αγαπημένες γιορτές των μικρών αλλά και των μεγάλων!! Έτσι, κι εμείς στο νηπιαγωγείο μας γιορτάσαμε, παίξαμε και διασκεδάσαμε με την ψυχή μας όλες αυτές τις μέρες!!! Μιλήσαμε για τα ήθη και τα έθιμα της Τσικνοπέμπτης , της Αποκριάς και της “Καθαράς” Δευτέρας. Ακόμα, μάθαμε για την Σαρακοστή και για την νηστεία!!
https://www.youtube.com/watch?v=rYGGBrqI3B0
6 Μαρτίου-Πανελλήνια Ημέρα κατά του ενδοσχολικού εκφοβισμού και ενδοσχολικής βίας.
Η αρχή έγινε με την αφήγηση του παρακάτω παραμυθιού..το οποίο πραγματεύεται τις έννοιες του καλού και του κακού, της ”σωστής” και ”λάθος” συμπεριφοράς.. και συζητήσαμε στην ολομέλεια της τάξης μας παραδείγματα ”ενδοσχολικού εκφοβισμού”..Πιο συγκεκριμένα αναλύσαμε τα συναισθήματα του φόβου και του θυμού. Συναισθήματα τα οποία κυριαρχούν στους ”κακούς πειρατές”.. Η επιλογή μας ήταν εμείς να ανήκουμε στους ”καλούς πειρατές” ,να νιώθουμε αγάπη και χωρίς φόβο να αντιμετωπίζουμε άσχημες συμπεριφορές..
Στη συνέχεια τα παιδιά ατομικά κατασκεύασαν το δικό τους πειρατικό καπέλο…
Κατόπιν τα παιδιά δραματοποίησαν το συγκεκριμένο παραμύθι..
Τέλος, ομαδικά κατασκευάσαμε την αφίσα μας, την οποία αναρτήσαμε στην είσοδο του σχολείου μας..