Τα χελιδονίσματα του Μάρτη!

Καλό μήνα σε όλους! Σήμερα στο Νηπιαγωγείο μας μάθαμε τα Κάλαντα του Μάρτη , και ο σύλλογος γονέων του Δημοτικού,  μας χάρισε από ένα  μαρτάκι,   έθιμα που έχουν  τις  ρίζες τους στη αρχαιότητα.

o martis to ethimo i istoria kai oi ermineies.w hr

 

Το έθιμο αυτό γιορτάζεται από την αρχαιότητα

Τα “χελιδονίσματα” είναι τα ανοιξιάτικα κάλαντα, τα οποία σημαίνουν το τέλος του Χειμώνα και τον ερχομό των χελιδονιών.

sitochori

Ήρθε ήρθε χελιδόνα
ήρθε και άλλη μεληδόνα
κάθισε και λάλησε
και γλυκά κελάηδησε:

Μάρτη, Μάρτη μου καλέ,
και Φλεβάρη φοβερέ
κι αν φλεβίσεις κι αν τσικνίσεις
καλοκαίρι θα μυρίσεις
Κι αν χιονίσεις κι αν κακίσεις
πάλιν άνοιξη θ’ ανθίσεις.

Σε άλλα μερη λένε:
«Του Μάρτη χελιδονίσματα»

Χελιδόνα έρχεται
από μαύρη θάλασσα
θάλασσα επέρασε
τη φωλιά δε ξέχασε
εν δυο, εν δυο.

Μάρτη, Μάρτη βροχερέ
και Απρίλη δροσερέ
τα πουλάκια κελαηδούν
τα δεντράκια φύλλα ανθούν
τα πουλάκια αυγά γεννούν
κι αρχινούν να τα κλωσούν.

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ,ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ. Όπως και αυτά που ακολουθούν στο βιντεάκι…    Εμείς τα μάθαμε και τα δυο!!!!!

Εγγραφές νηπίων 2023-2024

ΕΓΓΡΑΦΕΣ   1ου και 190υ  ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ 

Σχολικό έτος  2023-2024

Οι ώρες επικοινωνίας για εγγραφές με την Διεύθυνση του σχολείου και για την προσκόμιση δικαιολογητικών είναι 11.30-13.00 κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού λόγω των ειδικών συνθηκών. 

                      Τηλ. σχολείου: 2310656275

mail  19ου νηπιαγωγείου Σταυρούποληςmail@19nip-stavr.thess.sch.gr

mail  1ου νηπιαγωγείου Σταυρούποληςmail@1nip-stavr.thess.sch.gr

Διεύθυνση 1ου και 19ου νηπιαγωγείου Σταυρούπολης: Γρηγορίου Λαμπράκη 26

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2023-2024 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2023. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/τριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης,

Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2023-2024, εγγράφονται μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2018 και το 2019 και τα Νηπιαγωγεία υποχρεούνται να δεχτούν όλες τις αιτήσεις νηπίων και προνηπίων που έχουν γεννηθεί αυτά τα έτη.

ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας

αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης, για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  1. Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  2. Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  3.  Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β 1767). Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως

λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/ρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου  και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και

στ) επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζει ο/η Προϊστάμενος/η-Διευθυντής/ρια του Νηπιαγωγείου.

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται τα:

ζ) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.), το οποίο προσκομίζετε στο σχολείο το αργότερο μέχρι τέλη Σεπτεμβρίου.

η) Βιβλιάριο Εμβολίων, του/της μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α 25).

θ) Βεβαίωση από ΚΕΣΥ, ή Δημόσιο Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

ι) Υπεύθυνη δήλωση του έτερου γονέα/κηδεμόνα όπου θα δηλώνεται η έγγραφη συναίνεσή του για την εγγραφή του παιδιού. Η υπεύθυνη δήλωση πρέπει να είναι επικυρωμένη για το γνήσιο της υπογραφής από ΚΕΠ ή να εκδίδεται μέσω της σελίδας gov.gr .

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β 1767) ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο (παρ 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767). Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ρια – Προϊστάμενος/η του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες.

Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες όπως: πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης αίτησης, με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα (παρ 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β 1767).

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ  ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ

Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου  και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής των Νηπιαγωγείων του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους. Οι Διευθυντές/ριες και οι Προϊστάμενοι/ες των Νηπιαγωγείων κάνουν δεκτές όλες ανεξαιρέτως τις αιτήσεις των γονέων/κηδεμόνων για φοίτηση των μαθητών/τριών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη με αριθ. πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020, σχετική εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ. 7

  1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
  2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα πέντε (5) νήπια/προνήπια.
  3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.
  4. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00 σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
  5. Η αποχώρηση των  μαθητών/τριών του Αναβαθμισμένου Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 17:30 σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται. 

 Όρια 1ου και 19ου Νηπιαγωγεία Σταυρούπολης
Οδοί ή τμήματα οδών σε αλφαβητική σειρά:
Περιοχή: Φιλοθέη
Ακροπόλεως (όλη)
Αυξεντίου (όλη)
Βάρναλη Κώστα (όλη)
Βορείου Ηπείρου (όλη)
Δερβενακίων (όλη)
Δερβενακίων-α΄πάροδος (όλη)
Θηβών (όλη)
Ιεραπόστολου Κοσμά (όλη)
Καβάφη Κώστα (όλη)
Καζαντζάκη (όλη)
Καλλάρη Στρατηγού (όλη)
Κατράκη Μάνου (όλη)
Κριτζιώτη Ν. (όλη)
Κρυστάλλη (όλη)
Κύπρου (όλη)
Κύπρου-α΄και β΄πάροδος (όλη)
Λαγκαδά (ζυγά Λεβαντή έως Φλίμινγκ)
Λαμπράκη Γρηγορίου (όλη)
Λαχανά (όλη)
Λεβαντή (όλη)
Μητρόπουλου (όλη)
Μουσών (όλη)
Μπαρμπαγιαννοπούλου (όλη)
Όθωνος (όλη)
Ομήρου (όλη)
Παλαιών Πατρών Γερμανού (όλη εντός ορίων Σταυρούπολης)
Παλαμά (όλη)
Παπαναστασίου (όλη)
Παρθενώνος (όλη)
Πινδάρου (όλη)
Πολιορκητή Δημητρίου (όλη)
Σεφέρη Γιώργου (όλη)
Σικελιανού Άγγελου (όλη)
Σοφούλη (όλη)
Σταυρουπόλεως (μονά 1 έως 59)
Σωκράτους (όλη)
Τσαλδάρη Παναγή (όλη)
Φαναρίου (όλη)
Φιλικής Εταιρείας-Σταυρούπολης (όλη)
Φλέμινγκ-β΄πάροδος (όλη)
Φλέμινγκ-Πολίχνη (ζυγά 2 έως 38)

 

 

Διαγωνισμός : Κύπρος, Ελλάδα, Ομογένεια, Εκπαιδευτικές Γέφυρες

ΚΥΠΡΟΣ ΤΕΛΙΚΟ

Είμαστε πολύ χαρούμενοι που τη φετινή χρονιά το νηπιαγωγείο μας συμμετέχει  σε σύμπραξη με το 1ο Νηπιαγωγείο Σταυρούπολης στον διεθνή μαθητικό διαγωνισμό «Κύπρος, Ελλάδα, Ομογένεια, Εκπαιδευτικές Γέφυρες» όπου και απέσπασαν το 1ο βραβείο στην κατηγορία σποτ Ο διαγωνισμός τελεί  υπό την Αιγίδα της Α.Ε. της Προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας Κατερίνας Σακελλαροπούλου και  υπό την Αιγίδα της Α.Ε. του Προέδρου της Κυπριακής Δημοκρατίας Νίκου Αναστασιάδη.

Τον μαθητικό Διαγωνισμό συνδιοργανώνουν η  Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών, το Υπουργείο Εσωτερικών (Μακεδονίας-Θράκης), η Πρεσβεία της Κύπρου στην Ελλάδα – Μορφωτικό Γραφείο – Σπίτι της Κύπρου και το Τμήμα Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Μέσων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων της Ελλάδος.

Τα παιδιά των δύο Νηπιαγωγείων, εκφράστηκαν δημιουργικά ως προς τον Κυπριακό Ελληνισμό, μέσω  εικαστικών, μουσικών, δραστηριοτήτων και διαφόρων δράσεων εμψύχωσης, εκ των οποίων προέκυψε ένα σποτ λίγων λεπτών, το οποίο είχε ως σκοπό να ευαισθητοποιήσει τα ίδια τα παιδιά και το ευρύτερο κοινό και να αποτελέσει εκπαιδευτική «γέφυρα» ανάμεσα στην Ελλάδα, την Κύπρο και την Ομογένεια και να προβάλλει τον πολιτισμό και να προβληματίσει γόνιμα.

το λινκ όπου είναι αναρτημένο το σποτάκι μας: https://www.youtube.com/watch?v=LAbRgvwuBvg

 

 

ΚΥΠΡΟΣ ΤΕΛΙΚΟ

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2021-2022

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2022-23

1Ο ΚΑΙ 19Ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2022-2023 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2022. Εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2022-23, μαθητές γεννημένοι το 2017 και το 2018. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/τριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως τούτο ορίζεται στην παρ. 6 του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄109). Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια νηπιαγωγεία γενικής παιδείας γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov. gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής. Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους , σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης, για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικώνδιαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.

Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767):

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/τρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, Οι Διευθυντές/τριες και οι Προϊστάμενοι/ες των Νηπιαγωγείων κάνουν δεκτές όλες ανεξαιρέτως τις αιτήσεις των γονέων/κηδεμόνων για φοίτηση των μαθητών/τριών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη με αριθ. πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020, σχετική εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ.

Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30):

1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.

2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα πέντε (5) νήπια/προνήπια.

3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00. 4. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00 σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου. Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα μέχρι την 20η Ιουνίου.

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :

α) η αίτηση εγγραφής και τα δικαιολογητικά για το προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα ή/και το τμήμα πρόωρης υποδοχής

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.)

γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25). 5

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767), οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/ κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο Νηπιαγωγείο (παρ 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767). Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/τρια – Προϊστάμενος/η του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες. Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες όπως: πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης αίτησης, με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα (παρ. 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767)

Επισημαίνεται ότι η αποδοχή της αίτησης δε συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα. Η σχολική μονάδα φοίτησης του νηπίου/προνηπίου θα καθοριστεί μετά το πέρας της διαδικασίας υποβολής των αιτήσεων και αφού η αρμόδια Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κατανείμει τις αιτήσεις σύμφωνα με τις διαθέσιμες θέσεις κάθε Νηπιαγωγείου.

Ώρες εγγραφών στο 1ο και 19ο Νηπιαγωγείο Σταυρούπολης: 12:00 έως 13:00 καθημερινά κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού

Ώρες που μπορείτε να κλείνετε ραντεβού  12:00-13:00 στο τηλέφωνο 2310656275

Προσοχή:Η είσοδος των γονέων στο σχολείο για την υποβολή των δικαιολογητικών, γίνεται με μάσκα και αρνητικό σελφ τεστ, το οποίο δηλώνετε στο https://edupass.gov.gr/ ότι εισέρχεστε ως επισκέπτες στο 1ο ή 19ο νηπιαγωγείο

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ!

Αγαπητοί γονείς και παιδιά,

σας ευχόμαστε μία όμορφη, δημιουργική χρονιά στο σχολείο μας.

Σας υποδεχόμαστε με χαρά και σας ενημερώνουμε ότι μέσα από αυτό το ιστολόγιο θα μπορείτε στο εξής να ενημερωνόσαστε για σημαντικές ανακοινώσεις του σχολείου μας.

Ανοιξιάτικες δραστηριότητες

Αγαπημένα μου παιδιά και γονείς γειά σας. Θα συνεχίσουμε κι αυτήν την εβδομάδα με ανοιξιάτικες δραστηριότητες. Θέλω λοιπόν όρεξη και διάθεση και να απολαύσετε τα παιχνίδια και τις εργασίες που σας στέλνω.

Αρχικά διαβάστε αυτή την όμορφη ιστορία,

  •  Ξυπνήστε Ήρθε η Άνοιξη!

γραμμένη από το σύλλογο μαμάδων της Κρήτης

https://cretamums.wordpress.com/2016/03/23/spring-is-here-fairytale/

 

Εκμάθηση ζώων που ξυπνούν την άνοιξη

  • Βοηθήστε τον σκαντζόχοιρο να μάθει ποια πλάσματα ξυπνούν τώρα την άνοιξη.
  • Καταγράψτε τις απαντήσεις σας κι έπειτα ανοίξτε τον παρακάτω φάκελο για να δείτε τα ζώα που ξυπνούν την άνοιξη.

ΤΑ ΖΩΑ ΠΟΥ ΞΥΠΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ

 

  • Περιγράψτε τα ζώα που βλέπετε και στείλτε μου όπως θέλετε τις περιγραφές σας( γραμμένες ή με ηχητικό μήνυμα )
  • Ζωγραφική : Ζωγραφίστε όποια από τα παραπάνω ζώα θέλετε  και γράψτε τα ονόματά τους.

 

  • Διαβάστε αυτές τις χαρακτηριστικές πληροφορίες για κάθε ζώο
  • Ο σκίουρος πηδά από κλαδί σε κλαδί και τρώει καρπούς.
  • Η αρκούδα είναι βαριά και της αρέσει να τρώει μέλι και ψάρια.
  • Η χελώνα γεννάει αβγά και τα αφήνει σε τρύπες που ανοίγει.
  • Ο σκαντζόχοιρος όταν κινδυνεύει γίνεται μια στρόγγυλη μπάλα
  • Ο ασβός σκάβει για να κάνει τη φωλιά του βαθιά μέσα στη γη
  • Το ρακούν του αρέσει να τρώει αβγά, καλαμπόκι και πεπόνια και όταν κινδυνεύει κρύβεται σε κουφάλες δέντρων.
  • Το φίδι σέρνεται και τρώει μικρά ζώα.
  • Τα μυρμήγκια κουβαλάνε όλο το καλοκαίρι φαγητό στη φωλιά τους.
  • Η πεταλούδα πετάει από λουλούδι σε λουλούδι για να ρουφήξει τη γύρη.
  • Η μύγα πετάει την μέρα, τρώει πάρα πολύ και το βράδυ ξεκουράζεται σε κάποια γωνιά του δωματίου.
  • Το κουνούπι τσιμπάει τους ανθρώπους, για να ρουφήξει αίμα και να μπορέσει να κάνει αβγά.
  • Η μέλισσα βασίλισσα γεννάει αβγά και οι εργάτριες καθαρίζουν την κυψέλη, φέρνουν το φαγητό και φτιάχνουν το μέλι.
  • Και τώρα δραματοποιήστε τις κινήσεις και τα χαρακτηριστικά των ζώων.
  • Ας γίνουμε σκιουράκια που πηδάμε από κλαδί σε κλαδί, για να βρούμε καρπούς για να φάμε. Κουραστήκαμε και πάμε στην φωλιά μας, μέσα στην τρύπα του δέντρου για να ξεκουραστούμε.
  • Ας γίνουμε αρκούδες που μόλις ξυπνήσαμε και πεινάμε πολύ. Προχωράμε στο δάσος και βρίσκουμε μία κυψέλη με μέλι και κάνουμε ένα ωραίο και νόστιμο γεύμα. Ζεσταθήκαμε και κάνουμε  μία βουτιά στο ποτάμι για να δροσιστούμε. Να κι ένα ψάρι, σαν καταπληκτικοί ψαράδες που είμαστε, το πιάνουμε και το τρώμε. Κουραστήκαμε όμως, βγαίνουμε από το νερό και ξαπλώνουμε κάτω από ένα δέντρο.
  • Ας γίνουμε χελωνίτσες που μόλις ξυπνήσαμε και πρέπει να βρούμε φαγητό. Ας μυρίσουμε για να μπορέσουμε να βρούμε φυλλαράκια και χόρτα για να φάμε.
  • Ας γίνουμε φίδια κι ας συρθούμε γρήγορα -γρήγορα για να πιάσουμε τον αρουραίο που είδαμε. Να ένας αετός από ψηλά που κατεβαίνει με φόρα για να πιάσει το φίδι. Γρήγορα να συρθούμε και να κουλουριαστούμε κάτω από μία μεγάλη πέτρα.
  • Ας γίνουμε πεταλουδίτσες κι ας πετάξουμε από λουλούδι σε λουλούδι για να ρουφήξουμε γύρη.
  • Ας γίνουμε μυρμηγκάκια και να βγούμε από τη φωλιά μας, για να βρούμε φαγητό. Να ένα σποράκι, ας το πιάσουμε με τις δαγκάνες μας κι ας το μεταφέρουμε στη φωλιά μας.
  • Ας γίνουμε μελισσούλες που πετάμε για να φέρουμε τη γύρη στην κυψέλη. Ας αερίσουμε το σπίτι μας, να το καθαρίσουμε και με μετά να φτιάξουμε το μέλι.
  • Ας γίνουμε μύγες που πετάμε από δωμάτιο σε δωμάτιο. Α! εδώ στην κουζίνα πάνω στο τραπέζι είναι αφημένο ένα πιάτο με φαί. Μμμμμ! ώρα για επίθεση! Αμάν κάτι μας κυνηγάει για να μας σκοτώσει. Είναι μία μυγοσκοτώστρα! Γρήγορα πρέπει να πετάξουμε γρήγορα και να κρυφτούμε κάπου.

 Και βέβαια μπορείτε να κάνετε όποιο άλλο ζώο θέλετε!!!!!!

  • Αστείες προτάσεις
  • Αγαπημένοι γονείς διαβάστε αυτές τις αστείες ερωτήσεις στα παιδιά και ζητήστε τα να βρουν τη σωστή λέξη και να επαναλάβουν την πρόταση ( Γάκου, 2000)
  • π.χ. Με τι ράβουμε; Με βελόνι ή μπαλόνι; Το παιδί απαντάει με βελόνι και επαναλαμβάνει την πρόταση ” Ράβουμε με το βελόνι”

Προσοχή εξηγούμε τις λέξεις που δεν καταλαβαίνει το παιδί.

  • Η αρκούδα τρώει μέλι ή χέλι;
  • Έχει αγκάθια ο σκαντζόχοιρος ή ο αγριόχοιρος;
  • Πετάει η πεταλούδα ή η αρκούδα;
  • Σέρνεται το φίδι ή το μύδι;
  • Έχει μαύρες βούλες η πασχαλίτσα ή η κουκλίτσα;
  • Ρίχνουμε στη σαλάτα ξύδι ή φίδι;
  • Η μύγα βουίζει ή τσιρίζει;
  • Το κουνούπι τσιμπάει ή κεντάει;
  • Ο ασβός μυρίζει ή γρυλίζει;

Φύλα εργασίας,  με αυτοσχέδιο σενάριο

Ο σκαντζόχοιρος καθώς έκανε βόλτα με τη χελώνα στο δάσος, μύρισε ένα μαγικό λουλούδι, που του πήρε τη φωνή. Το λουλούδι θα έδινε πίσω τη φωνή στον σκαντζόχοιρο μόνο αν περνούσε μερικές δοκιμασίες.

Βοηθήστε λοιπόν τον σκαντζόχοιρο να βρει τη φωνή του.

Στα ζωγραφισμένα βάζα που βλέπετε

α) βάλτε σε κάθε βάζο τρία λουλούδια

1. ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

β) βάλτε στο πρώτο ένα λουλούδι και στα άλλα ένα παραπάνω κάθε φορά.

2. ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

γ) Βάλτε τόσες βούλες στις πασχαλίτσες, ώστε το σύνολο των φτερών της να έχει 10 βούλες.

3. ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

 

Επειδή κουραστήκατε, ώρα για κινητικά παιχνίδια

Τα μυρμηγκάκια μαζεύουν σπόρους.

  • Τα παιδιά γίνονται μυρμηγκάκια που μαζεύουν την τροφή τους. Βάλτε σε μια λεκάνη διάφορους σπόρους από όσπρια ( φακές, ρεβύθια, φασόλια) και παρακινήστε τα παιδιά μέσα σε δύο λεπτά να μαζέψουν όσο περισσότερους σπόρους μπορούν. Μπορούν να πάρουν μέρος στο παιχνίδι και τα αδέρφια και οι γονείς.
  • Βάλτε σποράκια στην πλάτη του παιδιού που είναι μυρμηγκάκι και πρέπει να πάει την τροφή στην φωλιά του. Ορίστε το δωμάτιο που θα πάει το παιδί-μυρμηγκάκι τη τροφή του.

 

 

Φίδια και ποντίκια του αγρού (ιδέα από την Ανθή Ζήση)

 

  • Η μαμά ή ο μπαμπάς ή ο/η αδερφός/η είναι είναι φίδι που κοιμάται. Το παιδί είναι το ποντικάκι που τριγυρνάει στα χωράφια. Ένα μέλος της οικογένειας λέει τραγουδιστά « Τα φίδια κοιμούνται και τα ποντικάκια τριγυρνάνε στα χωράφια!» Αυτό μπορεί να το επαναλάβει αρκετές φορές και ξαφνικά να πει « Τα φίδια ξύπνησαν!» Στην αρχή τα ποντικάκι μπορεί να τριγυρνά ελεύθερα στο χώρο, όταν όμως ξυπνήσει το φίδι πρέπει να μπει στην ποντικότρυπά του. Αν το φίδι πιάσει το ποντικάκι αλλάζουν ρόλους και το παιχνίδι συνεχίζεται!

 

Ακριδούλες προσοχή( βασισμένο στην ιδέα της Ανθής Ζήση)

Παραλλαγή του παιχνιδιού « Αγαλματάκια», προσαρμοσμένο για να παιχτεί στο σπίτι.

  • Ένα μέλος της οικογένειας γίνεται πουλάκι και στραμμένο προς τον τοίχο λέει : «1,2,3, στορ! Ακριδούλες προσοχή και κανείς μην κουνηθεί! » Το παιδί ή τα και τα αδέρφια όση ώρα το πουλάκι είναι στραμμένο προς τον τοίχο πηδάνε και το πλησιάζουν. Όταν το πουλάκι πει τα λόγια του και γυρίσει το παιδί ακρίδα πρέπει να σταματήσει. Αν το πουλάκι δει την ακρίδα να κουνιέται τότε βάζει στην ακρίδα μια δοκιμασία ( να σταθεί στο ένα πόδι, να ισορροπήσει με το ένα χέρι κάτω και το πόδι σηκωμένο, να κάνει ένα ζώο και ότι άλλο μπορείτε να σκεφτείτε. Όταν η ακριδούλα  φτάσει κοντά στο πουλάκι το χτυπάει ελαφρά στην πλάτη. Το πουλάκι τότε κυνηγάει την ακριδούλα κι αν την πιάσει αλλάζουν ρόλους.

Κι ένα τραγουδάκι για την Άνοιξη!

https://www.youtube.com/watch?v=j6NEfZMPZ4k

 

ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ!!!!!!!!

ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ

Αγαπημένα μου παιδιά γειά σας. Θέλω να σας πω, πως την Κυριακή που μας έρχεται γιορτάζουν οι μανούλες όλου του κόσμου. Γιορτάζουν λοιπόν και οι δικές σας  μανούλες. Οι γλυκές σας μανούλες, που σας αγαπούν, σας φροντίζουν, σας λένε γλυκά λογάκια, σας αγκαλιάζουν, σας προσέχουν, σας προστατεύουν από τον πόνο και τις αρρώστιες.

Έτσι λοιπόν στη γιορτή της μητέρας, μη ξεχάσετε να δώσετε στη μανούλα, ένα γλυκό φιλάκι, μία ζεστή αγκαλιά, ένα μικρό δωράκι, ένα μπουκέτο λουλούδια και να της πείτε ένα μεγάλο ευχαριστώ για αυτά που κάνει για σας, να της πείτε ένα ” σ’ αγαπώ μαμά” και να της ευχηθείτε ¨ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ”

Θυμάστε που ακούγαμε στην τάξη το τραγούδι “Η καλύτερη μαμά του κόσμου”;

Ακούστε το λοιπόν και τραγουδήστε το στη μανούλα σας!!!!!   https://safeYouTube.net/w/0qqB 

 

Δείτε σε αυτό το βίντεο πως και τα ζώα-μαμάδες προσέχουν και προστατεύουν τα μικρά παιδάκια τους

Η ΜΗΤΡΟΤΗΤΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΖΩΙΚΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ

Πάρα πολλοί ζωγράφοι εμπνεύστηκαν από την αγάπη της μητέρας στα παιδιά της και ζωγράφισαν πίνακες αφιερωμένους στην μητέρα.

Απολαύστε τους και στη συνέχεια ζωγραφίστε το δικό σας πίνακα για τη δική σας μανούλα. Γράψτε στον πίνακά σας, με τη βοήθεια της μαμάς,  ” Σ’ αγαπώ μαμά”

 

Η ΜΗΤΡΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ

 

Μία άλλη ιδέα είναι να κάνετε ένα μπουκετάκι με λουλούδια και να το χαρίσετε στη μανούλα σας. Βέβαια μπορείτε μαζί με τα αδέρφια σας ή με τον μπαμπά σας να βρείτε και άλλες ιδέες για δωράκι στην μανούλα σας.

Περιμένω με αγωνία τις δημιουργίες σας!

 

Διαβάστε  αυτό το όμορφο παραμύθι  “Θα σ’ αγαπώ για πάντα”

και παίξτε με τα παρακάτω παιχνίδια με αφορμή το παραμύθι.

 

https://learningapps.org/view11657224

 

Και μερικά ακόμη παιχνιδια

Βάλε τις παπαρούνες στη σειρά από τη μικρότερη στη μεγαλύτερη

https://learningapps.org/watch?v=ppjn1ykr320&fbclid=IwAR11-f8pfJV9ew-DPCla696gJ_32JdmpyUUlgs_WNaBjr9RoxJ4mUQEi05Q

 

Πόσες είναι οι μαργαρίτες;

 

https://learningapps.org/watch?v=pg12tva3k20&fbclid=IwAR14Tnd_FyZCU8lrhEfAW6GNHV_MXwaRJzynQDWuD6lQeDWxc57iIsU8Ovk

 

Συναρμολογήστε το παζλ (πίνακας ζωγραφικής)

 

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=28dcf62dd8dd