ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

1719213154849

Έναρξη υποβολής αιτήσεων για τη φιλοξενία μαθητών σε κατασκηνώσεις – Καλοκαίρι 2024

ΔΗΜΟΣ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ,

ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ

ΤΜΗΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΕΝΑΡΞΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ

ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΕ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΙΣ – ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2024

Ο Δήμος Ελευσίνας, στο πλαίσιο εφαρμογής της κοινωνικής του πολιτικής, υλοποιεί φέτος το πρόγραμμα «Φιλοξενία μαθητών σε κατασκηνώσεις – Καλοκαίρι 2024»,  απευθυνόμενος κυρίως σε οικογένειες που, λόγω των σημερινών δυσχερών συνθηκών,  αδυνατούν να παρέχουν στα παιδιά τους ολιγοήμερες, έστω, θερινές διακοπές.

Συγκεκριμένα, το ανωτέρω πρόγραμμα προσφέρει φιλοξενία σε μαθητές/τέκνα  δημοτών/ κατοίκων του Δήμου Ελευσίνας, ηλικίας 7 – 15 ετών, σε κατασκηνωτικό κέντρο, κατά τους μήνες Ιούνιο ή/και Αύγουστο, για περίοδο έντεκα ημερών (10 διανυκτερεύσεις).

Ο Δήμος μας με το εν λόγω πρόγραμμα στοχεύει, αφ’ ενός, να στηρίξει τους  οικονομικά ευάλωτους δημότες του,  και, αφ’ ετέρου, να προσφέρει στους αυριανούς πολίτες του την ευκαιρία για τη διαμόρφωση καλύτερων κοινωνικών σχέσεων, μέσω της ανάπτυξης της συλλογικότητας, της κοινής δράσης και της αλληλεγγύης.

Οι ενδιαφερόμενοι γονείς καλούνται να υποβάλουν σχετική αίτηση από την Τρίτη 28 Μαΐου 2024, στην Δ/νση Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού του Δήμου Ελευσίνας (Διεύθυνση: Ρήγα Φεραίου 70, 19  200  Ελευσίνα, Τηλ.: 2131601439, 413).

Η επιλογή των παιδιών, που θα συμμετάσχουν, θα γίνει από τη Δ/νση Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού και θα ληφθούν υπόψη εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια .

Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά είναι:

  1. Φωτοτυπία Αστυνομικής Ταυτότητας ή Διαβατηρίου και Άδειας Διαμονής σε ισχύ, των γονέων
  2. Βεβαίωση φοίτησης παιδιού ή φωτοτυπία ελέγχου προόδου.
  3. Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης (επιμέλεια παιδιού για μονογονεϊκές οικογένειες)
  4. Αποδεικτικό Κατοικίας (Λογαριασμός ΔΕΚΟ ή Μισθωτήριο Συμβόλαιο ή Βεβαίωση Μόνιμης Κατοικίας)
  5.    Πιστοποιητικό Αναπηρίας σε ισχύ από αρμόδια επιτροπή ΚΕΠΑ .
  6.  Κατά περίπτωση: Βεβαίωση Ανεργίας από ΟΑΕΔ σε ισχύ ή Βεβαίωση αποδοχών από εργοδότη
  7.   ΑΜΚΑ παιδιού
  8.   Ολόκληρη η αίτηση του ΕΕΑ (Ελάχιστο Εγγυημένο Εισόδημα) σε ισχύ.
  9.  Φορολογική Δήλωση και Εκκαθαριστικό Σημείωμα 2023
  10. Η Υπηρεσία κατά τη διαδικασία της επιλογής των δικαιούχων δύναται να ζητήσει οποιοδήποτε άλλο στοιχείο κριθεί απαραίτητο.

Καλοκαιρινή γιορτή με θέμα “λαμπαδηδρομία στον κόσμο”

IMG b1394929076ac9b50e0e4d7d2d4e3989 V IMG d19c92e16bb10d12bd13d5be9ea59f34 V IMG 99c986abf69ce9fa8a5a783fa27e3f18 V IMG d024883f473b415d03565d648afc68c2 VIMG 6718dec271695ea4c5f221e042ab8e1d VIMG 18a51fa2bc4a11c212827fccf9958836 VIMG 9573e63437df6a96b1b00d95e1e984bc V

Καλοκαιρινή γιορτή του σχολείου μας!!

prosk

Ένα κοχύλι στο βυθό

Το σχολείο μας συμμετείχε στον διαγωνισμό ζωγραφικής του Μουσείου Γουλανδρή με τίτλο: Ένα κοχύλι στο βυθό. Ο διαγωνισμός απευθύνεται αποκλειστικά σε μαθητές/τριες πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και έχει ως σκοπό να γνωρίσουν οι μαθητές τα κοχύλια.

Οι μαθητές/τριες με την βοήθεια και την καθοδήγηση της εικαστικού κυρίας Πετρούλας Οικονομοπούλου, ξεκίνησαν αρχικά την έρευνα συγκεντρώνοντας πληροφορίες για τα κοχύλια είτε από την φύση, είτε από βιβλία, είτε από το διαδίκτυο, οι οποίες παρουσιάστηκαν στην τάξη. Η εκπαιδευτικός για να δημιουργήσει έναυσμα έδωσε στους μαθητές κοχύλια τα οποία σχεδίασαν ως προετοιμασία για το διαγωνισμό με μεγάλη επιτυχία. Στην συνέχεια ζητήθηκε βοήθεια από το ΕΛ.ΚΕ.ΘΕ (Ελληνικό Κέντρο Θαλασσίων Ερευνών), οι οποίοι πρόθυμα μας έστειλαν το επιστημονικό υλικό με οποίο εργάστηκαν οι μαθητέςτριες. Προϋπόθεση του διαγωνισμού ήταν η δημιουργία καλλιτεχνικού έργου το οποίο θα είχε ως τίτλο το επιστημονικό (λατινικό) όνομα του κοχυλιού.

Α’ Τάξη

1 2 1 1 2 1 3 4 5 6

Β’ Τάξη

1 2 2 2 3 1 4 1 5 1 6 1 7 8 9 10 11

Γ’ Τάξη

1 3 2 3 3 2 4 2 5 2 6 2 7 1 8 1 9 1

Δ’ Τάξη

1 4 2 4 3 3 4 3 5 3 6 3 7 2 8 2 9 2 10 1 11 1 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21

Ε΄Τάξη

1 6 2 6 3 5 4 5 5 5 6 5 7 4 8 4 9 4 10 3 2 53 44 45 46 47 38 39 310 2

ΣΤ’ Τάξη

1 7 2 7 3 6 4 6 5 6 6 6 7 5 8 5 9 5 10 4 11 2 12 1 1 8 2 8 3 7 4 7 5 7 6 7

Άσκηση και δραστηριότητα στη ζωή του παιδιού και του εφήβου

Σήμερα, 9/4/2024, η Δ΄ τάξη συμμετείχε στο πρόγραμμα «Άσκηση και δραστηριότητα στη ζωή του παιδιού και του εφήβου». Οι μαθητές/τριες ενημερώθηκαν για τα θετικά της άσκησης στη ζωή μας και πήραν μέρος σε βιωματικά παιχνίδια όπως τα “αγάλματα” και το “μαντηλάκι”.

20240409 111319 20240409 115532 20240409 115709 20240409 120415 20240409 120544 20240409 120926

 

Υποβολή αιτήσεων για την εισαγωγή μαθητών στα Πρότυπα και Πειραματικά σχολεία για το σχ. έτος 2024-25



Λήψη αρχείου

Δείτε τα σχολεία εδώ

Ασφαλείς διαδρομές προς και από το σχολείο

Σήμερα 1η Απριλίου ημέρα Δευτέρα η Α’ τάξη συμμετείχε στο πρόγραμμα του Υπουργείου υγείας για το σχολικό έτος 2023-2024 «Ασφαλείς διαδρομές προς και από το σχολείο», το οποίο έλαβε χώρα στο χώρο του σχολείου. Οι μαθητές ενημερώθηκαν για τους κανόνες συμπεριφοράς των πεζών για την ασφαλή μεταφορά και κυκλοφορία τους και έμαθαν την σημασία των πινακίδων κυκλοφορίας. Στο πλαίσιο του προγράμματος ζωγράφισαν σχετικά έντυπα με στόχο την εμπέδωση των γνώσεων που έλαβαν.

IMG a7bebc6047e132c42376996e144aa74b V

Παγκόσμια Ημέρα Αδέσποτων Ζώων

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του τμήματος Γ΄1 και Ε’1 παρακολούθησαν βίντεο σχετικά με την Παγκόσμια Ημέρα Αδέσποτων Ζώων και έγινε η αφορμή για έναν μικρό κύκλο συζήτησης.
Ο κύκλος με τη σειρά του οδήγησε στην δημιουργία αφισών προκειμένου να ηχήσει το μήνυμα ότι η Ημέρα των αδέσποτων ζώων είναι κάθε μέρα.”
IMG 20240405 122940 IMG 20240405 122946 IMG 20240405 123003 IMG 20240405 123007 IMG 20240405 123010 IMG 20240405 123022 IMG 30b5a08e09def518f50b4fb3b81b4387 V IMG b4dced3f75b7e3b43a05cf7a3549c2b2 V IMG e9be9e24940244f101e00eb6d7fd6061 V IMG f266fd27dec158fde4702844ce7357b8 V IMG fbc557f6b96b5f12239de9d1868b47c0 V

Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης

Την Τετάρτη 3/4 οι μαθητές της Γ’ τάξης επισκέφτηκαν το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης. Αφού συζήτησαν για τους θεούς και τους ήρωες της αρχαιότητας, περιηγήθηκαν στον χώρο, εντόπισαν αγγεία και συζήτησαν για τους μύθους που αναπαριστούν. Στο τέλος, συμπλήρωσαν το φυλλάδιο εργασιών και ζωγράφισαν την αγαπημένη τους σκηνή από τη σημερινή συζήτηση.

IMG 20240407 1117201IMG 20240407 111859IMG 20240407 111613