Γνωρίζουμε το Halloween! – 4η δράση Συλλογικού Προγραμματισμού

Μέσα από βίντεο, παραμύθια και το μάθημα των Αγγλικών, τα παιδιά γνώρισαν τη γιορτή του Halloween! Έφτιαξαν ατομικές κατασκευές αλλά και ομαδική αφίσα την οποία χάρισαν στην Α’  τάξη του Δημοτικού και ευχήθηκαν Happy Halloween! Στις τέλος, έπαιξαν κέρασμα ή φάρσα και τα παιδιά πήραν σοκολατάκια στο σπίτι τους! IMG 8cd9a8f19aa7813d13463a7e2cf7ae49 V IMG 71f140ae979554783b1b2458710324cd V IMG 7bd2f046a134ba3f496c64b10037f1c1 V IMG 0f5700d236d87f567d5e44478f45e3be V

Εορτασμός της επετείου της 28ης 0κτωβρίου 1940 – 3η δράση Συλλογικού Προγραμματισμού

Τα παιδιά γιόρτασαν το Όχι με τραγούδια, ποιήματα, κατασκευή κάρτας και παρέλαση στην αυλή του σχολείου!


IMG 49c4cb87823b4ef6bbdab8ee9640ac69 V
IMG c2cfcb6005d66f22d13648163ff639d0 V IMG 7a2ff8285b4e869cdfe8182deadbd764 V

“Πες Βρες” η φετινή δραστηριότητα Beebot.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: Πρόκειται για ένα επιτραπέζιο παιχνίδι για το Beebot, όπου οι παίκτες θα πρέπει να αναγνωρίσουν λέξεις που ξεκινούν από συγκεκριμένο γράμμα και να προγραμματίσουν το ρομπότ να οδηγηθεί στο συγκεκριμένο αντικείμενο.

 

Είναι μια δραστηριότητα που συνδυάζει τη φωνολογική ενημερότητα και τον προγραμματισμό και απευθύνεται σε νήπια που τώρα μαθαίνουν να αναγνωρίζουν το αρχικό τους γράμμα και να προγραμματίζουν το beebot.

 

Η πίστα του Beebot είναι ένα επιδαπέδιο πλέγμα, το οποίο απεικονίζει αντικείμενα που ξεκινούν  από τα 24 γράμματα της αλφαβήτας. Επίσης, περιλαμβάνονται και 24 κάρτες αποστολής.

 

Ο παίκτης επιλέγει μία κάρτα αποστολής, η οποία τον καλεί να αναγνωρίσει ανάμεσα σε δύο αντικείμενα, ποιο ξεκινά από ένα συγκεκριμένο γράμμα. Μόλις ο παίκτης βρει το αντικείμενο, προγραμματίζει το ρομπότ να οδηγηθεί στο αντίστοιχο τετράγωνο.

 

 

Ενδοσχολική Επιμόρφωση – CodeWeek 2024

Πρώτη  διαδικτυακή ενδοσχολική επιμόρφωση, στην οποία συμμετείχαν κατόπιν πρόσκλησης νηπιαγωγεία από όλη την Ελλάδα. Στην επιμόρφωση που  πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 8/10/2024 και ώρα 6-8μ.μ. παρουσιάστηκαν ιδέες και δραστηριότητες ρομποτικής για μικρές ηλικίες, λεπτομέρειες για την εγγραφή στην πλατφόρμα CodeWeek καθώς και βήμα βήμα η διαδικασία εγγραφής στην πλατφόρμα και προσθήκης νέας δραστηριότητας. Στην εκδήλωση παρουσιάστηκαν εισηγήσεις από τους πρέσβεις Ελλάδoς και Κύπρου Σταμάτης Παπαδάκης & Αλέξανδρος Κοφτερός, την Leading Teacher Κύπρου Ελισάβετ Αγαπίου και την Leading Teacher Ελλάδος Μαρίνα Ζαχαρία. H επιμόρφωση φιλοξενήθηκε από το CityLab, National Hub Leader, το οποίο  παραχώρησε και την πλατφόρμα του.

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 10 08 201350

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 10 08 202022 1

 

Το πρόγραμμα της εκδήλωσης:

Πρόγραμμα:

18.00 – 18:15   Χαιρετισμός από το Ελληνικό National Hub του CodeWeek CityLab.

18.15 -18.45  “Coding As Another Language (CAL) ScratchJr: An approach to introduce coding and CT skills in preschool and primary education education”,

με εισηγητή τον Σταμάτη Παπαδάκη, Πρεσβευτή  CodeWeek για την Ελλάδα & Πρόεδρο της CodeWeek.

18.45 -19.00 :  “Βρες – Πες: Ένα παιχνίδι προγραμματισμού για το Νηπιαγωγείο”, με εισηγήτρια τη Μαρίνα Ζαχαρία,

για την Ελλάδα.

19.00-19.15 : “Εγγραφή Δραστηριοτήτων και αναζήτηση εκπαιδευτικών πόρων στην πλατφόρμα CodeWeek.EU”, με εισηγήτρια την Αγαπίου Ελισάβετ,

19.15- 19.45: “Μαθαίνω Προγραμματισμό – Απλός οδηγός εκπαιδευτικών”, με εισηγητή τον Αλέξανδρο Κοφτερό, Πρέσβης

CodeWeek Κύπρου.

19:45- 20.00 : Ερωτήσεις –Διευκρινίσεις