12ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ

"Ένα συμπεριληπτικό σχολείο"

ΚΑΛΩΣΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ!

Φεβ 202410

“Όσα πραγματικά πρέπει να ξέρω για το πώς να ζω, τι να κάνω και πώς να είμαι, τα έμαθα στο νηπιαγωγείο. Η σοφία δε βρισκόταν στην κορυφή του σχολικού βουνού, αλλά εκεί, στα βουναλάκια από άμμο, στο νηπιαγωγείο… “

(Fulghum, R. (1986). All I Really Need To Know I Learned In Kindergarten: Uncommon thoughts on common things. New York: Ivy Books)

20171009 124537Σας καλωσορίζουμε στο 12ο Νηπιαγωγείο Καλαμαριάς που βρίσκεται στην περιοχή του Αγ. Ιωάννη, του Δήμου Καλαμαριάς στην πόλη της Θεσσαλονίκης. Πρόκειται για ένα τριθέσιο νηπιαγωγείο με τμήμα ένταξης και επιτροπή ΕΔΥ για την υποστήριξη των μαθητών. Το Νηπιαγωγείο υλοποιεί καινοτόμα προγράμματα αγωγής υγείας, περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, πολιτιστικά και συμμετέχει σε προγράμματα e-Twinning. Μέσα από τις εκπαιδευτικές δράσεις, αξιοποιώντας τις Νέες Τεχνολογίες, στοχεύει στην ολόπλευρη ανάπτυξη των μαθητών και στην καλλιέργεια δεξιοτήτων του πολίτη του 21ου αιώνα, όπως της επικοινωνίας, της συνεργασίας, της κριτικής σκέψης, της δημιουργικότητας και της ενεργού πολιτειότητας. Αρωγοί σ’ αυτή την προσπάθεια είναι οι γονείς των μαθητών μας, τους οποίους θεωρούμε έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες ενός αποτελεσματικού σχολείου και για το λόγο αυτό οργανώνουμε σχολές γονέων, επιμορφωτικά σεμινάρια και εργαστήρια για να τους ενδυναμώσουμε στον γονεϊκό τους ρόλο. Στο Νηπιαγωγείο λειτουργεί οργανωμένος Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων από το 2012. Επιδιώκουμε άνοιγμα στην κοινωνία μέσα από συνεργασίες με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, με τον Δήμο Καλαμαριάς και άλλους εθελοντικούς οργανισμούς και σωματεία.

Διοικητικό Συμβούλιο Γονέων & Κηδεμόνων 2024-25

Οκτ 202417
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Μαίρη Τζεβελέκη
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ: Εύα Γκουσιοπούλου
ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ: Αναστασία Τσε
ΤΑΜΙΑΣ: Αικατερίνη Καραουλάνη
ΑΝ. ΜΕΛΟΣ: Ουρανία Κεδίκογλου
ΑΝ. ΜΕΛΟΣ: Βασιλική Καραγιάννη
ΜΕΛΟΣ: Παυλίνα Καραντινού
ΜΕΛΟΣ: Αναστασία Λεοντιάδου

Στρώσιμο χλοοτάπητα στην αυλή μας!

Μάι 202420
Μετά από χρόνια η αυλή μας αλλάζει!
Ευχαριστούμε τόσο πολύ την Αγγελική Τσαπακίδου, πρόεδρο της Σχολικής Επιτροπής του Δήμου Καλαμαριάς για την άμεση ανταπόκριση, την Αντιδημαρχία Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης & Πολιτισμού Δήμου Καλαμαριάς , το Thanos Giannakos , και τον Κωνσταντίνος Αδάμ για την τοποθέτηση του χλοοτάπητα!
Το διάλειμμα και παιχνίδι στην αυλή αποκτούν νέες δυνατότητες!
εικόνα Viber 2024 05 19 20 26 07 284
εικόνα Viber 2024 05 19 20 25 50 584

Συμπεριληπτικές πρακτικές στο νηπιαγωγείο μας! Αλλαγή φυσικού περιβάλλοντος

Απρ 202424

Συμπεριλαμβάνω σημαίνει κατανοώ, ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΙ, ΑΛΛΑΖΩ

Για την ικανοποίηση των αναγκών όλων των παιδιών της τάξης, για την διευκόλυνση τους στη χρήση του υλικού, την πρόσβαση όλων στο παιδαγωγικό υλικό, την αυτονομία τους και την ενίσχυση της θετικής τους αυτοεκτίμησης πραγματοποιήθηκαν αλλαγές στο φυσικό περιβάλλον της τάξης σταδιακά καθώς παρατηρούσαμε τη συμπεριφορά των παιδιών και καταγράφαμε τι τα διευκολύνει και τι όχι (στην κίνηση, στην αυτονομία, στις σχέσεις, στην εμπλοκή στη μαθησιακή διαδικασία).

ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ

 

IMG 20240123 082631 1IMG 20240123 082624

…κουτιά στοιβαγμένα, παιχνίδια κρυμμένα!

ΜΕΤΑ…

Οι τάξεις σιγα – σιγά μεταμορφώνονται.. !!!

τα παιχνίδια οργανώνονται!!!

ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ   ΒΓΑΙΝΟΥΝ   ΑΠΟ   ΤΑ   ΚΟΥΤΙΑ

Έτσι μπορούν όλοι να καταλάβουν τι παιχνίδι είναι

ΟΛΟΙ μπορούν να ασχοληθούν, να παίξουν, να το τακτοποιήσουν

IMG 20240524 083452 IMG 20240524 083408

IMG 20240408 090531

Μετά την παρέμβαση…τα παιχνίδια μας αποκαλύπτονται…

IMG 20240408 090600IMG 1fc3d8c5d6597c521c29230b9d1bf3b8 V

IMG eadcb7f41b05ec9c91eee04ee7573a4e VIMG c5d73fa23f0aa87b86170c59abf0f0c6 V 1

IMG 84f06fd6cf984394e611f467001c7d7c V 1IMG d2b20105161d706f19b11368d230873c V

IMG 20240131 085143

Το σουπλά οριοθετεί το χώρο του παιχνιδιού και προσφέρεται επιπλέον για καλλιέργεια δεξιοτήτων λεπτής κινητικότητας

Ο χώρος της παρεούλας πριν την παρέμβαση

 

 

IMG 20240123 082500

Ο χώρος της παρεούλας μετά την παρέμβαση!

 

IMG 20240524 083807IMG 20240409 114028

Π Ρ Ι Ν

IMG 20240305 125420 Μ Ε Τ Α IMG 20240524 083501

ΑΥΤΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ ΓΩΝΙΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

πειραματισμός και εξάσκηση με γράμματα και λέξεις!

IMG 20240524 085158

 

 

 

 

 

 

Συμπεριληπτικές πρακτικές σύνδεσης ομάδας και θετικής αλληλεπίδρασης

Απρ 202423

Η δημιουργία συνθηκών θετικής επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης ανάμεσα στα παιδιά, το κοινό θετικό βίωμα χαράς που συμβαίνει σε όλους ταυτόχρονα την ίδια στιγμή, προκαλεί τέρψη και βάζει τις βάσεις για την αβίαστη καλλιέργεια της αποδοχής του κάθε μέλους της ομάδας ως μοναδικού με την δική του αξία και τις ιδιαίτερες ανάγκες του.

Παιχνίδια συνεργασίας στην παρεούλα που εμπλέκουν όλες τις δυνάμεις του παιδιού, προσοχή, συντονισμό, αντίληψη, κίνηση και ταυτόχρονα προκαλούν έντονο αίσθημα χαράς  προωθούν τις αξίες της ομαδικότητας, της αποδοχής του διαφορετικού, του σεβασμού στους ιδιαίτερους ρυθμούς του καθενός και στην μοναδική έκφραση και συντελούν σε ένα παιδαγωγικό κλίμα ασφάλειας, εμπιστοσύνης και χαράς που διευκολύνει την συναισθηματική ανάπτυξη κάθε παιδιού χωριστά και ολόκληρης της ομάδας.  

Η ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΝΩΝΕΙ

DSC01866IMG 20240108 084745DSC01869 IMG 20240108 084746 IMG 20240108 084804 IMG 20240108 084846 IMG 20240108 084855

Συμπεριληπτικές πρακτικές στο νηπιαγωγείο μας-Σύνδεση ομάδας!

Απρ 202423

… όλοι εμπλέκονται … και ΟΛΟΙ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ χαρούμενοι

Καλλιέργεια κοινωνικής και συναισθηματικής μάθησης – Σύνδεση ομάδας 

Κοινωνική – συναισθηματική μάθηση

Η προσχολική ηλικία είναι η κατάλληλη περίοδος για να μάθει το παιδί να συναναστρέφεται με τους άλλους, να δέχεται τις διαφορές τους, να μοιράζεται και να επιλύει συγκρούσεις

  • Η ενδυνάμωση των κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων του παιδιού από τους γονείς και τους δασκάλους είναι βασικός παράγοντας προαγωγής της ψυχικής υγείας του και της συνολικής του ανάπτυξης

Η ΓΡΑΜΜΗ ΠΟΥ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ

DSC01657

Από μια τελεία στο χαρτί ξεκινά μια γραμμή που απλώνεται, τεντώνεται και σχηματίζει……ό,τι ο νους θα φανταστεί. Προσοχή ο μαρκαδόρος δεν σηκώνεται από το χαρτί, σταματάς όταν σταματήσει η μουσική και συνεχίζει το επόμενο παιδί

DSC01659DSC01674 DSC01660 DSC01661 DSC01662 DSC01665 DSC01669 DSC01670IMG 20240109 094007 IMG 20240109 093956 IMG 20240109 094003

Συμπεριληπτικές πρακτικές στο νηπιαγωγείο μας – Καλλιέργεια δεξιοτήτων- Οπτική διάκριση!

Απρ 202419

… όλοι εμπλέκονται … και ΟΛΟΙ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ

Οπτικοκινητικός συντονισμός – Οπτική διάκριση

Ο οπτικοκινητικός συντονισμός γνωστός και ως οπτικοκινητική ολοκλήρωση είναι η ικανότητα ελέγχου μέλους του σώματος (χεριού – ποδιού) μέσω του οπτικού ερεθίσματος που λαμβάνεται από την όραση. Ο οπτικοκινητικός συντονισμός εμπλέκεται σε πληθώρα καθημερινών δραστηριοτήτων που αφορούν στην αυτοεξυπηρέτηση του παιδιού (ντύσιμο, σίτιση, πλύσιμο), τον έλεγχο και τη διαχείριση υλικών και παιχνιδιών (π.χ. παιχνίδια με μπάλα, μεταφορά αντικειμένων και τοποθέτηση τους στο χώρο, ζωγραφική, αντίληψη του ίδιου του εαυτού σε σχέση με το χώρο), και την επίτευξη μαθησιακών έργων (π.χ. γραφή). Παίζει σημαντικό ρόλο στην ομαλή ανάπτυξη του παιδιού, στην αυτονόμηση και στην ενίσχυση της θετικής του αυτοεκτίμησης.

Η οπτική διάκριση είναι η ικανότητα αναγνώρισης λεπτομερειών σε οπτικές εικόνες. Επιτρέπει στους μαθητές να εντοπίζουν και να αναγνωρίζουν την ομοιότητα και τις διαφορές σχημάτων/μορφών, χρωμάτων και θέσης αντικειμένων, ανθρώπων και έντυπου υλικού.

Στη σχολική ηλικία η Οπτική Διάκριση είναι ιδιαίτερα σημαντική για την ανάπτυξη βασικών ακαδημαϊκών δεξιοτήτων, όπως η ανάγνωση και η γραφή. Ένα παιδί θα πρέπει να μπορεί να διακρίνει γράμματα ή σύμβολα που μοιάζουν μεταξύ τους για να μπορεί να τα χρησιμοποιήσει λειτουργικά.

IMG 20231110 091450IMG 20231110 091505IMG 20240131 085147Ξυλάκια μοτίβαΞυλάκια μοτίβα1Συνθεση σχήματα

Συμπεριληπτικές πρακτικές στο νηπιαγωγείο μας -Καλλιέργεια δεξιοτήτων – Λεπτή κινητικότητα!

Απρ 202419

… όλοι εμπλέκονται … και ΟΛΟΙ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ

ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΛΕΠΤΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

Με τον όρο λεπτή κινητικότητα περιγράφουμε το συντονισμό χεριών και δαχτύλων. Οι  επαρκείς λεπτές κινητικές δεξιότητες είναι απαραίτητες για την ολοκλήρωση πολλών έργων που οδηγούν στην αυτοεξυπηρέτηση – αυτονόμηση του παιδιού και συνεπακόλουθα στην ενίσχυση της αυτοεκτίμησής του. Επιπλέον η λεπτή κινητικότητα είναι ο ακρωγονιαίος λίθος της γραφοκινητικής δεξιότητας.

Οι γονείς καλλιεργούν αυτές τις δεξιότητες ενθαρρύνοντας τα παιδιά  τους να κάνουν μόνα τους πράγματα για τον εαυτό τους:

Τακτοποίηση παιχνιδιών

Ντύσιμο

Βοήθεια στις δουλειές του σπιτιού (π.χ. στρώσιμο τραπεζιού)

 

 

Ντύσιμlepti kinitikotitaIMG 20231106 100948IMG 20231107 090015IMG 20231106 100725Ανοίγω κλείνω 1DSC01718 1IMG 20231030 120659IMG 20231106 102114

Στο νηπιαγωγείο χρησιμοποιούμε μια πληθώρα υλικών και παιχνιδιών του εμπορίου ή αυτοσχέδιων για την καλλιέργεια της λεπτής κινητικότητας και του οπτικοκινητικού συντονισμού

Τι είναι συμπεριληπτική εκπαίδευση

Μαρ 202420

Η συμπεριληπτική εκπαίδευση είναι μια ανοικτή, συνεχής διαδικασία, βελτίωσης του σχολικού κλίματος, των σχέσεων και της ποιότητας μάθησης ώστε όλα τα εμπλεκόμενα πρόσωπα -παιδιά, εκπαιδευτικοί, γονείς- να απολαμβάνουν με σεβασμό, ισότητα και δημοκρατία το δικαίωμα στην εκπαίδευση.

Ως όρος ταυτίζεται με τους όρους Σχολείο για όλους (2000), Δημοκρατικό Σχολείο, Καθολικός Σχεδιασμός της Μάθησης. Με άλλα λόγια το συμπεριληπτικό σχολείο στόχο έχει την ένταξη, εξέλιξη και ανάπτυξη των δυνατοτήτων όλων των παιδιών ανεξάρτητα από το φυλετικό, εθνικό, πολιτιστικό, κοινωνικοσυναισθηματικό, νοητικό και μαθησιακό τους υπόβαθρο.

Η συμπεριληπτική εκπαίδευση ωφελεί όλους τους εμπλεκόμενους στην εκπαιδευτική διαδικασία καθώς διέπεται από τις αρχές της παιδοκεντρικής μάθησης, της βιωματικής και ενεργητικής εκπαίδευσης, της αποδοχής της διαφορετικότητας, της αλληλεγγύης, της ατομικής και συλλογικής ευθύνης και δημιουργεί τις προϋποθέσεις για μια παιδαγωγική διαδικασία υψηλής ποιότητας. Καθώς λαμβάνεται υπόψη το υπόβαθρο του κάθε παιδιού ξεχωριστά τα παιδιά διευκολύνονται, ενθαρρύνονται και καθοδηγούνται να εξελιχθούν ατομικά και ως ομάδα σύμφωνα με τις ανάγκες και το ρυθμό ανάπτυξής τους.

Πηγή

https://iep.edu.gr/el/psifiako-apothetirio/symperiliptiki-ekpaidefsi

Ομορφιά στην είσοδο του Νηπιαγωγείου μας!

Μαρ 20249

Σήμερα είχαμε τη χαρά και την τιμή δύο νέα παιδιά, με ταλέντο και όρεξη για προσφορά, να βάλουν οικειοθελώς τη δική τους πινελιά στον εξωτερικό τοίχο του σχολείου μας.  Η είσοδός μας έλαμψε από τα ζωηρά χρώματα της φύσης μέσα από την αλλαγή των εποχών και μεταμορφώθηκε στην πιο χαρούμενη και φιλόξενη αγκαλιά για τα μικρά βλαστάρια μας!

Ευχαριστούμε από καρδιάς τον Γρηγόρη Μπαζιώτα και την Κυριακή Ευθυμιάδου για την πρότασή τους, τον κόπο τους, την αγάπη και τη μαστοριά που βάλανε στο έργο τους! Τους ευχόμαστε να κρατήσουν αναλλοίωτο αυτό το αίσθημα της αλληλεγγύης και της κοινωνικής προσφοράς που τους διακατέχει, αξίες που χαρακτηρίζουν νέους ευαισθητοποιημένους και ενεργούς, λαμπρή ελπίδα για σημαντικές αλλαγές γύρω μας!

 

20240217 122102

20240217 112707

20240217 131333

20240217 14472920240218 121725

Εγγραφές στο 12ο Νηπιαγωγείο Καλαμαριάς για το έτος 2024-25

Φεβ 202425

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 02 25 191657

1 ΜΑΡΤΙΟΥ 2024 – 20 ΜΑΡΤΙΟΥ 2024

Εγγράφονται:

  1. Υποχρεωτικά όλα τα νήπια που γεννήθηκαν από 1/1/2019 έως και 31/12/2019 και ανήκουν στα όρια του 12ου Νηπιαγωγείου Καλαμαριάς
  2. Υποχρεωτικά όλα τα προνήπια που γεννήθηκαν από 1/1/2020 έως και 31/12/2020 και ανήκουν στα όρια του 12ου Νηπιαγωγείου Καλαμαριάς

Η εγγραφή πρoνηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα (σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθ. 6 του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109) και  ο γονέας δηλώνει αν επιθυμεί την συμμετοχή του μαθητή στο ολοήμερο τμήμα.

Η εγγραφή γίνεται ηλεκτρονικά στην εφαρμογή

 https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

η οποία θα παραμείνει ανοιχτή έως την Τετάρτη 20 Μαρτίου 2024

Η διαδικασία αίτησης ηλεκτρονικής εγγραφής:

  • Ο γονέας/κηδεμόνας πληροφορείται από το σχολείο ή από τον ιστότοπο της Πρωτοβάθμιας Διεύθυνσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ , ποιο είναι το Νηπιαγωγείο στο οποίο ανήκει η διεύθυνση κατοικίας του.
  • Τα όρια του 12ου Νηπιαγωγείου τα βλέπετε παρακάτω:
  • Στιγμιότυπο οθόνης 2024 02 21 175814 1
  • Πριν την ηλεκτρονική εγγραφή ο γονέας/νόμιμος κηδεμόνας φροντίζει να έχει ψηφιοποιήσει κάποιον λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο, από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας. Εναλλακτικά, μπορεί να προσκομίσει 2 αποδεικτικά από ιδιωτικούς παρόχους ηλεκτρικής ενέργειας ή κινητής ή σταθερής τηλεφωνίας. ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΓΟΝΕΩΝ/ΝΟΜΙΜΩΝ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ.
  • Ο γονέας – κηδεμόνας μπαίνει στην ηλεκτρονική πλατφόρμα των εγγραφών https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ και αφού αυθεντικοποιηθεί με τους κωδικούς στο Taxisnet, επιλέγει το Νηπιαγωγείο που αντιστοιχεί στην διεύθυνση κατοικίας του, συμπληρώνει τα απαραίτητα στοιχεία και υποβάλει ηλεκτρονικά την αίτηση εγγραφής του νηπίου καθώς και τα υπόλοιπα έγγραφα που απαιτούνται (αποδεικτικά διεύθυνσης κατοικίας και αποδεικτικά κηδεμονίας -σε περίπτωση χωρισμένων γονέων- ), μέσω της πλατφόρμας proti-eggrafi.services.gov.gr.
  • Οι αιτούντες γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται μέσω SMS για την εξέλιξη της αίτησής τους, καθώς και για κάθε πιθανή διόρθωση που θα διαπιστώνεται ότι αυτή χρειάζεται.

 

Προσκόμιση των απαραίτητων εγγράφων στο 12ο Νηπιαγωγείο:

Μετά το πέρας των εγγραφών (20η Μαρτίου), και κατά τις ώρες 11.00 π.μ.- 13.00 μ.μ. ή κατόπιν ραντεβού, οι γονείς/κηδεμόνες προσκομίζουν αυτοπροσώπως στο σχολείο τα παρακάτω έγγραφα:

ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΕΓΓΡΑΦΕΣ:

  1. Αίτηση εγγραφής του γονέα/κηδεμόνα (την κατεβάζετε από την ιστοσελίδα του σχολείου)
  2. Υπεύθυνη δήλωση συναίνεσης του έτερου γονέα για την εγγραφή (την κατεβάζετε από την ιστοσελίδα του σχολείου – μέσω gov.gr ή επικυρωμένη από ΚΕΠ)
  3. Ατομικό δελτίο υγείας μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.) συμπληρωμένο από παιδίατρο (το κατεβάζετε από την ιστοσελίδα του σχολείου)
  4. Αποδεικτικά έγγραφα της διεύθυνση κατοικίας του νηπίου – προνηπίου (λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο, από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας. Εναλλακτικά, μπορεί να προσκομίσει 2 αποδεικτικά από ιδιωτικούς παρόχους ηλεκτρικής ενέργειας ή κινητής ή σταθερής τηλεφωνίας. ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΓΟΝΕΩΝ/ΝΟΜΙΜΩΝ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ)
  5. Φωτοτυπία των σελίδων εμβολιασμού και της πρώτης σελίδας με τα στοιχεία του μαθητή από το Βιβλιάριο Υγείας ή άλλο στοιχείο από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών

ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΚΑΤΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ:

  1. Τη βεβαίωση φοίτησης αδερφού/αδερφής (για μαθητές των οποίων τα αδέρφια φοιτούν στο 10ο Δημοτικό – συστεγαζόμενο δημοτικό)
  2. Γνωμάτευση από Κέντρο Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Δ.Α.Σ.Υ.) ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία (για την περίπτωση μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες)
  3. Φωτοτυπία Δικαστικής Απόφασης ή Ιδιωτικού Συμφωνητικού Επιμέλειας (σε περίπτωση διαζυγίου ή διάστασης των γονέων)

Σύμφωνα με την εγκύκλιο Εγγραφών μαθητών/τριών στο Νηπιαγωγείο για το σχολικό έτος 2024-2025, τη 10η Απριλίου 2024 οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από το Δ/ντή της οικείας Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για το Νηπιαγωγείο φοίτησης των τέκνων τους.

ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 2310447961

(ώρες επικοινωνίας: 11.00 π.μ – 13.00 μ.μ.)

Ε-ΜΑΙL: mail@12nip-kalam.thess.sch.gr

Η προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου:

Ιωάννογλου Κωνσταντία

 

 



Λήψη αρχείου

 



Λήψη αρχείου

 



Λήψη αρχείου

 

 

εικόνα Viber 2024 05 19 20 26 07 284

 

ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ

Το     Εικόνα1  βρίσκεται  στην  οδό  Βρυούλων  51,  στην  Καλαμαριά Θεσσαλονίκης. Ιδρύθηκε  το  1978  ως μονοθέσιο νηπιαγωγείο  και  αρχικά  φιλοξενούνταν  σε  χώρο  του  10ου Δημοτικού Σχολείου Καλαμαριάς. Το 1979 από μονοθέσιο έγινε διθέσιο  και το 1999 λειτούργησε για πρώτη φορά ως ολοήμερο. Από το 1993 κι  έπειτα στεγάζεται σε δικό του κτήριο στο  χώρο του σχολικού συγκροτήματος του 10ου  Δημοτικού Σχολείου Καλαμαριάς. Το 2006 δημιούργησε τμήμα ένταξης και από το 2014 λειτουργεί ως τριθέσιο.

 

Πλήρη στοιχεία του σχολείου

Νοέμβριος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  


Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων