Εδώ θα βρείτε πληροφορίες για το 11ο Δημοτικό Σχολείο Χαλανδρίου (μαθητές, εκπαιδευτικοί, γονείς, δραστηριότητες,…).

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ


PROSKLHSH TELIKHS GIORTHS 250526 111232

Αγαπάμε το περιβάλλον, φροντίζουμε τη γειτονιά μας


Δεντροφύτευση, Ρεματιά Χαλανδρίου,
Γ’ τάξη, 16/05/2025

IMG d59995003ad06f13db5f2776db5bbb55 V IMG baba652a51777fcddb7d85f2f84ceb19 V IMG ab69e059ba71289b2cd0eb9408e98bae V IMG a965361df12ca6dd57d8b1f1173e9a81 V IMG 27640d236cdb1b5db0f4585609ba40d1 V IMG 90bbcd07d4975b1c702f81139c9287ab V IMG 5ce8433bda628d6d249d7964a8641b0f V

6 Μαρτίου: Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού


 

Εγγραφές Α’ Τάξης 2025-2026




Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου


εικόνα Viber 2024 12 22 20 00 14 170

Αξιολόγηση σχολικών μονάδων: Συλλογικός προγραμματισμός 2024-2025




Λήψη αρχείου

Η Παραολυμπιονίκης Δήμητρα Κοροκίδα στο σχολείο μας!


Σε συνέχεια των δράσεων του σχολείου για την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, σήμερα επισκέφθηκε το σχολείο μας και συζήτησε με τους μαθητές/-τριες η Παραολυμπιονίκης Δήμητρα Κοροκίδα.

 

Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία


Με αφορμή την 3η Δεκεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία και στα πλαίσια του σχεδίου δράσης με θέμα τις σχέσεις των μαθητών και την καλλιέργεια δεσμών φιλίας μεταξύ τους, πραγματοποιήθηκαν  στο σχολείο μας δράσεις στα τμήματα των Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων, από την εκπαιδευτικό του Τμήματος Ένταξης, κ. Όλγα Παπαθανάση. Σκοπός ήταν η  ευαισθητοποίηση της σχολικής κοινότητας σε θέματα ισότιμης πρόσβασης των ατόμων με αναπηρία  στην εκπαίδευση και την κοινωνία γενικότερα
Οι δραστηριότητες που έγιναν στα συγκεκριμένα τμήματα είχαν να κάνουν με την κατανόηση των αναγκών και των συναισθημάτων των ατόμων με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στην καθημερινότητά τους και την καταπολέμηση στερεοτύπων και προκαταλήψεων και συνεπώς στον περιορισμό του αισθήματος μοναξιάς ή/και μοναχικότητας που βιώνουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Μέσα από στοχευμένες δραστηριότητες αναδύθηκε η αναγκαιότητα σεβασμού της μαθητικής – και όχι μόνο- ετερογένειας με απώτερο σκοπό τη δημιουργία και τη διατήρηση φιλικών σχέσεων.

Δάσος του φθινοπώρου από την Α’ και Β’ Δημοτικού


Οι μαθητές της Α και της Β Δημοτικού μαζεύοντας στοιχεία του φθινοπώρου από τη φύση, δημιούργησαν τη δική τους σύνθεση. 

20241018 142820

Επιτροπή Διεπιστημονικής Υποστήριξης (ΕΔΥ)




Λήψη αρχείου


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση