ΔΡΑΣΕΙΣ
Συμμετοχή μαθητών 27ου Νηπιαγωγείου στο μάθημα της Γυμναστικής με μαθητές του 42ου Δημοτικού σχολείου Πατρών.
Επισκέψεις μαθητών ΣΤ’ τάξης του 42ου ΔΣ Πατρών στο Πρότυπο Γυμνάσιο Πατρών και το 17ο Γυμνάσιο Πατρών
Κοινές δράσεις Νηπιαγωγείου και Δημοτικού
Εκμάθηση Αγγλικών τραγουδιών με χορό
Ζωγραφική και δημιουργία αφίσας
Γυμναστική
Μία βόλτα στο Παρίσι
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ:
- Ερωτηματολόγιο Γονέων Νηπιαγωγείου πριν την συνάντηση:
- Πιστεύετε ότι το παιδί σας είναι έτοιμο για το δημοτικό σχολείο;
- Ποιες είναι οι προσδοκίες σας από το νέο σχολείο του παιδιού σας;
- Τι περιμένετε από το παιδί σας την επόμενη χρονιά;
- Τι νομίζετε ότι νιώθει το παιδί σας τώρα που θα πάει σε ένα νέο σχολείο, στο Δημοτικό;
- Θυμάστε τι νιώθετε εσείς όταν ήσασταν πρώτη δημοτικού;
- Τι θα κάνετε αν ένα πρωί σας πει ότι δεν θέλει να πάει στο δημοτικό σχολείο;
- Σημειώστε με σειρά προτεραιότητας αυτά που θεωρείται σημαντικά για το παιδί σας
- το μαθησιακό επίπεδο
- το κοινωνικό του επίπεδο
- το συναισθηματικό επίπεδο
- την αυτοεκτίμησή του
- την εικόνα που παρουσιάζει προς τους άλλους
- την αυτοπεποίθησή του
- την επιμονή του
- τη θέλησή του
- την εξυπνάδα του..
- Ερωτηματολόγιο Μαθητών Νηπιαγωγείου (με τη βοήθεια των γονέων) μετά τις δράσεις:
- Τι σκέφτεσαι όταν ακούς τη λέξη Δημοτικό σχολείο;
- Τι σκέφτεσαι όταν ακούς τη λέξη Διευθυντής;
- Τι σου έκανε εντύπωση από το Δημοτικό σχολείο που επισκεφτήκαμε;
- Τι δεν σου άρεσε στο Δημοτικό σχολείο που πήγαμε ;
- Αν σε ρωτούσαν τι θα ήθελες να αλλάξει το δημοτικό σχολείο που πήγαμε;
- Θέλεις να έχεις δάσκαλο ή δασκάλα; Γιατί ;
- Πώς θέλεις να είναι η τάξη σου στο δημοτικό σχολείο;
- Ερωτηματολόγιο Μαθητών ΣΤ’ τάξης πριν τις δράσεις:
- Είμαι ενημερωμένος/η σχετικά με το ωρολόγιο πρόγραμμα στο Γυμνάσιο, τα ενδιάμεσα διαλείμματα και τις ώρες αποχώρησης; (ΝΑΙ/ΟΧΙ)
- Θα χρειαστώ λίγο χρόνο μέχρι να μάθω το κτίριο που στεγάζεται το Γυμνάσιο, τα ονόματα των καθηγητών, αλλά αυτό δε με δυσκολεύει. (ΝΑΙ/ΟΧΙ)
- Είμαι εξοικειωμένος/η με τη χρήση του κυλικείου στο σχολείο και με τον τρόπο λειτουργίας του.(ΝΑΙ/ΟΧΙ)
- Γνωρίζω τα καινούρια διδακτικά αντικείμενα που θα διδαχθώ στο Γυμνάσιο. (ΝΑΙ/ΟΧΙ)
- Γνωρίζω τα προγράμματα και τις αθλητικές δραστηριότητες στις οποίες μπορώ να συμμετέχω στο Γυμνάσιο. (ΝΑΙ/ΟΧΙ)
- Πώς θα περάσω την τάξη αν κάνω πολλές απουσίες; (ΝΑΙ/ΟΧΙ)
- Πιστεύεις ότι θα σε βοηθήσει η επίσκεψη στο Γυμνάσιο να νιώσεις καλύτερα; (ΝΑΙ/ΟΧΙ)
- Πώς αισθάνομαι στην ιδέα των ξαφνικών τεστ; Νιώθω πίεση; (ΝΑΙ/ΟΧΙ)
- Γράψε τα τρία πιο έντονα συναισθήματά σου για το Γυμνάσιο τώρα που τελειώνεις το Δημοτικό
- Αν μπορούσες τι θα έπαιρνες μαζί σου από το Δημοτικό;
- Υπάρχει κάτι που σε φοβίζει στο Γυμνάσιο; Τι είναι αυτό;
- Ποιες δυσκολίες νομίζεις ότι σε περιμένουν;
- Τι νομίζεις ότι θα σου αρέσει περισσότερο στο Γυμνάσιο;
- Ερωτηματολόγιο Μαθητών ΣΤ’ τάξης μετά τις δράσεις:
- Τι έμαθες για το Γυμνάσιο;
- Απαντήθηκαν όλες σου οι απορίες;
- Έχεις την ίδια ανησυχία;
- Πιστεύεις πώς θα καταφέρεις να συνάψεις καλές σχέσεις με άλλους συνομήλικους στο Γυμνάσιο
- Θα συνάψεις με ευκολία σχέσεις με τους εκπαιδευτικούς του Γυμνασίου;
- Τι θα σου αρέσει περισσότερο στο Γυμνάσιο;
- Πως νιώθεις τώρα που τελειώνει το Δημοτικό;
Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το «Ιστολογείν»!