Παρά τη δεινή παγκόσμια συνθήκη που ανέκοψε βίαια κάθε δημιουργική δραστηριότητα της εκπαιδευτικής μας κοινότητας, πολλοί εκπαιδευτικοί των γυμνασίων και λυκείων της Ροδόπης κατάφεραν, σε αγαστή συνεργασία με τους μαθητές τους, να υλοποιήσουν σημαντικό μέρος των 110 περίπου προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων που ανέλαβαν να εκπονήσουν στην αρχή του έτους. Σιγά σιγά μάς στέλνουν μικρά δείγματα της δουλειάς τους, που παρατίθενται παρακάτω. Σημασία έχει η δημιουργική συμπόρευση καθηγητών και μαθητών στον κόσμο της γνώσης κι ας είναι το αποτέλεσμα -προς το παρόν- ημιτελές. Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ροδόπης τούς συγχαίρει και υποστηρίζει με χαρά το έργο τους.
Αποτυπώματα:
1.Γυμνάσιο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Σαπών, Δημήτριος Πρασόπουλος- Ευαγγελία Ιωαννίδου: Εκτιμήστε τον πλανήτη Γη, γνωρίζοντας διάστημα και σεισμούς
https://drive.google.com/file/d/1-JadhRTTTmzieEgGx0bzoZ5BtUz3yKPu/view?usp=sharing
2.Γυμνάσιο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Σαπών, Όλγα Δρόσου-Ανδρέας Χατζηαγαπίου: Αειφόρος ανάπτυξη. Μπορεί η ρομποτική να βοηθήσει;
3.3ο ΓΕΛ Κομοτηνής, Μαριάννα Μπολτσή-Ευσταθία Παρασκευά-Σταυρούλα Χρηστέα-Σουλτάνα Μαυρίδου: Τοπική Ιστορία της Ροδόπης: μετανάστευση-συλλογική μνήμη.
4.Εσπερινό ΓΕΛ Κομοτηνής, Καλλιόπη Χάιδου-Πανωραία Φωτίου-Σωτήριος Λεβέντης: Δημιουργία συνθηκών φύτευσης και φύτευση καλλωπιστικών φυτών και δέντρων στον αύλειο χώρο του σχολείου.
5. Γυμνάσιο Ν. Καλλίστης, Ιωάννης Στρούμπας-Μαρία Τακά-Χρήστος Καζαντζής: 7η τέχνη-Η δική μας ταινία μικρού μήκους.
6. Γυμνάσιο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Σαπών, Σιμέλα Ουρεϊλίδου-Μαρία Δεληγιάννη-Γρηγόριος Κούτρας: Με το βλέμμα στον έναστρο ουρανό: αγναντεύοντας το ηλιακό μας σύστημα.
7. 1ο ΕΠΑΛ Κομοτηνής, Γιώργος Χατζόπουλος-Δημήτριος Ζιώγας: Σπορά και διαχείριση παραδοσιακών ποικιλιών της ελληνικής χλωρίδας.
http://1epko.mysch.gr/index.php/edu-programmes-menu/111-caltural/313-perivallon2019-2020 .
8. 1ο ΕΠΑΛ Κομοτηνής, Νίκος Νάκος-Μαριάνθη Κικιδάκη-Μπερίν Μαχμούτ: Η διατροφική αξία τροφών της ελληνικής γης: Ιπποφαές, η υπερτροφή.
ΝΑΚΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΙΠΠΟΦΑΕΣ, 1ο ΕΠΑΛ
9. Γυμνάσιο Ξυλαγανής, Κυριακή Ουρεϊλίδου-Δέσποινα Γαβριηλίδου: Once is not enough-Recycle.
10. 3ο ΓΕΛ Κομοτηνής, Λένα Σολωμού-Κική Παιδαράκη: Σχολεία- Πρέσβεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.
Για την ισότητα των φύλων:
https://observatory.sustainablegreece2020.com/gr/schools-practices/texnhgenoys-8hlykoy.1878.html
11. 3ο ΓΕΛ Κομοτηνής, Κική Παιδαράκη- Βασιλική Μπρούμα-Λένα Σολωμού : Λόγος – Αντίλογος: η τέχνη της επιχειρηματολογίας.
12. 3ο ΓΕΛ Κομοτηνής, Βασιλική Μπρούμα-Κική Παιδαράκη-Ανδρονίκη Βερρή: Αξιοποιώντας την τέχνη- Ενεργοποιώντας τη φαντασία για την αντιμετώπιση της σχολικής βίας.
13. Γυμνάσιο Ξυλαγανής, Μαρία Παναγιωτοπούλου-Χρήστος Σαμαράς: Παραδοσιακοί οικισμοί: Μαρώνεια.
14. 4ο Γ/σιο Κομοτηνής, Νταρλαγιάννης Νικόλαος- Καζάκη Αλεξάνδρα- Παντελίδου Δόμνα: Διαχείριση και συντήρηση πράσινου τοίχου.
15. 1ο Γυμνάσιο Κομοτηνής, Σμαράγδα Πολυζωίδου-Ελένη Μαργαρίτη-Αγλαΐα Φωλιά: Francophonie/Γαλλοφωνία.
16. 2ο Γυμνάσιο Κομοτηνής, Αφροδίτη Υψηλάντου-Φιερούλα Παπαδάτου-Ευάγγελος Μυλωνάς: Η λειτουργία του δάσους ως πνεύμονα και φυσικού πόρου.
17. 3o ΓΕΛ Κομοτηνής, Ανδρονίκη Βερρή-Χουρμούζης Μαργαρίτης: Εκπαιδευτική Ρομποτική με τον μικροελεγκτή Arduino.
E-recycle bin:
https://robotics.sites.sch.gr/erecyclebin
18. 3o ΓΕΛ Κομοτηνής, Ανδρονίκη Βερρή-Αικατερίνη Αθανασούλα-Ευστάθιος Αψεμίδης: Ανακύκλωση: τα “άχρηστα”…χρήσιμα στη ζωή μας.
https://padlet.com/aberri/recycle_3lykkomot
19. 3ο Γυμνάσιο Κομοτηνής (2 προγράμματα), Χρυσάνθη Σιρλώπη-Ευθυμούλα Παπαδοπούλου-Παναγιώτα Νικολαΐδου-Ευάγγελος Λίτσος-Χρήστος Ναλμπάντης-Αγαπία Τσατσαρίδου: Να’τανε το ’21… (προετοιμασία θεατρικής παράστασης, δημιουργική γραφή, εικαστική δημιουργία, σκηνοθεσία, υποκριτική, μουσική).
20. 4ο Γυμνάσιο Κομοτηνής, Δόμνα Παντελίδου-Σοφία Σουβατζόγλου-Ιωάννα Ευαγγελίδου: Περιοδικό πολιτιστικής κληρονομιάς “Πολιτιστική Ηχώ”.
21. 2ο Γυμνάσιο Κομοτηνής, Ευθυμία Καραπούλη : Οι ιστορικές γειτονιές της Κομοτηνής.
22. 1ο Γυμνάσιο Κομοτηνής, Ειρήνη Πίτατζη-Στέλλα Θεολόγου-Ηλίας Καρράς: Κινηματογραφικό εργαστήρι.
23. 2ο ΓΕΛ Κομοτηνής, Ανδρεάνα Ρομπόλα-Αναστάσιος Στοϊκίδης-Κορτέσσα Μπαμπίδου: Πώς μπορώ να γίνω ερευνητής; Η μελέτη της Φυσικής των στοιχειωδών σωματιδίων.
![]() |
24. 2ο Γυμνάσιο Κομοτηνής, Φιερούλα Παπαδάτου-Ευάγγελος Μυλωνάς-Ζωή Παπαχαραλάμπους: Πεζοπορώ, γνωρίζω τον τόπο μου, ευαισθητοποιούμαι γι’αυτόν.
25. 3ο Γυμνάσιο Κομοτηνής, Αναστασία Ροδιάτη-Αικατερίνη Σαλαμβά-Ευγενία Ντόντη-Ζωή Πάρτσια-Παναγιώτα Νικολαΐδου: Ζωγραφίζοντας με το φως-το φυσικό τοπίο.