1η Δραστηριότητα

Εκφώνηση:

Οι επιμορφούμενοι καλούνται: Με τη βοήθεια μιας μηχανής αναζήτησης:

  • να αναζητήσουν ένα βίντεο που θα μπορούσαν να το αξιοποιήσουν διδακτικά στο γνωστικό αντικείμενο της ειδικότητάς τους
  • να δημιουργήσουν ένα έγγραφο κειμένου (το πολύ 200 λέξεις) κάνοντας αναφορά στη διδακτική αξιοποίηση του ευρήματος. Στο αρχείο κειμένου να υπάρχει δεσμός (υπερσύνδεση) προς το βίντεο και
  • να αναρτήσουν το κείμενό τους στον «Χώρο αποστολής αρχείων ασύγχρονων δραστηριοτήτων, Μεσοδιάστημα: Συνεδρία 1 & 2» με όνομα αρχείου: S1_eponymo_onoma.docx.

Ταξινόμηση Ευθείας Ανταλλαγής (Φυσαλίδα)

https://www.youtube.com/watch?v=lyZQPjUT5B4

Το βίντεο με τον χορό που ουσιαστικά δείχνει στην πράξη την ταξινόμηση ευθείας ανταλλαγής ενός μονοδιάστατου πίνακα, το παρουσιάζουμε στους μαθητές αφού έχουμε ήδη διδάξει και επεξηγήσει τον κώδικα του αλγορίθμου. Είναι πεντάλεπτο οπότε δεν μας σπαταλά πολύ χρόνο από τη διδακτική ώρα και επιτελεί σε μικρό χρονικό διάστημα το σκοπό μας, να κατανοήσουν δηλαδή οι μαθητές τη λειτουργία του αλγορίθμου.

Προφανώς το γεγονός ότι οι μαθητές κάνουν εικόνα το πώς λειτουργεί ο αλγόριθμος τους κάνει να τον αντιλαμβάνονται πολύ καλύτερα. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, το βίντεο είναι αυτό που μας βοηθά να κάνουμε επίδειξη της διαδικασίας της ταξινόμησης υποστηρίζοντας την αυθεντική μάθηση, αφού συνήθως η εικόνα τραβά πιο πολύ το ενδιαφέρον των μαθητών και τους εντυπώνεται εντονότερα.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.

Ένα σχόλιο στο 1η Δραστηριότητα

Τα σχόλια έχουν κλείσει.