Στρογγυλή τράπεζα 24ο ΔΣΦΑΑ 2016

         ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ Π/ΘΜΙΑ & Δ/ΘΜΙΑ ΕΚΠ/ΣΗ

2ο Μαΐου 2016

Σε συνεργασία της  Σχολικής Συμβούλου Φυσικής Αγωγής Θράκης, του 24ου ΔΣΦΑΑ ΣΕΦΑΑ ΔΠΘ και της Ελληνικής Εταιρείας Φυσικής Αγωγής (ΕΑΦΑ).

1η) Συντονιστές: Ξ. Κωνσταντινίδου, Ε. Αλμπανίδης

1)Παίζουμε & Μαθαίνουμε Παρέα στη Θράκη. Ν. Καμέας, Μειονοτικό ΔΣ Μύκης Ξάνθης

2)Ο ρόλος της Φυσικής Αγωγής στην πρόληψη και αντιμετώπιση της πρόωρης σχολικής εγκατάλειψης. Μ. Μαχαιρίδου, Πειραματικό Γυμνάσιο Πανεπιστημίου Μακεδονίας

3)Διδασκαλία στοιχείων ανατομίας και φυσιολογίας του ανθρώπινου σώματος, μέσα από τη Φυσική Αγωγή στο Δημοτικό Σχολείο. Σ. Τσιλιγγίρης, Πειραματικό ΔΣ Αλεξ/πολης

4)Πώς να προσαρμόσω ένα πρόγραμμα άσκησης στη φύση, στις ανάγκες μου.                      Ε. Παπαϊορδάνου, Γυμνάσιο Ν.Ολβίου

5)Διαβίωση στη Φύση – Μικροί κατασκηνωτές. Ε. Δελίδου, ΔΣ Ν.Χηλής Αλεξ/πολης

6) ‘Το Σώμα μου το σπίτι μου”Ν. Σκευά Ειδικό ΔΣ Αλεξ/πολης

7) Ανίχνευση-Αξιολόγηση-Παρεμβατική διαχείριση κινητικών μαθησιακών δυσκολιών σε μαθητές & μαθήτριες προσχολικής & 1ης σχολικής ηλικίας. Ε. Γκούφας. Εκπαιδευτήρια ΔΟΥΚΑ

2η) Συντονιστές: Β. Δέρη- Ξ. Κωνσταντινίδου

 8) Aρχαία παιχνίδια και ιεροί αγώνεςΒ.Ιωαννίδου Χ. Μοσχίδης,  9ο ΔΣ Ξάνθης

9)  Άσκηση και αθλητισμός στην αρχαιότητα. Ι. Μάγειρας Ιωάννης  &  Α. Σαμαρά,  Διαπολιτισμικό Λύκειο Σαπών

10) Ένα ηλεκτρονικό παιχνίδι στη Φυσική Αγωγή. Α.  Δαλάκης, 8ο ΔΣ Ξάνθης

11) Μαθηματικά και Φυσική Αγωγή. Α. Παπαγεωργίου, 13ο ΔΣ Χαλανδρίου

12) Η εφαρμογή της μεθόδου CLIL (Content and Language Integrated Learning) στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής. Κ. Εμμανουηλίδου, 3o Πειραματικό ΔΣ Ευόσμου

13)Μικρές περιηγήσεις στην πόλη των Κάστρων . Γ. Τζίρας, 1ο Γυμνάσιο Διδυμοτείχου

14) Το ποδήλατο στη ζωή μαςΝ. Λεμονίδης, 1ο Γυμνάσιο Κομοτηνής