εργασία συντάκτη

O κύκλος του νερού στο ενυδρείο.


Αρχικά η επιπλέον τροφή και οι ακαθαρσίες των ψαριών θα διαλυθούν στο νερό και θα δημιουργήσουν αμμωνία. Η αμμωνία είναι δηλητηριώδης ουσία για τα ζώα του νερού ακόμη και σε μικρές ποσότητες όπως και οι nitrites. Το μηχανικό φίλτρο(υαλοβάμβακας) αιχμαλωτίζει τα μεγάλα κομμάτια και μπορείτε να τα αφαιρέσετε κατά την συντήρηση/αλλαγή νερού αλλάζοντας το υλικό του μηχανικού φίλτρου. Η λέξη μηχανικό είναι παραπλανητική μιας και δεν υπάρχει κανένα μηχάνημα εκτός από την αντλία νερού. Απλά η λειτουργία του υαλοβάμβακα θεωρείται μηχανικό φιλτράρισμα.

Συνέχεια

Παιδιά 6-9 ετών και σπορ

Παιδιά 6-9 ετών: 

Στις ηλικίες αυτές τα παιδιά έχουν αποκτήσει πλέον αρκετές κινητικές δεξιότητες και μπορούν να συμμετέχουν σε αρκετά σπορ.  Δύσκολο ακόμη να ακολουθήσουν σπορ που χρειάζονται καλό οφθαλμοκινητικό συντονισμό, στοχευμένες κινήσεις, ομαδικές στρατηγικές.  Επομένως επιλέγονται σπορ που απαιτούν βασικές, απλές κινητικές δεξιότητες όπως ο στίβος, η ρυθμική γυμναστική, ο χορός, οι πολεμικές τέχνες.  Επίσης σε αυτή την ηλικία μπορούν να βαδίσουν τα πρώτα τους βήματα στο τένις.

Ομαδικά σπορ

Ομαδικά σπορ

Τα παιδιά είναι έτοιμα για ομαδικά σπορ γύρω στην ηλικία των 10 ετών.  Εδώ αρχίζουν να κατανοούν και να εκτελούν τακτικές και στρατηγικές. Η συμμετοχή των παιδιών σε ομαδικά σπορ όπως το βόλεϊ, το μπάσκετ, το ποδόσφαιρο τους βοηθά να αποκτήσουν νέους φίλους, να είναι μέλη μιας ομάδας, να πειθαρχούν σε κανόνες και να μην λειτουργούν ατομιστικά αλλά να ψυχαγωγούνται και να διασκεδάζουν μέσα σε ένα σύνολο. Στα πλαίσια της συμμετοχής των παιδιών στα ομαδικά σπορ προσπαθήστε να καλλιεργήσετε μέσα τους να θέτουν ως στόχο να μαθαίνουν νέες δεξιότητες, να συμμετέχουν με χαρά σε ένα κλίμα αλληλεγγύης και αγάπης και προσπαθήστε να τους απαλλάξετε από την επιμονή του ανταγωνισμού και της νίκης.  Γαλουχήστε στα παιδιά σας την άποψη ότι η επιτυχία δεν έχει να κάνει αποκλειστικά με τη νίκη.

Εργασία 3 β – Ο εγωιστής γίγαντας –

Ήταν ένας γίγαντας πολύ εγωιστής.

Τα καημένα τα παιδιά τώρα δεν είχαν πουθενά να παίξουν. Προσπάθησαν να παίξουν στο δρόμο, αλλά ο δρόμος ήταν γεμάτος σκόνη και κοφτερές πέτρες, και δεν τους άρεσε. Περιτριγύριζαν την ψηλή μάντρα όταν τέλειωναν τα μαθήματα τους και μιλούσαν για τον όμορφο κήπο πίσω της. «Τι ευτυχισμένα που ήμασταν εκεί!» έλεγαν το ένα στ’ άλλο.

Συνέχεια

Εργασία 3α

τι μπορώ να κάνω με τον υπολογιστή