Ιστοανακαλύψεις v2.0

Εκπαιδευτικό ιστολόγιο για την διδασκαλία των ΤΠΕ στο δημοτικό

Αρχική » ΤΠΕ – ΣΤ ΤΑΞΗ – Προγραμματισμός Scratch – 4.2 Δομές Επανάλαβε Ώσπου και Για Πάντα

ΤΠΕ – ΣΤ ΤΑΞΗ – Προγραμματισμός Scratch – 4.2 Δομές Επανάλαβε Ώσπου και Για Πάντα

Ανοίγουμε το συνοδευτικό αρχείο της εργασίας Φύλλο εργασίας 4.2 Δομές Επανάλαβε Ώσπου και Για Πάντα v2.pdf  με τις οδηγίες της άσκησης. Πάμε και ανοίγουμε το Scratch 3 είτε από την επιφάνεια εργασίας μας, αν το έχουμε εγκατεστημένο είτε από την ιστοσελίδα https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted. Αλλάζουμε τη γλώσσα και είμαστε έτοιμοι για την άσκηση μας.

Σύνδεσμος για το αρχείο με τις οδηγίες της άσκησης:

Φύλλο Εργασίας 4.2 Δομές Επανάλαβε Ώσπου και Για Πάντα v2.pdf

 

Σ’ αυτήν την εργασία θα ασχοληθούμε με τις Δομές Επανάληψης Επανάλαβε Ώσπου και Για Πάντα. Οι Δομές Επανάληψης είναι σύνθετες εντολές που μας επιτρέπουν να επαναλάβουμε την εκτέλεση ολόκληρων ομάδων εντολών, ώστε να γλιτώσουμε από τη συνεχή επανάληψη τους μέσα σ’ ένα πρόγραμμα. Μέσα από δύο δραστηριότητες θα δημιουργήσουμε ένα πρόγραμμα στο οποίο μία Νυχτερίδα μετακινείται από την μία άκρη του δάσους στην άλλη κάνοντας χρήση των δομών επανάληψης που θα μελετήσουμε.

Μπορείτε να ανεβάσετε το τελειωμένο αρχείο της άσκησης στο eclass ή να το στείλετε σ’ εμένα στο email: wonderer100@gmail.com

Μην ξεχάσετε να κάνετε και το quiz με τις ερωτήσεις κατανόησης που βρίσκεται στον παρακάτω σύνδεσμο.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSca6fj_cvXyqUh3DDvCR4En2hegTHBDj4KKPa9G7I_9Hiz3Cg/viewform

Για το quiz θα χρειαστεί να συμπληρώσετε την Ημερομηνία, το Σχολείο σας, το Τμήμα καθώς και το Ονοματεπώνυμο σας. Η απαντήσεις θα διορθωθούν αυτόματα και θα γνωρίζετε πόσο καλά τα πήγατε, βλέποντας και τυχόν λάθη σας.

Όνομα συντάκτη

Όνομα: ΞΥΛΟΓΙΑΝΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

Σύντομο βιογραφικό:
Περισσότερες πληροφορίες

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση