Ιστοανακαλύψεις v2.0

Εκπαιδευτικό ιστολόγιο για την διδασκαλία των ΤΠΕ στο δημοτικό

Αρχική » ΤΠΕ – Ε – ΣΤ ΤΑΞΕΙΣ – Προγραμματισμός Scratch 1.3 Μελέτη Παιχνιδιού – Αισθητήρες

ΤΠΕ – Ε – ΣΤ ΤΑΞΕΙΣ – Προγραμματισμός Scratch 1.3 Μελέτη Παιχνιδιού – Αισθητήρες

Ανοίγουμε το αρχείο Φύλλο εργασίας – 1.3 Μελέτη Παιχνιδιού – Αισθητήρες.pdf  με τις οδηγίες της άσκησης. Πάμε και ανοίγουμε το Scratch 3 είτε από την επιφάνεια εργασίας μας, αν το έχουμε εγκατεστημένο είτε από την ιστοσελίδα https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted . Αλλάζουμε τη γλώσσα και είμαστε έτοιμοι για την άσκηση μας. Ανοίγουμε το αρχείο Κολύμπα_ Ψαράκι.sb2  από το μενού Αρχείο–>Φόρτωση από τον υπολογιστή σου–>Επιφάνεια εργασίας όπου το έχουμε κατεβάσει  και  αποθηκεύσει από τον παρακάτω σύνδεσμο και ακολουθούμε τις οδηγίες.

Σύνδεσμος για το αρχείο με τις οδηγίες της άσκησης:

https://www.dropbox.com/Φύλλο Εργασίας 1.3 Μελέτη Παιχνιδιού – Αισθητήρες v2.pdf

Σύνδεσμος για το αρχείο της άσκησης Κολύμπα_Ψαράκι.sb2:

http://wonderer100.weebly.com/uploads/2/5/7/8/25786843/_kolympa_psaraki.sb2

Σ’ αυτή την άσκηση θα παρατηρήσουμε πως δουλεύει ένα ολοκληρωμένο παιχνίδι που αποτελείται από πολλά αντικείμενα που αλληλοεπιδρούν μεταξύ τους. Επίσης θα παρατηρήσουμε πως λειτουργούν οι αισθητήρες για επαφή μεταξύ αντικειμένων.  Σ’ αυτό το παιχνίδι προσπαθούμε να περάσουμε ένα ψαράκι μέσα από το βυθό της θάλασσας ανάμεσα από καρχαρίες και χταπόδια που θέλουν να το πιάσουν και να το φάνε. Το ψαράκι προσπαθεί να φτάσει στην άλλη άκρη του βυθού που είναι ο φίλος του ο αστερίας για να είναι ασφαλής όσο το δυνατόν πιο γρήγορα.

Μπορείτε να σημειώσετε τις απαντήσεις – παρατηρήσεις σας για ορισμένα ερωτήματα που σας γίνονται μέσα στην άσκηση και να τα ανεβάσετε στην ιστοσελίδα  με ένα κειμενάκι ή να τα στείλετε σ’ εμένα με email: wonderer100@gmail.com

Μην ξεχάσετε να κάνετε και το quiz με τις ερωτήσεις κατανόησης που βρίσκεται στον παρακάτω σύνδεσμο.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScmDmEjT3IMrAO-op_MJGAHr8SAq_bEU_BSIrGq2Ua8IDmkBw/viewform

Για το quiz θα χρειαστεί να συμπληρώσετε την Ημερομηνία, το Σχολείο σας, το Τμήμα καθώς και το Ονοματεπώνυμο σας. Η απαντήσεις θα διορθωθούν αυτόματα και θα γνωρίζετε πόσο καλά τα πήγατε, βλέποντας και τυχόν λάθη σας.

Όνομα συντάκτη

Όνομα: ΞΥΛΟΓΙΑΝΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

Σύντομο βιογραφικό:
Περισσότερες πληροφορίες

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση