Φυσική Β Γυμνασίου : Η μάζα και το βάρος – διαφορές αλλά και η …σχέση τους

Στο άρθρο γίνεται μια επανάληψη μερικών -μόνο- προτάσεων από αυτές που οι μαθητές της Β τάξης διδάχτηκαν  στη Α τάξη σχετικά με τη μέτρηση μάζας και τα διαγράμματα.  Το νέο στοιχείο εδώ -στην Β τάξη- είναι ότι η μάζα συνδέθηκε με την αδράνεια της ύλης.

Να θυμηθούμε δυο πράγματα :  Αδράνεια = ‘θέλω’ να είμαι σε ισορροπία όταν Fολ=0 και δείχνω εμφανώς την αντίδρασή μου, όταν με βία θέλεις να αλλάξεις την κατάσταση ισορροπίας μου.

Πόσο έντονη είναι η αντίδραση του σώματος ;   Η μάζα ‘αποφασίζει’ !   (παράδειγμα: μια βαριά θωρακισμένη πόρτα εμφανίζει μεγαλύτερη αδράνεια από μια ελαφρά πόρτα δωματίου.  Ένα φορτηγό έχει μεγαλύτερη αδράνεια από ένα ΙΧ. κοκ)

Δείτε την πρόταση μου στο link “μάζα – βάρος

.

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/wnikdim/2016/12/03/%cf%86%cf%85%cf%83%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%ce%b2-%ce%b3%cf%85%ce%bc%ce%bd%ce%b1%cf%83%ce%af%ce%bf%cf%85-%ce%b7-%ce%bc%ce%ac%ce%b6%ce%b1-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%cf%84%ce%bf-%ce%b2%ce%ac%cf%81%ce%bf%cf%82/

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση