Στο άρθρο γίνεται μια επανάληψη μερικών -μόνο- προτάσεων από αυτές που οι μαθητές της Β τάξης διδάχτηκαν στη Α τάξη σχετικά με τη μέτρηση μάζας και τα διαγράμματα. Το νέο στοιχείο εδώ -στην Β τάξη- είναι ότι η μάζα συνδέθηκε με την αδράνεια της ύλης.
Να θυμηθούμε δυο πράγματα : Αδράνεια = ‘θέλω’ να είμαι σε ισορροπία όταν Fολ=0 και δείχνω εμφανώς την αντίδρασή μου, όταν με βία θέλεις να αλλάξεις την κατάσταση ισορροπίας μου.
Πόσο έντονη είναι η αντίδραση του σώματος ; Η μάζα ‘αποφασίζει’ ! (παράδειγμα: μια βαριά θωρακισμένη πόρτα εμφανίζει μεγαλύτερη αδράνεια από μια ελαφρά πόρτα δωματίου. Ένα φορτηγό έχει μεγαλύτερη αδράνεια από ένα ΙΧ. κοκ)
Δείτε την πρόταση μου στο link “μάζα – βάρος”
.