Skip to main content

Πρόσφατα κείμενα οδηγιών

Εγκατάσταση WordΡress

  1. Από τις διαθέσιμες εφαρμογές επιλέξτε Εγκατάσταση δίπλα από την εφαρμογή WordPress, ώστε να ξεκινήσει η προδιαμορφωμένη εγκατάσταση της τελευταίας διαθέσιμης έκδοσης WordPress.
  2. Ξεκινά η αυτόματη εγκατάσταση του WordPress και περιμένετε μέχρι να σας εμφανίσει μήνυμα ολοκλήρωσης της διαδικασίας 100%. Μόλις ολοκληρωθεί η εγκατάσταση εμφανίζεται η παρακάτω σελίδα.
  3. Με την ολοκλήρωση της αυτοματοποιημένης εγκατάστασης εμφανίζεται η παρακάτω σελίδα ενημέρωσης/διαχείρισης αυτής.
  1. Αν επιθυμείτε την αλλαγή κάποιες από τις αυτοματοποιημένες ρυθμίσεις του ιστοτόπου σας, επιλέξτε Αλλαγή ρυθμίσεων και σας δίνεται η δυνατότητα για:
    • Να ενεργοποιήσετε τις Αυτόματες ενημερώσεις, αν θέλετε να γίνεται αυτόματη ενημέρωση στο wordpress όταν αυτή είναι διαθέσιμη. Για να γίνει αυτό επιλέξτε την επιλογή (1).
      ΠΡΟΣΟΧΗΕνεργοποιώντας τις Αυτόματες ενημερώσεις ενδέχεται να υπάρξει ασυμβατότητα με plugins / themes και συνεπώς δυσλειτουργία στον ιστότοπό σας. Σας προτείνουμε να μην το επιλέξετε, διότι μέσω του πίνακα ελέγχου θα ενημερωθείτε όποτε υπάρχει διαθέσιμη αναβάθμιση.
    • Αλλαγή των στοιχείων πρόσβασης του διαχειριστή, όνομα χρήστη και κωδικό πρόσβασης, επιλογή (2).
    • Αλλαγή των στοιχείων πρόσβασης διαχείρισης της mysql βάσης δεδομένων, όνομα χρήστη και κωδικό πρόσβασης, επιλογή (3).
    • Αλλαγή διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου διαχειριστή, επιλογή (4).
    • Αλλαγή του Ονόματος της ιστοσελίδας σας, επιλογή (5).
    • Αλλαγή της γλώσσας περιβάλλοντος εργασίας, επιλογή (6).

    Μετά την επιθυμητή αλλαγή ρυθμίσεων επιλέγουμε Εφαρμογή και OK και η εγκατάσταση WordPress ολοκληρώνεται και είναι πλέον διαχειρίσιμη μέσω του εργαλείου WordPress του πίνακα ελέγχου.

     

Εγκατάσταση εφαρμογών CMS

Για να εγκαταστήσετε κάποια εφαρμογή cms – όπως το wordpress, joomla, drupal – μέσα από το πίνακα ελέγχου του ΠΣΔ, ακολουθείστε τα βήματα που περιγράφονται παρακάτω.

  1. Επισκεφθείτε τη σελίδα https://webhost.sch.gr και συνδεθείτε με τα στοιχεία σας στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο.
  2. Από το μενού αριστερά επιλέξτε Εφαρμογές

 

Πως λαμβάνω αντίγραφο ασφαλείας (backup) του ιστοτόπου μου;

Μέσω του πίνακα ελέγχου ΠΣΔ επιτρέπεται η εύκολη και γρήγορη λήψη αντιγράφου ασφαλείας (backup) του χώρου φιλοξενίας. Για τη δημιουργία ενός καινούριου αντιγράφου ασφαλείας ακολουθήστε τα ακόλουθα βήματα:

  1. Επισκεφθείτε τη σελίδα https://webhost.sch.gr και συνδεθείτε με τα στοιχεία σας στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο.
  2. Επιλέξτε την καρτέλα Τοποθεσίες Web & Τομείς και από το μενού δεξιά τη Διαχείριση αντιγράφων ασφαλείας.

3. Στην επόμενη σελίδα επιλέξτε Αντίγραφο ασφαλείας.

4. Στη σελίδα Δημιουργία αντιγράφου ασφάλειας της συνδρομής για να δημιουργήσετε ένα νέο αντίγραφο ασφαλείας, θα πρέπει να επιλέξετε τα παρακάτω και πατήστε ΟΚ:

  • Στο πεδίο Αντίγραφο Ασφαλείας την επιλογή Αρχεία και βάσεις δεδομένων χρήστη, για να διατηρηθούν στο αντίγραφο ασφαλείας όλα τα αρχεία της ιστοσελίδας σας.
  • Στο πεδίο Τύπος την επιλογή Πλήρης, για να πραγματοποιηθεί πλήρες λήψη του backup.
  • Την επιλογή Όταν ολοκληρώνεται μια εργασία δημιουργίας αντιγράφου ασφαλείας, να αποστέλλεται μήνυμα ειδοποίησης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, για να σταλεί σχετική ειδοποίηση στο e-mail σας μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία.

Αφού ολοκληρωθεί η λήψη του αντιγράφου ασφαλείας μπορείτε να το διαχειριστείτε, όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα:

Αλλά και να κατεβάσετε το αντίγραφο ασφαλείας τοπικά στον υπολογιστή σας επιλέγοντας το πράσινο βελάκι:

Για το κατέβασμα του αρχείου, σας δίνεται η δυνατότητα να το προστατέψετε με κωδικό ασφαλείας:

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων