Διαβάζουμε τα βιβλία Ο Βιβλιοπόντικας, το κεφάλαιο με το βιβλιοσκούληκο από τη Ζωγραφιά της Χριστίνας και τον Αστέρη τον Βιβλιοφάγο και στη συνέχεια δημιουργούμε ένα νέο παραμύθι στον οποίο συναντώνται οι τρεις ήρωες μέσα σε μια θεοσκότεινη βιβλιοθήκη Διαβάστε περισσότερα
Παιχνίδι με βιβλία ΙΙ: φιλαναγνωστικές δρασηριότητες
Συγγραφέας: ΒΑΣΙΛΟΥΔΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ | 29 Ιαν 2018| 1 σχόλιο |
Παιχνίδι με βιβλία Ι: φιλαναγνωστικές δραστηριότητες
Συγγραφέας: ΒΑΣΙΛΟΥΔΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ | 29 Ιαν 2018| 1 σχόλιο |
Σας προτείνω μια ιδέα που δοκιμάζω με μια ομάδα μαθητών. Αφού παρακολουθήσαμε το βίντεο The girl who hated books
τα παιδιά καλούνται να επιλέξουν ρόλους. Διαβάστε περισσότερα
Διδάσκοντας για τα ανθρώπινα δικαιώματα και την ενεργό πολιτειότητα
Συγγραφέας: ΒΑΣΙΛΟΥΔΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ | 29 Ιαν 2018| 1 σχόλιο |
Υλικό μπορεί να αντλήσει κανείς από ποικίλες πηγές, αφού όμως ελέγξει την καταλληλότητά του για το συγκεκριμένο ηλικιακό επίπεδο στο οποίο διδάσκει τόσο από γνωστική όσο και συναισθηματική άποψη. Για παράδειγμα το παρακάτω βίντεο θα ήταν κατάλληλο για παιδιά Α΄-Β΄Δημοτικού:
Δραστηριότητες για την προσέγγιση του προσφυγικού μέσω εικονοβιβλίων στην τάξη
Συγγραφέας: ΒΑΣΙΛΟΥΔΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ | 21 Ιαν 2018| 1 σχόλιο |
Κάποιες από τις παρακάτω δραστηριότητες εφαρμόστηκαν σε μια ομάδα φιλαναγνωσίας σε κάποιο σχολείο της πόλης μας και προέρχονται από την ιστοσελίδα την Διεθνούς Αμνηστίας www.amnestyinternational.org.uk.
Ζητάμε από τους μαθητές μας να μας μιλήσουν για μια αγαπημένη τους ανάμνηση και την αποδίδουν εικαστικά στο χαρτί. Από πίσω γράφουν τι είναι αυτή η ανάμνησή τους. Διαβάστε περισσότερα
Πώς μπορούμε να εισάγουμε τους μαθητές στο ζήτημα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, το προσφυγικό και την ενεργό πολιτειότητα ή πριν ακόμα αναρωτηθούμε για το πώς, είναι απαραίτητη μια τέτοια επιλογή; Πολλοί είναι οι λόγοι που θα μπορούσε να παραθέσει κανείς, υπερασπιζόμενος μια τέτοια επιλογή: Διαβάστε περισσότερα
Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!