no rotate image set no rotate image set no rotate image set no rotate image set

Διαβάζουμε τα βιβλία Ο Βιβλιοπόντικας, το κεφάλαιο με το βιβλιοσκούληκο από τη Ζωγραφιά της Χριστίνας και τον Αστέρη τον Βιβλιοφάγο και στη συνέχεια δημιουργούμε ένα νέο παραμύθι στον οποίο συναντώνται οι τρεις ήρωες μέσα σε μια θεοσκότεινη βιβλιοθήκη Διαβάστε περισσότερα

κάτω από: Δραστηριότητες φιλαναγνωσίας
Ετικέτες:,

Σας προτείνω μια ιδέα που δοκιμάζω με μια ομάδα μαθητών. Αφού παρακολουθήσαμε το βίντεο The girl who hated books

τα παιδιά καλούνται να επιλέξουν ρόλους. Διαβάστε περισσότερα

κάτω από: Δραστηριότητες φιλαναγνωσίας
Ετικέτες:,

Υλικό μπορεί να αντλήσει κανείς από ποικίλες πηγές, αφού όμως ελέγξει την καταλληλότητά του για το συγκεκριμένο ηλικιακό επίπεδο στο οποίο διδάσκει τόσο από γνωστική όσο και συναισθηματική άποψη. Για παράδειγμα το παρακάτω βίντεο θα ήταν κατάλληλο για παιδιά Α΄-Β΄Δημοτικού:

 

 

Δείτε το στο slideshare.net

 

κάτω από: Δραστηριότητες φιλαναγνωσίας
Ετικέτες:,
we_are_all_born_free_amnesty_and_chickenshed_workshop

Κάποιες από τις παρακάτω δραστηριότητες εφαρμόστηκαν σε μια ομάδα φιλαναγνωσίας σε κάποιο σχολείο της πόλης μας και προέρχονται από την ιστοσελίδα την Διεθνούς Αμνηστίας  www.amnestyinternational.org.uk.

The Journey sequence ideas

Ζητάμε από τους μαθητές μας να μας μιλήσουν για μια αγαπημένη τους ανάμνηση και την αποδίδουν εικαστικά στο χαρτί. Από πίσω γράφουν τι είναι αυτή η ανάμνησή τους. Διαβάστε περισσότερα

κάτω από: ΘΕΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ
Ετικέτες:,

Πώς μπορούμε να εισάγουμε τους μαθητές στο ζήτημα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, το προσφυγικό και την ενεργό πολιτειότητα ή πριν ακόμα αναρωτηθούμε για το πώς, είναι απαραίτητη μια τέτοια επιλογή; Πολλοί είναι οι λόγοι που θα μπορούσε να παραθέσει κανείς, υπερασπιζόμενος μια τέτοια επιλογή: Διαβάστε περισσότερα

κάτω από: ΘΕΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ
Ετικέτες:,

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!

κάτω από: Χωρίς κατηγορία

Κατηγορίες