Φροντίζω το περιβάλλον- Γ΄ Γυμνασίου
Σχέδιο Δράσης του Τμήματος – Θεματικός Κύκλος «Φροντίζω το περιβάλλον»
ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ Γ1, Γ2 και Γ4 ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΝΕΑΣ ΑΡΤΑΚΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2024-25
|
||
Θεματικός Κύκλος: Φροντίζω το περιβάλλον Επιμέρους Θεματικές Ενότητες/Υποενότητες: Παγκόσμια τοπική και πολιτιστική κληρονομιά
|
||
Τίτλος προγράμματος |
«Ανακαλύπτοντας το παρελθόν – Σχεδιάζοντας το μέλλον»
|
|
Στόχοι Σχεδίου Δράσης
|
Α) Δεξιότητες:
Α) Δεξιότητες 21ου αιώνα (4cs) Β) Στόχοι: Η προσέγγιση της παγκόσμιας πολιτιστικής Γ) Επιπρόσθετοι στόχοι – διαθεματική προσέγγιση: Παράλληλα τα εργαστήρια στοχεύουν να αναπτύξουν οι μαθητές δεξιότητες |
|
Ακολουθία εργαστηρίων |
||
Εργαστήριο 1
|
Κατανοώντας την παγκόσμια πολιτιστική κληρονομιά Κατάλογος Παγκόσμιας Κληρονομιάς https://whc.unesco.org/fr/list/
|
|
Εργαστήριο 2 |
Αναλαμβάνω δράση Οι μαθητές συζητούν στην ολομέλεια της τάξης το θέμα της διοργάνωσης
|
|
Εργαστήριο 3 |
Πολιτιστική κληρονομιά και επιχειρηματικότητα
Οι μαθητές/τριες καλούνται να επισκεφθούν ένα μουσείο της περιοχής τους και να Δημιουργία ψηφιακού μουσείου Γυμνάσιο Νέας Αρτάκης
|
|
Εργαστήριο 4 |
Σχολείο σε κώδικα Κατασκευή QR code Γυμνάσιο Νέας Αρτάκης Ψηφιακός εγγραμματισμός και εθελοντισμός |
|
Εργαστήριο 5 | Aυτοαξιολόγηση επικοινωνιακών δεξιοτήτων (διαπροσωπική επικοινωνία και επαγγελματικές σχέσεις) του ΕΟΠΠΕΠ
https://e-stadiodromia.eoppep.gr/index.php/slelfas/seffas-communication |
|
Προσαρμογές για τη συμμετοχή και την ένταξη όλων των μαθητών/τριών
|
Εκπαιδευτικό υλικό στην Αγγλική γλώσσα για μαθητές της αλλοδαπής. | |
Φορείς και άλλες συνεργασίες που θα εμπλουτίσουν το πρόγραμμά μας |
|
|
Τελικά προϊόντα που θα παραχθούν από τους/τις μαθητές/τριες κατά τη διάρκεια των εργαστηρίων |
Γυμνάσιο Νέας Αρτάκης
|
|
Εκπαιδευτικό υλικό και εργαλεία που θα παραχθούν από τους/τις μαθητές/τριες κατά τη διάρκεια των εργαστηρίων | Κατασκευή QR code
Γυμνάσιο Νέας Αρτάκης
|
|
Αξιολόγηση – Αναστοχασμός πάνω στην υλοποίηση |
|
|
Εκδηλώσεις διάχυσης και Συνολική αποτίμηση της υλοποίησης της υποδράσης |
https://blogs.sch.gr/gymnarta/
https://schoolpress.sch.gr/art2019/ |
- Αρχική
- Ζω καλύτερα- Ευ ζην- Α΄ Γυμνασίου
- Ζω καλύτερα- Ευ ζην- Γ΄ Γυμνασίου
- Ενδιαφέρομαι και ενεργώ- Κοινωνική ενσυναίσθηση και ευθύνη – Α΄ Γυμνασίου
- Ενδιαφέρομαι και ενεργώ- Κοινωνική ενσυναίσθηση και ευθύνη – Γ΄ Γυμνασίου
- Φροντίζω το περιβάλλον- Α΄ Γυμνασίου
- Φροντίζω το περιβάλλον- Γ΄ Γυμνασίου
- Δημιουργώ και καινοτομώ- Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία- Α΄ Γυμνασίου
- Δημιουργώ και καινοτομώ- Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία- Β΄ Γυμνασίου
- Δημιουργώ και καινοτομώ- Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία- Γ΄ Γυμνασίου
- Ζω καλύτερα- Ευ ζην- Β΄ Γυμνασίου
- Φροντίζω το περιβάλλον- Β΄ Γυμνασίου
- Αρχική σελίδα
- Οικιακή Οικονομία Α΄ Γυμνασίου
- Εργαστήρια Δεξιοτήτων Α΄ Γυμνασίου
- Ενδιαφέρομαι και ενεργώ- Κοινωνική ενσυναίσθηση και ευθύνη – Β΄ Γυμνασίου
- Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή Γ΄ Γυμνασίου
- Εργαστήρια Δεξιοτήτων Β΄ Γυμνασίου
- Εργαστήρια Δεξιοτήτων Γ΄ Γυμνασίου