Συμμαζεύοντας την τάξη του Νηπιαγωγείου μας….

Μια πρόταση για το συμμάζεμα της τάξης, το οποίο δεν είναι απο τις αγαπημένες ασχολίες των παιδιών είναι η αλήθεια, μπορεί να γίνει πολύ διασκεδαστική διαδικασία με την παρακάτω ιδέα:

Συμμαζεύουμε την τάξη με το ρυθμικό πρόσταγμα:

”Συμμαζεύουμε και δεν παίζουμε

τα παιχνίδια στη σειρά, όλα τους να μπουν σωστά

πριν ο κύριος Τσαπατσούλης

μας τα κάνει αχταρμά….”’

και με το 1, 2, 3….τραγούδι! Θα προλάβουμε να τα έχουμε όλα έτοιμα πριν τελειώσει το τραγούδι;

Στίχοι:

Να ο Κύριος Τσαπατσούλης
τον γνωρίσαμε παιδιά
απ’τα βρώμικα τα πόδια
και τα αχτένιστα μαλλιά
απ’το βρώμικο το σπίτι
με τα άπλυτα χαλιά
τα σπασμένα παραθύρια
και βουνό τα χαρτικά
τις σκισμένες τις κουρτίνες
τις κουρτίνες λερωμένες είναι ο Κύριος Τσαπατσούλης Τσαπατσούλης παιδιά.
 Τσαπατσούλη,Τσαπατσούλη
 …………………..
Τσαπατσούλη,Τσαπατσούλη
…………………..
Δεν το ξέρει το σαπούνι
…………………..
Τσαπατσούλη,Τσαπατσούλη.
Θα μετρήσω ως τ’οχτώ
να’ναι το σπίτι καθαρό
να’ναι όλα γυαλισμένα
πάτωμα στο φτερό.
Ένα,δύο, τρία,τέσσερα,πέντε,έξι,εφτά,οχτώ.
Τσαπατσούλη,Τσαπατσούλη
…………………..
Τσαπατσούλη,Τσαπατσούλη
 …………………..
Θα μετρήσω ως τ’οχτώ να’ναι το σπίτι καθαρό
να’ναι όλα γυαλισμένα πάτωμα στο φτερό.
Ένα,δύο, τρία,τέσσερα,πέντε,έξι,εφτά,οχτώ.
Ότι πιάνει και ότι πίνει
 έχει πάντα δακτυλιές
απ’τα άπλυτα του χέρια
μένουνε παντού βρωμιές
μες το μπάνιο πεταμένες
οι πετσέτες οι παλιές
ο καθρέπτης ραγισμένος
και οι κολώνιες ανοιχτές
το σαπούνι πατημένο
και το αφρόλουτρο χυμένο
είναι ο Κύριος Τσαπατσούλης
Τσαπατσούλης παιδιά.
Τσαπατσούλη,Τσαπατσούλη
…………………..
Τσαπατσούλη,Τσαπατσούλη
 …………………..
Δεν το ξέρει το σαπούνι
…………………..
Τσαπατσούλη,Τσαπατσούλη.
Θα μετρήσω ως τ’οχτώ να’ναι το σπίτι καθαρό
 να’ναι όλα γυαλισμένα
πάτωμα στο φτερό.
 Ένα,δύο, τρία,τέσσερα,πέντε,έξι,εφτά,οχτώ.
Τσαπατσούλη,Τσαπατσούλη
…………………..
Τσαπατσούλη,Τσαπατσούλη
 …………………..
Θα μετρήσω ως τ’οχτώ
να’ναι το σπίτι καθαρό
 να’ναι όλα γυαλισμένα πάτωμα στο φτερό.